Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Co si myslíte o Entropě - jste pro?

Filip Hercík - Názor z FaceBook

Filip HercíkNázor z FaceBook

01.06.10 v 19:39

ne Byla to ubohost jednoho \"člověka\". Byl to větší trapas než samotný pád \"demokratické vlády Topolánka\"

Jan Štefanides - Názor z FaceBook

Jan ŠtefanidesNázor z FaceBook

13.04.10 v 15:43

ne Podle mě umění prostě nemusí pořád jen provokovat. Tohle bylo nadmíru trapné. Že si ČR nechá všechno líbit je jedna věc, respektujme ale naturel druhých.

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

24.03.10 v 11:05

ano , ale jo, proč ne... Docela dobře prezentovala český pohled na svět :))

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

17.12.09 v 18:50

ano , kdybych byl příznivec umělce typu Davida Černého a Ne jako Josef Kreuz, kterému umění Davida Černého \"neučarovalo\". Je to jeho umění a obraz jeho příznivců!

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

06.12.09 v 16:52

ano i když si myslím, že se to mělo udělat čistěji (a pracněji), byť stejně provokativně. černý je stejně bezohledný a podraznický onan jako klaus, jemuž se vysmívá

Bára Javorková - Názor z FaceBook

Bára JavorkováNázor z FaceBook

29.10.09 v 14:34

ano Nápad se mi líbil hodně moc.

Lukáš LuHo Hovorka - Názor z FaceBook

Lukáš LuHo HovorkaNázor z FaceBook

26.10.09 v 01:14

Možná pokud by ji stvořilo 27 různých umělců tak by to bylo fajné, takto je to jen umění jednoho a považováno za názor ČR,což není úplně štastné. Jako dílo se mi líbí

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

08.10.09 v 12:46

ne .

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

30.09.09 v 19:26

ne Hnus. \"Umění\" podobné mistru Knížákovi. Jak někdo vtipný řekl: nahoře poleje schody a dole je podepíše.

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

02.09.09 v 18:28

ano Humor je sebereflexí lidstva. Pokud se stane politickým problémem, je zjevné, že máme zaslepené politiky.

Valerie Bromová - Názor z FaceBook

Valerie BromováNázor z FaceBook

30.08.09 v 11:45

ano No jéje! Boj proti buranství je nekonečný...

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

11.08.09 v 13:17

ano Jasně, že jsem pro. Říše Velkoevropská se bere moc vážně.

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

22.07.09 v 03:20

ne Jde o trapné dílo provládního uměleckého hochštaplera Černého, který je naprostou karikaturou tzv. nonkonformního umělce (v jeho případě placeného státem).

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

20.06.09 v 21:32

ano Jistěže jsem pro, ale na své zahradě ji vystavovat nebudu.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

05.06.09 v 13:02

Možná Umění má být podle mne neomezené. Jenže v rámci politiky si nejsem až tak jistá. V každém případě si myslím, že byl autor originální!

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

01.06.09 v 17:15

ne Styděla jsem se za výtvarníka Černého / ne za jeho dílo/ i za naši politickou reprezentaci a její vysvětlení podvodu i za předčasné odstranění Entropy-Ostuda!

Petr Kamínek - Názor z FaceBook

Petr KamínekNázor z FaceBook

24.05.09 v 14:15

ano Skvělé !Povedlo se to a díky panu Černému a Vondrovi to nebyla vůbec suchopárná nuda typu:Ať žije jediný moudrý Vůdce Evropy pan profesor Klaus!urá urá urá...

Markéta Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta PřerovskáNázor z FaceBook

18.05.09 v 14:17

ano jsem pro všemi dvaceti.

Martin Honeš - Názor z FaceBook

Martin HonešNázor z FaceBook

06.05.09 v 13:36

Možná Můj problém - nevyvinutý smysl rozpoznat umění a \"umění\".

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

03.05.09 v 19:22

ano ale prát se za ni nebudu.
už jsem jednoho rozhořčenýho bulhara potkal..
.nejsem proti, ale jak to jenom jde, změním téma

Pavel Štulíř - Názor z FaceBook

Pavel ŠtulířNázor z FaceBook

22.03.09 v 21:10

Možná každý má právo vyslovit svůj názor o čemkoliv .. a pokud se to někomu nelíbí, tak je to jeho problém .. přesně jako tento případ..

Jiří Robinson Roup - Názor z FaceBook

Jiří Robinson RoupNázor z FaceBook

22.03.09 v 10:27

ano Legrace, byť přihlouplá či nevkusná může znechutit, ale nemůže zabít.

Bara Rejzková - Názor z FaceBook

Bara RejzkováNázor z FaceBook

21.03.09 v 20:30

ano jsem rozhodne PRO a libi se mi, kdyz ma umeni i tento rozmer

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

20.03.09 v 20:20

Možná ... Již sama odpověď vystihuje :) Každopádně bych přál zbývající \"šestadvacítce\", aby na chvíli měla pro Entropu ten samý smysl pro humor jako máme my.

Jaroslav Novotný - Názor z FaceBook

Jaroslav NovotnýNázor z FaceBook

16.03.09 v 19:29

ano Jo. Umění by nemělo podléhat politickým tlakům.

Martin Svoboda - Názor z FaceBook

Martin SvobodaNázor z FaceBook

11.03.09 v 13:31

ano humorné........
zajímavé...........
osobité...............

Honza Koráb - Názor z FaceBook

Honza KorábNázor z FaceBook

09.03.09 v 11:59

ano Jednoznačně. Jen ty omluvy byly zbytečné.

Jana Roztočilová - Názor z FaceBook

Jana RoztočilováNázor z FaceBook

06.03.09 v 01:24

Možná co je to za otázku? Jste pro Eiffelovku?

David Skoupý - Názor z FaceBook

David SkoupýNázor z FaceBook

04.03.09 v 17:27

ano Provokovat se musí ;)

Adam Fogl - Názor z FaceBook

Adam FoglNázor z FaceBook

27.02.09 v 07:32

ano Je to celkem trefný obraz EU, který je nutno brát s nadsázkou. Kdyby šlo jen o to, že si chtěl D.Černý přivydělat, tak by se mi to nelíbilo. Ale takový on není.

Michal Horčan - Názor z FaceBook

Michal HorčanNázor z FaceBook

25.02.09 v 00:25

ne málo muziky za moc peněz. Tomuhle neříkám umění. Styděl bych se to prezentovat jako dílo. O to víc, že to je pod hlavičkou našeho státu.

Erik Schmidt - Názor z FaceBook

Erik SchmidtNázor z FaceBook

21.02.09 v 17:53

ano Tady není co řešit. Jednoznačne ANO a v původní podobě. A navíc klasicky česky, pěkně i s ostudou a lhaním. Ale jinak SUPER.

Petr Lastovka - Názor z FaceBook

Petr LastovkaNázor z FaceBook

17.02.09 v 17:51

ano Jasná věc. Naopak se směju postoji našich vládních představitelů, kteří se hned po odhalení omlouvali, že v tom vlastně vůbec nejedou. Uf!

Jaroslav Homolka - Názor z FaceBook

Jaroslav HomolkaNázor z FaceBook

16.02.09 v 13:25

ano Nelíbilo se mi to preventivní omlouvání... nejdřív nic a při troše křiku hned hup do zadku :o)

Fronéma Klára Virglerová - Názor z FaceBook

Fronéma Klára VirglerováNázor z FaceBook

15.02.09 v 15:38

ano Ja mam rada provokativni veci. Jen je hloupost to prezentovat jako cesky nazor.

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

08.02.09 v 13:37

ano Dokonalá ukázka virálního marketingu :-)

Oldřich Smola - Názor z FaceBook

Oldřich SmolaNázor z FaceBook

06.02.09 v 19:10

ano Je to \"jen\" sranda, ale je tam, kde se jí zoufale nedostává. Vlastně pan Černý poskytl Evropě první pomoc!

Jeníček Trestr - Názor z FaceBook

Jeníček TrestrNázor z FaceBook

05.02.09 v 18:54

ne Entropa je kýč... dobrej vtip, ale nic víc... dělat si legraci z ostatních umí každej trouba, no... ta karikatura je navíc docela infantilní... ostuda!

Roman Ďuriš - Názor z FaceBook

Roman ĎurišNázor z FaceBook

05.02.09 v 14:55

ano Jsem pro, i když asi by se mi nelíbilo, kdyby pan Černý pojal ČR podobným stylem, jako Bulharsko. Celkově se mi to líbí, chválím marketingový tah pana Černého.

Marek Novotný - Názor z FaceBook

Marek NovotnýNázor z FaceBook

04.02.09 v 18:21

ano Líbí se mi a ještě více se mi líbí Shootyho karikatura typického Čecha - dokonalejší už být nemohla :-)))

Zdeněk Kaltyš Hanžl - Názor z FaceBook

Zdeněk Kaltyš HanžlNázor z FaceBook

04.02.09 v 17:52

ne Nevadí mi ani tak dílo jako takové, jako podvod s autorstvím.

David Špinar - Názor z FaceBook

David ŠpinarNázor z FaceBook

02.02.09 v 19:56

ano Je rozkošně upřímná, trefná a hlavně politicky nekorektní. A to jsou pro mě hodnoty, které evropská a vůbec mezinárodní politika strašně postrádá.

Veronika Kobesova - Názor z FaceBook

Veronika KobesovaNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:33

ano vtipné;pravdou je, kdyby autor byl jiné národnosti, jak bychom byli znázorněni?aci víc nelichotivě,ale holt postavme se pravdě čelem:)

Michal Rydval - Názor z FaceBook

Michal RydvalNázor z FaceBook

02.02.09 v 10:14

ano myslím si o ní \"jsem pro\". A vy si myslíte \"jste proti\"?

Eva Vertigo Pallotto - Názor z FaceBook

Eva Vertigo PallottoNázor z FaceBook

01.02.09 v 19:22

Možná Byloto netaktní a pro tu příležitost dost nevhodné. Ale píchnul do citlivého místa a to by umění dělat mělo. Srabácký konec... měl si za tím stát, když už teda.

Štěpán Ventruba - Názor z FaceBook

Štěpán VentrubaNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:27

ano Český smysl pro humor...

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:41

ano Je skvělá!

Luděk Majer - Názor z FaceBook

Luděk MajerNázor z FaceBook

31.01.09 v 12:23

Možná Proti dílu samotnému nic nemám, ale zpochybnění účasti dalších 26 autorů je natolik zásadní fakt, že to na celé dílo vrhá tmavý stín...

Martin Saifrt - Názor z FaceBook

Martin SaifrtNázor z FaceBook

30.01.09 v 17:09

ano souhlasím s většínou lidí co zde píšou ,že to je ukázka našeho humoru. Který je jak vidíte pro pár státu kritika. mě se to líbí :)

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

29.01.09 v 13:07

ano Ano pro dílo samotné, ne pro blamáž s falešnými umělci a absolutní ne pro následné omlouvání se pana Černého. Měl by si stát za svým.

Lea Duši - Názor z FaceBook

Lea DušiNázor z FaceBook

29.01.09 v 00:04

ano Jistě, copak umění nebylo a nemůže být provokující?

Jarda Cvrček - Názor z FaceBook

Jarda CvrčekNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:14

Možná Některé země to možná uráží, ale na druhou stranu je dobře, že to alespoň properou média. Za rok po tom stejně neštěkne ani pes. Takže spíš NE.

Tereza Václavková - Názor z FaceBook

Tereza VáclavkováNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:46

ne Výjimečné stavby jako Kaplického knihovna si doma nepostavíme, ale za průměrná díla mimo naší republiku rádi bojujeme.

Libby Pražáková - Názor z FaceBook

Libby PražákováNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:58

Možná samotný objekt mi nevadí, ale přijde mi odbytý,mohl si s ním ještě víc pohrát,ale jeho manýry už sou na mě moc..

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:10

Možná Nejsem kulturni znalec a byt miluji provokace, je tezke rici ano. Skoda, ze Cerny a) replikoval svuj drivejsi napad b) nektere zeme (vcetne CR) vyslovene odbyl.

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:03

ano Škoda jen, že bych se za svoje dílo hájila více než sám umělec. Je vtipné, že samo dílo vzniklo vyčůraností, další z ukazatelů, jaká je Česká Republika :-)

Jiri Mocicka - Názor z FaceBook

Jiri MocickaNázor z FaceBook

24.01.09 v 01:30

ANO Je to jenom o pristupu. Marcel Ducham vystavil zachod jiz na pocatku 20 stoleti a dnes to vnimame jak meznik soucastneho umeni. A co tohle dilo za 20 let ...

Dan Kostal - Názor z FaceBook

Dan KostalNázor z FaceBook

23.01.09 v 18:44

ANO Je to vtipný a vláda přece tvrdila, že Evropě to chce osladit:) A větší ostudu v zahraničí než nám dělá prezident Klaus to stejně nezpůsobí, tak o co jde!?

Silvie Šustrová - Názor z FaceBook

Silvie ŠustrováNázor z FaceBook

23.01.09 v 17:45

ANO Skvělý nápad, jen škoda, že některé ne úplně vyspělé národy ji nepochopily a urážej se, protože nechápou smysl slova \"stereotyp\". Ale co čekat od Bulharů :)

Michal Schuh - Názor z FaceBook

Michal SchuhNázor z FaceBook

23.01.09 v 16:11

ANO Proč ne? Špatná reklama je přece taky reklama.

Michal Kříž - Názor z FaceBook

Michal KřížNázor z FaceBook

23.01.09 v 12:05

ANO Je to vtipne, originalni a trefuje se to do podstaty jednotlivych zemi, navic originalne provedene. Jedine co mi trosku vadi je ten zbytecny podfuck s umelci.

Zdenek Stupka - Názor z FaceBook

Zdenek StupkaNázor z FaceBook

23.01.09 v 11:43

ANO ANO, je určitě nápaditá, a vyjadřujicí jisté né moc valné vlastnosti evropských států, což někdo i já může považovat za vtipnou recesi,ale někdo jako urážku.

Premek Pospisil - Názor z FaceBook

Premek PospisilNázor z FaceBook

23.01.09 v 11:42

ANO Jsem pro, lidé nebo i národy, které si ze sebe neumí udělat srandu, by se to měli naučit...

Michal Fíbek - Názor z FaceBook

Michal FíbekNázor z FaceBook

23.01.09 v 11:16

ANO Alespoň vyšla najevo pravá povaha našich spoluevropanů, kteří si nedokáží udělat legraci sami ze sebe.

Vaclav Filip - Názor z FaceBook

Vaclav FilipNázor z FaceBook

23.01.09 v 09:06

ANO Entropou navíc ukazujeme Evropě, jak v česku fungují veřejné zakázky. Původně měla být zaplacena práce přes mil. Kč 27 lidem. Nyní stačí 1Kč jednomu a vše je ok

Dusan Tomanek - Názor z FaceBook

Dusan TomanekNázor z FaceBook

22.01.09 v 17:29

ANO ze to je sracka. ale medialne vdecna...

PaySec Muj - Názor z FaceBook

PaySec MujNázor z FaceBook

22.01.09 v 10:29

ANO Koukam se tu v Bruselu na ní a povím Vám, to je dílo! A zmatene reakce nasich politiku - ty k tomu asi patri, co? Ale teda ze se tu na to kouka lidi!

Michal Kroupa - Názor z FaceBook

Michal KroupaNázor z FaceBook

21.01.09 v 21:45

ANO dílo není vlastně vůbec důležité. Nejzajímavější na celé věci je, co vyvolala. Škoda zmateného postoje tvůrce a naší vlády, měli se za to víc postavit.

Martin Uhlir - Názor z FaceBook

Martin UhlirNázor z FaceBook

21.01.09 v 21:26

ANO Ano - líbí se mi (a myslím celý projekt, nikoli samotnou plastiku), až na jednu věc - IMO David Černý měl nasadit \"nejtvrdší kalibr\" na Česko...

Dominika Švamberová - Názor z FaceBook

Dominika ŠvamberováNázor z FaceBook

21.01.09 v 16:39

ANO každé umělecké dílo, které je dnes uznávané vzbudilo ve své době rozruh.

Simona Holubová - Názor z FaceBook

Simona HolubováNázor z FaceBook

21.01.09 v 14:20

NE Znázornění jednotlivých států mi přijde prvoplánové a skandál ohledně autorství je už jen pověstná třešinka na dortu.

Ivo Zapletalik - Názor z FaceBook

Ivo ZapletalikNázor z FaceBook

21.01.09 v 14:18

ANO Je to paráda, a jestli se nepletu tak objekt turecko bude na prodej. Okamžitě bych kupoval ale asi mě přeplatí Řecko.

Dagmar Myskova - Názor z FaceBook

Dagmar MyskovaNázor z FaceBook

21.01.09 v 14:05

ANO Všemi dvaceti ano:-D Turecký hajzlík je fakt výborný. Jediné co může vadit je fakt, že pokud dílo mělo spolutvořit X dalších autorů, tak to někomu vadí...

Mira Wallek - Názor z FaceBook

Mira WallekNázor z FaceBook

21.01.09 v 14:00

ANO uacha cha cha cha che che ha ha ha ho ho ho

Oldriska Krizova - Názor z FaceBook

Oldriska KrizovaNázor z FaceBook

21.01.09 v 11:57

ANO Dílo krásně podtrhuje hlavní heslo našeho předstednictví Evropě to osladíme. Entropě fandím a věřím, že je postavena s otevřenou myslí, ne na malosti člověka.

Markéta Gbúrová - Názor z FaceBook

Markéta GbúrováNázor z FaceBook

21.01.09 v 11:32

ANO povedený nápad! nekteri zahr. politici se umi zviditelnit jen kritikou. taky je dobre, ze cerny vratil penize statu. ale co bakala? tomu je to asi fuk :-)

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

21.01.09 v 10:42

NE Nebaví mě, že někdo komunikuje za mě. Dokážu si představit, že kdo to uvidí, řekne si: \"On měl ten Heydrich pravdu,všichni češi jsou smějící se bestie\".

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

21.01.09 v 10:17

ANO Ještě lepší, než když psal Hašek nesmyslné články o neexistujících zvířatech do Světa zvířat. A jako reklama na předsednictví ČR to zafungovalo úžasně.

Jirka Sedlacek - Názor z FaceBook

Jirka SedlacekNázor z FaceBook

21.01.09 v 09:51

ANO Ano, moc se mi to líbí, lepší než obrázek pražskýho panorámatu.

Petr Hoffmann - Názor z FaceBook

Petr HoffmannNázor z FaceBook

20.01.09 v 20:23

NE Je to trapas :) hospodská tvořivost...

Tatiana Voice - Názor z FaceBook

Tatiana VoiceNázor z FaceBook

20.01.09 v 20:09

ANO Vynikající. Zrcadlo našich (Evropanů) předsudků. I předsudků v rámci uměleckého světa - viz katalog a fiktivní postavy autorů jednotlivých dílů entropy. 1*

Markéta Semančiková - Názor z FaceBook

Markéta SemančikováNázor z FaceBook

20.01.09 v 17:05

NE asi nemam ten spravny \"cesky smysl pro humor a umeni\"....

Venda Novotna - Názor z FaceBook

Venda NovotnaNázor z FaceBook

20.01.09 v 15:37

ANO jako umělecké dílo beru,
NE pro sídlo EU, když chce být někdo pankáč, ať nedělá státní zakázky za velký prachy...

Libor Zámečník - Názor z FaceBook

Libor ZámečníkNázor z FaceBook

20.01.09 v 14:55

ANO Jsem pro - s výhradou, že David Černý už by si mohl nechat opravdu své šprýmy jen pro sebe a svůj tým. Dělat si legraci \"sami ze sebe\" jde i bez afér, ne?

Jaroslav Kepka - Názor z FaceBook

Jaroslav KepkaNázor z FaceBook

20.01.09 v 12:47

ANO Pěkná \"trochu\" provokace, která alespoň rozčeřila stojaté unijní vody...I \"dobra\" reklama je dobrá reklama:-)

Petr Melničuk - Názor z FaceBook

Petr MelničukNázor z FaceBook

20.01.09 v 12:33

ANO Urcite ano. A je potreba nebyt zapšklý a vidět to v souvislotech i ostatních zemí.

Dalibor Vojta - Názor z FaceBook

Dalibor VojtaNázor z FaceBook

20.01.09 v 12:28

ANO Naživo to vypadá o moc líp, než jen na fotkách a v televizi...a pokaždý, když pod ní procházím tam stojí pár desítek lidí, koukají na ni a většinou se smějí :-)

Jan Navrátil - Názor z FaceBook

Jan NavrátilNázor z FaceBook

20.01.09 v 12:22

NE Evropské politická scéna je citlivý tvor. Nevím v čem je Entropa skvělá, když subjektivně vyzdvihuje negativa jednotlivých členů a tváří se, že reprezentuje iMě

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

20.01.09 v 11:39

ANO Skvělý Nápad! Díky Davide!

Jiří Kocourek - Názor z FaceBook

Jiří KocourekNázor z FaceBook

20.01.09 v 11:31

NE Umělecky povedené dílo,ovšem parafrázování,nadsázka,ironie a pokusy o vtip nejsou to,proč EU předsedáme a jak se zde máme prezentovat. Nevědomost vlády - ostuda

Jirka Maier - Názor z FaceBook

Jirka MaierNázor z FaceBook

20.01.09 v 11:27

ANO Je to podle mne velmi povedené dílko, jen škoda té nepovedené prezentace a že se pánové Vondra s Černým lépe na začátku nedohodli. Jinak ať si všichni stěžují..

Jiří Šefránek - Názor z FaceBook

Jiří ŠefránekNázor z FaceBook

20.01.09 v 11:23

NEVÍM Asi mi to je tak trošku jedno. Dost mi ale vadí ten výmysl se 27 zahraničníma umělcema. Je to už holt takovej českej zvyk - všechno očůrat.

Ivana Kupcová - Názor z FaceBook

Ivana KupcováNázor z FaceBook

20.01.09 v 11:16

ANO Samozřejmě, že jsem jsem pro. A co že si pan Černý nechal dotace pro sebe a nakecal všem okolo takové blafy.Jen to poukazuje na naši povahu, krásnou českou :D

Klara Hajkova - Názor z FaceBook

Klara HajkovaNázor z FaceBook

20.01.09 v 10:55

ANO Jsem pro, jsem pro nadsazku... Ale sliby pana Cerneho o spolupraci s ostatnimi umelci, ktere nedodrzel. Veskere dotace schramstnul sam... Z toho blinkam!

Zuzana Culenova - Názor z FaceBook

Zuzana CulenovaNázor z FaceBook

20.01.09 v 10:55

NE trochu nevhodny humor

Milan Bludský - Názor z FaceBook

Milan BludskýNázor z FaceBook

20.01.09 v 10:48

ANO Myslím si, že by to mělo zůstat tak jak to je. ... Každá země je tam nějak vyobrazena, co ji je třeba podobné. ... Ano, líbí se mi to.

David Simak - Názor z FaceBook

David SimakNázor z FaceBook

20.01.09 v 10:36

ANO Zajímavý a promyšlený nápad, včetně vtipu o \"27 umělcích\". Jen nechápu tu omluvu DČ? Je součástí díla?

Josef Toman - Názor z FaceBook

Josef TomanNázor z FaceBook

20.01.09 v 10:33

ANO Jsem pro , ostatni se s tim mene ci vice umeji vyrovnat a o tom to je : fikce a test naroda a evropanu...

Libor Kriz - Názor z FaceBook

Libor KrizNázor z FaceBook

20.01.09 v 09:21

ANO Rozhodně ano... Skoro bych až řekl, že v tomto případě jde o ukázkový virál.

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

20.01.09 v 09:04

ANO Ano, není nic horšího než uprděnost byrokratů. Kdo se neumí zasmát sám sobě, jakoby nežil!

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

19.01.09 v 23:24

ANO Je škoda, že těch Entrop není víc a že je nevytváří umělci ze všech zemí EU. K tomu Bulharsku snad jen dodat, že jsme pěkní hajzlíci :-) Porcelánový samozřejmě.

Pavlina Svejdova - Názor z FaceBook

Pavlina SvejdovaNázor z FaceBook

19.01.09 v 21:12

ANO moc se mi libi, je to zabavny a originalni..bavi me to!

Martin Brezina - Názor z FaceBook

Martin BrezinaNázor z FaceBook

19.01.09 v 20:53

ANO Velice se mi líbí. Ale jak je vidět, tak nadhled a sebeironie bohužel některým státům chybí.

Lukas Zdarsky - Názor z FaceBook

Lukas ZdarskyNázor z FaceBook

19.01.09 v 20:33

ANO Panu Černému fandím, jen mě mrzí, že se za své dílo omluvil! Měl by si své dílo bránit!

Petr Svoboda - Názor z FaceBook

Petr SvobodaNázor z FaceBook

19.01.09 v 19:56

NE Byl jsem, dokud se David Černý za ni neomluvil... Teď by to měli sundat a udělat něco jiného... Pokud si za ní autor nestojí, nemá tam Entropa co dělat.

Andrea Havlíková - Názor z FaceBook

Andrea HavlíkováNázor z FaceBook

19.01.09 v 19:39

ANO Kazdy ma pravo na svuj vtipny nazor :-D

Lukáš Kropáček - Názor z FaceBook

Lukáš KropáčekNázor z FaceBook

19.01.09 v 19:10

ANO Určitě pro, zajímavý nápad, podle mě neuráží, ale naopak upozorňuje na stereotypy...

David Biksadský - Názor z FaceBook

David BiksadskýNázor z FaceBook

19.01.09 v 18:59

ANO Líbí se mi jaký mediální \"humbuk\" Entropa vyvolala. Jako umělecký objekt ji obdivuji a před autorem smekám. Jen mě mrzí že se autor více neobul do kritiky ČR

Martin Kopta - Názor z FaceBook

Martin KoptaNázor z FaceBook

19.01.09 v 17:50

ANO Jen mě mrzí, že není více vyhrocená. Nechápu, za co se Černý omlouvá a Vondra stydí. V konceptuálním umění může být nápad silnější než způsob provedení.

Martin Novotný - Názor z FaceBook

Martin NovotnýNázor z FaceBook

19.01.09 v 17:40

ANO Ano, - není to ani moc o Entropě jako takové jako spíš o schopnosti jednotlivých zemí vzít na vědomí, že jsou takto vnímány...

Jana Moravcová - Názor z FaceBook

Jana MoravcováNázor z FaceBook

19.01.09 v 17:32

ANO Je smutné, že někteří nemají smysl pro humor a neumí se zasmát vlastním stereotypům!

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

19.01.09 v 16:47

ANO To o té potrefené huse asi znáte, co?

Petr Král - Ředitel portálu Agentka.cz

Petr KrálŘeditel portálu Agentka.cz

19.01.09 v 15:45

ano Perfektní blamáž

David Rýpal -

David Rýpal

19.01.09 v 14:44

ano Krásně je zde vidět dvojí přístup ke svobodě slova. Viz karikatura Mohameda. Když mluvíme \"o nich\", je to v pořádku, ale jakmile je řeč \"o nás\", je problém.

Michael Bradik - Názor z FaceBook

Michael BradikNázor z FaceBook

19.01.09 v 14:04

ANO Pokud budeme i díky tomuto dílu vnímáni zkostnatělou EU jako potížisti a provokatéři, tak jenom dobře.

Igor Petrovics - Názor z FaceBook

Igor PetrovicsNázor z FaceBook

19.01.09 v 12:27

ANO ANO. Jsem pro. Entropa je můj kamarád, vzor, hrdost i ostuda. Můj bratr i sestra. Mé ráno i západ slunce. Bakelit i zlato, prostě všechno. A to je fér.

Svatava Vítková - Názor z FaceBook

Svatava VítkováNázor z FaceBook

19.01.09 v 12:11

ANO Ano - špatná reklama, taky reklama :-) tedy konečně si snad všude na světě zapamatují, že ČR existuje a při troše štěstí budou lovit více informací o nás

Dan Farkas - Názor z FaceBook

Dan FarkasNázor z FaceBook

19.01.09 v 11:24

ANO Provokuje a budí dizkuzi. Navíc dobrý marketing. Malá značka jako ČR bez síly a prostředků těch velkých by měla dělat věci jinak i třeba provokativně.

Martina Tóthová - Názor z FaceBook

Martina TóthováNázor z FaceBook

19.01.09 v 11:22

ANO v kontextu všeho dění je zcela na místě.

Dušan Šimonovič - Názor z FaceBook

Dušan ŠimonovičNázor z FaceBook

19.01.09 v 11:08

ANO Nastavuje mnohým ľuďom, či národom zrkadlo, čo je rozhodne fajn. Na druhú stranu je spôsob vzniku hlúpy a kazí celkové vyznenie. Aj tak stále \"Áno\".

Michal Valášek - Názor z FaceBook

Michal ValášekNázor z FaceBook

19.01.09 v 11:04

ANO Je zaujímavá, vtipná a provokujúca. A ako pozerám, tak pôsobí aj ako celkomslušné preháňadlo, keď sa z nej ide polovica európy posr*ť...

Petr Hroch - Názor z FaceBook

Petr HrochNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:59

ANO Tato provokace, mystifikace, ale snad též nepokrytá lež a podvod, plně zapadá do ostatního marasmu, spojeného s naší účastí v EU. Koho to ještě překvapuje?

Petr Václavek - Názor z FaceBook

Petr VáclavekNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:40

NEVÍM Příjde mi, že DČ přestal tvořit proto, aby přinášel krásu a zajímá ho pouze, jak velký skandál svým příštím dílem zase vyvolá. Tudíž je mi to ukradené.

Hana Huntova - Názor z FaceBook

Hana HuntovaNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:32

ANO Ta mírně drzá kreativita je mi blízká. Jestli náš přínos Evropě spočívá v tom, že učíme ostatní dělat si ze sebe srandu, proč ne. Pompa nám nikdy blízká nebyla.

Michaela Beranová - Názor z FaceBook

Michaela BeranováNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:08

ANO Není to nuda:-)

Martin Fryc - Návštěvník

Martin FrycNávštěvník

19.01.09 v 10:08

ano Jednoznačně pro, moc se mi líbí a jak praví klasik \"i negativní reklama je taky reklama\"

Zdenek Broz - Názor z FaceBook

Zdenek BrozNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:07

ANO Má to myšlenku, má to vtip, má to lehkost... a to je umění.

Martina Kemrová - Názor z FaceBook

Martina KemrováNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:07

ANO Zvlášť mě potěšila pečlivost celé mystifikace :-) Zaplaťpámbů za Černého a jemu podobné, jinak se lidstvo zadusí vlastní důležitostí.

Jiri Rydl - Názor z FaceBook

Jiri RydlNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:05

ANO Nemá smysl diskutovat o kvalitě díla, stejně jako se obraz nebo socha nebude líbit všem, ale stydim se, že si za tim nestojime. Pak jsme to neměli dělat.

Matej Durkac - Názor z FaceBook

Matej DurkacNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:02

NE Satira je dobra vec, ale na spravnom mieste. Nemyslim si ze miesto bolo spravne zvolene.

Kamil Skalicky - Názor z FaceBook

Kamil SkalickyNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:01

ANO ANO

Pavel Jechort - Názor z FaceBook

Pavel JechortNázor z FaceBook

19.01.09 v 10:00

ANO Entropa bude možná to nejpamětihodnější,co z našeho předsedniství vzejde.Celé je to velmi české a evropské,v dobrém i špatném.Takový testík,jak to s námi vypadá

Klara Kopecka - Názor z FaceBook

Klara KopeckaNázor z FaceBook

19.01.09 v 09:59

ANO Když nic jiného, alespoň to není nuda jako v případě francouzské koule omotané trikolorami států EU (proboha). A na první stránku NYT se ČR dostane málokdy :)

Adam Javůrek - Názor z FaceBook

Adam JavůrekNázor z FaceBook

19.01.09 v 09:36

ANO .

Tomas Hrivnak - Názor z FaceBook

Tomas HrivnakNázor z FaceBook

19.01.09 v 09:03

ANO Je zajímavé sledovat, jaké to klade otázky. Bez ohledu na Davida Černého.

Martina Šmýdová - Názor z FaceBook

Martina ŠmýdováNázor z FaceBook

19.01.09 v 08:53

ANO Myslím si, že je to velice zajímavý projekt. Docela mě pobavila výstižnost některých států, jak to na ně sedí.

Hanicka Mrazova - Názor z FaceBook

Hanicka MrazovaNázor z FaceBook

19.01.09 v 00:42

NE Napad to neni spatny, ale uroven zpracovani mi nepripada valna.. Navic proc neni upravena CR? Ze by mel autor problem se sebekritikou..?

Jiří Kouba - Názor z FaceBook

Jiří KoubaNázor z FaceBook

18.01.09 v 23:16

ANO Jenom mám obavy, že si po ukončení našeho předsednictví v Evropě vzpomenou právě jenom na Entropu. A to je možná dobře. Pro Davida Černého určitě...

Martin Skalický - Názor z FaceBook

Martin SkalickýNázor z FaceBook

18.01.09 v 23:13

ANO Myslím si že se jedná o slušnou karikaturu států EU... A na tom není nic špatného... Možná by měli mít někteří lidé větší nadhled...

Šifrová Helena - Názor z FaceBook

Šifrová HelenaNázor z FaceBook

18.01.09 v 22:45

ANO Nechat se urazit něčím,co je založeno na pravdě,leč nemilé,je hloupé.Vadí Vám,jak působíte na okolí?Změňte sami sebe,nediktujte ostatním,jak Vás mají vidět.

Jakub Kafka - Názor z FaceBook

Jakub KafkaNázor z FaceBook

18.01.09 v 22:45

ANO V porovnáním s tím, co v bruselském sídle Rady EU viselo za francouzkého předsednictví, vzbuzuje Entropa rozruch a emoce, což je podle mě jedině dobře.

Vaclav Batek - Názor z FaceBook

Vaclav BatekNázor z FaceBook

18.01.09 v 22:06

ANO Těmhle provokačkám fandím. A baví mne sledovat reakce lidí na ně, protože je to většinou přinutí se nějak projevit.

Jan Havas - Názor z FaceBook

Jan HavasNázor z FaceBook

18.01.09 v 21:59

ANO je zajimave sledovat, jak se profiluje ceska republika v ramci sve nove evropske role. myslim, ze se o nas jeste hodne dozvime :) asi jim to asi vazne osladime

Richard Skřivánek - Názor z FaceBook

Richard SkřivánekNázor z FaceBook

18.01.09 v 21:34

ANO Je to dost dobrý, jen ať to vzbuzuje emoce, doufám, že to nakonec nesundají...

Iveta Zubatá - Názor z FaceBook

Iveta ZubatáNázor z FaceBook

18.01.09 v 21:31

ANO Jen tak dál, konečně někdo vystoupil do popředí a nebál se, jak na to budou ostatní reagovat...

Daniel Thám - Názor z FaceBook

Daniel ThámNázor z FaceBook

18.01.09 v 21:01

ANO Ano, Entropa dokonale karikuje všechny státy, dokonce si myslím, že by se ani neměla upravovat pod tíhou protestů BUlharska, Slovenska a jiných.

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

18.01.09 v 20:53

ANO pro entropu vsema deseti, odhalila malost a ubohost nekterych politiku. ovsem, na druhou stranu, cerny to causou \"prachy a spoluautori\" hodne, hodne shodil.

Přemysl Fiala - Názor z FaceBook

Přemysl FialaNázor z FaceBook

18.01.09 v 20:50

NE Trochu vtipné, vulgarni a hodně lživé...jako obraz naší republiky ;-) .. Za pul roku zapadne jako každé jiné dílo zakomplexovaných \"umělců\"

Simon Novotny - Názor z FaceBook

Simon NovotnyNázor z FaceBook

18.01.09 v 20:46

ANO Podle me je to vtipne. A ze se to nekomu nelibi? No a co? Umeni tu snad neni od toho aby se libilo vsem. Vyvolalo to reakce a to je spravne!!

Martin Pekař - Názor z FaceBook

Martin PekařNázor z FaceBook

18.01.09 v 20:44

ANO Není lepšího způsobu, jak naštvat celou EU. Aspoň to demonstruje naši \"sílu\", že se nebojíme a nebudem lézt všem do zadku.

Martina Tatranska - Názor z FaceBook

Martina TatranskaNázor z FaceBook

18.01.09 v 20:30

ANO Velice vydařené a je přece v pořádku, že umění vzbuzuje emoce a provokuje otázky. David se jen nepřiznal, že tento nápad vymyslel již dříve Jára Cimrman.

Jiřina Kovaříková - Názor z FaceBook

Jiřina KovaříkováNázor z FaceBook

18.01.09 v 20:14

ANO ano ano .je to vtipne a pravdive zaroven,komu se to jeste podarilo ?

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

18.01.09 v 19:56

ANO David Černý ukázal, že není třeba brát vše vážně. Má smysl pro humor - a tady ho ukázal v čisté podobě. Bohužel, někteří se přes parodii přenést nedokázali.

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

18.01.09 v 19:56

ANO Jsem pro Entropu a stydím se za to, že se někteří Češi opět ukázali jako připosranci, na které stačí houknout a hned se omlouvají a odvolávají a zakrývají.

Ika Kocourková - Názor z FaceBook

Ika KocourkováNázor z FaceBook

18.01.09 v 19:32

ANO NO rozhodně, výborná hrátka! Jen škoda že si za tím pak už David Černý nedokázal stát až do konce a začal se omlouvat. Ale fandím, velice!

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

18.01.09 v 19:23

ANO Samozřejmě. Jen si David Černý mohl odpustit tu komedii s omlouváním se tomu či onomu, rázné popírání zjevných narážek u Německa a Dánska a pod.

Vojtěch Dušák - Názor z FaceBook

Vojtěch DušákNázor z FaceBook

18.01.09 v 19:11

ANO Jde o umění. Jestli to někdo nepochopil....

Pavlína Hublová - Názor z FaceBook

Pavlína HublováNázor z FaceBook

18.01.09 v 19:08

ANO Opět se ukázalo, že politici se berou děsně vážně. Umělci tu byli vždy (především) proto, aby poukazovali na malost a hloupost (šašci králů). Černý se trefil!

Lada Brůnová - Názor z FaceBook

Lada BrůnováNázor z FaceBook

18.01.09 v 19:02

ANO Rozkošná nadsázka o zažitých stereotypech evropských států.

Sofie Truce Malovcova - Názor z FaceBook

Sofie Truce MalovcovaNázor z FaceBook

18.01.09 v 18:28

NEVÍM Prekracuje meze slusneho chovani, ale nebylo by to tak videt, kdybychom se nezacali Evrope za naseho umelce omlouvat. Cernemu se zas povedl kousek!

Jiří Sekera - Názor z FaceBook

Jiří SekeraNázor z FaceBook

18.01.09 v 18:12

ANO Určitě. Sice se to může zdát jako sobecké gesto, ale jasně a výstižně upozorňuje na současné nemoci EU – předsudky, škatulkování... a byrokracii.

Jan Kryhut - Názor z FaceBook

Jan KryhutNázor z FaceBook

18.01.09 v 17:54

ANO absolutně geniální nápad..skvělá práce vyvěsil veřejně to, co si myslí většina z nás a nikdo to neřekne nahlas.

Jan Žáček - Názor z FaceBook

Jan ŽáčekNázor z FaceBook

18.01.09 v 17:31

ANO Rozhodně. Je na místě uměním provokovat a balancovat na hraně. Možná občas přešlápneme, ale to se prostě stane... Jiná je otázka financování toho projektu. J.

Lukáš Šlehofer - Názor z FaceBook

Lukáš ŠlehoferNázor z FaceBook

18.01.09 v 17:25

ANO Myslím že přesně odpovídá pohledu většiny čechů na jednotlivé země EU.

Lukáš Hroch - Názor z FaceBook

Lukáš HrochNázor z FaceBook

18.01.09 v 17:09

ANO Negativistické reakce jsou jasnou ukázkou zaprděnosti všech těch takyevropanů. Je super, že se někomu šláplo na kuří oko.

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

18.01.09 v 17:03

ANO Rozhodne! Je to vtipné. Jen nevím, proč se hned omlouváme... To je bohuzel to nase cechackovstvi ...

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

18.01.09 v 17:02

ANO Každý stát je svým kusem originál, každý je něčím ve světě známý. Černý všechny vystihnul dokonale. A mystifikace okolo autorů? Není to náhodou česká vlastnost?

Petr Vašíček - Názor z FaceBook

Petr VašíčekNázor z FaceBook

18.01.09 v 17:00

ANO Jako forek je to dobry, jen bych tomu nerikal umeni...recese bych to oznacil.

Karel Hejkal - Názor z FaceBook

Karel HejkalNázor z FaceBook

18.01.09 v 16:59

ANO Pokud je za provokací konkrétní názor a ne pouhá snaha někoho urazit, je lepší než oslavná epopej. Je však třeba si za ní stát a ne se dokola omlouvat.

Marek Brumlich - Názor z FaceBook

Marek BrumlichNázor z FaceBook

18.01.09 v 16:52

ANO Až na trapásek ohledně autorství se mi to dílo líbí, hlavně teda jeho smysl.

Ladislav Matuska - Názor z FaceBook

Ladislav MatuskaNázor z FaceBook

18.01.09 v 16:34

ANO Jedná se o umělecké dílo. Má nápad a podařilo se mu zesměšnit zadavatele i tajtrlíky v Bruselu. O kom se mluví, je vítěz.

David Duron - Názor z FaceBook

David DuronNázor z FaceBook

18.01.09 v 16:27

ANO Dobry napad, vtipny, ale vydesilo mne, jak rychle jsme sklonili zada a zacali se omlouvat a tim celou nadsazku dehonestovali:-( a ztrapnili se!:-(

Zita Rákayová - Názor z FaceBook

Zita RákayováNázor z FaceBook

18.01.09 v 16:11

ANO Postojem některých států se ukázalo, jak EU je svázaná formálností, malostí, nedostatkem sebekritiky a nadhledu... Jsem jednoznačně pro !!!

Lukas Maixner - Názor z FaceBook

Lukas MaixnerNázor z FaceBook

18.01.09 v 16:10

NE Jako provokace a vtip se mi moc líbí, ale mystifikace a lži o autorství nás v dobrém světle rozhodně neukáží.

Michal Wagner - Názor z FaceBook

Michal WagnerNázor z FaceBook

18.01.09 v 16:07

ANO Moc se mi líbí, z nás si také spousta evropských států dělala legraci a Bulhaři by se měli zamyslet a ne se vztekat

Barča Stiborová - Názor z FaceBook

Barča StiborováNázor z FaceBook

18.01.09 v 15:59

ANO jako Čech.. ale vžít se do kůže obyvatel států, jejichž plastiky nejsou zrovna lichotivé, těžko říct, jestli by mi stále připadala jako nápadité a zajímavé dílo

Daniel Kmoch - Názor z FaceBook

Daniel KmochNázor z FaceBook

18.01.09 v 15:57

ANO Jsem jednoznačně pro. Je to vtipné a zaujali jsme tím celý svět.

Martin Chovan - Názor z FaceBook

Martin ChovanNázor z FaceBook

18.01.09 v 15:48

NEVÍM Co to je za debilní otázku? A co tak kupříkladu jaro, jste pro? Entropa je umění (nikoliv propagace), ať jste pro, nebo ne.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

18.01.09 v 15:46

ANO Zdá se mi to vtipné.

Dáša Čechová - Názor z FaceBook

Dáša ČechováNázor z FaceBook

18.01.09 v 15:46

ANO Obyvatelé zemí se tím baví a papalášové jsou pobouřeni - uhodili jsme hřebíček na hlavičku...

Senad Kolář - Názor z FaceBook

Senad KolářNázor z FaceBook

18.01.09 v 15:45

ANO Češi kontroverzní vždycky byli, jsou a budou, cukrem počínaje, Entropou konče (možná). Alespoň si Evropa všímá našeho \"potenciálu\" :) Jen tak dál hoši :)

Marek Prchal - Názor z FaceBook

Marek PrchalNázor z FaceBook

18.01.09 v 15:42

NEVÍM Je mi to jedno. Je to x tá kopie Černýho stavebnice, navíc ho podezřívám, že je dělaná ve spěchu na poslední chvíli. Nekonzistentní. Jako objekt boží.

Lukas Soukup - Názor z FaceBook

Lukas SoukupNázor z FaceBook

18.01.09 v 14:44

ANO Ano, ale mrzi me ten podvod s autorstvim...

Radim Hasalik - Názor z FaceBook

Radim HasalikNázor z FaceBook

18.01.09 v 14:37

ANO O Entropě se mluví. A to je dobře. Dobré PR pro Českou republiku.

Tomáš Kubina - Názor z FaceBook

Tomáš KubinaNázor z FaceBook

18.01.09 v 14:30

NE ANO pokud mluvíme o čisté Entropě. NE pokud mluvíme o Entropě zasazené do politického kontextu našeho předsednictví - je to chyba politiků, ne umělce.

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

18.01.09 v 14:17

NE Sladíme to Evropě \"vtipným\" podvodem a pak se omlouváme. Neschopnost našich politiků mlžíme vzkazem: zasmějme se sami sobě. Kdo se však bude smát naposledy?

Jan Hejtík - Názor z FaceBook

Jan HejtíkNázor z FaceBook

18.01.09 v 14:12

ANO Je to hezké a moderní.

Ladislav Bittner - Názor z FaceBook

Ladislav BittnerNázor z FaceBook

18.01.09 v 13:47

ANO Více pro reklamu České republiky uděláno být nemohlo. Smysl pro humor, mystifikace, zbabělost. To vše v jednom uměleckém díle a jeho prezentaci.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

18.01.09 v 13:09

ANO Samozřejmě, že ano. Kdo jiný, než umělci a šaškové jsou schopní nám (a hlavně politikům) ukázat, že se bereme příliš vážně?

Tomáš Niederle - Názor z FaceBook

Tomáš NiederleNázor z FaceBook

18.01.09 v 13:03

ANO Jsem pro všemi deseti, je to prostě umění. Jestli z toho dělají pánové velvyslanci takové problémy, mají asi houby co na práci.

Ondřej Zeman - Názor z FaceBook

Ondřej ZemanNázor z FaceBook

18.01.09 v 12:49

ANO No jistě že jsem pro!

Bronislava Plesnikova - Názor z FaceBook

Bronislava PlesnikovaNázor z FaceBook

18.01.09 v 12:37

NEVÍM Zatím jsem se nerozhodla. Dílo samotné nepostrádá vtip, ovšem je to vhodná oficiální prezentace naší republiky?

Bozena Zbrankova - Názor z FaceBook

Bozena ZbrankovaNázor z FaceBook

18.01.09 v 12:36

ANO sice dost kontroverzní, ale zase to rozvířilo vody a přimělo lidi vyjádřit svůj názor a to je dobře.

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

18.01.09 v 12:32

NE Dílo samo o sobě mi přijde zajímavé, ale průšvih je, že to je naše oficiální propagace, kterou nikdo s nikým nekonzultoval. Problém vlády ne pana Černého.

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

18.01.09 v 12:27

ANO Jsem pro, lepší propagaci České republice jsme nemohli udělat - třeba nám v Americe přestanou říkat Czechoslovakia.

A co si myslíte Vy?

Co si myslíte o Entropě - jste pro?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie