Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Jste pro další rozvoj jaderných elektráren v Evropě?

Ondřej Šlejtr - Názor z FaceBook

Ondřej ŠlejtrNázor z FaceBook

19.06.10 v 10:26

ano Vzhledem k absenci jiných dostačujících zdrojů energie se jedná o nejperspektivnější možnost - větrníky nebo solární elektrárny opravdu nejsou řešením.

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

04.05.10 v 13:06

ano Samozřejmě.

Bára Bája Javorková - Názor z FaceBook

Bára Bája JavorkováNázor z FaceBook

23.04.10 v 18:00

nevím Tohle jde trochu mimo mě.

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

27.12.09 v 15:24

ano Je to čistá a bezpečná energie.

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

17.12.09 v 18:55

ano , pokud se nenajde jiný odpovídající energetický zdroj. V dohledné době však žádný jiný - lepší a bezpečnější nevidím nebo mi o něm není nic známo ! Mimo Zemi ?

Jan Polívka - Názor z FaceBook

Jan PolívkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:56

ano Jaderná energie je nejlepším řešením pro budoucnost.

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

06.12.09 v 20:46

ano .

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

10.11.09 v 15:54

ano a to zcela a naprosto. nemáme totiž na vybranou, pokud nechceme zapřáhnout veverky do kol. ale pokud jádro, tedy výhradně bez přímé či nepřímé ruské účasti

Libor Čermák - Názor z FaceBook

Libor ČermákNázor z FaceBook

19.10.09 v 07:14

ano Pokud nechcete podporovat uhelné elektrárny a s nimi spalování fos. paliv, není zatím jiná alternativa. Ovšem mělo by to být doplněno i alternativními zdroji

Daniel Kocum - Názor z FaceBook

Daniel KocumNázor z FaceBook

11.10.09 v 13:16

ne Není to zrovna správná cesta k TUR. Pořád není vyřešeno kam s použitým palivem a těžba uranu a jeho zpracování je doslova zločin proti přírodě!

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

08.10.09 v 12:45

ne jsou přeci jiné energie

Matrinx Darko - Názor z FaceBook

Matrinx DarkoNázor z FaceBook

29.09.09 v 23:13

ano Bohužel nemáme jinou lepší variantu, která by dokázala uspokojit zvyšující se energetické potřeby naší civilizace.

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

23.09.09 v 13:20

ne ne... jsem pro, aby z trezoru na světlo boží vytáhli tu pravou energii..co tu je...a jen kvůli dolarům a ropě..se musí schovávat...opět hnus

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

06.09.09 v 18:21

ano Pro Rozvoj. Ne pro nové.
Nejefektivnější není stavba nových JE, ale hledání snížení spotřeby el.energie a zvýšení podílu trvale udrž. zdrojů při její výrobě.

Miroslav Mlady - Názor z FaceBook

Miroslav MladyNázor z FaceBook

04.09.09 v 09:28

ne samozrejme ze ne, existuji daleko lepsi zdroje energie nez premena vody na paru pomoci jaderne energie

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

03.09.09 v 14:03

ano Dokud se nestanou prakticky využitelné fúzní elektrárny, je jaderné štěpení nejlepší, ve velkém použitelnou, technologií, kterou máme.

Roman Jinšík - Názor z FaceBook

Roman JinšíkNázor z FaceBook

05.08.09 v 00:39

ne ještě neroschodili ani ty první

Marie Jedličková - Názor z FaceBook

Marie JedličkováNázor z FaceBook

04.08.09 v 13:25

ano pokud bude dobře zabezpečená

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

23.07.09 v 11:54

ano Ale jen v případě zajištění bezpečnosti...A to se bojím, že nidky nebude na 100%...Takže snad nebude další Černobyl :(

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

22.07.09 v 03:24

ano Spíše ano, jsou určitou garancí energetické jistoty, současně by se měl ale dát větší prostor obnovitelným zdrojům (např. i méně známé geotermální energii).

Honza Klívar - Názor z FaceBook

Honza KlívarNázor z FaceBook

18.06.09 v 11:05

ano ano, ovšem ne na úkor zelených zdrojů, a nejlépe nejnovější experimentální typy které fungují na již použité jaderné palivo

Filip Vich - Názor z FaceBook

Filip VichNázor z FaceBook

07.06.09 v 20:00

ano Za podmínky, že dojde i k rozvoji využití vody, větru a dalších přírodních ekologických zdrojů.

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

01.06.09 v 05:32

ano Protože je to energie nejen potřebná, ale i čistá. Ostatně je také energií primární; všechny ostatní jsou od ní de facto odvozeny.

Jan Babovák - Názor z FaceBook

Jan BabovákNázor z FaceBook

29.05.09 v 21:34

ano V dnešní době jsou jaderné elektrárny na tak vysoké úrovni, že není možné, aby došlo k nějakému výbuchu. Dost bylo hysterie okolo Černobylu.

Sarka Capkova - Názor z FaceBook

Sarka CapkovaNázor z FaceBook

26.05.09 v 11:33

ano Dokud se nevyvine lepší řešení, či dokud neporučíme slunci, větru a dešti, abychom mohli získávat energii \"ekologicky\"...

Jiri Trix Tomecek - Názor z FaceBook

Jiri Trix TomecekNázor z FaceBook

26.05.09 v 03:50

ano Ano. Myslim si, ze v dnesni dobe neni lepsi zdroj pro vyrobu elektricke energie.

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

17.05.09 v 11:51

ne Snižování náročnosti a alternativní zdroje... to je cesta. Ukájet nenasytnost za každou cenu cesta není. Lleda tak do pekel.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

07.05.09 v 16:10

ano Taky bych si jednu pořídil :-)

Daniel W. Zeman - Názor z FaceBook

Daniel W. ZemanNázor z FaceBook

26.04.09 v 14:04

ano strach z černobylu je neopodstatněný a stále lepší než být závislý na Ruském molochovi...

Jita Splítková - Názor z FaceBook

Jita SplítkováNázor z FaceBook

18.04.09 v 22:50

ano je to nejekologičtější zdroj energie - jiný zatím nemáme - a solární panely či větrníky jsou opravdu jen okrajová záležitost a velmi drahý zdroj

Jan Nohejl - Názor z FaceBook

Jan NohejlNázor z FaceBook

18.04.09 v 12:30

ano Myslím, že není důvod se jaderných elektráren bát v dnešní době.

Jiří Suchomel - Názor z FaceBook

Jiří SuchomelNázor z FaceBook

04.04.09 v 23:35

ano Je to \"nejzelenější\" energie.

Marsellus Von Czernitz - Názor z FaceBook

Marsellus Von CzernitzNázor z FaceBook

26.03.09 v 17:20

ano Atomova energie ma sve kouzlo

Jiří Robinson Roup - Názor z FaceBook

Jiří Robinson RoupNázor z FaceBook

22.03.09 v 10:25

ano Za předpokladu mnohem přísnějšího technologického dozoru než doposud

Pavel Štulíř - Názor z FaceBook

Pavel ŠtulířNázor z FaceBook

19.03.09 v 23:06

ne věřím na čisté zdroje energie, kde samotná výstavba, chod i případná katastrofa nezpůsobý žádné škody na budoucí léta a generace

Tomas Bezouska - Názor z FaceBook

Tomas BezouskaNázor z FaceBook

17.03.09 v 15:54

ano ona existuje nějaká jiná reálná alternativa zajištění energie, kterou by mohla evropa využít? :-o

Jaroslav Novotný - Názor z FaceBook

Jaroslav NovotnýNázor z FaceBook

16.03.09 v 20:08

nevím No nevím. Zemědělství vymizelo. Místo farem na rostlinné a živočišné produkty by lidé mohli dělat na solárních a větrných farmách. Zemědělství 21. století :-)

Igor Petrovics - Názor z FaceBook

Igor PetrovicsNázor z FaceBook

11.03.09 v 17:57

ano Teda pokud souhlasí i Václav Klaus.

Martin Svoboda - Názor z FaceBook

Martin SvobodaNázor z FaceBook

11.03.09 v 13:51

ano dnešní konzumní svět energii potřebuje každý den víc a víc

jaderná energie má jako každá věc rub a líc......otázka je zda-li lícovat nebo obracet naruby.

Honza Koráb - Názor z FaceBook

Honza KorábNázor z FaceBook

09.03.09 v 11:58

ano Momentálně nevidím jinou realistickou alternativu.

Jan Matějka - Názor z FaceBook

Jan MatějkaNázor z FaceBook

08.03.09 v 21:13

ne Je to trochu jednoduché řešení. Snažme se víc pracovat na alternativních zdrojích. Možná, že bychom neměli vymýšlet jak energii získat, ale jak s ní šetřit!

Filip Novák - Názor z FaceBook

Filip NovákNázor z FaceBook

05.03.09 v 12:14

ne Ne! Proč? Rusové nás budou rádi ohřívat svým plynem. A skoro zadarmo. Budeme zase přátelé. Bratři. V rudé. A všem nám zase dobře zítra bude!

Libor Fikr - Názor z FaceBook

Libor FikrNázor z FaceBook

03.03.09 v 21:59

ne Jsem pro zavedení elektráren se studenou fúzí.

Petr Bolek - Názor z FaceBook

Petr BolekNázor z FaceBook

28.02.09 v 20:52

ano Jelikož nám moc jiných možností nezbývá. A usilovně řešit termojadernou fůzi.

Klíma Jan - Názor z FaceBook

Klíma JanNázor z FaceBook

28.02.09 v 10:06

ano Jistě že. Je to jeden z nejekologictějších zdrojů, který je schopen podat i s menší účinností skvělý výkon.

Lukas Maixner - Názor z FaceBook

Lukas MaixnerNázor z FaceBook

27.02.09 v 10:17

ano Tzv. alternativní zdroje stačit nebudou a tohle je nejčistší způsob.

Anna Polanská - Názor z FaceBook

Anna PolanskáNázor z FaceBook

25.02.09 v 17:27

ano obzvlášť vzhledem ke stavu zásob uhlí např. v ČR...

Michal Horčan - Názor z FaceBook

Michal HorčanNázor z FaceBook

25.02.09 v 00:33

ano pokud tu chceme ještě pár pátků žít, tak nám nic jiného nezbude :) Civilizace si žádá víc energie a tu je nutné čistě a efektivně vytvářet.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

19.02.09 v 03:57

ne nejsem příznivcem atomové energie.
pokud nebude 100% bezpečná.alternativní zdroje.každá vesnice může mít vlastní elektrárnu.jako dříve mlýn.nepodporuji mamuty.

Petr Lastovka - Názor z FaceBook

Petr LastovkaNázor z FaceBook

17.02.09 v 17:50

ano Ač jsem z 1/4 Rakušák, zastávám ten názor, že jaderná energie je ta nejčistší. A tak volám jako hrom, ať je jádra milion.

Jaroslav Homolka - Názor z FaceBook

Jaroslav HomolkaNázor z FaceBook

16.02.09 v 13:28

ano Máme málo větru - ne větrů - máme málo moře - ne hoře jen biomasa by se dala podle nákupních košíků lépe využít :o)

Fronéma Klára Virglerová - Názor z FaceBook

Fronéma Klára VirglerováNázor z FaceBook

15.02.09 v 15:36

ano ano, myslim ze tento typ elektraren ma budoucnost i kdyz bude jeste potreba doresit spoustu problemu

Jirka Marek - Názor z FaceBook

Jirka MarekNázor z FaceBook

13.02.09 v 18:37

ano Kdo je proti ať jde vyrábět energii mechanicky.

Hana Zemanová - Názor z FaceBook

Hana ZemanováNázor z FaceBook

08.02.09 v 19:55

ano Je to energetická budoucnost lidstva a zatím nemáme jinou možnost. Až se vyvinou fúzní elektrárny, budu pro ně.

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

08.02.09 v 13:44

ano Pokud nenajdeme zelenější a přitom stejně efektivní variantu.

Karel Pešata - Názor z FaceBook

Karel PešataNázor z FaceBook

08.02.09 v 13:22

ano Jaderná elektrárna možná není nejlepší ... ale ten kdo říká NE, ať vymyslí něco lepšího...

Petr Chlumsky - Názor z FaceBook

Petr ChlumskyNázor z FaceBook

07.02.09 v 17:48

ano myslim, ze staci pul hodka s kalkulackou a zjistime, ze nic jineho nam nezbyva.

Ondřej Peroutka - Názor z FaceBook

Ondřej PeroutkaNázor z FaceBook

07.02.09 v 12:03

ano Je to potřeba

Peter Funka - Názor z FaceBook

Peter FunkaNázor z FaceBook

07.02.09 v 11:53

ano lebo lepsiu energiu zatial nemame.

Oldřich Smola - Názor z FaceBook

Oldřich SmolaNázor z FaceBook

06.02.09 v 19:08

ano Vítr nám tu nefouká, voda netečea ani netryská z nitra země, zásoby uhlí se rychle tenčí...

Jeníček Trestr - Názor z FaceBook

Jeníček TrestrNázor z FaceBook

05.02.09 v 18:50

ne v současné době jsem proti jaderné energii, neb ekologická rizika jsou rozhodující... co s vyhořelým jaderným odpadem?... co s ním budou dělat za pět set let?

Petr Abraham - Názor z FaceBook

Petr AbrahamNázor z FaceBook

04.02.09 v 18:34

ano Ale melo by se vic investovat do vyvoje jeste efektivnejsich a \"cistejsich\" zpusobu vyroby energie jako jsou termojaderna fuze a v dalsim kromu anihilace...

Jan Pokorny - Názor z FaceBook

Jan PokornyNázor z FaceBook

04.02.09 v 11:13

ano Určitě. Obávám se, že zatím nic lepšího nemáme. Je to výkonné a v mezích možností vlastně i ekologické.

Jakub Brabec - Názor z FaceBook

Jakub BrabecNázor z FaceBook

03.02.09 v 12:41

ano Nejefektivnější zdroj elektrické energie, dá se říci že přes svůj výkon nejekologičtější - odpadu zbývá minimum.

David Špinar - Názor z FaceBook

David ŠpinarNázor z FaceBook

02.02.09 v 19:54

ano Ano. Není efektivnější zdroj energie.

Daniel Kozák - Názor z FaceBook

Daniel KozákNázor z FaceBook

02.02.09 v 19:51

ano Je to nejefektivnější s ekologických zdrojů energie

Veronika Kobesova - Názor z FaceBook

Veronika KobesovaNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:21

ano vidím to jako rozumnou cestu. vítr, voda ani slunce u nás nemohou pokrýt potřebu

Milan Bludský - Názor z FaceBook

Milan BludskýNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:07

nevím O Temelínu se říkalo, že se zlevní elektřina ... a teď? Nic. ... Tak nevím, no.

Marek Stopka - Názor z FaceBook

Marek StopkaNázor z FaceBook

02.02.09 v 12:12

ano Metody jako je Purex produkují minimální množství nebezpečných transuranů a jsou proto velice šetrné k životnímu prostředí. Riziko je také minimální.

Yvonne Breberová - Názor z FaceBook

Yvonne BreberováNázor z FaceBook

02.02.09 v 10:02

ano Je to správná cesta.

Rostislav Zeman - Názor z FaceBook

Rostislav ZemanNázor z FaceBook

01.02.09 v 23:50

nevím S energií z větrných elektráren po vzoru Rakouska, bych se zřejmě cítil líp.

Tomas Forche - Názor z FaceBook

Tomas ForcheNázor z FaceBook

01.02.09 v 20:11

ano Technologie na dalsi zpracovani stavajiciho uz se zacinaji objevovat a lze je pouzit napr. na vyrobu vodiku z vody. Idealni misto plynu z Ruska :-)

Eva Vertigo Pallotto - Názor z FaceBook

Eva Vertigo PallottoNázor z FaceBook

01.02.09 v 19:19

ano Ovšem je potřeba podpořit vývoj všech možných zabezpečení, včetně likvidace odpadu.

Katerina Pavlitova - Názor z FaceBook

Katerina PavlitovaNázor z FaceBook

01.02.09 v 16:54

ano Protože ostatní možnosti jsou horší.

Michal Uhlíř - Názor z FaceBook

Michal UhlířNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:13

ano A také větrných. Čisté zdroje, bez nutnosti ničit naši krajinu, jako např. při těžbě hnědého uhlí.

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

31.01.09 v 18:35

ano zatím neexistuje jiný způsob výroby elektrické energie s dostatečnou účinností, který by byl k přírodě ohleduplnější...

Štěpán Ventruba - Názor z FaceBook

Štěpán VentrubaNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:04

ano Více ekologické než uhelné a mají mnohem větší výkon než vodní a větrné.

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:39

ano Lepší způsob získávání energie v současnosti nemáme. Uhelné elektrárny jsou ekologicky mnohem větší svinstvo a nepoužívání elektřiny nepovažuji za variantu.

Luděk Majer - Názor z FaceBook

Luděk MajerNázor z FaceBook

31.01.09 v 12:17

ano Jaderné elektrárny považuji za efektivní alternativní zdroj energie. Samozřejmě je nutno přihlížet k adekvátním (tj. vysokým) bezpečnostním opatřením.

Jiřina Kovaříková - Názor z FaceBook

Jiřina KovaříkováNázor z FaceBook

31.01.09 v 00:01

ano Ano a omezeni pravomoci tzv. Zelenych

Michaela Korandová - Názor z FaceBook

Michaela KorandováNázor z FaceBook

30.01.09 v 23:16

ano V zásadě ano, ale demonstrovat bych za to asi nešla:-)

Dan Klimeš - Názor z FaceBook

Dan KlimešNázor z FaceBook

30.01.09 v 17:25

ano Bez nich to bohužel nepůjde.

Martina Rubášová - Názor z FaceBook

Martina RubášováNázor z FaceBook

30.01.09 v 14:40

ano Nic lepšího a efektivnějšího se ještě nevymyslelo.

Jitka Mimránková - Názor z FaceBook

Jitka MimránkováNázor z FaceBook

30.01.09 v 14:20

ano je to jedna z možností alternativních zdrojů

Lamis Khalilova - Názor z FaceBook

Lamis KhalilovaNázor z FaceBook

29.01.09 v 23:45

ne ANO pro obnovitelne zdroje a zelenou energii!

Libby Pražáková - Názor z FaceBook

Libby PražákováNázor z FaceBook

29.01.09 v 22:34

nevím tomuhle já nerozumím..nechce se mi přijímat názor někoho jiného, tak jediné,co mohu dodat je,že se mi líbí vetrné,ale...ty sou fajn na koukání,ale o tohle tady

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

29.01.09 v 17:28

nevím Obava z možného dopadu případné havárie u lidí je vysoká. Dýchat uhlí se mi taky nechce. Asi je to otázka té či oné lobby. Co takhle vítr, voda a slunce?

Tomáš Dostál - Názor z FaceBook

Tomáš DostálNázor z FaceBook

29.01.09 v 16:15

ano Ano jsem pro. Zatím je to nejlepší

Martin Louda - Názor z FaceBook

Martin LoudaNázor z FaceBook

29.01.09 v 15:44

ano Alternativni zdroje nejsou řešním na zvyšující se poptavku po energiích.

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

29.01.09 v 12:58

ano Lepší, než rozvoj elektráren uhelných.

Martin Saifrt - Názor z FaceBook

Martin SaifrtNázor z FaceBook

29.01.09 v 12:44

ano tak lepší než být na někom závislý :)

Fanda Peterka - Názor z FaceBook

Fanda PeterkaNázor z FaceBook

29.01.09 v 12:28

ano Určitě, i když by se nemělo zapomínat na vývoj dalších možných forem ekologické výroby elektřiny a v neposlední řadě i na úsporná řešení při její spotřebě.

Marie Anna Strnadova - Názor z FaceBook

Marie Anna StrnadovaNázor z FaceBook

29.01.09 v 09:08

ano Bohuzel zatim neexistuji lepsi alternativy. Je tedy dulezite, zabezpecit chod techto elektraren tak, aby nedoslo k zadnym katastrofam.

Pavel Sovič - Názor z FaceBook

Pavel SovičNázor z FaceBook

29.01.09 v 09:04

ano Jaderné elektrárny totiž podle mě představují daleko méně rizik, než si mnozí myslí a znečišťují daleko méně ovzuší než elektrárny tepelné!

Zdeněk Hejl - Názor z FaceBook

Zdeněk HejlNázor z FaceBook

29.01.09 v 03:00

ano ano

Lea Duši - Názor z FaceBook

Lea DušiNázor z FaceBook

28.01.09 v 23:51

ano Je to účinný a k přírodě šetrný způsob výroby energie, všichni nemají to štěstí,čerpat energii z vody, větru, slunce, nejčistší varianta je pak jaderná.

Tomáš Koutecký - Názor z FaceBook

Tomáš KouteckýNázor z FaceBook

28.01.09 v 23:33

ano Stále se zvyšující energetické nároky nám časem (dokud se nepřijde na něco úplně jiného) nedají jinou možnost, než jádro využít víc než dosud.

Ivana Kupcová - Názor z FaceBook

Ivana KupcováNázor z FaceBook

28.01.09 v 23:27

ne Dávám přednost alternativním zdrojům energie.

Petr Smid - Názor z FaceBook

Petr SmidNázor z FaceBook

28.01.09 v 23:25

ano Uhli ani plyn tu nebudou naporad a elektriny budeme potrebovat stale vice.

Petr Harťák Harth - Názor z FaceBook

Petr Harťák HarthNázor z FaceBook

28.01.09 v 23:24

ano Pokud nechceme zit na zemi pokryte fotovoltaickymi panely, tak musime dat zelenou rozvoji jaderne energetiky, nez ji neco jineho prekona...

Kamila Burdova - Názor z FaceBook

Kamila BurdovaNázor z FaceBook

28.01.09 v 23:22

ano Rozhodne jde o nejekologictejsi zdroj elektriny.

Tomáš Müller - Názor z FaceBook

Tomáš MüllerNázor z FaceBook

28.01.09 v 18:31

ano Kdo tady připomíná Černobyl, tak o jaderných elektrárnách nic neví.

Mája Matějovicová - Názor z FaceBook

Mája MatějovicováNázor z FaceBook

28.01.09 v 18:07

ano Proč ne? :-D

Honza Guzi - Názor z FaceBook

Honza GuziNázor z FaceBook

28.01.09 v 13:04

ano Ne každý má tolik použitelných řek pro vodní elektrárny jako Rakousko a podmínky pro větrné elektrárny jako Německo, máme ničit krajinu a topit uhlím? NE!

Miloslav Vágner - Názor z FaceBook

Miloslav VágnerNázor z FaceBook

28.01.09 v 12:24

ano proč být toliko závislý na ruském plynu?

Pavla Urbánková - Názor z FaceBook

Pavla UrbánkováNázor z FaceBook

28.01.09 v 10:23

ano Ale měl by někdo konečně začít pracovat na tom, co s tím odpadem...jinak si to tady zasviníme komplet...

David Rýpal - Názor z FaceBook

David RýpalNázor z FaceBook

28.01.09 v 09:50

ano Ať si zelení říkají, co chtějí, zatím neexistuje stejně účinná čistší varianta.

Ondřej Kormaník - Názor z FaceBook

Ondřej KormaníkNázor z FaceBook

27.01.09 v 21:41

ano ,ale s výhradami. Diverzifikace je nutná. V souvisosti s Ruskem nás to závislosti na něm nezbaví.

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

27.01.09 v 20:24

ano Určitě ano.

Petr Hoffmann - Názor z FaceBook

Petr HoffmannNázor z FaceBook

27.01.09 v 16:25

ano Sice tomu vůbec tomu nerozumím, ale věřím tomu, že by Dana Drábová na bezpečnost nových elektráren dohlédla!

Alex Ludek - Názor z FaceBook

Alex LudekNázor z FaceBook

27.01.09 v 15:09

ano Uhelne, plynove, i tzv. alternativni (hydro, vetrne, atd.) elektrarny produkuji mnohem vetsi ekologickou zatez nez jaderna enrgetika. Dokud nebude studena fuze.

Jan Dědina - Názor z FaceBook

Jan DědinaNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:41

ano bohužel alternativní energie je drahá a nedostačující.Jednoznačně \"zelená\" pro jádro :)

Ivo Pur - Názor z FaceBook

Ivo PurNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:32

ano jedná se v současnosti o nejspolehlivější a nejekonomičtější zdroj. navíc už dnes existují technologie, které dokáží jaderný odpad využívat a je u nich velký pr

Tomáš Pojeta - Názor z FaceBook

Tomáš PojetaNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:20

ne Myslím, že by bylo krásné a moc moc romantické, kdybychom si svítili plameny svíček.

Karel Malec - Názor z FaceBook

Karel MalecNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:13

ano Jednoznacne + vyvoj termojadernych ;)

Honza Souček - Názor z FaceBook

Honza SoučekNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:08

ano Odpovědět v Česku \"NE\", znamená nevidět realitu. Nechceme devastovat krajinu, nechceme se vrátit na stromy. Nemáme lepší volbu.

Adam Jareš - Názor z FaceBook

Adam JarešNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:06

ano Už jenom kvůli tomu, že to štve naše rakouské sousedy:)

Ondřej Turek - Názor z FaceBook

Ondřej TurekNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:02

nevím Nechte to trhu. Ať si výrobci spočítají, co by je nové elektrárny stály, ať zahrnou špičkové zabezpečení, ukládání odpadů atd. a škrtnou VŠECHNY státní dotace.

Monika Hrochová - Názor z FaceBook

Monika HrochováNázor z FaceBook

27.01.09 v 13:00

ano Ano jistě. Na výběr není lepších možností.

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

27.01.09 v 12:48

ano A klidně ať mi ji postaví za domem. Mám rád přírodu, proto chci jadernou energii pro ekologicky velmi šetrný způsob její výroby.

Dušan Šimonovič - Názor z FaceBook

Dušan ŠimonovičNázor z FaceBook

27.01.09 v 12:33

ano Radšej budem mat na záhradke použitý palivový článok (dá sa použíť na vykurovanie), než počúvať nezmyselné teórie o výrobe \"čistej\" elektriky pri blackoute.

Luděk Černocký - Názor z FaceBook

Luděk ČernockýNázor z FaceBook

27.01.09 v 12:13

ano Samozřejmě.

Jiří Sekera - Názor z FaceBook

Jiří SekeraNázor z FaceBook

27.01.09 v 12:08

ano Je to, myslím, prozatím to nejmenší zlo s nejvyšší efektivitou.

Vít Baloušek - Názor z FaceBook

Vít BaloušekNázor z FaceBook

26.01.09 v 23:28

ne Tupe stado nablblych volicu schvalilo jadernou energetiku - vysledek: platy manageru CEZ takove, ze kazdy obyvatel CR by mohl mit osobni solarni elektrarnu!

David Filipi - Názor z FaceBook

David FilipiNázor z FaceBook

26.01.09 v 22:32

ano Samozřejmě. Termojaderná fůze je v nedohlednu a uhlí časem dojde.

Jan Holuša - Názor z FaceBook

Jan HolušaNázor z FaceBook

26.01.09 v 20:45

ano Dokud nezvladneme komercne vyuzit jadernou fuzi, je to jedina moznost, jak pokryt stale rostouci spotrebu.

Lukáš Kropáček - Názor z FaceBook

Lukáš KropáčekNázor z FaceBook

26.01.09 v 20:33

ano Určitě jsem pro, jedná se o nejčistší zdroj energie (pokud nebereme v potaz alternativní zdroje, které ale také nejsou bez chyby...)

Tomáš Kubina - Názor z FaceBook

Tomáš KubinaNázor z FaceBook

26.01.09 v 20:06

ano Určitě ano, i když, jakou jinou odpověď můž říct člověk, co elektrárny studoval :-)

Pavlína Hublová - Názor z FaceBook

Pavlína HublováNázor z FaceBook

26.01.09 v 19:46

nevím O téhle otázce si netroufám diskutovat, nevím o tomto tématu zhola nic.

Martin Novotný - Názor z FaceBook

Martin NovotnýNázor z FaceBook

26.01.09 v 17:38

ano Když pominu dopady možného teroristického útoku (který se vyloučit nedá), možnost fatálního selhání typu Černobyl nepadá v dnešní době v úvahu, takže ANO.

Jan Hejtík - Názor z FaceBook

Jan HejtíkNázor z FaceBook

26.01.09 v 16:31

ano Zdá se mi to ekologičtější než nejaké tepelné ewlktrárny.

Dalibor Vojta - Názor z FaceBook

Dalibor VojtaNázor z FaceBook

26.01.09 v 15:44

ano hlavne uz zadny dalsi vetraky...

Premek Pospisil - Názor z FaceBook

Premek PospisilNázor z FaceBook

26.01.09 v 14:33

ano Bezesporu jsem pro další rozvoj, a tím nemyslím co do počtu, ale co do efektivity a bezpečnosti. Přece jenom zdrojů energie je málo a lidstvo zrovna nešetří :(

Martin Pekař - Názor z FaceBook

Martin PekařNázor z FaceBook

26.01.09 v 13:26

ano Jistě, jen bych dával pozor na Ukrajinu a podobné vyspělé země. Ne, myslím to vážně, bezpečnost si už dnes umí pohlídat každý. Je to beztak jediná cesta.

Tomas Martin - Názor z FaceBook

Tomas MartinNázor z FaceBook

26.01.09 v 13:01

ano Bohuzel nic lepsiho zatim nemame.

Michael Bradik - Názor z FaceBook

Michael BradikNázor z FaceBook

26.01.09 v 12:45

ano Je to jedna z cest k posílení energetické bezpečnosti v Evropě.

Jana Kobesová - Názor z FaceBook

Jana KobesováNázor z FaceBook

26.01.09 v 12:45

ano Nerada bych se dožila války s Arabama nebo Rusama:-) Je lepší být co se týče energie soběstačný:-)

Štěpán Binko - Názor z FaceBook

Štěpán BinkoNázor z FaceBook

26.01.09 v 12:30

ano Jednoznačně. Hádat se o tom může jenom zelený Bursík s Káťou, kteří jezdí v neeko elektro voze.

Marcel Valo - Názor z FaceBook

Marcel ValoNázor z FaceBook

26.01.09 v 12:23

ano nejde přeci o jádro pudla, ale o několik fyzikálních veličin...

Jiri Rydl - Názor z FaceBook

Jiri RydlNázor z FaceBook

26.01.09 v 12:12

ano A chtel bych mit doma maly atomovy reakturek.

Ladislav Matuska - Názor z FaceBook

Ladislav MatuskaNázor z FaceBook

26.01.09 v 12:06

ano Protože se jedná o nejbezpečnější, nejúspornější a ekologicky nejšetrnější způsob získávání elektrické energie.

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

26.01.09 v 12:01

nevím Asi ano, nějak tu energii budeme muset získávat

Michal Kříž - Názor z FaceBook

Michal KřížNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:59

ano Dávno jsme mohli využívat jiné a bezpečnější zdroje energie (Slunce, vítr, vlny, geotermální), ale naftová loby blokuje vývoj a jádro je tudíž zatím nejlepší.

Dáša Čechová - Názor z FaceBook

Dáša ČechováNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:45

ano Určitě ano. Je třeba hledat a vyvíjet nějaké jiné druhy energií než jsou ty fosilní...

Ales Fritz - Názor z FaceBook

Ales FritzNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:38

ano Rozhodně ano. Jaderná enregie je v současnosti nejekologičtějším způsobem získávání energie. Ted jen domyslet kam bez dopadu na přírodu ukládat jaderný odpad;-)

Pavlina Šimčáková - Názor z FaceBook

Pavlina ŠimčákováNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:26

ano Současná doba a pokrok nám sice dává mnoho alternativních zdrojů, ale člověk je tvor leniví a proto místo troby biomas, otočíme knoflík na pultu.

Martin Brezina - Názor z FaceBook

Martin BrezinaNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:26

ano Určitě. Proč opouštět jeden z nejlepších zdrojů výroby elektřiny.

Tomas Kanzelsberger - Názor z FaceBook

Tomas KanzelsbergerNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:15

ano V současné době se jedná o nejefektivnější řešení. V budoucnu zajistí JE dostatek elektřiny při stále narůstající poptávce.

Jan Hansen - Názor z FaceBook

Jan HansenNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:15

ano Jenom radši nejblíž 300 km ode mě.

Silvie Šustrová - Názor z FaceBook

Silvie ŠustrováNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:14

ano Zrušila bych Rakousko, zkonfiskovala Alpy a na zbytku postavila jednu atomku vedle druhý. A Kreml a Arabové se můžou jít klouzat.

Kateřina Vršanská - Názor z FaceBook

Kateřina VršanskáNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:10

ano Rozhodně ano. Za okny mám tři tepelné elektrárny a zdecimované podkrušnohoří. Lepší atom než prolomení těžebních limitů.

Petr Hroch - Názor z FaceBook

Petr HrochNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:09

ano Jaderný hlavice napravo, nalevo a my se budeme bát elektrárny... Nebo nám z Rakouska budou zdarma posílat elektřinu z jejich vodních elektráren?

Jirka Sedlacek - Názor z FaceBook

Jirka SedlacekNázor z FaceBook

26.01.09 v 11:04

ano Jistě, je to čistá a v současné době bezpečná energie.

Janek Wagner - Názor z FaceBook

Janek WagnerNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:52

ne Lepší jsou slunce, voda, vzduch... Je nejvyšší čas změnit priority. A nejlevnější energie je ta nevyrobená, respektive ušetřená.

Jana Šestková - Názor z FaceBook

Jana ŠestkováNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:41

ano Rozhodně ano, aspoň nebudou mít dalš důvody proč brouat obce ako je Horní Jiřetín a Černice...

Jan Kryhut - Názor z FaceBook

Jan KryhutNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:41

ano rozhodně ano, než se najde účinnější zdroj energie.

Martina Tóthová - Názor z FaceBook

Martina TóthováNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:40

ano ...mám pocit, že je to nejefektivnější způsob výroby energie, ale nejsem odborníkem v tomto oboru. Lokálním větrným a vodním fandím PROTO více!

Filip Kolmer - Názor z FaceBook

Filip KolmerNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:39

ano Ale bylo by zajímavé vidět odpověď na stejnou otázku před deseti lety.

Jiri Stepanek - Názor z FaceBook

Jiri StepanekNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:39

ano Jinak budeme dal redit atmosferu srackama.

Jirka Maier - Názor z FaceBook

Jirka MaierNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:22

ano Samozřejmě, myslím si, že je to nejlepší cesta nyní. Zároveň ale rozvíjejme i vodní, větrné, solární a jiné...

Tomáš Čáp - Názor z FaceBook

Tomáš ČápNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:21

ano V současné době ano. A i do budoucnosti to stále vypadá jako nejlepší řešení.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:15

ne Do každé vesnice aspoň jednu, ušetří se za dlouhé vedení :-)

Zuzana Culenova - Názor z FaceBook

Zuzana CulenovaNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:05

ano Urcite ano, s potrebnym zabezpecenim a do vtedy, nez sa najdu ine, lepsie moznosti.

Kamil Skalicky - Názor z FaceBook

Kamil SkalickyNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:02

ano YEs

Pavlina Svejdova - Názor z FaceBook

Pavlina SvejdovaNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:02

ano Ano, kdyz je nebudou stavet ti sami lidi co na Morave stavi zeleznicni nadjezdy..

Daniel Thám - Názor z FaceBook

Daniel ThámNázor z FaceBook

26.01.09 v 10:00

ano Ano, protože v současné době je to nejčistší zdroj elektrické energie ve velkém množství.

Martin Paur - Názor z FaceBook

Martin PaurNázor z FaceBook

26.01.09 v 09:38

ano Ano, pořád nemame nic lepšího poměreme výkon cena.

Hana Huntova - Názor z FaceBook

Hana HuntovaNázor z FaceBook

26.01.09 v 09:27

nevím Voda, vítr a slunce taky nějakou energii skrývají. Nic se nemá věšet na jednu skobu.

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

26.01.09 v 08:46

ano Je to budoucnost a zatim opravdu nejcistsi forma vyroby. Zpracovani vyhoreleho jaderneho paliva je taky na ceste. A zbytek jsou jen vymysly zeleneho gestapa.

Tatiana Voice - Názor z FaceBook

Tatiana VoiceNázor z FaceBook

26.01.09 v 03:21

ano ovšem současně s rozvojem alternativ.

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

26.01.09 v 01:34

ano zbaví nás to závislosti na čemkoliv.

Jan Skočdopole - Názor z FaceBook

Jan SkočdopoleNázor z FaceBook

26.01.09 v 00:46

ano Je to jeden z mála opravdu čistých zdrojů energie a v současnosti i bezpečných, pokud možno jediný..

Petr Turek - Názor z FaceBook

Petr TurekNázor z FaceBook

26.01.09 v 00:38

ne Jsem spíše pro alternativní zdroje energie a především pak pro rozvoj v myšlení lidí ve vztahu ke zdrojům energie, spotřeby a ekologické zátěže.

Jan Šlégr - Názor z FaceBook

Jan ŠlégrNázor z FaceBook

26.01.09 v 00:10

ano Nic jiného světu nezbývá - pokud chce zásobovat ještě pár let lidstvo elektrickou energií. Účinnější způsob není, i tento je dost ztrátový.

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

26.01.09 v 00:07

ano rozhodne ano. a idealne v dohledu udelat rezervaci pro zeleny teroristy, vybavit je kyjema a nahnat je na stromy

Daniel Kmoch - Názor z FaceBook

Daniel KmochNázor z FaceBook

25.01.09 v 23:12

ano Energie je třeba pořád víc a v tuto chvíli nemáme jinou rozumnou možnost než jí vyrábět pomocí jaderných elektráren.

Petr Melničuk - Názor z FaceBook

Petr MelničukNázor z FaceBook

25.01.09 v 22:57

ano Rozhodně ANO, energetická závislost na nestabilním východním sousedovi a neobnovitelnost hlavních energ. zdrojů nám nedává příliš na výběr ...

Jirka Majer - Názor z FaceBook

Jirka MajerNázor z FaceBook

25.01.09 v 22:51

ano Jednoznačně ano.

Jarda Acheta Cvrček - Názor z FaceBook

Jarda Acheta CvrčekNázor z FaceBook

25.01.09 v 22:15

ano Rozhodně ano, než bude vyvinuta technologie termojaderné fúze. Elektřina z obnovitelných zdrojů nemůže nikdy pokrýt stále se zvyšující energetickou náročnost.

Karel Hejkal - Názor z FaceBook

Karel HejkalNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:50

ano A mnohem raději si u nás v Litvínově nechám za barákem zakopat vyhořelé palivo, než před ním vykopat další uhelnou díru.

Martin Fryč - Názor z FaceBook

Martin FryčNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:31

ano Spíše ano, i když je to skoro Sofiina volba a asi celé Evropě teď nic jiného nezbývá. 100 % bezpečnost však nezaručí ani Westinghouse - viz hlášení z Temelína.

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:14

ano Dokud tady nebude fuze za studena, nebo jina nova technologie, rozhodne bych Jadro neodepisoval, ale urcite vyuzil i s obnovitelnymi zdroji.

Marián Al-Mahdí - Názor z FaceBook

Marián Al-MahdíNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:11

ano A čakajme na fúzny reaktor.

Petr Svoboda - Názor z FaceBook

Petr SvobodaNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:08

ano Jen to chce lépe dořešit využití a skladování vyhořelého paliva. A také hledat další alternativy...

Rostislav Kocman - Názor z FaceBook

Rostislav KocmanNázor z FaceBook

25.01.09 v 21:04

ano Je to nejperspektivnější typ elektráren, které máme v tuto chvíli k dispozici. A jsou ekologičtější než uhelné i plynové tepelné elektrárny.

Sofie Truce Malovcova - Názor z FaceBook

Sofie Truce MalovcovaNázor z FaceBook

25.01.09 v 20:59

ano anebo, radsi ne. Odted zadna inovace nedejboze rozvoj, nechme to zrezivet.

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

25.01.09 v 20:58

ano Hlavně v dnešní době, kdy je vidět, že každý stát by měl být ve zdrojích energie, co nejsamostatnější.

Miroslav Hazer - Názor z FaceBook

Miroslav HazerNázor z FaceBook

25.01.09 v 20:42

ano Alespoň zatím, než se najdou jiné možnosti.

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

25.01.09 v 20:29

ano Je to v současnosti jediná efektivní možnost! Samozřejmě musí dojít ke snížení rizik a k využití termonukleární fůze - opaku štěpné reakce.

Jan Pucholt - Názor z FaceBook

Jan PucholtNázor z FaceBook

25.01.09 v 20:15

ano Žádná jiná alternativa s dostateřným přísunem energie zatím neexistuje.

Petr Václavek - Názor z FaceBook

Petr VáclavekNázor z FaceBook

25.01.09 v 20:02

ne Rozhodně podporuji maximální možné využití přírodních zdrojů a výzkum nových možností (tedy nespokojení se s tím co je máme, ale co bychom mohli mít).

Pavel Janda - Názor z FaceBook

Pavel JandaNázor z FaceBook

25.01.09 v 19:32

ano chci svítit ;)

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

25.01.09 v 19:26

ano Je to zatím nejlepší a celkově nejpřijatelnější způsob výroby elektrické energie. A té budeme potřebovat ještě obrovská množství.

Jiří Kouba - Názor z FaceBook

Jiří KoubaNázor z FaceBook

25.01.09 v 19:25

ne Dokud nebude vyřešeno, co budeme dělat s jaderným odpadem, připadá mi další rozvoj jaderných elektráren jako cesta do pekel.

Dan Kostal - Názor z FaceBook

Dan KostalNázor z FaceBook

25.01.09 v 19:16

ano pokud země nemá dostatek vodních zdrojů, je to to nejekologičtější vzhledem k potřebné kapacitě. Navíc se budují lasery co dokážou rozkládat radioaktivní odpad

Jakub Galač - Názor z FaceBook

Jakub GalačNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:54

ano Jasně z hlediska hospodárnosti nemají konkurenci :D

Jiri Napravnik - Názor z FaceBook

Jiri NapravnikNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:54

ano Zeleni at se jdou zakopat se svymi vetrnymi...

Miroslav Martinek - Názor z FaceBook

Miroslav MartinekNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:53

ano Dokud je postarano o bezpecne skladovani odpadu.

Michal Wagner - Názor z FaceBook

Michal WagnerNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:50

ano Například pro naší zemi je to podle mě jediná cesta, uhelné elektrárny příliš znečisťují ovzduší, vodní zase u nás nepokryjí spotřebu a větrné to samé

Jakub Kotrbacek - Názor z FaceBook

Jakub KotrbacekNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:47

ano bez jaderých elektráren se v budoucnu neobejdeme

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

25.01.09 v 18:45

ano U těch totiž Rusové nemohou zavřít kohoutek.

Lukáš Hroch - Názor z FaceBook

Lukáš HrochNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:44

ano Rozhodně ano. Je to nejlepší zdroj energie co tu na Zemi máme.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:39

ano Je to velmi účinný a k přírodě šetrný způsob výroby energie.

Lukáš Hanusek - Názor z FaceBook

Lukáš HanusekNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:38

ano + další rozvoj a zvyšování podílu energie vyrobené elektrárnami větrnými, vodními a slunečními.

Marie Brožová - Názor z FaceBook

Marie BrožováNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:31

ano Určitě. Jaderná energie bude dobudoucna pro nás i Evropu nepostradatelná.

Josef Toman - Názor z FaceBook

Josef TomanNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:28

ano vsech alternativích..

Skontantinko Carihradovic - Názor z FaceBook

Skontantinko CarihradovicNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:23

ano a rakusaci nech si vylizu!

Marek Brumlich - Názor z FaceBook

Marek BrumlichNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:15

ano V jádru je budoucnost stejně jako ve větrných, vodních a dalších elektrárnách. Pokud se ovšem barely s jaderným odpadem nebudou pak válet někde ve stokách ;)

Michal Jenicek - Názor z FaceBook

Michal JenicekNázor z FaceBook

25.01.09 v 18:14

ano Je to nejucinejsi, nejbezpecnejsi a nejekologictejsi zpusob vyroby energie.

Renée Smyčková - Názor z FaceBook

Renée SmyčkováNázor z FaceBook

25.01.09 v 14:14

ano Určitě ano. Pokud se vše zabezpečí, je to nejlepší a nejšetrnější způsob.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

25.01.09 v 13:30

ano Na problematiku jádra v Evropě nemá vliv ani Brusel (Francie x Rakousko), natož pak já. Nicméně jako volič budu podporovat rozvoj jaderné energetiky v Česku.

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

25.01.09 v 13:13

ano Rozhodně ano, ale s tím, že se vyřeší bezpečné uložení odpadu.

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

25.01.09 v 13:07

ano Zatím neexistuje lepší zdroj energie a navíc je k přírodě značně šetrný.

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

25.01.09 v 11:05

ano A zároveň pro stavbu ropovodu mimo Ukrajinu, větrné elektrárny, solární panely, bioplynky. A doufám, že mí (pra)vnuci budou mít už zcela jiné technologie.

Štěpán Skripnik - Názor z FaceBook

Štěpán SkripnikNázor z FaceBook

24.01.09 v 23:01

ano Ano, mě už energie pomalu dochází. Ale třeba se stačí jen vyspat.

Mirek Jiřík - Názor z FaceBook

Mirek JiříkNázor z FaceBook

24.01.09 v 21:56

ano Výhody jsou jasné a o nevýhodách už přestávají mluvit (zdá se mi) i dřívější odpůrci.

Michal Fíbek - Názor z FaceBook

Michal FíbekNázor z FaceBook

24.01.09 v 21:33

ano Určitě, kde jinde tu energii brát? Alternativní zdroje nikdy nebudou tak účinné a dostupné pro všechny země.

Vašek Martinovský - Názor z FaceBook

Vašek MartinovskýNázor z FaceBook

24.01.09 v 20:47

ano Myslím, že je to v současné době nejekologičtější metoda, kterou lze pokrýt naše energetické potřeby. Zastavět pole solárními panely fakt není řešení.

Václav Peterka - Názor z FaceBook

Václav PeterkaNázor z FaceBook

24.01.09 v 20:41

ano ... Dana Drábová ví vo co gou, ta by nám neporadila nic špatnýho...

Rastislav Jendrek - Názor z FaceBook

Rastislav JendrekNázor z FaceBook

24.01.09 v 20:13

ano prisli sme o dva raketoplany a na obeznu drahu sme neprestali lietat, preco by sme mali zavriet JE, sak ked, tak rakusaci mozu sadnut na bike a sliapat :-D

Přemysl Fiala - Názor z FaceBook

Přemysl FialaNázor z FaceBook

24.01.09 v 18:39

ano , v jádru je budoucnost než se vynalezne studená fůza :-)

Petr Šimeček - Názor z FaceBook

Petr ŠimečekNázor z FaceBook

24.01.09 v 18:34

ano Je to jediný spolehlivý zdroj energie. Větrné farmy na severu Německa, či Norské vodní elektrárny, nezajistí nepřerušené napájení našich rychlovarných konvic.

Martin Hujer - Názor z FaceBook

Martin HujerNázor z FaceBook

24.01.09 v 18:24

ano Jsou ekologičtější než ostatní (uhelné). A hlavně nám ani nic jiného nezbývá, leda tak přestat svítit, topit, a sedět pořád u PC a Facebooku :)

Tomas Rauch - Názor z FaceBook

Tomas RauchNázor z FaceBook

24.01.09 v 18:18

ano jen by to chtělo urychleně vyřešit problém s jaderným odpadem - proč lidi nikdy nekoukají dál do budoucnosti?

Martin Homolka - Názor z FaceBook

Martin HomolkaNázor z FaceBook

24.01.09 v 17:56

ano Rozhodně jsem pro, je to poměrně čistý a silný zdroj energie. Postavil bych více jaderných elektráren a zrušil ty uhelné a podobně znečisťující elektrárny.

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

24.01.09 v 17:52

ano Až vymyslí lidstvo něco lepšího, budu moc rád. Zatím je to nejvíce ekologická energie. Kdyby šlo nenasytnou Evropu nakrmit z vodních mlýnů, bylo by to fajn :)

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

24.01.09 v 17:46

ano Určitě, všichni nemají to štěstí, že by měli hodně větru nebo energii, která by šla brát z vody nebo ze slunce, a nejčistší varianta je pak jaderná.

A co si myslíte Vy?

Jste pro další rozvoj jaderných elektráren v Evropě?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie