Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Hlasovali byste pro zrušení poplatků ve zdravotnictví a proč?

Berec Jiří - Názor z FaceBook

Berec JiříNázor z FaceBook

05.08.10 v 17:58

ano Rozhodně ano. Zajímalo by mě , proč platím sociální a zdravotní z platu, když pak ještě platím jakési pofidérní poplatky a bůh ví komu :-)

Ondřej Šlejtr - Názor z FaceBook

Ondřej ŠlejtrNázor z FaceBook

19.06.10 v 10:29

ano , nejedná se o řešení příčiny, ale důsledku - současná zdravotní \"daň\" je neefektivní a poplatky pouze dočasně oddálí propady příjmů. Jsem pro privatizaci.

Bára Bája Javorková - Názor z FaceBook

Bára Bája JavorkováNázor z FaceBook

23.04.10 v 18:06

nevím Proti těm základním (pohotovost, pobyt v nemocnici) nic nemám, ostatní bych zvážila.

Martin M. Bednar - Názor z FaceBook

Martin M. BednarNázor z FaceBook

15.02.10 v 02:22

ne Je potreba si uvedomit, ze ve zdravotnictvi chybi penize. Hospodarit na dluh nelze. Poplatky plni svou funkci a je nezbytne v tomto trendu pokracovat.

Tom Rudolf - Názor z FaceBook

Tom RudolfNázor z FaceBook

31.01.10 v 17:51

ano pokud máme platit 2x tak ano, platime zdravotni pojisteni a jeste k tomu dalsi poplatky. Je to polovicata prace, puvodne bylo zamysleno, ze tak to nastavena ...

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

27.12.09 v 15:31

ano Nejsou potřeba, sloučit zdravotní pojišťovny, kontrolovat jejich hospodaření, nenechat je hýřit a bude dost peněz.

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

17.12.09 v 18:58

ano , jestliže budu plátcem zdravotního pojištění a Ne, pokud dojde ke změně systému a platit zdravotní pojištění bude nepovinné, což je však cesta do pekel !

Lenka Gottwaldová - Názor z FaceBook

Lenka GottwaldováNázor z FaceBook

14.12.09 v 08:43

ano Nejde o 30Kč,jde o princip. Odvádíme nemalé částky z platů a taková epidemie chřipky 5 členou rodinu zkrouhne např. o dalších 1000,- na lecích a poplatcích.

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

23.11.09 v 13:05

ne protože prokazatelně fungují a neubližují. pokud má zdravotnictví přežít jako solidární systém, jsou nezbytné.

Míša Válková - Názor z FaceBook

Míša VálkováNázor z FaceBook

09.10.09 v 17:28

ne poplatky mají smysl a jednou to přijít muselo a podle mě je zbabělé ted vůbec uvažovat o jejich zrušením ...šak lidi si zvyknout ...

Katka Lukášová - Názor z FaceBook

Katka LukášováNázor z FaceBook

09.10.09 v 17:11

ne Ne - jako zdravotní sestřička moc dobře vím, kolik stojí prostředky potřebné k tomu, aby i mrzutý pacient byl vždy adekvátně ošetřen a \"odbaven\"...

Martin Moc - Názor z FaceBook

Martin MocNázor z FaceBook

09.10.09 v 11:58

ne Protože zdravotnictví potřebuje další zdroj peněz a toto zabraňuje fňukalm ve zbytečném a častém otravování lékařů a tím pádem větší péče pro ty opravdu nemocné

Kristýna Korecová - Názor z FaceBook

Kristýna KorecováNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:32

ne Dát 30,- u lékaře jako za jednu jízdenku mhd určitě neni nic za co by jsme se měli rozčilovat. Konečně se léčí a nevykecává. Jen nevím proč dotuji lékarny..

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

09.10.09 v 09:39

ano Protože zdraví je obecný zájem. Každý člověk, který nejde k doktorovi, protože nemá na poplatek (či jej nechce platit) zvyšuje zdravotní riziko pro všechny.

Hošková Pavlína - Názor z FaceBook

Hošková PavlínaNázor z FaceBook

05.10.09 v 19:44

ne Díky Páťovi potřebujeme doktory a sestřičky více a rozhodně si vyšší platy velmi zaslouží! I v čekárnách je regulace poznat - důchodci jsou více v parcích. :-)

Petr Vaculčík - Názor z FaceBook

Petr VaculčíkNázor z FaceBook

05.10.09 v 18:45

ano Je to zbytečné, nešťastné a ne regulační opatření. Ze zdravotníků dělá úředního šimla. Kam jsou tyto finance není jasné, (jasné je že jde do kapes doktora).

Martina Večerková - Názor z FaceBook

Martina VečerkováNázor z FaceBook

05.10.09 v 18:24

ano Poplatky jsou jen další okrádání slušných lidí. Dolních 10 milionů. Peníze ve zdravotnictví jsou, jen si je nechávají pojišťovny pro sebe. Je to zlodějna.

Josef Mikeš - Názor z FaceBook

Josef MikešNázor z FaceBook

30.09.09 v 21:46

ano Zrušit a to ihned

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

30.09.09 v 20:54

ano proč platit něco, když už si to platíme...

Matrinx Darko - Názor z FaceBook

Matrinx DarkoNázor z FaceBook

29.09.09 v 23:30

ne Jak tak koukám, tak sem nechodí moc příznivců ČSSD...

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

23.09.09 v 13:17

ano zdravotní..ekonomický ...jakýkoliv nynější systém...bych zrušila...špatný systém...poplatky z poplatků a zdraví a nemoc...zneužití slabosti druhého...

Markéta Želva Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta Želva PřerovskáNázor z FaceBook

05.09.09 v 17:47

ne a rozšířila bych to, aby u doktora každý dostal složenku, kterou by odnesl svojí zdravotní pojišťovně. lidi by si uvědomili, že zdravotníci nepracují zadarmo.

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

24.08.09 v 10:32

ne Z pohledu zvýšení kvality zdravotnictví a jeho dlouhodobého vývoje jde o úsporu. Stejně by se něco obdobného vybíralo jinou, skrytou formou.

Vladimír Novák - Názor z FaceBook

Vladimír NovákNázor z FaceBook

22.08.09 v 08:20

ne Poplatky u doktora bych nechal, za recept taky. Ne, abych platil v lékárně,že mi podají z regálu lék, nebo několik, za to jsou placení. Ne za děti do 15 let

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

11.08.09 v 11:05

ne , proč?

Tereza Levova - Názor z FaceBook

Tereza LevovaNázor z FaceBook

04.08.09 v 09:32

ne Nic není zadarmo. A zejména zdravotní péče. To by si lidé měli uvědomit. 30 Kč! Vždyť to je v dnešní době nic! A svoji funkci to plní ...

Blanka Rohlík Fröhlichová - Názor z FaceBook

Blanka Rohlík FröhlichováNázor z FaceBook

26.07.09 v 11:00

ne Nepodporuju krátkozraký socialismus.

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

22.07.09 v 03:07

ano Zde není co řešit. Julínkovné je naprosto asociálním opatřením, jehož zavedení je o to horší, když bylo doplněno o všelijaké úlevy ve prospěch bohatých.

Lucie Rovna - Názor z FaceBook

Lucie RovnaNázor z FaceBook

20.07.09 v 02:37

ano Reforma zdravotnictví musí probíhat jinak než zavedením nesmyslných \"regulačních\" poplatků, jejichž výtěžek nejde na zlepšení kvality zdravotnictví!

Marie Jedličková - Názor z FaceBook

Marie JedličkováNázor z FaceBook

18.07.09 v 00:58

ano určitě ano,je to smutné,aby se ve zdravotnictví platilo za cokoli,naše zdravotnictví je na hrozné úrovni,kdo tam nechodí ať nesoudí ti kdo jsou nespokojení

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

06.07.09 v 14:23

ano Platím daně, platím si zálohy na nemocenskou, platím i zdravotní pojišťovnu. Na co to potom všecko je? A stejně se kvalita vyšetření nezměnila :-(

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

01.06.09 v 17:00

ne Poplatky bych nerušila, potvrdilo se že jsou regulační. Zrušila bych je u dětí do 18 let. U důchodců bych je nerušila plošně /úlevu pro sociálně slabé - průkaz/

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

01.06.09 v 05:26

ne Poplatky plní své funkce dobře. Ale některé parametry by se změnit mohly.

Petr Vraník - Názor z FaceBook

Petr VraníkNázor z FaceBook

27.05.09 v 09:17

ne Jsem presvedcen o jejich regulacni funkci. Prehodnotil bych poplatky za polozku na receptu.

Sarka Capkova - Názor z FaceBook

Sarka CapkovaNázor z FaceBook

26.05.09 v 11:37

ne A proč ano? Hlasovala bych nejradši proti takovému hlasování a pro hlasování o něčem, co nejen zdravotnictví pomůže ze současného neuspokojivého stavu...

Silvila Z Lesa - Názor z FaceBook

Silvila Z LesaNázor z FaceBook

13.05.09 v 21:24

ne děti a senioři by určo platit neměli, ostaní jo :-)

Ondřej Růžička - Názor z FaceBook

Ondřej RůžičkaNázor z FaceBook

09.05.09 v 17:52

ne Zdravotnictví je ztrátové. Kdo využívá jeho služby, ať ho platí. Je to logické a správné.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:28

nevím do nemocnice jen přez mou mrtvolu

Jiří Válek - Názor z FaceBook

Jiří VálekNázor z FaceBook

08.04.09 v 19:12

ne Proč rušit to co v principu funguje a navíc lidem připomíná že zdraví je jejich, ne státní? Škoda populistického zneužití tématu sockomáky a nevysvětlení vládou

Lukáš Jangl - Názor z FaceBook

Lukáš JanglNázor z FaceBook

04.04.09 v 15:15

ne Poplatky se ukázaly jako funkční, tak proč je rušit? Pokud se je ve zdravotnictví něčím potřeba zabývat, tak zejména zlepšením přístupu k pacientům.

Dan Pikálek - Názor z FaceBook

Dan PikálekNázor z FaceBook

31.03.09 v 16:31

ne Poplatky se osvědčili - jak jako regulace využívání lékařské péče a léků, tak jako přímý finanční tok do zdravotnictví - obé je zapotřebí.

Pavel Štulíř - Názor z FaceBook

Pavel ŠtulířNázor z FaceBook

22.03.09 v 21:11

nevím je mi to jedno, státní zdravotnictví nevyužívám, využívám soukromé.. co se týká regulace, kvůli čemu to bylo zavedené, s tím souhlasím ..

Jiří Robinson Roup - Názor z FaceBook

Jiří Robinson RoupNázor z FaceBook

22.03.09 v 10:25

ne Určitě ne. Třicetikorunový poplatek u lékaře nelze považovat za něco, co brzdí rozvoj našeho zdravotnictví.

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

20.03.09 v 20:23

ne ... jen důchodcům bych ulevil. Mají již tak bídný příjem. Oni si navíc v čekárnách poklábosí a přijdou i na jiné myšlenky než se vrtat v nemocech.

Tomas Bezouska - Názor z FaceBook

Tomas BezouskaNázor z FaceBook

17.03.09 v 15:56

ne poplatky zcela naplnily svoji regulační funkci, takže nevidím k jejich rušení nejmenší důvod ...

Jaroslav Novotný - Názor z FaceBook

Jaroslav NovotnýNázor z FaceBook

16.03.09 v 19:37

ne Platit mi nevadí. Jen by poplatek měla vybírat superponovaná hajzlbába, má v tom přecijen vyšší praxi, narozdíl od sester.

Alena Jorova - Názor z FaceBook

Alena JorovaNázor z FaceBook

16.03.09 v 16:08

ne Zdravotnictví zadarmo si může dovolit leda tak Castro na Kubě, kde je stetoskop špičkovým vybavením.

Honza Koráb - Názor z FaceBook

Honza KorábNázor z FaceBook

09.03.09 v 11:56

ne Hlasoval bych pro zrušení populistických gest :D

Jana Roztočilová - Názor z FaceBook

Jana RoztočilováNázor z FaceBook

06.03.09 v 01:28

ne v zásadě mi poplatky nevadí, ale mělo by se to pořádně domyslet a mnohé (důchodce, děti, postižené,..) od nich osvobodit..

Lenka Bradacova - Názor z FaceBook

Lenka BradacovaNázor z FaceBook

05.03.09 v 18:21

nevím Člověka, který jde k doktorovi dvakrát do roka, těch pár korun nezabije, ale co chronicky nemocní, kteří jsou u něj skoro pořád?

Filip Novák - Názor z FaceBook

Filip NovákNázor z FaceBook

05.03.09 v 12:07

ano Navrhnul bych spíš poplácání těch, kdo si neváhají nechat proplatit onu třiicetikorunu z peněz na opravu silnic a na pomoc při katastrofách.

Svatava Vítková - Názor z FaceBook

Svatava VítkováNázor z FaceBook

02.03.09 v 19:26

ne Poplatky mají svůj smysl - zrušila bych je jen tehdy, týkají li se lidí na smrtelné posteli a novorozenců. V ten moment nemají smysl

Ondřej Reif - Názor z FaceBook

Ondřej ReifNázor z FaceBook

02.03.09 v 09:58

ne S reformou souhlasim.

Jaroslav Strnad - Názor z FaceBook

Jaroslav StrnadNázor z FaceBook

28.02.09 v 19:28

ano Ač důchodce,souhlas s regul. poplatky.Co je to ale za regulaci, za návštěvu i pohotov. kojenců a dětí do 15 let a důchodců nad 70.Recept ano, pol.ne, pobyt ano.

Martina Hanušová - Názor z FaceBook

Martina HanušováNázor z FaceBook

26.02.09 v 12:31

ne Jen pro děti cca do 15 let :)

Nikola Freiová - Názor z FaceBook

Nikola FreiováNázor z FaceBook

25.02.09 v 07:47

ne 30,- u lékaře není moc, aspoň je v čekárnách kam si sednout. 60,- za den v nemocnici je rozumné řešení, doma mě přece jídlo taky něco stojí.

Michal Horčan - Názor z FaceBook

Michal HorčanNázor z FaceBook

25.02.09 v 00:35

ne Všude ve světě (skoro) se za doktory normálně platí. Tak proč u nás ne. A 30Kč? To snad není ani poplatek. Aspoň mládež méně předstírá nemoc :))

richard - Návštěvník

richardNávštěvník

19.02.09 v 11:39

ano Pokud je ta lež vykonstruována k tomu, aby určitá \"pravda\" neublížila jinému člověku a tak ho ochránila, pak věřím. Doktoři by o tom jistě mohli vyprávět.

Petr Lastovka - Názor z FaceBook

Petr LastovkaNázor z FaceBook

17.02.09 v 17:48

ne Ne. Proč? Nic není zadarmo.

Jaroslav Homolka - Názor z FaceBook

Jaroslav HomolkaNázor z FaceBook

16.02.09 v 13:27

ne Myslím, že se to povedlo u doktora čekám kratší dobu

Fronéma Klára Virglerová - Názor z FaceBook

Fronéma Klára VirglerováNázor z FaceBook

15.02.09 v 15:34

ne ne, konecne si lidi uvedomi ze zdravotnictvi neco stoji. ale otazka je co s temi poplatky dal...

Jana Jiskrová - Názor z FaceBook

Jana JiskrováNázor z FaceBook

15.02.09 v 14:47

ne proto :-)

Petr Václavek - Názor z FaceBook

Petr VáclavekNázor z FaceBook

13.02.09 v 15:59

ne Protože socani jsou úplně mimo.

Petr Hroch - Názor z FaceBook

Petr HrochNázor z FaceBook

09.02.09 v 11:07

ne Mě osobně nevadí. Ale s hlasováním mám problém. Ve filmu Světáci padlo: Když jsou ze 3 lidí 2 blbí, nikdy nesmí dojít k hlasování...

Fanda Peterka - Názor z FaceBook

Fanda PeterkaNázor z FaceBook

08.02.09 v 22:52

ne Ne, i kdyz se mi soucasny stav reformy nelibi, poplatky urcite svuj smysl maji, uz jen proto, ze snizi pocet ne tak vazne nemocnych posedavajicich v cekarnach..

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

08.02.09 v 21:15

ne Je to skvělý filtr na hypochondry. Ještě mi ale chybí prevence a vysvětlení lidem, že nemoci se rodí v jejich vlastních hlavičkách.

Karel Pešata - Názor z FaceBook

Karel PešataNázor z FaceBook

08.02.09 v 13:18

ne Myslím, že zavedení poplatků byl krok správným směrem,zdravotnictví pomohly a pacienty nezruinovaly. Jejich zrušení ukazuje jen na populismus některých politiků

Johny Džaman - Názor z FaceBook

Johny DžamanNázor z FaceBook

07.02.09 v 09:33

nevím Nejsem si jístý jestli by ta, která volba přinesla něco pozitivního do budoucna pro obyčejné lidi.

Richard Balázs - Názor z FaceBook

Richard BalázsNázor z FaceBook

06.02.09 v 20:44

ne Protože zrušením poplatků bude černá díra ve zdravotnictví ještě větší a hlubší. Stát by neměl být dojnou krávou, kde všichni dostanou všechno zdarma.

Tomas Hrivnak - Názor z FaceBook

Tomas HrivnakNázor z FaceBook

06.02.09 v 20:32

ne Je to nesmyslný zástupní problém.

Oldřich Smola - Názor z FaceBook

Oldřich SmolaNázor z FaceBook

06.02.09 v 18:51

ne Přinášejí změnu do nefunkčního systému, jsou symbolem ochoty občanů vzít odpovědnost za své zdraví na sebe, solidarity s těžce nemocnými a chudými.

Lukáš Šlehofer - Názor z FaceBook

Lukáš ŠlehoferNázor z FaceBook

06.02.09 v 15:17

ne Poplatky zjevně lékařům a nemocnicím pomohly, proč je rušit?

Kitka Kosova - Názor z FaceBook

Kitka KosovaNázor z FaceBook

06.02.09 v 14:19

ne Je to běžná praxe.Nedostatky se pak projeví jinde.

Lubor Toman - Názor z FaceBook

Lubor TomanNázor z FaceBook

06.02.09 v 02:21

ne Poplatky u lékařů a v nemocnici chápu. Sice děti a důchodci by platit nemuseli, ale to je detail. Každopádně platba za recept a položku na receptu je zlodějina!

Jirka Marek - Názor z FaceBook

Jirka MarekNázor z FaceBook

05.02.09 v 23:18

ne proč rušit něco co funguje?

Jeníček Trestr - Názor z FaceBook

Jeníček TrestrNázor z FaceBook

05.02.09 v 18:44

ano poplatky jsou naprostá chujovina... nespravedlivé a protiústvní... tečka

Hana Hadička Štefková - Názor z FaceBook

Hana Hadička ŠtefkováNázor z FaceBook

05.02.09 v 13:16

ne kromě dětí. Jinak se tím zamezuje zbytečnému chození k lékaři.

Ondřej Peroutka - Názor z FaceBook

Ondřej PeroutkaNázor z FaceBook

05.02.09 v 11:48

ne Nemám rád populismus.

Rastislav Jendrek - Názor z FaceBook

Rastislav JendrekNázor z FaceBook

05.02.09 v 09:35

ne Na Slovensku ich trafena Ficovlada zrusila a tak to aj vyzera, otras!

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

05.02.09 v 08:51

ne Ne, určitě jsem pro poplatky teda krom dětí. A když platit tak všude ! Je to diskriminace lidí, co nebydlí poblíž krajských nemocnic a lékáren.

Martin Lacina - Názor z FaceBook

Martin LacinaNázor z FaceBook

05.02.09 v 00:34

ne Jsem přesvědčený, že je to správný krok. Poplatky za návštěvu lékaře jednoznačně regulují počet \"pacientů\", takže poplatky fungují.

Vítek Šoupal - Názor z FaceBook

Vítek ŠoupalNázor z FaceBook

04.02.09 v 23:49

ne NE, ale chtěl bych také konečně vidět, že zdravotnictví je služba a ne úsluha - tj. že když jsem objednaný na 8:30 ráno, tak mne do ordinace nevezmou až v 10:00

Roman Ďuriš - Názor z FaceBook

Roman ĎurišNázor z FaceBook

04.02.09 v 22:43

ne Díky poplatků je méně lidí v ordinacích. Platit 30 Kč za každý recept je ale moc, úplně by stačilo platit 30 Kč nehledě na počet receptů..

Daniel Kotlaba - Názor z FaceBook

Daniel KotlabaNázor z FaceBook

04.02.09 v 18:46

ne Zdravotnictví zdarma je přežitek. Spousta starších lidí nadává na poplatek 30 Kč a přitom nejdou k doktorovi bez bonboniery či nějaké lahvinky.

Zdeněk Kaltyš Hanžl - Názor z FaceBook

Zdeněk Kaltyš HanžlNázor z FaceBook

04.02.09 v 17:49

ne Je to dobrý reglační mechanismus, jen bych zredukoval opakované platby v rámci léčby jednoho případu.

PaySec Muj - Názor z FaceBook

PaySec MujNázor z FaceBook

04.02.09 v 17:14

ne Stejně jsem pořád zdravý, tak to platit nemusim..

David Matyas - Názor z FaceBook

David MatyasNázor z FaceBook

04.02.09 v 11:37

ne Myslím, že plní svou regulační funkci.

Zuzana Culenova - Názor z FaceBook

Zuzana CulenovaNázor z FaceBook

04.02.09 v 11:14

ne Poplatky davaju urcite zmysel. Len by bolo vhodne aby sa upravilo to, kto vsetko ich bude platit a hlavne kam budu peniaze smerovat.

Radovan Paška - Názor z FaceBook

Radovan PaškaNázor z FaceBook

04.02.09 v 11:06

ne At se lidi nauci, ze vsechno ma svou cenu.

Jan Pokorny - Názor z FaceBook

Jan PokornyNázor z FaceBook

04.02.09 v 11:05

ne Není to tak velká suma a naše zdravotnictví to sakra potřebuje.

Petr Chlumsky - Názor z FaceBook

Petr ChlumskyNázor z FaceBook

04.02.09 v 10:52

ne A neosvobozoval bych nikoho. Souhlasim s tezi, ze pripady, kdy si clovek nemuze poplatek dovolit, ma resit socialni zabezpeceni.

Jana Blazkova - Názor z FaceBook

Jana BlazkovaNázor z FaceBook

04.02.09 v 10:48

ne Co je zdarma, toho si člověk většinou neváží, popř. se to naučí zneužívat. 30 korun není převratná částka.

Martin Uhlir - Názor z FaceBook

Martin UhlirNázor z FaceBook

04.02.09 v 10:40

ne NE - poplatky mají smysl. Je ale škoda, že od začátku neplatily úlevy pro děti a seniory, duu P+R se nahrálo na smeč a část národa se prodala za 30 stříbrných.

Lukas Zdarsky - Názor z FaceBook

Lukas ZdarskyNázor z FaceBook

03.02.09 v 21:51

ne Reforma je myslena dobre. Lide by meli prestat natahovat ruku smerem ke statu a prebrat odpovednost za sve zdravi.

Peter Funka - VIP

Peter FunkaVIP

03.02.09 v 21:29

ne pretoze si myslim, ze pomahaju zdravotnictvu apod.

Mirek Jiřík - Názor z FaceBook

Mirek JiříkNázor z FaceBook

03.02.09 v 18:36

ne Zrovna dnes jsem byl u svého lékaře. Automaticky jsem zaplatil.

Dariusz Zabdyr - Názor z FaceBook

Dariusz ZabdyrNázor z FaceBook

03.02.09 v 17:12

ne Nejsem pro zrušení poplatků. Stejně 30kč tě nezabije.

Marek Novotný - Názor z FaceBook

Marek NovotnýNázor z FaceBook

03.02.09 v 16:42

ne Protože mi nevadí.

Jitka Mimránková - Názor z FaceBook

Jitka MimránkováNázor z FaceBook

03.02.09 v 16:10

ne Díky poplatkům si hypochondří rozmýšlí, zda se jim vyplatí chodit k doktorům, ti pak mají více času věnovat se nemocným. Osvobodila bych od poplatků děti

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

03.02.09 v 15:51

ne Poplatek ANO. Úlevy pro děti a seniory ANO. Jinak je to fakt víc o populismu než o čemkoliv jiném! Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Žijte zdravě :-)

Martin Fryč - Názor z FaceBook

Martin FryčNázor z FaceBook

03.02.09 v 14:49

ne kde jinde začít s efektivizací rozbujelého zdravotnictví než u finanční stimulace, na nic jiného lidi stejně nereagují.

Štěpán Skripnik - Názor z FaceBook

Štěpán SkripnikNázor z FaceBook

03.02.09 v 13:41

ne , je to dobře investovaných 30 kaček.

Jakub Brabec - Názor z FaceBook

Jakub BrabecNázor z FaceBook

03.02.09 v 12:38

ne Poplatky si každý normální člověk zaplatit dokáže, nejde o nějaké neúnosné sumy. Platí se za pobyt na záchytce, platit se musí i za pobyt v nemocnici.

Jakub Machala - Názor z FaceBook

Jakub MachalaNázor z FaceBook

03.02.09 v 12:16

ne Byl bych pro poplatky odstupňované podle výše odvedeného zdravotního pojištění, ale to je utopie....

Tomáš Vymětal - Názor z FaceBook

Tomáš VymětalNázor z FaceBook

03.02.09 v 11:20

ne Sice zdravotnictvi nefunguje tak jak by melo ale poplatky podle me pomahaji aby fungovalo vubec.

Jan Holuša - Názor z FaceBook

Jan HolušaNázor z FaceBook

03.02.09 v 00:39

ne Rozhodně by to ale chtělo, aby byl systém jednotný bez diletantů, jako jsou krajské nemocnice, přes které nás někteří \"zákonodárci\" učí, jak obcházet zákony.

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

02.02.09 v 23:43

ne Ale rozhodne chce pozmenit jejich strukturu.

Dušan Šimonovič - Názor z FaceBook

Dušan ŠimonovičNázor z FaceBook

02.02.09 v 21:22

ne Bez priamej financnej ucasti pacientov sa zneuzivanie zdravotnictva nikdy nezlepsi.

Jakub Tuháček - Názor z FaceBook

Jakub TuháčekNázor z FaceBook

02.02.09 v 20:16

ne Ale začíná v tom být takový chaos, že běžný člověk ani neví jak to s poplatky vlastně je.

David Martinasek - Názor z FaceBook

David MartinasekNázor z FaceBook

02.02.09 v 20:12

ne Poplatky za deti jsou sice nesmysl a \"pohotovost\" v denni hodiny o vikendu je prinejmensim diskutabilni, ale jinak nevidim duvod pro ruseni.

Marie Brožová - Názor z FaceBook

Marie BrožováNázor z FaceBook

02.02.09 v 20:10

ne Poplatky odradí některé lidi od zbytečných a často neopoctatněných návštěv u lékaře. A to je myslím, jedna z jejich důležitých funkcí.

David Špinar - Názor z FaceBook

David ŠpinarNázor z FaceBook

02.02.09 v 19:50

ne Poplatky pro mě zajistily dostupnější péči - čekárny už nejsou plné důchodců, kteří si přišli popovídat se svým doktorem.

Michal Kříž - Názor z FaceBook

Michal KřížNázor z FaceBook

02.02.09 v 19:50

ne Někde se ty peníze na reformy a zlepšení vzít musí. Klidně ať se to omezí na určité vybrané skupiny, ale já rád zaplatím. Minimálně to povede k menší hypochondr

Tomáš Bíbrlík - Názor z FaceBook

Tomáš BíbrlíkNázor z FaceBook

02.02.09 v 19:15

ne Plní svůj účel ačkoliv se to někomu nemusí zdát. Čísla mluví jasně. Škoda jen toho nepořádku, co se nyní děje.

Jan Matyáš - Názor z FaceBook

Jan MatyášNázor z FaceBook

02.02.09 v 18:59

ne Myslím, že poplatky plní svůj účel. Určité skupiny lidí by od poplatků možná mohly být osvobozeny (děti, důchodci ap,), ale s plošným zrušením nesouhlasím.

Filip Hrůza - Názor z FaceBook

Filip HrůzaNázor z FaceBook

02.02.09 v 18:43

ne Nesouhlasím s rušením poplatků, ovšem lékaři by si měli ujasnit za co vybírat a za co ne! Občas mi připadá, že oni sami nevědí ...

Dagmar Myskova - Názor z FaceBook

Dagmar MyskovaNázor z FaceBook

02.02.09 v 18:29

ne Není třeba komentovat... Rozhodně ne!

Soma Radonar - Názor z FaceBook

Soma RadonarNázor z FaceBook

02.02.09 v 17:43

ne Situace, kdy je cena za to, že ušetřím dvě hodiny času za sezení v jinak přeplněné čekárně, rovna jedné kavě v restauraci, je pro mně naprosto přijatelná.

Janek Wagner - Názor z FaceBook

Janek WagnerNázor z FaceBook

02.02.09 v 16:58

ne Regulace je třeba. Otázkou je platba u dětí a seniorů, ale z principu nemám rád mnoho výjimek.

Frantisek Honsa - Názor z FaceBook

Frantisek HonsaNázor z FaceBook

02.02.09 v 16:55

ne Nechápu proč je o ppoplatku v hodnote 1,5 $ taková publicita. Což až budeme muset platit vyšší částky, to národ zešílí.

Jan Žáček - Názor z FaceBook

Jan ŽáčekNázor z FaceBook

02.02.09 v 16:50

ne Nehlasoval. Každý z nás čekání na lékaře zná a tento způsob regulace mi přijde jako rozumný, bez nadměrné zátěže.

Katynka Salačová - Názor z FaceBook

Katynka SalačováNázor z FaceBook

02.02.09 v 16:38

ne Svůj účel splinili.

Alex Doktor - Názor z FaceBook

Alex DoktorNázor z FaceBook

02.02.09 v 15:51

ne Ve své podstatě mají poplatky pozitivní přínos, jen by bylo dobré jednoznačně, rozumně a taxativně nastavit kdy, od koho a za co je vybírat.

Robert Cerven - Názor z FaceBook

Robert CervenNázor z FaceBook

02.02.09 v 15:41

ne Poplatky dokonale plní regulační funkci, neplní ordinace důchodci a simulatny, kteří si jdou popovídat s lékařem a nekupují léky, které stejně neužívají.

Adam Šnobl - Názor z FaceBook

Adam ŠnoblNázor z FaceBook

02.02.09 v 15:31

ne Poplatky jako regulace fungují dobře. Chudáci lidé v krajích teď platí zprostředkovaně přes daně víc než 30 Kč za byrokracii ohledně vracení poplatků.

Erik Schmidt - Názor z FaceBook

Erik SchmidtNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:30

ne Pěchota do 15 let a důchodci by platit nemusely, ale jinak všichni. (teď mě napadá že většina pacientů jsou práve asi důchodci :-))

David Kittel - Názor z FaceBook

David KittelNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:25

ne Už i Masařík [z Básníků] pochopil, že v socialistickém zdravotnictví peníze nikdy nebudou...

Veronika Kobesova - Názor z FaceBook

Veronika KobesovaNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:14

ne Lidé se bouřili pod vlivem populistických řečí.Zdraví není zadarmo!Potřeba lépe propracovat.Nemuseli by platit důchodci,aspoň než zde bude kvalitní důchod.ref.

Milan Bludský - Názor z FaceBook

Milan BludskýNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:05

ne Už nebudou čekárny plný. Protože kdo k doktorovi opravdu potřebuje tak k němu jde. A nechodí k němu každý s každou prkotinou. A lékaři se můžou věnovat nemocným

Marek Svrkala - Názor z FaceBook

Marek SvrkalaNázor z FaceBook

02.02.09 v 14:00

ne Poplatky splnily ucel, lze se bavit o zruseni treba pro kojence, ale pro celou populaci ne!! A rozhodne nerozdavat nic z krajskych penez...

Jakub Schejbal - Názor z FaceBook

Jakub SchejbalNázor z FaceBook

02.02.09 v 13:54

ne Regulace je nutná a prospěšná. Šetří veřejné prostředky a jejich rušení je projevem zhovadilosti...

Michael Bradik - Názor z FaceBook

Michael BradikNázor z FaceBook

02.02.09 v 13:44

ano Jako regulatorní prvek i jako dopňkový výnos systému zdravotnictví neplní svůj účel.

Silvie Draky Šustrová - Názor z FaceBook

Silvie Draky ŠustrováNázor z FaceBook

02.02.09 v 13:36

ne A neosvobozovala bych ani děti a důchodce, aspoň přecitlivělé matky zaplatí za všechny rýmičky. Banální nemoci by měl každý umět rozpoznat a léčit i bez doktora

Dusan Losoth - Názor z FaceBook

Dusan LosothNázor z FaceBook

02.02.09 v 13:18

ne Nevidím důvod, proč si nezaplatit 30 CZK, když to fakt potřebuju. Alespoň vím, že poplatky eliminují fronty důchodců, což urychlí čekání.

Martin Louda - Názor z FaceBook

Martin LoudaNázor z FaceBook

02.02.09 v 13:11

ne Jde o přirozenou regulaci pri zachování dostupnosti zdravotní péče pro všechny občany.

Juliána Takšony - Názor z FaceBook

Juliána TakšonyNázor z FaceBook

02.02.09 v 13:10

ne NE, protože je supr jít teď k doktorovi, nemusíme hodiny čekat. Rozhodně si radši připlatím a zdravotnictví není zdarma...

Ladislav Matuska - Názor z FaceBook

Ladislav MatuskaNázor z FaceBook

02.02.09 v 13:09

ano Protože se proti nim nemohu pojisti a nebo si je případně předplatit a navíc se mi zdají příšerně nízké.

Daniel Kozák - Názor z FaceBook

Daniel KozákNázor z FaceBook

02.02.09 v 12:32

ne Jelikož si myslím, že jejich vybírání je zapotřebí.

Marek Stopka - Názor z FaceBook

Marek StopkaNázor z FaceBook

02.02.09 v 12:09

ano Jsem pro kompletní privatizaci zdravotnictví včetně zrušení povinného zdravotního pojištění a v takovém systému není dnešní koncept poplatků vůbec nutný.

David Rýpal - Názor z FaceBook

David RýpalNázor z FaceBook

02.02.09 v 11:28

ne Ještě stále je naše zdravotnictví dostupné všem. A ve srovnání s jinými vyspělými státy téměř zadarmo. Ale děsím se populistů jako je Dr. Rath.

Přemysl Fiala - Názor z FaceBook

Přemysl FialaNázor z FaceBook

02.02.09 v 11:23

ne ...A ještě bych zrušil statni pojištění, všechno nechal na soukromých pojištovnach alidé by si mohli vybrat, jestli platit pojištění, nbeo přímé platby u lékaře

Monika Hrochová - Názor z FaceBook

Monika HrochováNázor z FaceBook

02.02.09 v 10:47

ne Protože nutí se zamýšlet nad prevencí.

Klara Hajkova - Názor z FaceBook

Klara HajkovaNázor z FaceBook

02.02.09 v 10:34

ne Mam snad bradavici, jsem snad oranzova??? Vzdyt poplatky nuti cloveka k zodpovednosti :) Mozna vetsi regulace u deti do cca 12 let a duchodcu :)

Michal Rydval - Názor z FaceBook

Michal RydvalNázor z FaceBook

02.02.09 v 10:10

ano a zrušil bych i zdravotnictví; pojistné by se platilo nadále, teď již bez možnosti jej zneužívat, skrze neregulované pokusy o čerpání zdravotní péče...

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

02.02.09 v 10:07

ne ostatne jsou to REGULACNI poplatky v cene jednoho / dvou piv. Je vazne skoda, ze se z tohoto tematu (napr. kdo ma byt osvobozen) stal dalsi politicky populismus

Yvonne Breberová - Názor z FaceBook

Yvonne BreberováNázor z FaceBook

02.02.09 v 09:54

ne Je \"radost\" jít teď k doktorovi, nemusíte hodiny čekat.... to rozhodně vítám....

Jirka Maier - Názor z FaceBook

Jirka MaierNázor z FaceBook

02.02.09 v 09:49

ne Vypadá to totiž, že fungují. I když je třeba se bavit o jejich nastavení a úpravě. A také dalších krocích, aby nezůstalo jen u toho...

Hana Hutlová - Názor z FaceBook

Hana HutlováNázor z FaceBook

02.02.09 v 09:46

ne Byl to jeden z mála kroků, který splnil svůj účel. Oproti tomu bych zrušila poplatky v lékárnách, tam smysl nevidím.

Ivo Pur - Názor z FaceBook

Ivo PurNázor z FaceBook

02.02.09 v 09:46

ne Od začátku jsem jejich zastáncem a je vidět, že efekt jaký měli mít, mají. Dovedu si představit některé korekce, ale jinak by měli platit plošně bez vyjímek.

Jan Zdobinský - Názor z FaceBook

Jan ZdobinskýNázor z FaceBook

02.02.09 v 09:45

ne Poplatky mají svůj smysl. Každý kdo umí číst ví, že naše zdravotnictví potažmo MY pokud vážně onemocníme oceníme to, že dostaneme kvalitnější a rychlejší péči!!

Magda Hovorková - Názor z FaceBook

Magda HovorkováNázor z FaceBook

02.02.09 v 09:41

ne Jsou dobrým prostředkem proti českému simulantství. Stejně už vidím lidi, jak utratí 50 Kč za cestu do Krajské nemocnice, aby ušetřili 30 Kč za poplatek...

Libor Kriz - Názor z FaceBook

Libor KrizNázor z FaceBook

02.02.09 v 09:21

ne Poplatky jsou standard. Nesmí však poté odplout například do rezortu MPSV nebo jinam. Mají zůstat ve zdravotnictví.

Ladislav Bittner - Názor z FaceBook

Ladislav BittnerNázor z FaceBook

02.02.09 v 08:28

ne Ještě bych je zvýšil na 50 Kč, aby se jejich vybírání vyplatilo, ta agenda je šílená. Ale osvobodil bych od placení děti do patnácti let a důchodce.

Pavlina Šimčáková - Názor z FaceBook

Pavlina ŠimčákováNázor z FaceBook

02.02.09 v 00:07

ne Díky těmto poplatkům je lépe čerpán čas lékařů. Není to tak vsude a dokud neproběhne privatizace, ani poplatky nás nezachrání.

Rostislav Zeman - Názor z FaceBook

Rostislav ZemanNázor z FaceBook

01.02.09 v 23:44

ne Stejně by se poplatky kompenzovaly z jiných zdrojů. Poplatky bych však odpustil dětem do určitého věku, popř. jiné skupině (po zvážení)

Karel Hejkal - Názor z FaceBook

Karel HejkalNázor z FaceBook

01.02.09 v 23:32

ne Snižují plýtvání a přesouvají prostředky na léčbu těch, kdo je skutečně potřebují. Jsou mnohem sociálnější, než celé naše slavné (post)komunistické strany.

Eddie - Student

EddieStudent

01.02.09 v 23:21

nevím Tohle je relativní. Když se zruší poplatky, budeme všichni rádi kromě zdravotnictví, které je v dluzích, ale za to může tento stát. V zahraničí je situace jiná

Juraj Bubeník - Názor z FaceBook

Juraj BubeníkNázor z FaceBook

01.02.09 v 23:16

ne Zdravotníctvu treba pomôcť, a poplatky sú len kvapkou ktorú každý môžme poskytnúť..

Petr Goofyczek Gottfried - Názor z FaceBook

Petr Goofyczek GottfriedNázor z FaceBook

01.02.09 v 22:03

ne Konecne zdravotni peci zacali vyuzivat lide, kteri ji opravdu potrebovali...

Lukáš Rytíř - Názor z FaceBook

Lukáš RytířNázor z FaceBook

01.02.09 v 20:31

ne Zdravotnictví je v katastrofálním stavu a poplatky by mohly zabránit jeho totálnímu kolapsu. Platí se za všechno,tak proč ne u doktora?Jen bych ulevil seniorům!

Tomas Kanzelsberger - Názor z FaceBook

Tomas KanzelsbergerNázor z FaceBook

01.02.09 v 20:23

ne Zrusenim poplatku jdeme zpet k socialismu. Bez reforem to nepujde a poplatky by zdravotnictvi hodne pomohly. Bohuzel nase socialisticka opozice ... no comment:(

Jiri Napravnik - Názor z FaceBook

Jiri NapravnikNázor z FaceBook

01.02.09 v 20:19

ne Ucel splnili, simulantu snad mene v cekarnach apod. Jedine co by chtělo zrušit tak pro novorozence, platit, za to ze se narodi, je celkem sila.

Tomas Forche - Názor z FaceBook

Tomas ForcheNázor z FaceBook

01.02.09 v 20:06

ne Poplatky maji smysl, ale do reformy maji daleko dokud zdravotni pojisteni nebude opravdu pojisteni a dokud nemocenska pro zdraveho nebude alespon prestupek.

Pavlína Hublová - Názor z FaceBook

Pavlína HublováNázor z FaceBook

01.02.09 v 19:58

ne Ale s výjimkami - zdarma děti do 18 let, důchodci. Ostatní si mohou klidně zaplatit. Alespoň nebudou služeb zneužívat.

Eva Lechtynska - Názor z FaceBook

Eva LechtynskaNázor z FaceBook

01.02.09 v 19:42

ne Od jejich zavedeni cekarny proridly...nechci odsuzovat penzisty, treba jednou take jednou budu chodit utracet haldu volneho casu mezi spolucekatele, ale za 30,-

Eva Vertigo Pallotto - Názor z FaceBook

Eva Vertigo PallottoNázor z FaceBook

01.02.09 v 19:16

ne 30 korun je tak akorát, aby lidi neměli motivaci otravovat lékaře s úplnějma banalitama... Doktoři mají léčit a ne vypisovat recepty na Paralen.

Jan Osoba - Názor z FaceBook

Jan OsobaNázor z FaceBook

01.02.09 v 19:07

ne Avšak vyjímky pro důchodce, děti a ZTP by existovat měly!

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

01.02.09 v 18:24

ne Ne. Odbourání front v čekárnách je nezanedbatelný regulační fakt, který se projevil. A ti, kteří nejvíc křičí, je stejně denně vyhazují za cigarety a alkohol.

Jiří Jelen - Názor z FaceBook

Jiří JelenNázor z FaceBook

01.02.09 v 17:51

ne Bez poplatků se žene české zdravotnictví do záhuby. Bohužel náš národ si neváží ničeho co je zadarmo a tak si myslím, že je to správné.

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

01.02.09 v 17:25

ne Poplatky dávají maximální smysl. Snižují počet simulantů v čekárnách a těm, kteří platí, dávají právo se ohradit proti často arogantnímu chování personálu.

Daniel Kmoch - Názor z FaceBook

Daniel KmochNázor z FaceBook

01.02.09 v 16:53

ne Poplatky zamezují plýtvání, pouze bych je zrušil pro ekonomicky neaktivní obyvatelstvo. Jsem pro jejich zachování.

Katerina Pavlitova - Názor z FaceBook

Katerina PavlitovaNázor z FaceBook

01.02.09 v 16:52

ne Protože svou funkci plnily.

David Sykora - Názor z FaceBook

David SykoraNázor z FaceBook

01.02.09 v 16:35

ne Omezí zbytečné návštěvy u lékaře.

Michal Fíbek - Názor z FaceBook

Michal FíbekNázor z FaceBook

01.02.09 v 16:34

ne Zdraví je v zájmu každého z nás, proto je nesmysl na něm šetřit. Hůř když někdo platí za cigarety a nemá pak na léky. Stát nemůže takové socky sponzorovat.

Jirka Ohnheiser - Názor z FaceBook

Jirka OhnheiserNázor z FaceBook

01.02.09 v 15:09

ne Splnily svůj účel. Není důvod je rušit.

Pavla Urbánková - Názor z FaceBook

Pavla UrbánkováNázor z FaceBook

01.02.09 v 14:55

ne Jakýkoli krok, který vede byť oklikou ke zkvalitnění lékařské péče má u mě souhlas. Je čas zavádět nepopulární opatření. Než bude pozdě.

Dáša Čechová - Názor z FaceBook

Dáša ČechováNázor z FaceBook

01.02.09 v 14:48

ne poplatky ve zdravotnictví pomáhají zlepšovat péči a zařízení a aspoň nejsou všude fronty důchodců....

Martina Vomáčková - Názor z FaceBook

Martina VomáčkováNázor z FaceBook

01.02.09 v 14:25

ne Myslím, že svoji funkci u lekařů plní dobře. Nicméně bych zrušila ty v lékárnách.

Jakub Vacek - Názor z FaceBook

Jakub VacekNázor z FaceBook

01.02.09 v 13:44

ne Já jsem pro poplatky ve zdravotnictví. Jde jen o pár korun, a hlavně omezí zbytečné návštěvy u lékaře. Navíc stát někde ty peníze brát musí.

Lenka Palová - Názor z FaceBook

Lenka PalováNázor z FaceBook

01.02.09 v 13:16

ne naopak bych byla vsemi deseti pro priplatky v pripade kuraku a obznich lidi. Pokud si nekdo vedome nici zdravi neni duvod aby neprispival do systemu vice.

Martin Žufánek - Názor z FaceBook

Martin ŽufánekNázor z FaceBook

01.02.09 v 12:51

ne Poplatky pomohly vyfiltorvat simulanty a snížit zbytečnou spotřebu léků. Stačí se podívat na stav lékáren, ve kterých hradí poplatky kraje a je jasno.

Michal Popelář - Názor z FaceBook

Michal PopelářNázor z FaceBook

01.02.09 v 12:26

ne Myslím, že plní svůj cíl. Levnější léky se nedávají na recept, neplýtvá se tolik (!!!) a dražší péče je dostupnější pro ty, kteří ji potřebují.

Lada Brůnová - Názor z FaceBook

Lada BrůnováNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:51

ne Zdravotní pojištění se neplatí přímo z kapsy, tedy nás to nebolí. 30 Kč je oproti tomu min. poplatek s psychologickým efektem: \"I lékařská služba něco stojí.\"

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:45

ne Poplatky mají smysl a jejich populistické rušení je cestou do pekel. 30 korun přístup k péči neomezí, ale přiměje zamyslet se.

Tomáš Niederle - Názor z FaceBook

Tomáš NiederleNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:42

ne Je to nechutný populismus rušit něco, co konečně trošku pozitivně ovlivnilo plýtvání penězi ve zdravotnictví.

Luděk Majer - Názor z FaceBook

Luděk MajerNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:34

ne Poplatky lze v konečném důsledku chápat jako REGULAČNÍ, a tento účel podle mě plní...

Pavel Sovič - Názor z FaceBook

Pavel SovičNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:23

ne protože poplatky ve zdravotnictví jsou podle mě důležité a vedou k tomu, aby se zdravotnictví pohnulo někam dále. Proto by se tento krok měl dotáhout do konce!!

Libor Tomka - Názor z FaceBook

Libor TomkaNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:08

ne Fakt ne!

Jakub Galač - Názor z FaceBook

Jakub GalačNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:03

ne Nevadí mi to :D

Michal Uhlíř - Názor z FaceBook

Michal UhlířNázor z FaceBook

01.02.09 v 11:03

ne Souhlasím, že ty peníze jsou třeba. Samozřejmě bych ze zákona vyjmul děti a důchodce.

Eva Kořistková - Názor z FaceBook

Eva KořistkováNázor z FaceBook

01.02.09 v 10:54

ne protože je to jediné dobré, co naše politika vymyslela.akorát by o tom měla více informovat občany, protože ti ve většině případů nevědí o co jde.

Jiří Kocourek - Názor z FaceBook

Jiří KocourekNázor z FaceBook

01.02.09 v 10:51

ne Ne, akorát bych to chtěl platit mobilem nebo tak něco, jako MHD v praglu, easy..

Jan Pruška - Názor z FaceBook

Jan PruškaNázor z FaceBook

01.02.09 v 10:41

ne Poplatky jsou v pořádku. 60 kč za den v nemocnici je spíše symbolické. 30 kč u lékaře také. Možná propracovat zrušení pro děti do 15let a jiné skupiny.

Filip Kolmer - Názor z FaceBook

Filip KolmerNázor z FaceBook

01.02.09 v 10:38

ne Dobře fungovalo. Lidé přestali používat čekárny jako odpočívárny a začali se více věnovat vlastnímu zdraví. Nemocnice nejsou noclehárny pro znuděné důchodce.

Pavel Nedobitý - Názor z FaceBook

Pavel NedobitýNázor z FaceBook

01.02.09 v 10:34

ne Naše zdravotnictví potřebuje více peněz, ne méně.

František Barančík - Názor z FaceBook

František BarančíkNázor z FaceBook

01.02.09 v 09:58

ne V současné době subjektivně s poplatky souhlasím, protože jsem relativně zdráv a peněžně zajištěn. Ale být tak rok vážně nemocen, možná bych mluvil úplně jinak.

Josef Toman - Názor z FaceBook

Josef TomanNázor z FaceBook

01.02.09 v 09:32

ne Zdravotnictvi je slozity system

Erik Brozek - Názor z FaceBook

Erik BrozekNázor z FaceBook

01.02.09 v 06:38

ne Poplatky plní svou účel. Lidé chodí k doktorovi že jim je špatně a ne si popovídat s doktorem co jim vyrostlo na zahrádce a spol.

Vaclav Varvarovsky - Názor z FaceBook

Vaclav VarvarovskyNázor z FaceBook

01.02.09 v 00:42

ne 30 Kc neni tak moc (pro lidi v produktivnim veku) a aspon to vtluce lidem do hlavy, ze zdravi neco stoji.

Ladislav Nosákovec - Názor z FaceBook

Ladislav NosákovecNázor z FaceBook

31.01.09 v 23:53

ne Osobne rikam ne, staci se podivat na cisla (snizeni ceny leku, pet miliard vybrano, ubytek pacientu z rad simulantu) a neni co resit...

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

31.01.09 v 23:40

ne Ukázalo se, že klesla spotřeba léků, tedy minimálně někteří přestali konzumovat léky \"ze zvyku\" a nevysedávají v čekárnách ze sportu či nudy.

Jan Navrátil - Názor z FaceBook

Jan NavrátilNázor z FaceBook

31.01.09 v 23:22

ano Kvůli zachování principu solidarity, ale zmenšil bych doplatky na velmi drahé léky a u běžných bych nasadil mnohem vyšší sazbu.

Bozena Zbrankova - Názor z FaceBook

Bozena ZbrankovaNázor z FaceBook

31.01.09 v 23:12

ne Nijak zasadni suma pripomina, ze nic neni zadarmo.

Martin Šorm - Názor z FaceBook

Martin ŠormNázor z FaceBook

31.01.09 v 22:41

ne Raději si zaplatím 3o kaček teď, abych podpořil do budoucna svou (teoretickou) operaci, která bude nadstandartní. To má přeci logiku...

Vít Zvánovec - Názor z FaceBook

Vít ZvánovecNázor z FaceBook

31.01.09 v 22:01

ano Je to zbytečné obtěžování. Jejich účel lze lépe plnit sloučením zdravotního a nemocenského pojištění.

Kamil Koupý - Názor z FaceBook

Kamil KoupýNázor z FaceBook

31.01.09 v 21:53

ne Jsem rád, že když už jdu k doktorce, tak už tam není taková fronta důchodců, kteří si přisli pro recept zdarma a popovídat si s doktorkou.

Jan Hejtík - Názor z FaceBook

Jan HejtíkNázor z FaceBook

31.01.09 v 21:38

ne Rozhodně ne, jelikož to plyne více lidem zpět do nemocnic a jinam kam je to potřeba.

Vašek Vyhnánek - Názor z FaceBook

Vašek VyhnánekNázor z FaceBook

31.01.09 v 21:14

ne Je to blbost, lidi bohužel slyší na peníze. Takže má ČSSD vyhráno...

Jiri Kuta - Názor z FaceBook

Jiri KutaNázor z FaceBook

31.01.09 v 20:51

ne každý má na to aby zaplatil, zrušení je jen populistické gesto

Veronika Rihova - Názor z FaceBook

Veronika RihovaNázor z FaceBook

31.01.09 v 20:45

ne rozhodne NE!

Marek Prchal - Názor z FaceBook

Marek PrchalNázor z FaceBook

31.01.09 v 20:36

ne Z ceho budeme platit drahe vykony?

Sofie Truce Malovcova - Názor z FaceBook

Sofie Truce MalovcovaNázor z FaceBook

31.01.09 v 20:26

ne nevidim duvod upinat se k levicove socialnimu modelu vsedotujici rovnosti jenz zabezpeci stejne spatne podminky pro kazdeho.Aneb:10 zakonu Jante

Petr Svoboda - Názor z FaceBook

Petr SvobodaNázor z FaceBook

31.01.09 v 20:05

ne Když někomu nevadí dát denně 70 za cigarety, proč ho rozčiluje 30 korun pětkrát ročně? Regulace je třeba, i když mírná úprava by asi možná byla...

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

31.01.09 v 19:04

ne Ani náhodou. Ještě bych je zvýšil. Jen bych od poplatků osvobodil děti, přestárlé a vážně chronicky nemocné.

Jiří Kouba - Názor z FaceBook

Jiří KoubaNázor z FaceBook

31.01.09 v 19:02

ne Poplatky ve zdravotnictví jsou jedním z nejlepších opatření, které mě mohly potkat. Když jdu k lékaři, najdnou nemusím stát hodinové fronty. Báječné!

Premek Pospisil - Názor z FaceBook

Premek PospisilNázor z FaceBook

31.01.09 v 18:56

ne Poplatky mají svoje neduhy, ale jako počátek reformy jsou funkční - vydělaly spoustu peněz a lidí s rýmečkou u doktora ubilo :) Navíc nic není zadarmo ČSSD, že?

Jarda Cvrček - Názor z FaceBook

Jarda CvrčekNázor z FaceBook

31.01.09 v 18:39

ne Poplatky vč. reformy, která se snaží dostat zravotnictví ze sociálního do tržního modelu se mi líbí a má moji podporu.

Martin Hujer - Názor z FaceBook

Martin HujerNázor z FaceBook

31.01.09 v 18:30

ne Ne, podle mě je to dobrý nápad, akorát ho vzali trošku za špatný konec.

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

31.01.09 v 18:26

ne v žádném případě! Osobně bych byl spíše pro zrušení zdravotního pojištění a vyšší poplatky.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

31.01.09 v 17:50

ne Je evidentní, že poplatky plní svůj regulační účel. Jsem ale pro zrušení Paroubka a Ratha, kteří je populisticky zneužili a z našich daní si nakoupili voliče.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

31.01.09 v 17:47

ne Poplatky jsou jednoznačně krok dobrým směrem.

Martin Homolka - Názor z FaceBook

Martin HomolkaNázor z FaceBook

31.01.09 v 16:50

ne Myslim že mají svůj účel a plního ho dobře. Jsem pro jejich zachování, rád si za kvalitu připlatim.

Lukas Maixner - Názor z FaceBook

Lukas MaixnerNázor z FaceBook

31.01.09 v 16:33

ne Hlasoval bych pro navýšení poplatků a přímých plateb za konkrétní výkony a naopak zrušení současného povinného zdravotního pojištění, de facto další daně.

Radim Hasalik - Názor z FaceBook

Radim HasalikNázor z FaceBook

31.01.09 v 16:17

ne Když budu nemocný, rád si zaplatím za kvalitu - přednostní odbavení v čekárně (150 Kč), návštěvu doktora u mne doma (500 Kč) apod. Zdravotnictví je zadlužené.

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

31.01.09 v 16:15

nevím Kdo skutečně ví, kam konkrétně ty miliardy šly? Jsem pro platbu za pohotovost, a za pobyt v nemocnici. Doma taky nejím, sesvítím, netopím zadarmo.

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

31.01.09 v 16:08

nevím Možná to trochu rozvířilo vody zdravotnictví. Podle informací z okolí se ale nemůžu zbavit dojmu, že pomáhaly hlavně lidem jako je MUDr. Jaroslav Barták ...

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

31.01.09 v 16:05

ne Klesl počet simulantů a nadužívání léků. Statistiky hovoří jasně. Bohužel každý vidí 30 Kč a už nevidí, že jinde ho stát nehospodárně obírá o tisíce :)

Iva Muflonek Endrychová - Názor z FaceBook

Iva Muflonek EndrychováNázor z FaceBook

31.01.09 v 16:04

ne 30 Kč není tolik. Pokud se zajistí, že tech 30 Kč zůstane v nemocnicích a půjde na jejich lepší vybavení, na vylepšení prostředí, tak to bude jen dobře.

Michaela Korandová - Názor z FaceBook

Michaela KorandováNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:41

ne Poplatky byly zavedeny aby přinesly pozitivní změnu a tu také přinesly. Proč je rušit? Škoda jen, že když už se něco povede, neumí se to prodat \"stádu\":-(

Viktor Přehnal - Názor z FaceBook

Viktor PřehnalNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:40

nevím Nevim, doktori na to musi byt lepe pripraveni. Nebavi mne furt skladovat ty drobne.

Zdenek Stupka - Názor z FaceBook

Zdenek StupkaNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:26

ne Julínek byl dobrej ministr,jen to krkolomě vysvětlil,ale většina normálních lidí to pochopila proč je ty poplatky dobrý platit, ale bohužel jsou tací kteří ne..

Libby Pražáková - Názor z FaceBook

Libby PražákováNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:20

ne ne..poplatky byly správným krokem..lidi si už zvykli,tak je naprd,že se zas ruší..

Tomáš Pojeta - Názor z FaceBook

Tomáš PojetaNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:20

ne Nevidím důvod.

Martin Kopta - Názor z FaceBook

Martin KoptaNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:07

ne Dal bych lékařům možnost vzdát se jich, pacientům potom možnost hradit je z připojištění. Sociální případy by měly řešit sociální dávky.

Rostislav Kocman - Názor z FaceBook

Rostislav KocmanNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:01

nevím Systém financování a regulace zdravotnictví je složitější než poplatky. Mně poplatky nevadí, ale bordel ve zdravotnictví bude s nimi i bez nich...

Tomáš Kubina - Názor z FaceBook

Tomáš KubinaNázor z FaceBook

31.01.09 v 15:00

ne Ukázalo se, že poplatky fungují, proto jim i nadále fandím. Také se ale ukázalo, že česká média opět selhala.

Petr Melničuk - Názor z FaceBook

Petr MelničukNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:56

ano Ano. Cena zdravotních služeb je obsažena v nemalém zdravotním pojištění. Zpoplatňovat stejnou službu vícekrát je nesystémové.

Tatiana Voice - Názor z FaceBook

Tatiana VoiceNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:52

ne Ne. Poplatky považuji za potřebné a dobré. Kdo tvrdí opak, buď nad tím nepřemýšlel, nebo spoléhá na to, že nikdy nebude potřebovat kvalitní péči.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:51

ne Jedno z mála ze zařízení kde si můžete na doktora otevřít hubu, nebo vystrčit zadek. Jinde by to bylo mnohem dražší. Ani tato legrace by neměla být zadarmo :-)

Prskavcová Jana - Názor z FaceBook

Prskavcová JanaNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:45

ne Souhlasím se zavedením poplatků, tento systém se osvědčil. Výborné bude, až dojde i k určitým plánovaným změnám - osvobození např. novorozeňat od poplatků atd.

Monika Kamarytova - Názor z FaceBook

Monika KamarytovaNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:44

ne Je to jediný způsob, jak postavit na nohy české zdravotnictví a jak naučit lidi spoluzodpovědnosti za vlastní zdraví.

Filip Mika - Názor z FaceBook

Filip MikaNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:36

ne By\'t systém regulačních poplatků v globálu \"nic\" převratného neřeší, tak při nejmenším seznámi lidi s faktem, že zdravotnictví je business jako každý jiný...

Jiří Sekera - Názor z FaceBook

Jiří SekeraNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:34

ne Jde o regulační opatření proti zneužívání, které podle mojí zkušenosti skvěle zafungovalo. U notáře platím, MHD platím, parkování platím... proč ne u doktora?

Jiří Šefránek - Názor z FaceBook

Jiří ŠefránekNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:31

ne Nemám s tím problém zaplatit za prohlídku, ale chápu, že kdybych byl vážně nemocný, nebo měl hluboko do kapsy, tak bych asi mluvil jinak.

Monika Urbášková - Názor z FaceBook

Monika UrbáškováNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:29

ne Loni asi jo, letos, po roce jejich existence, ne. Alespoň už nejsou čekárny plné nudících se lidí, kteří chodí k lékaři na pokec a s každou prkotinou.

Tomáš Müller - Názor z FaceBook

Tomáš MüllerNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:27

ne Nic neni zadarmo a rad si priplatim za to, aby navsteva u doktora pro me byla ulevou a ne puldennim utrpenim v cekarne.

Lukáš Horák - Názor z FaceBook

Lukáš HorákNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:27

ne Ne Pokud mam 30 Kč na pivo, mam i na doktora.

Tomáš Čáp - Názor z FaceBook

Tomáš ČápNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:20

ne Ne. Přímá spoluúčast na zdravotnictví je nutná.

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:07

ne V cizině se za lékaře platí pomalu zlatem a u nás je otravujeme zdarma s každou rýmičkou. Navíc jsme si všichni vyzkoušeli, že takový trauma ta 3O koruna není.

Jana Moravcová - Názor z FaceBook

Jana MoravcováNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:04

ne Možná mi přijde maličko ujeté platit si nemocnici jako hotel. Dlouhodobě nemocní jsou na tom potom docela špatně (bezprostřední zkušenost).

Štěpán Ventruba - Názor z FaceBook

Štěpán VentrubaNázor z FaceBook

31.01.09 v 14:00

ne Docela to omezilo nemocnost určité skupiny lidí... Jen tak dál...

Jan Kryhut - Názor z FaceBook

Jan KryhutNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:53

ne rad zaplatim kdyz to zdravotnictvi pomuze.

David Antoš - Názor z FaceBook

David AntošNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:46

ne Zvyšují solidárnost systému.

Karel Malec - Názor z FaceBook

Karel MalecNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:40

ne zdravotnictvi neni zadarmo

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:36

ne Fungují dobře. A naznačují, že zdravotnictví není zadarmo - nikdy nebylo, jen to spousta lidí nevěděla. Dobrej budíček, jen tak dál.

Dalibor Skála - Názor z FaceBook

Dalibor SkálaNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:36

ne Nevim proc si lide stale mysli, ze do zdravi se nema nic investovat.

Adam Javůrek - Názor z FaceBook

Adam JavůrekNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:34

ne .

Martin Brezina - Názor z FaceBook

Martin BrezinaNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:25

ne Svoji regulační funkci plní dokonale. Stačí se podívat na fronty v krajských lékárnách ve středočeském kraji.

Jan Nohejl - Názor z FaceBook

Jan NohejlNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:24

ne Určitě ne. Myslím, že poplatky plní svůj účel na stoprocent.

Jan Skočdopole - Názor z FaceBook

Jan SkočdopoleNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:23

ne 30 korun není mnoho a je to dobrý způsob jak zajistit, aby lékařských služeb nezneužívali hypochondři. Ale hlasoval bych pro jejich zrušení u dětí a důchodců.

Michal Brenišin - Názor z FaceBook

Michal BrenišinNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:20

ne Když už neplatit za zdraví, tak za co?

Lukáš Hanusek - Názor z FaceBook

Lukáš HanusekNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:17

ne Jelikož se to ukázalo jako velmi dobrý regulační prvek a zdravotnickým zařízením to přispěje ke zkvalitnění služeb a péče o pacienty.

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:16

ne ne. je to sito na ty co zdravotnictvi zneuzivaji. mozna bych se akorat zamyslel nad osvobozenim od poplatku nekterych skupin (deti a prestarli)

Radomír D. Kokeš - Názor z FaceBook

Radomír D. KokešNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:13

ne Považuji je za výborný krok a zbraň proti hypochondrům.

Jan Pucholt - Názor z FaceBook

Jan PucholtNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:13

ano Zdravotnictví ja dáno zdarma ústavou, tak proč mám platit.

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:13

ne Lidi by si už měli uvědomit, že zdravotnictví zadarmo je oxymóron. Nehledě na to, že poplatky mají splňovat zejména funkci regulační a v tom fungují perfektně.

Marek Brumlich - Názor z FaceBook

Marek BrumlichNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:13

ne Filosofie těch poplatků je jiná než vydělat na nás 30 kaček ;)

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:12

ne Nemám nic proti připlacení za kvalitnější služby. Poplatky jsou asociální max. pro 1% lidí. Zbytek 30,- vyhodí do kanálu jiným způsobem každý den.

Andrea Žáková - Názor z FaceBook

Andrea ŽákováNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:12

ano Když to má být podle holandského modelu, tak ať taky zvednou platy. Zdaleka nedosahujeme ek. úrovně jako ty státy, kde poplatky normálně fungují.

Nela Tisonova - Názor z FaceBook

Nela TisonovaNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:08

ne radsej zaplatim oficialne nez v obalke

Nikola Vargasová - Názor z FaceBook

Nikola VargasováNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:08

ne za co jinyho uz priplatit, nez za zdravotnictvi.

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:07

ne Poplatky jsou dobrý způsob, jak do zdravotnictví přinést peníze a taky způsob jak lidem vysvětlit, že zdraví nesmí být zadarmo.

Petr Čihula - Názor z FaceBook

Petr ČihulaNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:05

ne Ne, poplatky u doktora mi nijak zvlášť nevadí.

Martina Tóthová - Názor z FaceBook

Martina TóthováNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:05

ne za kvalitního doktora, nebo pohotovou pomoc ráda zaplatím, dokud budu mít z čeho!

Michal Wagner - Názor z FaceBook

Michal WagnerNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:04

ne Pomatuji si, že v roce 2002 čssd začala mluvit o tom, že sama zavede polatky, takže by to bylo zcela zbytečné

Pavel Janda - Názor z FaceBook

Pavel JandaNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:03

ne Rozhodně NE!

Jiri Rydl - Názor z FaceBook

Jiri RydlNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:02

ne , nevím proč. Já si na doktora raději připlatím přímo, než přes daně, jeichž výběr stojí dost peněz.

Martin Pekař - Názor z FaceBook

Martin PekařNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:02

ano Třicet korun je třicet korun. :) A na dopad do budoucna bych nehleděl.

Luděk Černocký - Názor z FaceBook

Luděk ČernockýNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:02

ne Samozřejmě

Daniel Thám - Názor z FaceBook

Daniel ThámNázor z FaceBook

31.01.09 v 13:01

ne Protože si myslím, že to českému zdravotnictví jen prospěje, vybrané peníze se dají použít například na nákup nových přístrojů.

František Hába - Názor z FaceBook

František HábaNázor z FaceBook

31.01.09 v 12:57

ne Souhlasím s Janem Řežábem.

Bronislava Plesnikova - Názor z FaceBook

Bronislava PlesnikovaNázor z FaceBook

31.01.09 v 12:57

ano Tento způsob zpoplatnění zdravotnictví se neosvědčil. Výběr poplatků je procesně i finančně zbytečně náročný, výsledný efekt nepřesvědčivý!

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

31.01.09 v 12:52

ne Hlasoval bych proti zrušení. Češi si myslí, že všechno má být zadarmo, když už platí zdravotní pojištění, ale je platíme přeci i za léky a další věci.

A co si myslíte Vy?

Hlasovali byste pro zrušení poplatků ve zdravotnictví a proč?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie