Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Věříte na milosrdnou lež?

Erik Svoboda - Názor z FaceBook

Erik SvobodaNázor z FaceBook

28.07.10 v 14:35

ano Je to jediný moment, kdy se lež v pravém slova smyslu, mění na něco, co je velice lidské a emotivní a má vyšší význam, než někoho jen obelhat.

Bára Bája Javorková - Názor z FaceBook

Bára Bája JavorkováNázor z FaceBook

23.04.10 v 18:08

nevím Fakt nevím..záleží na situaci.

Blanka H Agnes - Názor z FaceBook

Blanka H AgnesNázor z FaceBook

07.03.10 v 22:43

ano Neznám nikoho, kdo by lhal nemilosrdně.

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

17.12.09 v 19:08

ano a pokud někdo tvrdí, že nelhal, lže. Když někomu lež způsobí menší bolest, je milosrdná, ale každá lež, i milosrdná je - lež a ta je nemilosrdná. Pak si vyber.

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

06.12.09 v 16:43

ano bez lži by bylo mrtvo. doslova.

Anna Bednářová - Názor z FaceBook

Anna BednářováNázor z FaceBook

25.10.09 v 18:44

ano Ano, někdy to může druhému pomoci.

Miriam Lefavre - Názor z FaceBook

Miriam LefavreNázor z FaceBook

25.10.09 v 18:26

ne Nikdy. Pouze na velice šetrně podanou pravdu a vždy jen pravdu.

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

30.09.09 v 20:55

ano je to lež o pravdě

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

30.09.09 v 19:55

ano Někdy je nutná.

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

23.09.09 v 12:43

ano milosrdná lež vyřčena spravedlivě...není lež..

Tomáš Paštika - Názor z FaceBook

Tomáš PaštikaNázor z FaceBook

14.09.09 v 16:02

ne lež je lež.milosrdná nemilosrdná,prostě lež. jak na ní věřit?a jak potom věřit na to ostatní?nevěřím na milosrdnou- lež,ta slova k sobě snad ani nejdou.

Miroslav Mlady - Názor z FaceBook

Miroslav MladyNázor z FaceBook

04.09.09 v 09:19

ano pokud je to pro neci dobro

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

27.08.09 v 16:25

ano ANO jde-li o psychické zdraví. NE, když jde politická rozhodnutí.

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

25.08.09 v 14:16

ne Každá milosrdná lež, kterou jsem potkala, nadělala ve finále víc škody než užitku.

Vlastimil Švarc - Názor z FaceBook

Vlastimil ŠvarcNázor z FaceBook

13.08.09 v 17:46

ano pokud ji pronáším já, v opačném případě je špatná

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

06.08.09 v 12:38

ano Člověk nemusí vždycky za každou cenu říkat pravdu - pokud tím druhému spíš ublíží.

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

02.08.09 v 16:31

ano a sama ji uplatňuji:

Jita Splítková - Názor z FaceBook

Jita SplítkováNázor z FaceBook

02.08.09 v 15:14

ano ono říci nemocnému - tak vážený, do týdne natáhnete brka... to přeci nejde... ale v jiných případech je jen jedna varianta a to pravda

Markéta Želva Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta Želva PřerovskáNázor z FaceBook

02.08.09 v 15:06

ne jem radikál, vše se dá říct na rovinu nebo okecat

Tom Pokorný - Názor z FaceBook

Tom PokornýNázor z FaceBook

30.07.09 v 17:00

ano Pravda, důsledky mohou být horší než pravda samotná. Na druhou stranu pokud člověk nemusí, neříká tchýni do očí, že jí to nesluší, když se zeptá ...

Vitek Novy - Názor z FaceBook

Vitek NovyNázor z FaceBook

28.07.09 v 22:00

ne věřím na nemilosrdnou pravdu...

Eliška Sedláčková - Názor z FaceBook

Eliška SedláčkováNázor z FaceBook

12.07.09 v 21:10

ano Každý si občas potřebuje přizpůsobit \"pravdu\" k obrazu svému. Ale ta lež by neměla nikomu ublížit. V některých případech je lež bohužel nezbytná.

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

08.07.09 v 07:01

ano Mnoho takových milosrdných lží zachránilo i životy....

Katka Svobodová - Názor z FaceBook

Katka SvobodováNázor z FaceBook

28.06.09 v 20:13

nevím Někdy v určitých situacích s určitými lidmi se to může jevit jako jediné řešení. Nicméně lež je stále lží a to nelze změnit.

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

20.06.09 v 21:41

ano Ale dost váhám, kdy je to ještě milosrdná lež, a kdy už zbabělost.

Ota Pečenka - Názor z FaceBook

Ota PečenkaNázor z FaceBook

17.06.09 v 11:24

ano Je snad milosrdná lež, taková lež, která kdyby se změnila v pravdu, jen by ublížila? Pokud ano tak v ní věřím. Lichotky, zbytečné lži a chlácholení sem nepatří.

Martin Homolka - Názor z FaceBook

Martin HomolkaNázor z FaceBook

14.06.09 v 11:18

ano Některých případech je milosrdná lež lepší

Nikola Weiglová - Názor z FaceBook

Nikola WeiglováNázor z FaceBook

07.06.09 v 20:05

ano Ale hodně záleží na okolnostech.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

05.06.09 v 20:50

nevím Těžko říct. Asi někomu říct, že mu zbývá jen půl roku života není asi úplně jednoduché. Bála bych se toho. Jiná milosrdná lež však neexistuje.

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

01.06.09 v 14:08

ano Bojím se situací, kdy o ní budu muset uvažovat. Použila bych ji vzácně, jen tam, kde bude poslední jiskričkou naděje před tím, než můj bližní vzdá boj o život

Petr Kamínek - Názor z FaceBook

Petr KamínekNázor z FaceBook

31.05.09 v 22:17

ano Dospělý člověk musí umět \"lhát\" zvláště starším a milovaným,protože skutečnost by jim mohla poškodit zdraví.Záleží o co jde,že?

Jan Nohejl - Názor z FaceBook

Jan NohejlNázor z FaceBook

17.04.09 v 19:35

ano Samozřejmě, někdy je doopravdy lepší lhát.

Pavel Štulíř - Názor z FaceBook

Pavel ŠtulířNázor z FaceBook

22.03.09 v 21:12

nevím je to na každém, čemu věřit a co chce slyšet .. pravda je pro něko těžká věc .. pokud ji nemůže slyšet, nastupuje milosrdná lež..

Jiří Robinson Roup - Názor z FaceBook

Jiří Robinson RoupNázor z FaceBook

22.03.09 v 10:22

ano Ano. Používání milosrdných lží je znakem dospělosti a vyzrálosti. Důležité není ani tak CO říkáme, jako spíše PROČ.

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

20.03.09 v 20:26

ano ... na dočasnou pouze a ve výjimečných případech.

Kateřina Choděrová - Názor z FaceBook

Kateřina ChoděrováNázor z FaceBook

18.03.09 v 23:17

ano Rozhodně. Proč někoho rozervat lží, když může žít v nerozervané nevědomosti.....

Ondřej Vejsada - Názor z FaceBook

Ondřej VejsadaNázor z FaceBook

18.03.09 v 08:38

ne Po pravdě řečeno ne, ale myslím to milosrdně ;-)

Jaroslav Novotný - Názor z FaceBook

Jaroslav NovotnýNázor z FaceBook

16.03.09 v 19:31

nevím Ale určitě jednou použiju větičku: \"Milosrdná, lež!\" ;-)

Veronika Gréková - Názor z FaceBook

Veronika GrékováNázor z FaceBook

16.03.09 v 16:57

ano Ano, bez té se některé situace neobejdou...

Martin Svoboda - Názor z FaceBook

Martin SvobodaNázor z FaceBook

11.03.09 v 13:25

ano ale měla by být použita s rozmyslem, aby nenapáchála více škody než nemilosrdná pravda

Pavla Urbánková - Názor z FaceBook

Pavla UrbánkováNázor z FaceBook

09.03.09 v 17:30

ano Pokud s sebou nese příjemnější důsledky pro druhou stranu než pravda, tak ano. Většinou se dá ale lži vyhnout. \"Hm, ty šaty mají moc zajímavou barvu :-)\"

Jana Roztočilová - Názor z FaceBook

Jana RoztočilováNázor z FaceBook

06.03.09 v 01:21

ano lidé často říkají pravdu, aby ulehčili vlastnímu svědomí a vymlouvají se na to, že mluví pravdu, a přitom neberou ohled na toho, koho tím zraní

Ondřej Reif - Názor z FaceBook

Ondřej ReifNázor z FaceBook

04.03.09 v 13:11

ne lez jako lez

Eva Pavlikova - Názor z FaceBook

Eva PavlikovaNázor z FaceBook

04.03.09 v 01:23

ne I milosrdna lez lzi zustava a po odhaleni jako se lzi nakladano je.

Libor Fikr - Názor z FaceBook

Libor FikrNázor z FaceBook

03.03.09 v 21:52

ano K volbám chodím, takže ano.

Svatava Vítková - Názor z FaceBook

Svatava VítkováNázor z FaceBook

02.03.09 v 19:23

ano bohužel říkám ANO - otázkou je, kdy se použije. někdy je to opravdu potřeba - potlačit pravdu

Martin Honeš - Názor z FaceBook

Martin HonešNázor z FaceBook

02.03.09 v 15:45

ano Občas.

Blanka Fröhlichová - Názor z FaceBook

Blanka FröhlichováNázor z FaceBook

01.03.09 v 11:23

ano Ano. Denně se setkávám s drobnými případy, kdy by upřímnost byla netaktní a ranila by. A co potom chvíle mnohem citlivější, náročnější? Častoje lež nevyhnutelná

Klíma Jan - Názor z FaceBook

Klíma JanNázor z FaceBook

28.02.09 v 10:03

ne Milosrdná nebude navždy... až se odhalí kruté realita bude to ještě horší

Michal Horčan - Názor z FaceBook

Michal HorčanNázor z FaceBook

25.02.09 v 00:12

ne snažím se být upřímný. Když chci situaci změkčit, tak taktně použiji humor.

Tereza Lacinová - Názor z FaceBook

Tereza LacinováNázor z FaceBook

23.02.09 v 13:24

ano Sama bych ji v několi případech ocenila více než krutou a bezcitnou pravdu, která ničemu nepomůže a jen přitíží.

Lukas Kotrly - Názor z FaceBook

Lukas KotrlyNázor z FaceBook

22.02.09 v 23:53

ano ano, bez komentare... nechci a nebudu lhat. [pokud to nebude nevyhnutelne nutne, jako treba ted]

Rostislav Zeman - Názor z FaceBook

Rostislav ZemanNázor z FaceBook

22.02.09 v 08:17

ano Rozhodně. Jsou případy, kdy nikomu neublíží a je vhodnější ji použít.

Prskavcová Jana - Názor z FaceBook

Prskavcová JanaNázor z FaceBook

21.02.09 v 18:27

ne Pro mě je důležité žít a chodit v pravdě,mluvit ji a také pravdu přijímat. Milosrdná lež je spíše obelhání pro ty, kteří ji používají, aby se sami obhájili.

Andy Vančurová - Názor z FaceBook

Andy VančurováNázor z FaceBook

21.02.09 v 12:38

ano Milosrdná lež je fajn :))

Miroslav Vachek - Názor z FaceBook

Miroslav VachekNázor z FaceBook

20.02.09 v 21:34

nevím Ano, když se týká jiných.
Ne, když se týká mě.

Lucia Kucharova - Názor z FaceBook

Lucia KucharovaNázor z FaceBook

20.02.09 v 20:50

ano ano niekedy

Marcel Valo - Názor z FaceBook

Marcel ValoNázor z FaceBook

20.02.09 v 20:34

ano Nicméně milosrdná lež je něco jako jíst čokoládu ze sóji.

Kristýna Gabrielová - Názor z FaceBook

Kristýna GabrielováNázor z FaceBook

20.02.09 v 19:38

nevím Myslím, že záleží na okolnostech. Pokud vím, že se lež neprovalí, pak ano.

Jiří Svačinka - Názor z FaceBook

Jiří SvačinkaNázor z FaceBook

20.02.09 v 16:37

ano Já nelžu. Taky milosrdná lež :-)

Martin Kopta - Názor z FaceBook

Martin KoptaNázor z FaceBook

20.02.09 v 13:32

nevím Záleží na adresátovi. Preferuju upřímnost.

Josef Buršovský - Názor z FaceBook

Josef BuršovskýNázor z FaceBook

20.02.09 v 13:09

ano Určitě ve specifických případech je milosrdná lež vhodnější řešení než pravda, ale těch případů je strašně málo.

Martina Tóthová - Názor z FaceBook

Martina TóthováNázor z FaceBook

20.02.09 v 04:16

ano vim o ni.

Zuzana Valešová - Názor z FaceBook

Zuzana ValešováNázor z FaceBook

19.02.09 v 23:05

nevím než lhát, to radši neodpovim :o)))

David Martinasek - Názor z FaceBook

David MartinasekNázor z FaceBook

19.02.09 v 20:57

nevím Jak kdy a jak u koho ...

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

19.02.09 v 20:35

ano Ale obvykle se milosrdne lzi rikaji kvuli upokojeni sveho problemu s tim, rici neco spatneho nekomu. Proste se to rika jednoduseji nez pravda.

Michal Gololobov - Názor z FaceBook

Michal GololobovNázor z FaceBook

19.02.09 v 16:42

nevím Ano, ale její provalení je o to horší. Já osobně jsem pro upřímnost - ale ne vždy se to podaří a člověk najde tu sílu - ať ten co lže, tak i ten druhý. Nevím.

Andrea Vankova - Názor z FaceBook

Andrea VankovaNázor z FaceBook

19.02.09 v 14:48

nevím Záleží na okolnostech.Když je to nutný a nechcete někomu ublížit...

Radek Materna - Názor z FaceBook

Radek MaternaNázor z FaceBook

19.02.09 v 14:36

ano Ano,i když sama o sobě zůstává lží!Ve vztahu k druhým pořád \"lepší\" než strašidelná upřímnost...

Juliána Takšony - Názor z FaceBook

Juliána TakšonyNázor z FaceBook

19.02.09 v 13:49

ano jo a někdy pomáha:)

Pavla Vaníčková - Názor z FaceBook

Pavla VaníčkováNázor z FaceBook

19.02.09 v 13:45

ne protože každá lež může být z jakéhokoliv důvodu milosrdná, lež se nepromíjí jen tak lehce...

Veronika Sára Kobesová - Názor z FaceBook

Veronika Sára KobesováNázor z FaceBook

19.02.09 v 13:23

ano zatloukat, zatlokat, zatloukat :) nejlepší je bílá lež...samozřejmě záleží na situaci;dotyčný v tom musí umět chodit, lež není milosrdnou, pokud vyjde najevo...

Dominika Žornová - Názor z FaceBook

Dominika ŽornováNázor z FaceBook

19.02.09 v 13:16

ano Věřím, že v některých situacích může být uspokojující pro obě strany, ale já osobně preferuji upřímnost.

Václav Buriánek - Názor z FaceBook

Václav BuriánekNázor z FaceBook

19.02.09 v 13:14

ano Věřím na lži všeho druhu, splní-li svůj účel

Tereza Nádějová - Názor z FaceBook

Tereza NádějováNázor z FaceBook

19.02.09 v 12:59

ano Někdy i na nemilosrdnou.

Ivana Kupcová - Názor z FaceBook

Ivana KupcováNázor z FaceBook

19.02.09 v 11:19

ano V některých případech je milosrdná lež přijatelnější...

Marek Novotný - Názor z FaceBook

Marek NovotnýNázor z FaceBook

19.02.09 v 10:24

ano bez komentáře...

Lukas Maixner - Názor z FaceBook

Lukas MaixnerNázor z FaceBook

19.02.09 v 10:01

ano Záleží vždy na okolnostech a neměla by to být denní rutina.

Michael Barták - Názor z FaceBook

Michael BartákNázor z FaceBook

19.02.09 v 09:42

ano I když se lhát nemá, někdy menší zalhání, všechno zachrání.

Roman Appeltauer - Názor z FaceBook

Roman AppeltauerNázor z FaceBook

19.02.09 v 09:35

ne Schovává se za ni spousta podlých či zbabělých lží. Člověk by měl být schopný se postavit životu čelem. Většinou je těžší tu pravdu říci než ji přijmout. ;-)

Martin Paur - Názor z FaceBook

Martin PaurNázor z FaceBook

19.02.09 v 09:02

nevím asi zaleží kdy a jak. Lež je urcite špatně o tom není pochyb, ale asi jsou situace kdy ...

Anita Kozlovská - Názor z FaceBook

Anita KozlovskáNázor z FaceBook

19.02.09 v 08:53

ano Přestože mám problém lhát.

Daniel Marsalik - Názor z FaceBook

Daniel MarsalikNázor z FaceBook

19.02.09 v 08:53

nevím Nevěřím ve lži, ale věřím v dobrý úmysl při milosrdné lži. Takže bych ji asi odpustil, ale obecně pro mě platí, raději žádné lži.

Martin Brezina - Názor z FaceBook

Martin BrezinaNázor z FaceBook

19.02.09 v 08:31

ano Ale nikdy bych se nechtěl dostat to té situace.

Petr Beneš - Názor z FaceBook

Petr BenešNázor z FaceBook

19.02.09 v 08:30

ano lhát je třeba :-)

Galina Yanchova - Názor z FaceBook

Galina YanchovaNázor z FaceBook

19.02.09 v 06:07

ne Ne pokud je to lež tak je to proste lež!

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

19.02.09 v 03:41

ano ano,pokud má uzdravit
(veselá mysl,půl zdraví) rozhodně chválit.
ne,pokud se upřímně dobře myšlenou lží zametá problém pod koberec.

Stáňa Pincová - Názor z FaceBook

Stáňa PincováNázor z FaceBook

18.02.09 v 22:11

ano Někdy je přece jenom \"potřeba\" neříkat úplnou pravdu... a mnohdy také mnohem snažší.

David Budai - Názor z FaceBook

David BudaiNázor z FaceBook

18.02.09 v 17:44

ano Jako dětem nám sice vtloukali do hlavy, že lhát se nemá, moderní doba nám však mnohdy nedává na výběr. Člověk někdy lhát musí, ale musí to také umět.

Rastislav Jendrek - Názor z FaceBook

Rastislav JendrekNázor z FaceBook

18.02.09 v 14:34

ano ANO, pred sedem a pol rokom pomohla.......

Jan Žáček - Názor z FaceBook

Jan ŽáčekNázor z FaceBook

18.02.09 v 13:05

nevím Jak když mluvíme o lži, můžeme mluvit o milosrdenství? Vždyť si ta slova v podstatě protiřečí. Nevěřím na lež. Věřím v milosrdenství. J.

Jan Matějka - Názor z FaceBook

Jan MatějkaNázor z FaceBook

18.02.09 v 12:45

ano Jsou situace, kdy už moc nezáleží na tom, co je pravda a co lež.

Michelle Jarosova - Názor z FaceBook

Michelle JarosovaNázor z FaceBook

18.02.09 v 11:28

ano Milosrdna lez je proste lez - a bez nich se v nekterych pripadech neobejdeme...bohuzel.

Michal Brtníček - Názor z FaceBook

Michal BrtníčekNázor z FaceBook

18.02.09 v 11:07

ne Ne, ať je milosrdná nebo ne, stále je to lež.

Jiří Kocourek - Názor z FaceBook

Jiří KocourekNázor z FaceBook

17.02.09 v 20:36

ne Když mluvim, tak upřímně...pravda bolí, ale je to třeba!!

Ondřej Peroutka - Názor z FaceBook

Ondřej PeroutkaNázor z FaceBook

17.02.09 v 18:40

ne ._.

Petr Lastovka - Názor z FaceBook

Petr LastovkaNázor z FaceBook

17.02.09 v 17:46

ano Je-li otázka postavena takto: pak ano, věřím, páč se s ní potkávám dnes a denně.

Filip Novák - Názor z FaceBook

Filip NovákNázor z FaceBook

17.02.09 v 16:24

ano a optimální je přímo ta úplně nejstručnejší - nikdy bych ti přeci nelhal. Je prakticky nezpochybnitelná a v důsledku dokonale uklidňující. Nebo ne?

Šárinka Vondrake - Názor z FaceBook

Šárinka VondrakeNázor z FaceBook

17.02.09 v 14:31

ano Ale záleží na situaci.

Markéta Gbúrová - Názor z FaceBook

Markéta GbúrováNázor z FaceBook

17.02.09 v 12:40

ano ale po velmi peclive uvaze.

Tatiana Voice - Názor z FaceBook

Tatiana VoiceNázor z FaceBook

17.02.09 v 08:31

nevím Záleží na tom... Spíš ne. Ale pokud mi chcete být nevěrni, radši lžete. Až to zjistím, stejně vás shodím ze schodů, tak si ještě užijte kus života. ;o)

Tereza Libecajtová - Názor z FaceBook

Tereza LibecajtováNázor z FaceBook

16.02.09 v 23:44

ano Věřím, že něco takového existuje :)

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

16.02.09 v 23:37

ano ale třeba s ní zacházet velmi uvážlivě.

Tibor Melounek - Názor z FaceBook

Tibor MelounekNázor z FaceBook

16.02.09 v 23:26

nevím jak kdy jak komu

Veronika Rihova - Názor z FaceBook

Veronika RihovaNázor z FaceBook

16.02.09 v 23:23

ano ..nekdy je bohuzel nezbytna

Peter Funka - Názor z FaceBook

Peter FunkaNázor z FaceBook

16.02.09 v 22:57

ano , niekedy sa inak neda.

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

16.02.09 v 22:47

ne Lepší tvrdá, ale upřímná pravda, než lež! Navíc, kdo má právo určovat, že to, co říká, je milosrdné a není to vlastně jen pohodlné?

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

16.02.09 v 21:22

ano V tomto případě bych tomu ovšem neříkal lež, ale kreativní přístup ke skutečnostem.

Eva Zlamalova - Názor z FaceBook

Eva ZlamalovaNázor z FaceBook

16.02.09 v 21:18

ne Pokud slouzi jako zasterka tem, co neumeji dobre podat pravdu.

Jiří Forman - Názor z FaceBook

Jiří FormanNázor z FaceBook

16.02.09 v 20:59

ano ne, kde je rozdíl mezi falešnou pravdou a upřímnou nepravdou?

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

16.02.09 v 19:48

ne Věřim v Pravdu s velkým P. (Jan 14:6) a slova Bible: Ať je vaše ano \"ano\" a ne \"ne\"... Dnes se ovšem věří více lžím ať už těm \"milosrdným\" či jiným.

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

16.02.09 v 19:26

ne Neboť \"Vaše řeč budiž ANO-ANO, NE-NE\"... a nebo NIC.

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

16.02.09 v 19:02

nevím Čas od času bych jí také potřeboval a velmi vyjímečně jí také někomu poskytuji. Jestli je ale v pořádku za všech okolností? A zda má pozitivní účinek? Možná ne.

Honza Čapka Heyrovský - Názor z FaceBook

Honza Čapka HeyrovskýNázor z FaceBook

16.02.09 v 18:26

ano hlavně v otázce případné nevěry, kerá se stala \"náhodou\" a nikoliv za účelem postupné změny partnera ...zkrátka zatloukat, zatloukat, zatloukat

Karel Hejkal - Názor z FaceBook

Karel HejkalNázor z FaceBook

16.02.09 v 17:24

nevím Např. se lhaním nemocnému nesouhlasím. Ale zatajit něco, co by pak celý život místo jednoho člověka trápilo dva lidi..? Lze to? Asi nejde odpovědět..

Martin Louda - Názor z FaceBook

Martin LoudaNázor z FaceBook

16.02.09 v 16:48

nevím Milosrdnou lež jsem zatím neslyšel

Marek Brumlich - Názor z FaceBook

Marek BrumlichNázor z FaceBook

16.02.09 v 16:28

ne Ať je pravda jakkoliv krutá, téměř vždy vyjde najevo. A to se pak může milosrdná lež jevit jako větší zlo než ihned vyslovená pravda.

Jaroslav Hrách - Názor z FaceBook

Jaroslav HráchNázor z FaceBook

16.02.09 v 16:13

ano Když je pravda velice krutá.

Zuzana Culen - Názor z FaceBook

Zuzana CulenNázor z FaceBook

16.02.09 v 16:06

nevím Láska môže skončiť pravdou, priateľstvo lžou....

Pavel Jechort - Názor z FaceBook

Pavel JechortNázor z FaceBook

16.02.09 v 15:56

ano Slovy klasika: \"Věřím, ale zároveň o všem pochybuji\"

Lumír Kojecký - Názor z FaceBook

Lumír KojeckýNázor z FaceBook

16.02.09 v 15:56

ano Když je důvod...;)

Lubor Vokrouhlicky - Názor z FaceBook

Lubor VokrouhlickyNázor z FaceBook

16.02.09 v 15:53

ne Milosrdna lez je nebezpecny mytus casto pouzivany homo sapiens k omluveni vlastnich slabosti a prohresku.

Vladimir Dutka - Názor z FaceBook

Vladimir DutkaNázor z FaceBook

16.02.09 v 15:44

ano Kdo ji kdy použil mě pochopí, kdo ne, lže sám sobě

PaySec Muj - Názor z FaceBook

PaySec MujNázor z FaceBook

16.02.09 v 15:15

nevím To ja nevim, na co to je dobry...

Marek Robek - Názor z FaceBook

Marek RobekNázor z FaceBook

16.02.09 v 15:12

ano Věřím v ní... Jenomže prozrazení takové lži je vždycky fatální :(

Štěpán Skripnik - Názor z FaceBook

Štěpán SkripnikNázor z FaceBook

16.02.09 v 14:46

ano , a aplikuji. Nejčastěji sám na sebe.

Jana Blazkova - Názor z FaceBook

Jana BlazkovaNázor z FaceBook

16.02.09 v 14:45

ano V některých případech, zejména když pravda ublíží, milosrdnou lež osobně použiji - to ale neznamená, že tento postup pokládám za správný. Svět není černobílý.

Anna Homolková - Názor z FaceBook

Anna HomolkováNázor z FaceBook

16.02.09 v 14:36

nevím spíš je důležité, kdo určuje co je milosrdnost a co je lež...natož milosdrná lež...

Silvie Draky Šustrová - Názor z FaceBook

Silvie Draky ŠustrováNázor z FaceBook

16.02.09 v 13:20

ano Ale měli by ji používat jen ti, kteří s velkou pravděpodobností dokáží domyslet důsledky a zabránit jejímu provalení. Když milosrdně lhát, tak kvalitně.

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

16.02.09 v 12:30

ano Na milosrdné lži stojí celý svět. A ležet bude ;)

Jiří Kouba - Názor z FaceBook

Jiří KoubaNázor z FaceBook

16.02.09 v 12:08

ano Jsou obory, kde to jinak nejde: diplomacie, lékařství... Ale v osobním životě se jim snažím vyhnout. Často neúspěšně...

Jan Pucholt - Názor z FaceBook

Jan PucholtNázor z FaceBook

16.02.09 v 11:41

nevím Vždycky záleží na okolnostech ve kterých ji použije.

Tomas Kanzelsberger - Názor z FaceBook

Tomas KanzelsbergerNázor z FaceBook

16.02.09 v 11:38

ano Setkavam se s ni pomerne casto. A sam, i kdyz nerad a vyjimecne, ji taky \"pouziji\".

David Rýpal - Názor z FaceBook

David RýpalNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:51

nevím Lhát moc neumím, takže by to stejně hned prasklo, a sám si nejsem jistý, jestli bych chtěl, aby mi někdo milosrdně lhal.

Pavel Kuchař - Názor z FaceBook

Pavel KuchařNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:27

ano Někdy to může být velmi bolestivé

Jitka Mimránková - Názor z FaceBook

Jitka MimránkováNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:23

nevím Zatím jsem ji nikdy nemusela použít a doufám, že nikdy nebudu muset. Její použití je na daném okamžiku, lidech a možnostech

Dáša Čechová - Názor z FaceBook

Dáša ČechováNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:15

ano Jsou věci, ve kterých bychom měli uvážit zda je pravda to nejlepší, co můžeme říct. Určitě je někdy milosrdná lež ta lepšé možnost...

Karel Pešata - Názor z FaceBook

Karel PešataNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:15

ne Pravda má velkou cenu a právě ten komu lžeme z milosti, je ochoten za pravdu zaplatin nejvíc...

Lukáš Kropáček - Názor z FaceBook

Lukáš KropáčekNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:13

nevím Opravdu záleží na konkrétní situaci. Ale většinou bych volil pravdu.

Zuzana Kubcova - Názor z FaceBook

Zuzana KubcovaNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:08

nevím Ne vždy je milosrdná lež lepší než pravda...

Zdeněk Kaltyš Hanžl - Názor z FaceBook

Zdeněk Kaltyš HanžlNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:06

ano Záleží na konkrétní situaci.

Josef Toman - Názor z FaceBook

Josef TomanNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:06

ano NE ! lez neprinese nikdy nic dobreho.. !

Matej Pavlik - Názor z FaceBook

Matej PavlikNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:04

ano yep

Michal Smazal - Názor z FaceBook

Michal SmazalNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:04

ano Rozhodně ano.

Petr Ouhrabka - Názor z FaceBook

Petr OuhrabkaNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:04

ano Samozřejmě, někdy je to potřeba. Ale všeho moc škodí!

Petra Kralova - Názor z FaceBook

Petra KralovaNázor z FaceBook

16.02.09 v 10:01

ano Nepovažuji ji za lež.

Pavel Kotyza - Názor z FaceBook

Pavel KotyzaNázor z FaceBook

16.02.09 v 09:33

ano Pokud dokáže milosrdná lež příjemce dostat do lepší psychické pohody (uzdravování, rekonvalescence), pak je to asi vhodné.

Jirka Maier - Názor z FaceBook

Jirka MaierNázor z FaceBook

16.02.09 v 09:29

ano Určitě. Vždyť proč někoho opravdu ranit, když to není nezbytně nutné?

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

16.02.09 v 08:14

ano Ano jistě!!!

Petr Hroch - Názor z FaceBook

Petr HrochNázor z FaceBook

16.02.09 v 08:09

ne Nevěřím ani na milosrdnou pravdu. Snad může být milosrdný člověk a jeho pohnutky, ale řeč, ať je již pravdivá či ne, tak u té mě zajímá především její účelnost.

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

16.02.09 v 06:39

nevím Milosrdnenství znamená lásku k nepřátelům i k sobě samému. Nemáme je - se - nenávidět, ale být k nim - sobě - dobrotiví. Lhát nepřátelům či sobě nemá smysl.

Honza Král - Názor z FaceBook

Honza KrálNázor z FaceBook

16.02.09 v 03:02

ano nekdy by proste bylo zbytecne rikat pravdu za kazdou cenu a nic by to neprineslo.

Martina Dorazilová - Názor z FaceBook

Martina DorazilováNázor z FaceBook

16.02.09 v 01:05

ano Rozhodne ne pratelum, zaslouzi si otevrene oci a nezkresleny pohled na vec ovsem nekdy ano lidem co v mem zivote hraji malou roli a neodhadnu jejich reakce

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

15.02.09 v 23:14

nevím Někdy je to asi lepší, ale zase na druhou stranu vždycky je otázka času kdy se na pravdu přijde takže kdoví....

Juraj Bubeník - Názor z FaceBook

Juraj BubeníkNázor z FaceBook

15.02.09 v 22:58

ano Verím aj na nemilosrdnú pravdu!

Tomáš Pojeta - Názor z FaceBook

Tomáš PojetaNázor z FaceBook

15.02.09 v 22:12

ano Tvrdit drahý polovičce, že v tý sukni vážně nevypadá tlustá, to není milosrdná lež. Upřímně lituju každýho, kdo musel v životě milosrdně lhát víc než jednou...

Michal Uhlíř - Názor z FaceBook

Michal UhlířNázor z FaceBook

15.02.09 v 21:24

ano lepší milosrdná lež, než krutá pravda!

Fanda Peterka - Názor z FaceBook

Fanda PeterkaNázor z FaceBook

15.02.09 v 21:22

ano Jsou situace, kdy ji zivot vyzaduje, at jiz jde o lidske zdravi, nebo o hodne negativni informaci napr. v praci, i kdyz urcite zalezi na konkretni situaci...

Jiri Rydl - Názor z FaceBook

Jiri RydlNázor z FaceBook

15.02.09 v 20:38

ne , snažím se lži vyhnout, a to i milosrdné. Jsou ovšem situace...

Bozena Zbrankova - Názor z FaceBook

Bozena ZbrankovaNázor z FaceBook

15.02.09 v 17:47

ne Dávám přednost pravdě, i když by měla být nemilosrdná.

Zdenek Stupka - Názor z FaceBook

Zdenek StupkaNázor z FaceBook

15.02.09 v 17:40

nevím Lež milosrdná, či ne, pořád je to hřích,je na každém znás, jestli si sebevědomí spřátelíme tím, že lžeme z milosrdenství...

Michal Drábek - Názor z FaceBook

Michal DrábekNázor z FaceBook

15.02.09 v 17:37

ano Za určitých okolností není jiná volba

David Špinar - Názor z FaceBook

David ŠpinarNázor z FaceBook

15.02.09 v 17:08

ano Občas je prostě lepší nevědět.

Jarda Cvrček - Názor z FaceBook

Jarda CvrčekNázor z FaceBook

15.02.09 v 17:06

ano Myslím, že se jedná o součást běžného života. Nevědomky ji užívá a poslouchá každý z nás.

Martin Žufánek - Názor z FaceBook

Martin ŽufánekNázor z FaceBook

15.02.09 v 16:10

ano Sice mě Dr. House každý týden přesvědčuje o tom, že je nutno mluvit jenom pravdu, ale i tak jsem \"milosrdnou\" lež použil. Mea culpa.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

15.02.09 v 14:56

ano Věřím na věrnost, protože zatloukám, zatloukám a zatloukám :-)

Jana Jiskrová - Názor z FaceBook

Jana JiskrováNázor z FaceBook

15.02.09 v 14:51

nevím ... myslím, že hodně záleží na okolnostech!

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

15.02.09 v 14:43

ano jsou chvile kdy je lepsi nez pravda.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

15.02.09 v 14:26

nevím Neříct to co si myslím může být v některých situacích nemravné, v jiných může pomoci nebo usnadnit život. Snadné cesty ale často vedou do pekel, takže jak kdy.

Ladislav Matuska - Názor z FaceBook

Ladislav MatuskaNázor z FaceBook

15.02.09 v 14:17

nevím Nerozumím otázce.

Petr Svoboda - Názor z FaceBook

Petr SvobodaNázor z FaceBook

15.02.09 v 13:09

ano Někdy nezaškodí, ale naopak pomůže. Ale musí se s ní zacházet opatrně.

Richard Balázs - Názor z FaceBook

Richard BalázsNázor z FaceBook

15.02.09 v 12:56

ano Ale měla by se používat jen v těch nejnutnějších případech...

Lukáš Zoubele - Názor z FaceBook

Lukáš ZoubeleNázor z FaceBook

15.02.09 v 12:18

ano ale jo..asi jo...jo...určitě to funguje,ale úplným zastáncem nejsem...tak na 50,01%

Martin Saifrt - Názor z FaceBook

Martin SaifrtNázor z FaceBook

15.02.09 v 12:12

nevím dle situace a jakym zpusobem...

Zuzana Zeniskova - Názor z FaceBook

Zuzana ZeniskovaNázor z FaceBook

15.02.09 v 12:11

ano Rozhodně! Můžeme tím pomoct ostatním, ale hlavně sobě...

Antonio Samaranč - Názor z FaceBook

Antonio SamarančNázor z FaceBook

15.02.09 v 11:49

ano nojo co se da delat nekdy, ale pravda nade vse, nejhorsi je milosrdna lez po cely zivot..

Václav Boháč - Názor z FaceBook

Václav BoháčNázor z FaceBook

15.02.09 v 11:27

ano zatloukat, zatloukat, zatloukat, ...

Karin Treuerova - Názor z FaceBook

Karin TreuerovaNázor z FaceBook

15.02.09 v 11:24

ne Ci verim? Jasne ze existuje, moja skusenost je, ze sa to tym ludom vacsinou vrati a casom sa to prevali.
Nie je nad fair-play.

Sofie Truce Malovcova - Názor z FaceBook

Sofie Truce MalovcovaNázor z FaceBook

15.02.09 v 11:22

nevím neni nad to, byt nemilosrdne peskovan za nejakou nesnesitelnou pravdu. Poctivost je vsak stejne dulezita, jako pohyb veci k cili.

Vladimír Brabec - Názor z FaceBook

Vladimír BrabecNázor z FaceBook

15.02.09 v 11:09

nevím Podle situace. Ale spíš se kloním k odpovědi NE.

Petr Chlumsky - Názor z FaceBook

Petr ChlumskyNázor z FaceBook

15.02.09 v 10:50

nevím Jak kdy...

Michaela Pernikofá - Názor z FaceBook

Michaela PernikofáNázor z FaceBook

15.02.09 v 10:36

ne Pravda se nakonec stejne provali.Milosrdna lez muze cloveku ublizit v tom, ze ztrati cas se straslivou pravdou neco udelat nebo se podle te pravdy zaridit...

Michal Fíbek - Názor z FaceBook

Michal FíbekNázor z FaceBook

15.02.09 v 10:29

nevím Jsou chvíle, kdy je lepší milosrdná lež než nemilosrdná pravda... nemělo by se jí ale nadužívat.

Jan Hejtík - Názor z FaceBook

Jan HejtíkNázor z FaceBook

15.02.09 v 09:28

nevím , to je těžké vždy něco podobného soudit. Lež je špatná ať je jakákoliv. Rozhodně jsem se takovou lží prozatím nesetkal v praxi.

Jiřina Kovaříková - Názor z FaceBook

Jiřina KovaříkováNázor z FaceBook

15.02.09 v 00:46

ano Co je to milosrdna lez? To, co druhehoo potesi ,zklidní. povzbudi, lez zustane lzi a jen jen zkratkou. A jak znamo zkratky, tedy lehci cesty vedou do pekel.

Vašek Vyhnánek - Názor z FaceBook

Vašek VyhnánekNázor z FaceBook

14.02.09 v 23:12

nevím Zatím jsem jí nezažil. :-)

Ladislav Nosákovec - Názor z FaceBook

Ladislav NosákovecNázor z FaceBook

14.02.09 v 23:08

ano Verim a urcite jsem jiz nekolikrat pouzil...

Pavlína Hublová - Názor z FaceBook

Pavlína HublováNázor z FaceBook

14.02.09 v 22:49

ano Jsou témata, o kterých nelze říct celou pravdu. Lež tady ublíží podstatně méně.

Šárka Svobodová - Názor z FaceBook

Šárka SvobodováNázor z FaceBook

14.02.09 v 22:20

ne Žádná lež není milosrdná, i když je tak myšlena... je to jen ospravedlnění se sama sebe.

Michael Bradik - Názor z FaceBook

Michael BradikNázor z FaceBook

14.02.09 v 22:08

ne Milosrdná lež je dobrá akorát pro osobnostně slabé nebo labilní jedince.

František Barančík - Názor z FaceBook

František BarančíkNázor z FaceBook

14.02.09 v 21:45

ano Jsou životní situace, kdy je vhodnější milosrdná lež než tvrdá pravda.

Babsi Kafka - Názor z FaceBook

Babsi KafkaNázor z FaceBook

14.02.09 v 21:40

ano Myslím, že občas nevinná milosrdná lež neuškodí...člověk s ní musí ale šetřit. Lepší je říkat věci narovinu.

David Hradil - Názor z FaceBook

David HradilNázor z FaceBook

14.02.09 v 21:38

ano Někdy se prostě musí ... a je lepší pro obě strany;)

Michaela Korandová - Názor z FaceBook

Michaela KorandováNázor z FaceBook

14.02.09 v 21:34

nevím Věřím že člověk, který ji použije ji skutečně milosrdně myslí. Jestli je ovšem taková lež doopravdy milosrdná nebo dokonce lepší než pravda, většinou pochybuji.

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

14.02.09 v 21:11

ne Taky bych nechtěla, aby mi ostatní lhali - byť v dobrém úmyslu - tedy to nehodlám dělat ani já ostatním.

Nela Polednová - Názor z FaceBook

Nela PolednováNázor z FaceBook

14.02.09 v 21:07

nevím Nejsem přesvědčená o tom, že by jakákoliv lež byla něčemu prospěšná. Na druhou stranu jsou věci o kterých se vyplácí \"milosrdně\" mlčet.

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

14.02.09 v 21:05

ano Jde-li o život či zdraví člověka, kterého se milosrdná lež týká. Ve všech ostatních případech jde pouze o lež a ta milosrdná nikdy není.

Monika Kamarytova - Názor z FaceBook

Monika KamarytovaNázor z FaceBook

14.02.09 v 20:25

nevím Otázce nerozumím. Nejde přece o to, jestli v ní věřím, ale jestli ji lidé potřebují. Myslím, že existují konkrétní situace, kdy krutá pravda může ublížit.

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

14.02.09 v 19:51

ano Samozřejme, radši budu žít v Matrixu, než se zbytečně znepokojovat. Pravda se nerovná východisko, nebo pomoc. Těm, které miluji, neubližuji!

Martin Karvánek - Názor z FaceBook

Martin KarvánekNázor z FaceBook

14.02.09 v 19:50

ano Ne, žádná lež není milosrdná. Vždycky se každá lež jednou otočí proti tobě.

Martin Šorm - Názor z FaceBook

Martin ŠormNázor z FaceBook

14.02.09 v 17:44

nevím Ohromně individuální záležitost, která může pomoci (jak dlouhodobě je věc druhá), a nebo Vám je schopna uplést bič na Vás samotné...ale stejně všichni lžou.. :)

Michal Gebauer - Názor z FaceBook

Michal GebauerNázor z FaceBook

14.02.09 v 17:36

ano Lhaní je naše evoluční výsada a užitečná schopnost, jak neublížit těm, které máme rádi a nebo ranit souseda.

Jiří Šefránek - Názor z FaceBook

Jiří ŠefránekNázor z FaceBook

14.02.09 v 17:00

ano Jasná věc - pravdu nechce nikdo slyšet. Milosrdná lež je to jediný, na co všichni čekáme :-)

Martin Pekař - Názor z FaceBook

Martin PekařNázor z FaceBook

14.02.09 v 16:50

ano Někdy je lež opravdu milosrdnější, může zachránit spoustu situací. Pravda potom ale nesmí nikdy na povrch.

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

14.02.09 v 16:36

ano Vůči tomu, kdo není s to pravdu unést, je taková lež občas potřeba. NE však vůči mně - pro mne osobně je znalost pravdy klíčová, ať už je jakákoliv...

Petr Melničuk - Názor z FaceBook

Petr MelničukNázor z FaceBook

14.02.09 v 16:26

nevím Co je zlo a co je dobro ? Kdo to rozhodne ?

Jan Holuša - Názor z FaceBook

Jan HolušaNázor z FaceBook

14.02.09 v 16:18

ano Někdy prostě není vyhnutí, nicméně nesmí se to stát pravidlem.

Miroslav Zverina - Názor z FaceBook

Miroslav ZverinaNázor z FaceBook

14.02.09 v 16:15

ne Ne...Pravda vzdy vyjde najevo a boli potom dvakrat vic...Pamatuji si, kdyz nas opustil muj otec a ja jsem zil pul roku v tom, ze je na sluzebni ceste,byl to sok

Frantisek Honsa - Názor z FaceBook

Frantisek HonsaNázor z FaceBook

14.02.09 v 16:01

ano Ano, v určitých situacích, zakázanou ji mám pouze pro politické strany.

Pavel Horalík - Názor z FaceBook

Pavel HoralíkNázor z FaceBook

14.02.09 v 15:34

ano Určitě věřím. V některých okamžicích je potřebná...

Libor Tomka - Názor z FaceBook

Libor TomkaNázor z FaceBook

14.02.09 v 15:29

nevím Asi verim ....

Tomáš Kubina - Názor z FaceBook

Tomáš KubinaNázor z FaceBook

14.02.09 v 15:21

nevím Co to je za otázku?

Dominika Švamberová - Názor z FaceBook

Dominika ŠvamberováNázor z FaceBook

14.02.09 v 15:01

ano Každý jí je občas nucen použít.

Jiří Klír - Názor z FaceBook

Jiří KlírNázor z FaceBook

14.02.09 v 15:00

ano , pravda někdy bolí a dokáže hodně ublížit. Každopádně polopravda vítězí :)

Milan Zvára - Názor z FaceBook

Milan ZváraNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:47

ano Jednoznačně ano. V některých situacích je to zkrátka lepší pro všechny.

Lukáš Hanusek - Názor z FaceBook

Lukáš HanusekNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:43

ano Jsou situace, kdy by pravda způsobila víc škody, než užitku.

Bronislava Plesnikova - Názor z FaceBook

Bronislava PlesnikovaNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:42

ano Věřím, že člověk je zodpovědný za to, co vypustí z pusy, přičemž základním motivem má být neublížit druhému! Někdy může ublížit lež, někdy ubližuje pravda…

Roman Ďuriš - Názor z FaceBook

Roman ĎurišNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:39

ano Někdy potřeba je, někdy je spíš na škodu. Záleží na člověku, které se má říct a na tom, kdo ji říká...

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:37

ano Myslím, že v ojedinělých a velmi zřídkavých případech je ospravedlnitelná. Milosrdná lež někdy taky dává čas dát ještě věci do pořádku.

Jonáš Jurášek - Názor z FaceBook

Jonáš JurášekNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:34

ne Jsem upřímný člověk, častokrát se stane, že ačkoliv nechci, raním druhého tvrdou pravdou.Co nadělám :)

Fronéma Klára Virglerová - Názor z FaceBook

Fronéma Klára VirglerováNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:25

ne Každá lež se nakonec provalí a problémy jsou o to větší než kdyby se pravda řekla hned. Navíc to prostě není fér vůči tomu člověku.

Jiří Pola - Názor z FaceBook

Jiří PolaNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:24

nevím Tady záleží na osobě \"příjemce\" sdělení. Někdo snese syrovou pravdu, jinému je lépe zalhat- v jeho vlastním zájmu.

Lukáš Strnadel - Názor z FaceBook

Lukáš StrnadelNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:17

ano Někdy jsou chvíle, kdy chcou ostatní raději slyšet lež, než pravdu.

Adrian Šipka - Názor z FaceBook

Adrian ŠipkaNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:16

ano Někdy je to prostě lepší nežli pravda protože pravda často bolí...

Martin Uhlir - Názor z FaceBook

Martin UhlirNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:16

ne protože jediný, kdo má právo rozhodnout zda pro příjemce je milosrdná lež lepší variantou než tvrdá pravda, je příjemce sám.

Tomas Rauch - Názor z FaceBook

Tomas RauchNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:15

ne lež nemůže být milosrdná...

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:13

ano Ano, ale opravdu jen v případech, kdy by pravda způsobila velkou a zbytečnou bolest - ale i v tomhle případe je potřeba pečlivě vážit, kdy milosrdně lhát

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:09

ano Ale pouze použití v nejextrémnějších případech, jde-li např. o zdraví člověka.

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:05

ano V určitých situacích, v určitých případech. Život je tak proměnlivý. Nikdy nevíme, kdy si ji budeme přát sami pro sebe.

Eva Vertigo Pallotto - Názor z FaceBook

Eva Vertigo PallottoNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:05

ne nic na světě negeneruje tolik zla, jako všechny tyhe a podobný \"dobrý úmysly\"....

Tomas Hrivnak - Názor z FaceBook

Tomas HrivnakNázor z FaceBook

14.02.09 v 14:03

nevím Odpovím otázkou: A co vy? Věříte na vyleštěnou věž?

A co si myslíte Vy?

Věříte na milosrdnou lež?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Ogilvy Interactive
Daruj správně