Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Souhlasíte s regulací nebo cenzurou na internetu? (návrh zákona, na vyžádání č. 206/2008)

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

30.11.10 v 04:21

ne Ne!

Michal Očadlík - Názor z FaceBook

Michal OčadlíkNázor z FaceBook

26.09.10 v 01:29

ne Jakákoliv regulace či cenzura informací je přímou cestou do pekel, tedy k totalitě.

Sonia Ritzková - Názor z FaceBook

Sonia RitzkováNázor z FaceBook

17.05.10 v 11:30

ne NE, pouze s monitoringem ohledně závadného obsahu (zbraně, dětská porno, drogy atd.)

Bára Bája Javorková - Názor z FaceBook

Bára Bája JavorkováNázor z FaceBook

23.04.10 v 18:10

ne -

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

26.12.09 v 00:35

ne Za žádných okolností. Lumpům nelze ustupovat tím, že omezíme slušné lidi !

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

10.11.09 v 15:41

ne v žádném případě NE!!! je to proti smyslu, duchu a tradici internetu; je třeba tomu jakýmikoliv prostředky zabránit.

Daniel Kocum - Názor z FaceBook

Daniel KocumNázor z FaceBook

11.10.09 v 13:23

ne Internet je jediné opravdu svobodné světové médium,kde se dá zjistit alespoň špetka pravdy!Těžko regulovat něco takového,nejsme přeci v číně!

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

08.10.09 v 12:41

ne .

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

23.09.09 v 21:24

ne .

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

23.09.09 v 12:19

ne opět zákaz slova!!!písma!!! jak si může někdo dovolit, zasahovat do myšlenek druhých??...jen protože se mu nelíbí???nehodí??? OMEZOVÁNÍ....

Miroslav Mlady - Názor z FaceBook

Miroslav MladyNázor z FaceBook

04.09.09 v 09:15

ano na lidi to chce prisnost, jinak nevi co by roupama delali. Nekdo si vzpomel na svuj raj za doby komunismu.

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

03.09.09 v 14:34

ne Nejsem nesvéprávný a proto nechci aby někdo za mne rozhodoval jaké informace jsou pro mne vhodné a jaké nikoli. Nenechme se připravit o svojí svobodu!

Matrinx Darko - Názor z FaceBook

Matrinx DarkoNázor z FaceBook

27.08.09 v 22:45

ne Jako volič České Pirátské Strany zásadně nesouhlasím s jakýmkoliv omezováním svobod na internetu, tak i v reálném světě :)

Bohumil Šourek - Názor z FaceBook

Bohumil ŠourekNázor z FaceBook

22.08.09 v 23:32

ne Vše se svede na internet a skutečné příčiny se pak nemusí řešit.Stát podporuje squattery a j. lenochy a umožňuje socdávkami jejich rozšiřování. Zregulujme stát.

Jakub Hájek - Názor z FaceBook

Jakub HájekNázor z FaceBook

18.08.09 v 16:23

ne Souhlasím ale s regulací blbosti.

Barbora Michalkova - Názor z FaceBook

Barbora MichalkovaNázor z FaceBook

17.08.09 v 12:21

ne Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne.

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

03.08.09 v 11:33

ne ... domnívám se totiž, že většinou neumíme kvalitně rozlišit hranici mezi \"regulací\" a \"cenzurou\". To prvé je vrtkavé, to druhé špatně.

Lucie Rovna - Názor z FaceBook

Lucie RovnaNázor z FaceBook

20.07.09 v 02:31

ne Žijeme ve svobodné společnosti. Stačí, že již existuje cenzura ekonomická a mediální. Internet musí zůstat svobodný. Podporuji i výstavbu FREE WIFI POINTŮ.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

17.07.09 v 11:49

ano I když záleží čeho by se to týkalo.Určitě jsem pro,aby se děti nemohly dostat na internetu všude.A taky bych více hlídala komentáře na různých stránkách.

Honza Děd - Názor z FaceBook

Honza DědNázor z FaceBook

16.07.09 v 18:52

ne Každý má právo na svůj názor, má právo tento názor vyjádřit, bez ohledu na to jak moc je milný. Kdo je v pozici, aby rozhodoval co je dobré abychom to četli?

Martina Schusterová - Názor z FaceBook

Martina SchusterováNázor z FaceBook

22.06.09 v 19:42

ne Cenzura neprinasa nic dobre a osobne ju povazujem za odporujucu Listine prav a slobod.

Ota Pečenka - Názor z FaceBook

Ota PečenkaNázor z FaceBook

18.06.09 v 10:53

ne jsme snad v Číně? Rozhodně bych ale zavedl povinnost provozovatelů serverů označovat přípustnost obsahu, aby se dal tento obsah v prohlížeči filtrovat.

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

01.06.09 v 13:42

ne Nesouhlasím, i když by bylo příjemné filtrovat třeba vulgarity.. :-)) Ale i za tu cenu, že nás budou hrubosti obtěžovat dál s cenzurou nesouhlasím!!

Petr Vraník - Názor z FaceBook

Petr VraníkNázor z FaceBook

27.05.09 v 09:22

ne Libi se mi predstava internetu jako svobodneho media. Cenzura by hodnotu Internetu vyrazne devalvovala.

Dariusz Zabdyr - Názor z FaceBook

Dariusz ZabdyrNázor z FaceBook

17.05.09 v 11:46

ne Je to nesmysl. Pokud někomu nebude líbit tak nechodit a blokni pomocí rodičovské kontroly a je to...

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

14.05.09 v 08:00

ne Důvody snad není ani třeba uvádět...

Michal Maňák - Názor z FaceBook

Michal MaňákNázor z FaceBook

12.05.09 v 00:31

ne Začne to internetem a kde to skončí? Čína je dobrý příklad :-)

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:20

ne za žádných okolností nesouhlasím z cenzurou.. protože pana cenzora neznám, ale už teď vím, že je to úchylné prase

Ondřej Růžička - Názor z FaceBook

Ondřej RůžičkaNázor z FaceBook

01.05.09 v 21:09

ne A pokud novinář/kdokoliv jiný poškodí neprávem něčí jméno, ať je potrestán dle platných zákonů.

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

24.04.09 v 15:24

nevím a) vtip? zakon je o hasich! b) ale jsem proti temhel cintum Zaka: http://jdem.cz/bb2t4 c) a ad regulace ci cenzura, moc hezky koment zde: http://jdem.cz/bcj64

Martin G Krocil - Názor z FaceBook

Martin G KrocilNázor z FaceBook

22.04.09 v 18:54

ne a zároveň si paranoidně nepřipouštím, že by už neexistovala..:)

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

17.04.09 v 20:14

ne i smysluplná regulace a cenzura je stále cenzurou a ta nikam nevede.

Tereza Tobiášová - Názor z FaceBook

Tereza TobiášováNázor z FaceBook

16.04.09 v 22:07

ne dik jako, ale nestačí snad vysílání nevhodných filmů po desáté hodině? ještě nám snad zakážete psát referáty a zdílet je s kamarády :-/

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

13.04.09 v 00:42

ne ten zákon je klasicky zprasenej paskvil, a cenzura je samozřejmě zlo...

Michal Kříž - Názor z FaceBook

Michal KřížNázor z FaceBook

14.04.09 v 10:03

ne Zcenzurovat poslední skutečně svobodné médium je to poslední, co nám chybí k návratu do minulosti. Já bych se zabýval rozkradenou miliardou v Liberci apod..

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

14.04.09 v 08:35

ne Cenzura nikdy nikam nevedla. Spálené knihy byly znovu napsány a zrodil se samizdat (krásný rusismus). Kdo informaci chce, tak si jí najde treba i bez internetu.

Robert Rameš - Názor z FaceBook

Robert RamešNázor z FaceBook

12.04.09 v 08:19

ne (Co je to 206/2008?) Senátní návrh změny zákona 480/2004 Sb. je pitomý a technicky nerealizovatelný. Skutečně nevidím důvod k takové ani podobné cenzuře!

Petr Žitník - Názor z FaceBook

Petr ŽitníkNázor z FaceBook

11.04.09 v 08:57

ne čeští politici si zase upravují pojmosloví dle svého, bastardi máme demokraci s kterou souvisí i svoboda slova a projevu tak nevím co ty jantaři zase vymýšlejí

Mirdásek Vocásek - Názor z FaceBook

Mirdásek VocásekNázor z FaceBook

11.04.09 v 08:18

ne jestli se něco takového stane, tak se v tomhle státě už neukážu

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

10.04.09 v 23:06

nevím návrh zákona jsem nečetla, obecně s cezurou nesouhlasím.

Tomáš Růžička - Názor z FaceBook

Tomáš RůžičkaNázor z FaceBook

10.04.09 v 13:27

ne Nechci, abych měl na internetu jen to, co mi KSČSSD dovolí... Jímá mě hrůza!

Roman Appeltauer - Názor z FaceBook

Roman AppeltauerNázor z FaceBook

10.04.09 v 11:49

ano Mělo by mi vadit, že nemůžu vidět něco, o co ani nestojím? Lidé se vztekají kvůli slovíčku \"cenzura\", ale důvod, proč s tím někdo přišel, je nechává v klidu.

Jan Matějka - Názor z FaceBook

Jan MatějkaNázor z FaceBook

10.04.09 v 11:07

ne Co je to panebože za otázku? Regulace nebo cenzura internetu? To jsme v Číně? Už jenom to, že někoho napadne regulovat internet je naprosto absurdní.

Michaela Vorlova - Názor z FaceBook

Michaela VorlovaNázor z FaceBook

10.04.09 v 10:55

ne .. ač to zavání džunglí se spoustou nástrah, hromadami všudesepovalujícího bince a pískovištěm pro darebáky, jsem pro svobodu slova a pohybu.

Malásek Petr - Názor z FaceBook

Malásek PetrNázor z FaceBook

10.04.09 v 07:57

ano Ne, ne ne !!!

Filip Hrncir - Názor z FaceBook

Filip HrncirNázor z FaceBook

09.04.09 v 23:38

ano Ano, ale pouze u projevů, které jsou proti lidskosti. Prostě autentické znásilnění cestující v autobusu anebo řezání hlav zločinců nemůže být normálně přístupné

Jiřina Křikavová - Názor z FaceBook

Jiřina KřikavováNázor z FaceBook

09.04.09 v 22:24

ne Je to úplná hloupost!

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

09.04.09 v 18:49

ne Víc nemám co dodat.

Vladimir Dutka - Názor z FaceBook

Vladimir DutkaNázor z FaceBook

09.04.09 v 18:29

ano Ono to zní hezky nabýt kontrolován, ale jak bychom bojovali proti dětskému pornu, podvodným stránkám etc. etc. Tenhle zákon jsem ale, přiznám se, nečetl.

Michal Drazil - Názor z FaceBook

Michal DrazilNázor z FaceBook

09.04.09 v 17:52

ne Presne zneni zakona neznam, ale cenzura je mi z principu protivna.

Petr Palacky - Názor z FaceBook

Petr PalackyNázor z FaceBook

09.04.09 v 17:29

ne Nesouhlasim s cenzurou a regulaci cehokoliv... Ale at si reguluji co chteji, vzdycky se najde nekdo chytrejsi a prijde s trivialnim a elegantnim resenim... :-)

Jiří Havrlant - Názor z FaceBook

Jiří HavrlantNázor z FaceBook

09.04.09 v 15:55

ne To by bylo jako regulovat názory jednotlivých lidí a nikdo nechce být pouhou loutkou. Virtuální svět je v tomto případě až příliš podobný tomu reálnému.

Karel Vesely - Názor z FaceBook

Karel VeselyNázor z FaceBook

09.04.09 v 15:52

ne cenzuru bych nezaváděl, ale asi bych omezil anonymitu... což by přirozeně redukovalo závadné chování...

Adam Heinrich - Názor z FaceBook

Adam HeinrichNázor z FaceBook

09.04.09 v 15:35

ano Ano, stejně už tady je :-)

Tomas Herman - Názor z FaceBook

Tomas HermanNázor z FaceBook

09.04.09 v 15:11

ne Ne a nedovedu si představit žádný důvod pro jakoukoliv cenzuru

Lukáš Peterka - Názor z FaceBook

Lukáš PeterkaNázor z FaceBook

09.04.09 v 15:06

ne , s takovouhle věcí se souhlasit nedá. Máme demokracii, ne ? Není to náhodou o svobodě slova ? ... Mě osobně to uráží !

Michal Čihař - Názor z FaceBook

Michal ČihařNázor z FaceBook

09.04.09 v 14:55

ne Nebo by raději měli všechny ty internety rovnou zakázat.

Luboš Doležel - Názor z FaceBook

Luboš DoleželNázor z FaceBook

09.04.09 v 14:44

ne Cenzura ze strany státu je nepřijatelná, ať je dělaná za jakýmkoliv účelem

Jan Hejtík - Názor z FaceBook

Jan HejtíkNázor z FaceBook

09.04.09 v 14:24

ne Nesouhlasím...

Petr Rachůnek - Názor z FaceBook

Petr RachůnekNázor z FaceBook

09.04.09 v 13:59

ne proboha, poslední volné médium, nikdy....

David M Sychra - Názor z FaceBook

David M SychraNázor z FaceBook

09.04.09 v 13:58

ne jak se na tohle může někdo ptát? to mě uráží!!!!:))))

Filip Novák - Názor z FaceBook

Filip NovákNázor z FaceBook

09.04.09 v 13:54

ano Vzhledem k tomu, že to je typický podnápad z hlavy kokotovy, muselo by se jich najít ještě aspoň stovka, aby to prošlo zákonem. A to nehrozí. Že ne? Že ne?!!!

Petr Chadraba - Názor z FaceBook

Petr ChadrabaNázor z FaceBook

09.04.09 v 13:36

ano ano, netreba vysvetlovat

Ludek Stanek - Názor z FaceBook

Ludek StanekNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:52

ne Děláte si srandu?

Sebastian Palo - Názor z FaceBook

Sebastian PaloNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:51

ne ....sú aj iné spôsobi, ako ochrániť,hlavne deti,pred niektorými,nebezpečenstvami,ktoré ich na internete môžu vo svojej nevedomej nevedomosti lákať....

Pavel Kuchař - Názor z FaceBook

Pavel KuchařNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:38

ne Jistě, že ne tohle je návrat do hluboké totality. Nicméně bych trošku omezil bulvár, který je fakt hrozný, důvodem je to, že to lidi chtějí. \"STOP CENZUŘE\"

Fronéma Klára Virglerová - Názor z FaceBook

Fronéma Klára VirglerováNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:29

ne rozhodne ne. stejne si nedovedu predstavit technickou realizaci.

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:24

ne Kriminální aktivity jsou postižitelné i bez speciálního internetového zákona. Regulace navíc je zbytečná, cenzura nebezpečná.

Martin Gebauer - Názor z FaceBook

Martin GebauerNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:18

ne Pokud se nejedna o bezpecnostni statu (terorizmus), je cenzura neprijatelna.

Daniel Thám - Názor z FaceBook

Daniel ThámNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:17

ne Internet je v tuto chvíli asi jediné absolutně svobodné médium a měl by jím i nadále zůstat.

Vít Palacký - Názor z FaceBook

Vít PalackýNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:10

ano Necenzurovat! Zakázat!!!

Vojtěch Trávníček - Názor z FaceBook

Vojtěch TrávníčekNázor z FaceBook

09.04.09 v 12:03

nevím záleží na tom kam položíme hranici...vzhledem k absolutní beztrestnosti novinářů v kombinaci s v mnoha případech naprosto diletantskou prací, pak ANO

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:56

ne Samozrejme ze nemuzu souhlasit! Na cenzuru jsme tu snad meli jine experty jeste nedavno...

Kuba Novák - Názor z FaceBook

Kuba NovákNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:50

ne jsem celkově proti cenzuře a v takové médium jako je internet, který je imho na svobodě projevu založený by cenzura mohla zničit...

Marcel Valo - Názor z FaceBook

Marcel ValoNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:50

ne cenzura a regulace je vždy nástroj, který je dříve nebo později zneužit...

Kaya Kanda - Názor z FaceBook

Kaya KandaNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:46

ne Tak to je dalsi pekelna blbost!!!! Panove neustale jen prekvapujete!!
Vzdyt ani nevite co to ten internet je!!

Miroslav Vachek - Názor z FaceBook

Miroslav VachekNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:38

ne Je třeba postupovat obdobně jako u vydávání tištěného média. V případě prohřešku postihnout pachatele. Je to složitější, ae úředník 21. století to zvládne.

Cihak Rudolf - Názor z FaceBook

Cihak RudolfNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:35

ne S cenzurou v jakékoliv formě nesouhlasím!Vše je ve výchově mladých lidí!Pokud rodina a společnost toto nezvládne,cenzura nepomůže!

Jiri Rydl - Názor z FaceBook

Jiri RydlNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:30

ne , protoze to nema smysl. Jestli nekdo chce nejake informace, tak je ziska.

Jarda Vavřina - Názor z FaceBook

Jarda VavřinaNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:28

ano rohodně ANO, když nejde rovnou ZAKÁZAT, ale minimálně by se měl zdanit, základem může být poplatek za email a sociální a zdravotní z času stráveném na internetu

Martina Rubášová - Názor z FaceBook

Martina RubášováNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:27

ne Nesouhlasím s jakoukoliv cenzurou.

Radovan Paška - Názor z FaceBook

Radovan PaškaNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:22

ne Se posrali, ne? Ani omylem.

František Barančík - Názor z FaceBook

František BarančíkNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:12

ne Jakákoliv cenzura internetu je nesmysl a hlavně je to technicky neřešitelné. To je jako stanovit zákonem různým druhům ryb, v jakém úseku moře nemohou být :-D

Michal Gebauer - Názor z FaceBook

Michal GebauerNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:11

ne Neexistuje žádný ospravedlnitelný důvod proč omezovat přístup k informacím.

Petr Chlumsky - Názor z FaceBook

Petr ChlumskyNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:11

ne Cenzura nefuguje. Prinese vic skody nez uzitku. Vzdycky

Terka Sudíková - Názor z FaceBook

Terka SudíkováNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:09

ne Nemám nic proti ochraně obětí trestných činů, ale tohle mi přijde přehnaný.

Lukáš Makowski - Názor z FaceBook

Lukáš MakowskiNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:07

ano Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala! :D

Honza Král - Názor z FaceBook

Honza KrálNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:06

ne na svem webu at si kazdy autor cenzuruje co chce, ale cenzura ci regulace Internetu jako takoveho v zadnem pripade.

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:02

ne Cenzura nepřipadá v úvahu a dnes známé regulace lze velice snadno obejít. Co budou chtít na internetu najít, to stejně najdou a ostatní budou jen omezováni.

Ondřej Peroutka - Názor z FaceBook

Ondřej PeroutkaNázor z FaceBook

09.04.09 v 11:00

ne Absolutně ne

Jiri Chvojka - Názor z FaceBook

Jiri ChvojkaNázor z FaceBook

09.04.09 v 10:57

ne Je to moc pekny vzkaz konzervativnich politiku 20 let po sametove revoluci, ze uz taky davno ztratili kontakt s realitou.

Zdenek Stupka - Názor z FaceBook

Zdenek StupkaNázor z FaceBook

09.04.09 v 10:51

ne Cenzura v jákekoliv podobě je pro mě symbolem totality, ochraňovat nějakým způsobem dotčené děti před medializací určitě ano, ale zas ocaď pocaď..

Vašek Vyhnánek - Názor z FaceBook

Vašek VyhnánekNázor z FaceBook

09.04.09 v 10:48

ne Nejsme v Číně.

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

09.04.09 v 10:43

ne Nesouhlasím s regulací nebo cenzurou nikde.

Jirka Maier - Názor z FaceBook

Jirka MaierNázor z FaceBook

09.04.09 v 10:34

ne Internet je vyjádřením svobody slova, neregulujme ho! Vždy je směšné, když někdo rozhoduje o něčem co mají ostatní říkat psát, či číst nebo vidět...

Karel Hejkal - Názor z FaceBook

Karel HejkalNázor z FaceBook

09.04.09 v 10:27

ne Z principu. Ale rád budu dávat přednost webům s neanonymními diskusemi napojenými na openID a podobným aktivitám, které mohou web trochu umravnit.

Petr Hroch - Názor z FaceBook

Petr HrochNázor z FaceBook

09.04.09 v 10:26

ne V žádném případě nesouhlasím s něčím, co vychází z předpokladu, že většina lidí jsou idioti bez vlastní soudnosti. A otázka bezpečí dětí je odpovědností rodičů!

Bronislava Plesnikova - Názor z FaceBook

Bronislava PlesnikovaNázor z FaceBook

09.04.09 v 10:21

ne S cenzurou zásadně nesouhlasím. Regulace, která by chránila děti, by byla v pořádku, ale kde je hranice mezi regulací a cenzurou????

Jiří Válek - Názor z FaceBook

Jiří VálekNázor z FaceBook

08.04.09 v 18:36

nevím Špatně formulovaná otázka, takže: ANO pouze pro regulaci nebezpečného a protiprávního obsahu (dětské porno, terorismus, drogy, zločin). NE pro jinou cenzuru!

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

08.04.09 v 14:35

ne Cenzura určitě ne!

Vojtěch Marvan - Názor z FaceBook

Vojtěch MarvanNázor z FaceBook

08.04.09 v 12:39

nevím Neznám obsah toho zákona, ale je zřejmé, že internetová cenzura funguje úspěšně v mnoha zemích na světě.

Radek Vaniš - Názor z FaceBook

Radek VanišNázor z FaceBook

08.04.09 v 12:19

ne Cenzura existuje tak jako tak. Tento návrh zákona se ji jen snaží posunout do legálního sektoru a tím ji zpřístupnit.

Zuzana Culen - Názor z FaceBook

Zuzana CulenNázor z FaceBook

08.04.09 v 09:57

ne Urcite nie.

Silvila Z Lesa - Názor z FaceBook

Silvila Z LesaNázor z FaceBook

08.04.09 v 07:41

ne v zadnem pripade

Tomáš Horác Horáček - Názor z FaceBook

Tomáš Horác HoráčekNázor z FaceBook

08.04.09 v 07:00

ne To tady rovnou mohli zůstat komanči aby lidem diktovali co a jak mají dělat...

Janek Wagner - Názor z FaceBook

Janek WagnerNázor z FaceBook

08.04.09 v 05:12

ne Bez komentáře, neb bych byl hrubý... Ale vážně: po náhubkovém zákonu je u nás už možné vše, takže je třeba hlasitě na tu parlamentní pakáž řvát a už ji nevolit!

Václav Hodek - Názor z FaceBook

Václav HodekNázor z FaceBook

08.04.09 v 01:41

ne A kdo bude regulovat ty, kteří regulují...

Jan Osoba - Názor z FaceBook

Jan OsobaNázor z FaceBook

08.04.09 v 01:34

ne internet pouze reflektuje naši současnou populaci, ale cenzura, stejne tak jako omezeni svobody projevu v tisku odsuzuji..

Jimmy Puda - Názor z FaceBook

Jimmy PudaNázor z FaceBook

07.04.09 v 23:34

ne D´oh! Další hloupost! Vrátit se k cenzůře všeobecně, mi připadá jako velký krok zpět... Dnešní mládež je už stejně dost skažená a cenzůra tomu nezabrání.

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

07.04.09 v 23:32

ano Určitě souhlasím, ale prvně by se měl někdo zabývat tunou toho ilegálního obsahu, který je všude a hlavně na Českém internetu. To vidím jako vážný problém.

Petr Václavek - Názor z FaceBook

Petr VáclavekNázor z FaceBook

07.04.09 v 23:23

ne Šmarjá panno, co to zase ta věčně ožralá sebranka v parlamentu vymyslela? Let\'s become Belarussia?!

Jan Ambrož - Názor z FaceBook

Jan AmbrožNázor z FaceBook

07.04.09 v 23:16

ne Obsah zákona neznám, ale obecně si myslím, že stávající zákony jsou dostačující a další regulace nebo cenzura by přinesla více škody než užitku.

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

07.04.09 v 23:15

ne To je samozřejmě nesmysl a cesta do pekel. To může chtít jedině zamindrákovaný tupec.

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

07.04.09 v 23:10

ne Internet má regulovat dle návrhu Rada pro televizní a rozhlasové vysílání. Její šéf by chtěl, aby se každý uživatel internetu registroval. To je dost hustý

Ondřej Tichý - Názor z FaceBook

Ondřej TichýNázor z FaceBook

07.04.09 v 20:23

ne Svoboda není nekonečná, společnost (i ta internetová) je schopna autoregulace. Nechme tomu čas, hulváty to omrzí a slušní budou moci psát cokoliv kamkoliv.

David Biksa - Názor z FaceBook

David BiksaNázor z FaceBook

07.04.09 v 00:50

ano cenzura je krok ve prospěch organizací či skupin, kteří si chtějí upevnit svoji mezinárodí pozici... Nebudu ze sebe dělat otroka tím že budu přihlížet cenzuře.

Pavel Štulíř - Názor z FaceBook

Pavel ŠtulířNázor z FaceBook

06.04.09 v 22:58

ano internet byl stvořen jako brána do všeho .. teď, když se rozrostl bych neříkal co všechno mohou lidé vědět a co ne .. viz cenzura od googlu, vodafonu apod.

Miloslav Lastovicka - Názor z FaceBook

Miloslav LastovickaNázor z FaceBook

06.04.09 v 21:53

nevím neznám návrh zákona, ale myslím si, že cenzura je jen podivnej způsob schovávání lidských a společneských chyb - neumíme vychovavat, tak zakazujeme??

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

05.04.09 v 22:06

ne A co takhle zakázat všechny negativní zprávy? Svoboda slova musí být zachována v co největší šíři, navíc se pod tento \"zákon\" schová příliš mnoho špatností.

Lenka Bradacova - Názor z FaceBook

Lenka BradacovaNázor z FaceBook

05.04.09 v 18:43

nevím Zákon jsem nečetla, myslím, že ta myšlenka není sama o sobě špatná, ale nesmí se to zvrtnout v druhý extrém.

Kateřina Vršanská - Názor z FaceBook

Kateřina VršanskáNázor z FaceBook

05.04.09 v 17:27

ne NE, nesouhlasím už z principu, že není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu a veřejně činné osobnosti mají mít veřejný život.

Dalibor Mika - Názor z FaceBook

Dalibor MikaNázor z FaceBook

05.04.09 v 11:59

ne Cenzura bude první,co příjde pak?

Marek Gregor - Názor z FaceBook

Marek GregorNázor z FaceBook

05.04.09 v 10:03

ne Ne! Jakékoli omezení svobody slova je cestou do pekel.

Zdenek Musil - Názor z FaceBook

Zdenek MusilNázor z FaceBook

05.04.09 v 09:36

ano Hlavne s nejakou pokrocilejsi formou autocenzury, ktera spouste lidi pri sebeprosazovani uplne chybi.

Martin Vagner - Názor z FaceBook

Martin VagnerNázor z FaceBook

05.04.09 v 08:49

ne To v demokratickém světě vážně nemá co dělat;-)

Roman Ďuriš - Názor z FaceBook

Roman ĎurišNázor z FaceBook

05.04.09 v 08:05

nevím zákon jsem nečetl, tak nevím, o čem je... to zjistím až později.

Nikola Fořtová - Názor z FaceBook

Nikola FořtováNázor z FaceBook

05.04.09 v 07:39

ne Nesouhlasím s cenzurou v žádném médiu, tisku ani na internetu. Ale nevěřím v ryzí pravost zpráv v žádném médiu, tisku ani na internetu :-). Začarovaný kruh...

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

05.04.09 v 07:10

ne nesouhlasím v žádném případě !!!! Vždyť je demokracie !!!! By mě zajímalo, kdo tohle vymýšlí....

Jiří Klír - Názor z FaceBook

Jiří KlírNázor z FaceBook

05.04.09 v 01:07

nevím asi jak ceho... Nezapomente na to, ze internet je globalni medium a \"lokalni\" cenzura neni 100% ucinna, zvlast v dobe free proxy :)

Radim Šostý - Názor z FaceBook

Radim ŠostýNázor z FaceBook

05.04.09 v 01:03

ne Cenzura je v demokratické společnosti nepřípustná.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

05.04.09 v 00:51

nevím Co jste hasiči, co jste dělali, že jste nám to ÁPéčko shořet nechali :-) [ zákon 260/2008 Sb. viz.: http://jdem.cz/a9sr5 ]

Michal Brtníček - Názor z FaceBook

Michal BrtníčekNázor z FaceBook

05.04.09 v 00:46

ne Určitě ne, tohle tu už bylo v minulém režimu. Oranžový režim, který bohužel vládne, v tom pokračuje, a je až k smíchu jakákoli cenzura.

Viktor Přehnal - Názor z FaceBook

Viktor PřehnalNázor z FaceBook

04.04.09 v 23:56

ne Internet vznikl jako svobodne medium a mel by tak zustat. Jinak ani nevim, jak by to mohlo byt technicky mozne. WWW Server jde presunout VZDY do jine zeme.

David Hradil - Názor z FaceBook

David HradilNázor z FaceBook

04.04.09 v 23:40

ne proč cenzura? internet by měl být nekentrolovatelné médium dle mého .. .:)

Dušan Šimonovič - Názor z FaceBook

Dušan ŠimonovičNázor z FaceBook

04.04.09 v 23:38

ne Proste nie.

Jiří Suchomel - Názor z FaceBook

Jiří SuchomelNázor z FaceBook

04.04.09 v 23:14

ne Zákon o změně zákona o Hasičském záchranném sboru České republiky by rozhodně internet regulovat nebo cenzurovat neměl!

Lukáš J. Kropáček - Názor z FaceBook

Lukáš J. KropáčekNázor z FaceBook

04.04.09 v 23:05

ne Kdykoli o tom jenom slyším, začne se mi vařit krev... V demokratickém státě je jakákoliv cenzura nepřípustná!

Karel Malec - Názor z FaceBook

Karel MalecNázor z FaceBook

04.04.09 v 23:02

ne K tomu snad neni treba cokoliv dodavat, regulace na internetu neni o internetu, ale o regulaci.

Tomáš Čáp - Názor z FaceBook

Tomáš ČápNázor z FaceBook

04.04.09 v 22:56

ne ne, s cenzurou internetu nesouhlasím.

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

04.04.09 v 22:54

ne Regulace internetu v demokracii nemá co dělat!

Martin Chovan - Názor z FaceBook

Martin ChovanNázor z FaceBook

04.04.09 v 22:54

ano Sjednocení řízení záchranných složek by mohlo prospět. Ale stát se místo vojákem z povolání ze zákona hasičem? Drsný, ale když se hasí les, létají jiskry...

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

04.04.09 v 22:16

nevím Nečetl jsem ještě ten zákon... díky za upozornění, nicméně zákony se musí ctít, dodržovat, vynucovat... a měnit, ...takový je život zákonů

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

04.04.09 v 20:46

ne Cenzura smrdí. Idioti s blbejma kecama taky, ale blbost bohužel zakázat nejde. Cenzuru ano.

Michaela Korandová - Názor z FaceBook

Michaela KorandováNázor z FaceBook

04.04.09 v 20:45

ne což neznamená, že by internet jakožto kvartální médium neměl být efektivně právně ošetřen, cenzuru bych ale přecejen nechala spíš totalitním režimům:-)

Maru Grafová - Názor z FaceBook

Maru GrafováNázor z FaceBook

04.04.09 v 20:41

ne pochybuju, že je to technicky možné. internet je samostané impérium.

Martin Grund - Názor z FaceBook

Martin GrundNázor z FaceBook

04.04.09 v 20:41

ano S regulací ano , ale s cenzurou ne. Je , ale velmi důležité kdo a jak bude regulovat. Aby se s regulace nestala cenzura.

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

04.04.09 v 20:31

ne S regulací ani cenzurou nesouhlasím. S mazáním idiotských komentů pod články souhlasím, to není cenzura, to je prostý úklid bordelu.

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

04.04.09 v 20:17

ne nezdá se mi dostatečně funkční. Pubertální syn si vleze na porno jako nic....
Diskuze některých blogů co do vulgarity výraziv....

Jiří Robinson Roup - Názor z FaceBook

Jiří Robinson RoupNázor z FaceBook

04.04.09 v 20:10

ne Cenzuru si může dělat každý sám, bude - li mít zájem

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

04.04.09 v 19:46

ne Proč se vracet zpět, když známe dopady? vytištěná lež se dá soudně napadnout. Aby nakonec cenzura neskončila i u umění, či polemice nebo názoru. KOMUNISMU STOP!

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

04.04.09 v 17:32

ne Svoboda projevu je jednou ze základních svobod, ale její součástí musí být osobní odpovědnost každého za svá slova. (jsem rád, že hasiči již nejsou požárníci :)

Lukáš Jangl - Názor z FaceBook

Lukáš JanglNázor z FaceBook

04.04.09 v 15:04

ne Svoboda slova je posvátná kráva! I hasiči by měli mít svobodu slova.

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

04.04.09 v 14:49

ne Jsem zastáncem absolutní svobody slova, takže tohle mi hnulo žlučí velice... Ale jak už bylo zmíněno, odkazujete na špatný zákon.

Jan Martínek - Názor z FaceBook

Jan MartínekNázor z FaceBook

04.04.09 v 13:49

ne Samozřejmě že NE. Internet funguje od počátků bez cenzury a funguje dobře. Úřadové přijdou s podobnou pitomostí vždy, když sami někde selžou.

Martin Kopta - Názor z FaceBook

Martin KoptaNázor z FaceBook

04.04.09 v 13:36

nevím Zákon 260/2008 Sb. se zabejvá hasičema. Podle mě s internetem ani cenzurou nijak nesouvisí.

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

04.04.09 v 12:29

ano Souhlasím s regulací internetu, ve výjimečných případech. Svoboda slova není posvátná kráva.

Josef Toman - Názor z FaceBook

Josef TomanNázor z FaceBook

04.04.09 v 11:51

ano :))))))))))))

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

04.04.09 v 11:28

ne v zadnym pripade. internet je to nejsvobodnejsi a nejhur omezovatelne medium

Jaroslav Cír - Názor z FaceBook

Jaroslav CírNázor z FaceBook

04.04.09 v 11:25

nevím Co myslíte, že vám na to Facebooková populace odpoví? Není 99% věcí, na které se ptáte, jasně předvídatelných díky vyhraněnému profilu lidí, kterých se ptáte?

A co si myslíte Vy?

Souhlasíte s regulací nebo cenzurou na internetu? (návrh zákona, na vyžádání č. 206/2008)

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Ogilvy Interactive
Daruj správně