Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Měla by se zakázat komunistická strana?

Karel Drobeček Novotný - Názor z FaceBook

Karel Drobeček NovotnýNázor z FaceBook

06.08.10 v 12:17

ne jasně, že ANO

Ondřej Šlejtr - Názor z FaceBook

Ondřej ŠlejtrNázor z FaceBook

19.06.10 v 10:33

ne Jedná se o legitimní politický proud. Nechme rušení stran na voličích a ne na mnohdy primitivním antikomunismu...

Filip Hercík - Názor z FaceBook

Filip HercíkNázor z FaceBook

01.06.10 v 19:35

ne Záleží na tom jaká, v případě KSČ nejsem proti. Ale pokud se jedná o KSČM jsem zásadně proti,neboť se jedná o demokratickou stranu chránící práva občanů.

Bára Bája Javorková - Názor z FaceBook

Bára Bája JavorkováNázor z FaceBook

23.04.10 v 18:11

nevím Těch stran by se muselo zrušit víc :)

Lukáš Moravec - Názor z FaceBook

Lukáš MoravecNázor z FaceBook

31.01.10 v 10:41

ne Na 90% nemají šanci se znovu uchytit. Takže proč je rušit. Ať sou rádi že sou..

Jana Lavuova - Názor z FaceBook

Jana LavuovaNázor z FaceBook

14.01.10 v 08:13

ano Určitě za to co tady prováděly určitě !!!!!!!

Tomáš Potužník - Názor z FaceBook

Tomáš PotužníkNázor z FaceBook

28.12.09 v 15:54

ano uplně vymazat z politického života

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

26.12.09 v 00:46

ne To není o straně, ale o lidech v ní a jejich jednání. Buď je trestné a nebo ne. Po zákazu strany si vytvoří jinou, na názvu nezáleží.

Veronika Čefanová - Názor z FaceBook

Veronika ČefanováNázor z FaceBook

19.12.09 v 11:53

ne Je to věc doby a názoru,ale pravdivé je řčení-,,zlaté staré časy!\"Práci měli všichni,stavěli se byty..podáním rukou prezidentů se smazal st.dluh a jelo se dál!

Jan Polívka - Názor z FaceBook

Jan PolívkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:36

ano Ale mělo se to udělat před 20 lety, ne dnes.

Daniel Kucej - Názor z FaceBook

Daniel KucejNázor z FaceBook

10.12.09 v 09:45

ne Já se měl líp

Sonia Ritzková - Názor z FaceBook

Sonia RitzkováNázor z FaceBook

08.12.09 v 01:27

nevím Myslím, že tohle se mělo řešit před 20. lety, tehdy se určitě zakázat měla, teď je to podle mne již bezpředmětné ztrácet s tím čas.

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

20.11.09 v 12:55

ne Ne nemyslím že vše od nich bylo špatné. Naopak vzpomeňte si-práci měl každý,dokonce povinně.Dr.byl zadarmo, sociální jistoty zabezpečeny-atd - bylo to špatně?

Michal Schořálek - Názor z FaceBook

Michal SchořálekNázor z FaceBook

15.11.09 v 15:46

ano měla, asi by to ale nic nevyřešilo, tak by se pojmenovali třeba Rudí ptáci...

Martina Večerková - Názor z FaceBook

Martina VečerkováNázor z FaceBook

12.11.09 v 19:23

ne Měla by se zakázat ODS a KDU-ČSL, za zlodějny a vlastizradu. A také katolická církev, jakožto největší mafie na světě.

Daniel Kocum - Názor z FaceBook

Daniel KocumNázor z FaceBook

11.10.09 v 13:20

ano Ano, už by bylo na čase,ale pujde to težko,když jsou skoro všichni politici bejvalý soudruzi nebo členové KSČ.

Milan Volf - Názor z FaceBook

Milan VolfNázor z FaceBook

11.10.09 v 00:35

ne V demokratické společnosti by měl být prostor na odlišné názory. Je však daleko jednoduší všechny nepohodlné odstranit stejně tak jako to dělali všechny režimy.

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

04.10.09 v 20:32

ano politická síla, která vychází z nenávistné a rasistické ideologie, nemá v demokracii co dělat. největší chyba posledních 20 let.

František Matas - Názor z FaceBook

František MatasNázor z FaceBook

04.10.09 v 11:15

ano za to, kolik lidských životů zmařila ve jménu zvrhlé ideologie..ne proto, že když existuje, máme ji aspoň pod kontrolou, ale do parlamentu NEPATŘÍ ani náhodou

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

01.10.09 v 12:35

nevím už to asi nemá smysl

Josef Mikeš - Názor z FaceBook

Josef MikešNázor z FaceBook

30.09.09 v 21:43

ne V žádném případě

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

23.09.09 v 11:57

ano všechny pol.strany co máme...bych zrušila...sněmovnu i senát..nechala bych prezidenta a 12 rádců...

Miroslav Stolín - Názor z FaceBook

Miroslav StolínNázor z FaceBook

13.09.09 v 23:38

ne Pokud by se měla zakázat Komunistická strana, musela by skončit i strana ODS, Śtrana Zelených, Top09 a jim podobné, jsou to totiž odnože tehdejší KSČ !!!!!!!!!!

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

13.09.09 v 23:35

ne Pouze v případě, že budou zakázány všechny ostatní strany.

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

02.09.09 v 18:22

ne Na to už je moc pozdě. Správná doba byla ihned po revoluci, tehdy by to splnilo účel. Dnes už by to byla jen trapná šaráda a přineslo jim to sympatie.

Matrinx Darko - Názor z FaceBook

Matrinx DarkoNázor z FaceBook

27.08.09 v 22:28

ne Nebudu páchat to, co oni páchali na nás.

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

27.08.09 v 16:29

ano Pokud veřejně neodsoudí všechny své zločiny proti lidskosti a neomluví se všem politickým vězňům za trýznění a ztracené životy.

Jiri Otahal - Názor z FaceBook

Jiri OtahalNázor z FaceBook

25.08.09 v 10:51

ne Cenzuru nazoru povazuji za jeden z nejhorsich projevu komunistickeho rezimu, nebudu ji proto nyni sam prosazovat i pres rizika, ktera to sebou nese.

Jakub Popovský - Názor z FaceBook

Jakub PopovskýNázor z FaceBook

25.08.09 v 08:17

ne To by se musela zakázat ideologie. Zakážeme stranu vznikne nová(např.DS). Alespoň máme obrázek o tom kterým směrem se vydat nechceme. Lidé rychle zapomínají.

Vladimír Novák - Názor z FaceBook

Vladimír NovákNázor z FaceBook

20.08.09 v 15:51

ano Rozhodně, to už mělo dávno být.

Barbora Michalkova - Názor z FaceBook

Barbora MichalkovaNázor z FaceBook

17.08.09 v 12:13

ano Ano. Stranu hlásající rasovou nenávist chce MV zakázat, ale stranu hlásající třídní nenávist nechá být?!

Pája Sainerová - Názor z FaceBook

Pája SainerováNázor z FaceBook

16.08.09 v 17:07

ano stoprocentně, ds se považuje za extremistickou ale včem byli nácci horší než komunisti?

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

07.08.09 v 15:02

ano Jistě, ale jedině se zpětnou platností :-D
Pozdě, milánkové, pozdě bycha honiti...

Filip Chráska - Názor z FaceBook

Filip ChráskaNázor z FaceBook

05.08.09 v 12:37

ne Alespoň máme ten póvl jasně ocejchovaný.

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

05.08.09 v 12:23

nevím Když už jsou zakázaní nacisti, tak proč ne komunisti? Buď to obojí povolme, nebo zakažme, ale netvařme se, že komunismus je něco méně škodlivého než nacismus...

Katka Rytířová - Názor z FaceBook

Katka RytířováNázor z FaceBook

04.08.09 v 11:44

ano Rozhodně!!!!!!!!!

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

03.08.09 v 11:24

ne ... spíše se soustředit na dobrou a kvalitní politickou kulturu. Zároveň bych měřil jedním metrem. Jaký je rozdíl mezi zločiny za dob fašismu a komunismu?

Tom Pokorný - Názor z FaceBook

Tom PokornýNázor z FaceBook

30.07.09 v 17:19

ano Ano, 17. listopadu 1989.

Blanka Rohlík Fröhlichová - Názor z FaceBook

Blanka Rohlík FröhlichováNázor z FaceBook

26.07.09 v 10:57

nevím Zákaz propagace fašismu/nacismu také neohrozil vznik Dělnické strany. Zakázané ovoce o to více chutná... :(

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

22.07.09 v 03:09

ne Zakazovat nepohodlné názory, vycházející z myšlenek největšího filosofa všech dob Marxe, jest typickým krokem fašisticko-kapitalistických diktatur.

Martin Buchta - Názor z FaceBook

Martin BuchtaNázor z FaceBook

03.07.09 v 10:51

ano Ne. Přejmenovali by se a bylo by to ještě horší.

Tom Rudolf - Názor z FaceBook

Tom RudolfNázor z FaceBook

28.06.09 v 16:13

ano Buď by se měla už konečně změnit v demokratickou silně levicovou a nebo by se měla zakázat

Lucie Krajčovičová - Názor z FaceBook

Lucie KrajčovičováNázor z FaceBook

26.06.09 v 01:19

ne každý má právo mít svůj názor a svou volbu. Žijeme přece jen v demokratickém státě..nebo ne???

Vladan Vaněk - Názor z FaceBook

Vladan VaněkNázor z FaceBook

23.06.09 v 16:28

ne V dnešní době je asi nemožné zrušit třetí nejsilnější politickou sranu u nás. Na to se mělo myslet před 20-ti lety.

Petr Šíma - Názor z FaceBook

Petr ŠímaNázor z FaceBook

23.06.09 v 16:10

ano Hlavně že všichni pravičáci jsou pro Vás extremisti, ale 20 let zpet nevidíte...

Martina Schusterová - Názor z FaceBook

Martina SchusterováNázor z FaceBook

22.06.09 v 19:43

ne Vid odpoved na otazku cenzury.

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

20.06.09 v 21:31

ne - Ale lidi by už konečně měli dostat pochopit, že systém, který nikdy nefungoval u vyššího živočišného druhu než společenského hmyzu, je pro lidi nepoužitelný.

Honza Klívar - Názor z FaceBook

Honza KlívarNázor z FaceBook

16.06.09 v 12:32

ano samozřejmě..zmařila mnohem více životů než NSDAP která zakázaná je

Kristýna Korecová - Názor z FaceBook

Kristýna KorecováNázor z FaceBook

16.06.09 v 10:30

ano Už dávno měla.. A kdyby to přišlo teď tím líp..

Monika Majvaldová - Názor z FaceBook

Monika MajvaldováNázor z FaceBook

15.06.09 v 19:51

ano I s dvacetiletým zpožděním a možností znovuformování pod novým jménem. Zákaz je formou hranice jak ne. I pro ostatní.

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

15.06.09 v 14:11

nevím Mohla by přejít do ilegality, tím získat sympatie mladých lidí. Možná je lépe, když ji máme na očích a můžeme tak moci jejich politiku otevřeně komentovat

Honza Hejda - Názor z FaceBook

Honza HejdaNázor z FaceBook

14.06.09 v 16:54

ne Ne, dostali bychom se na její úroveň a navíc bychom jí jedině pomohli v popularizaci.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

06.06.09 v 23:46

ne Jsem přesvědčená, že zákazem by se vůbec nic nevyřešilo. Komunisté by samozřejmě pokračovali dále a zároveň by na ně nikdo neměl dohled.

Helena Baštářová - Názor z FaceBook

Helena BaštářováNázor z FaceBook

01.06.09 v 14:18

ano Co dobrého světu přinesla? Vůbec nic, a ještě chce měnit učebnice! Její zločiny jsou neomluvitelné, avšak teď už asi není šance. (V našem ,demokratickém´státě)

Honza Braunsberger - Názor z FaceBook

Honza BraunsbergerNázor z FaceBook

30.05.09 v 04:35

ne takto rozhodnout bylo možné před20lety-KSČM,ať již chceme nebo ne,pokud dodržuje demokratické zásady,má právo na svou existenci jako reprezentant části populace

Petr Kamínek - Názor z FaceBook

Petr KamínekNázor z FaceBook

24.05.09 v 14:28

ne jak jste si jistě všimli,tak zákazy nic neřeší,ba naopak...

Jan Babovák - Názor z FaceBook

Jan BabovákNázor z FaceBook

24.05.09 v 14:03

ano Komunistická strana by se neměla jen zakázat. Měla by se zničit. Už takhle napáchala na České zemi nepředstavitelné škody.

Jiri Trix Tomecek - Názor z FaceBook

Jiri Trix TomecekNázor z FaceBook

23.05.09 v 00:42

ano Ano. Nic vic k tomu netreba rikat.

Dariusz Zabdyr - Názor z FaceBook

Dariusz ZabdyrNázor z FaceBook

17.05.09 v 11:42

nevím Stejně komunisty už nevrátí. Nežil jsem a nevím.

Pavel Štulíř - Názor z FaceBook

Pavel ŠtulířNázor z FaceBook

17.05.09 v 01:58

ano než komunistická strana, tak by se měla podepsat lisabonská smlouva, aby všechny komunistické strany v parlamentu měli útrum..

Silvila Z Lesa - Názor z FaceBook

Silvila Z LesaNázor z FaceBook

13.05.09 v 21:21

ano jednoznačně a všechny ve vládě...mají jen jiné kabáty

Petr Havlíček - Názor z FaceBook

Petr HavlíčekNázor z FaceBook

10.05.09 v 01:05

ano Ta správná doba už je sice za námi, ale dokud se nezmění slova \"o odproštění od ideologie KSČ\" k činům, tak nemají co dělat na politické scéně.

Martin Honeš - Názor z FaceBook

Martin HonešNázor z FaceBook

06.05.09 v 13:35

ne Nejsme jako oni..

Dan Pikálek - Názor z FaceBook

Dan PikálekNázor z FaceBook

03.05.09 v 20:25

ano 1) Aby si její členové (především ti předrevoluční) nemysleli, že je schvalujeme a nic se neděje. 2) Aby slušní a poctiví lidé viděli, že jde o něco zločinného!

Adam Fogl - Názor z FaceBook

Adam FoglNázor z FaceBook

03.05.09 v 18:55

ne Co by se zákazem vyřešilo?

Zdenek Stupka - Názor z FaceBook

Zdenek StupkaNázor z FaceBook

03.05.09 v 08:44

ano Stejně jako se zrušili nacionální strany, měla by se zrušit i KSCM...Vrahovy taky nedájí místo manažera v nějaké nadnárodní společnosti...

Lenka Bradacova - Názor z FaceBook

Lenka BradacovaNázor z FaceBook

03.05.09 v 00:28

ano Je to stejný extremismus jako nacismus.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:18

ne všechny světové strany bych zakázal.ale komunistickou bych prostě jenom zrušil...

Štěpánka Prucková - Názor z FaceBook

Štěpánka PruckováNázor z FaceBook

01.05.09 v 20:18

ne Pokud budeme zakazoat politicke strany, budeme proti demokracii. Oni komunisti snad brzy pochopi, ze je tu nikdo nechce...

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

01.05.09 v 14:29

ne Už je příliš pozdě na to, aby to mělo nějaký efekt (byť jen psychologický). Svět se momentálně stará o jiné věci než o jakýsi spolek radikálních levičáků.

Jan Vintr - Názor z FaceBook

Jan VintrNázor z FaceBook

01.05.09 v 13:08

ano Co je a není dobré vždy ukáže čas, komunismus zcela nepochybně dokázal jaký je a jaký má dopad na život a morálku lidí. Na křižovatce taky nejezdím na červenou!

Michal Laža - Názor z FaceBook

Michal LažaNázor z FaceBook

30.04.09 v 22:53

ne Svet neni o zakazovani, lepsi je si jich nevsimat, nepodporovat, pak zaniknou sami...

Petr Kudrhalt - Názor z FaceBook

Petr KudrhaltNázor z FaceBook

30.04.09 v 21:38

ano Je to snad jediná komunistická strana v Evropě, která se nebyla schopna omluvit a celkově reformovat.

Kateřina Choděrová - Názor z FaceBook

Kateřina ChoděrováNázor z FaceBook

30.04.09 v 18:59

nevím Logicky ano, ale pravdou je, že zakázané ovoce nejvíc chutná a členové čehokoli, co je zakázáno mají větší pocit sounáležitosti a ještě více se drží svého....

Jiří Válek - Názor z FaceBook

Jiří VálekNázor z FaceBook

30.04.09 v 16:49

ano Komunismus je zrůdný režim jako fašismus => ZAKAZAT! Lepší je 20tiletá zpozdilost nez nemohoucnost. Konec už s tou schizofrenií (kom. je nedem. ale KS může být?

Jan Pecl - Názor z FaceBook

Jan PeclNázor z FaceBook

30.04.09 v 16:13

ne Pokud zakážeme komunismus uděláme to stejné co oni.

Lukáš Makowski - Názor z FaceBook

Lukáš MakowskiNázor z FaceBook

30.04.09 v 16:12

ne Stačilo by, kdyby je lidi nevolili.

Eva Hamarova - Názor z FaceBook

Eva HamarovaNázor z FaceBook

30.04.09 v 15:19

ne zakazovanie tu uz bolo a ako to dopadlo, to vieme vsetci...

Michal Kříž - Názor z FaceBook

Michal KřížNázor z FaceBook

30.04.09 v 14:10

ne Byl by to pekne hloupy precedens a dukaz, ze jsme jako oni. Kde je pak demokracie? Ja bych zakazal pokrytecky krestany (Cunek, Kalous) a nekdo jiny zase Parouba

Martin Vagner - Názor z FaceBook

Martin VagnerNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:49

ne Zákazy nepatří do demokratické společnosti, přesto by ty zločiny, které spáchala neměly být přehlíženy a víc by se na ně mělo i s tím odstupem času poukazovat..

Pavla Sklenarova - Názor z FaceBook

Pavla SklenarovaNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:48

nevím Je tezke rict co je spravne. Ano, nemam o ne zajem. Ne, ostatni prece maji pravo se rozhodnout.
Ja osobne nepodporuju tento rezim.

Cihak Rudolf - Názor z FaceBook

Cihak RudolfNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:38

ne Svobodná a demokratická společnost nesmí znemožnit jiným být odlišní.Zákaz by nic nevyřešil jen by se strana přejmenovala.Společnost může rozhodnout ve volbách

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:35

ano I když je jasné, že naši spoluobčané by si našli jinou platformu, kde se scházet a koho volit. Komu není rady ...
Ještě, že časem vymřou...

Miroslav Vachek - Názor z FaceBook

Miroslav VachekNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:25

ne Nemá smysl jim dělat takovou reklamu. Nehledě na to, že si nemyslím, že by se demokraticiká diskuse měla vést takto.

Lukáš J. Kropáček - Názor z FaceBook

Lukáš J. KropáčekNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:09

ano Určitě ano. Když jsou na zrušení navrženy pravicové strany, proč ne komunisté?! Ale už je možná pozdě, to se mělo udělat už před 20 lety...

Igor Petrovics - Názor z FaceBook

Igor PetrovicsNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:05

ano Sakra velké červené ANO!!!!!!!!!!!!!!!. A také je až do vymizení pronásledovat. Jejich děti vyházet ze škol, majetek zprivatizovat a obnovit těžbu v Jáchymově.

Michael Bradik - Názor z FaceBook

Michael BradikNázor z FaceBook

30.04.09 v 13:04

ne Je absurdní zakazovat stranu, která funguje ex lege a má regulérní parlamentní zastoupení.

Jita Splítková - Názor z FaceBook

Jita SplítkováNázor z FaceBook

30.04.09 v 00:31

ne zákazy nic neřeší a pokud se zakáže jedno, zakáže se druhé a kde to skončí?.. navíc - to by se toho muselo zakázat!

Jiri Hosek - Názor z FaceBook

Jiri HosekNázor z FaceBook

29.04.09 v 19:56

ano NE

Zuzana Culen - Názor z FaceBook

Zuzana CulenNázor z FaceBook

29.04.09 v 13:20

ne Ono ju stale este niekto voli, nie?

Tomáš Jungwirth - Názor z FaceBook

Tomáš JungwirthNázor z FaceBook

29.04.09 v 12:59

ne Už je příliš pozdě. A takto je už z jejího názvu alespoň jasné, o co té straně jde, a k čemu se hlásí.

Lubor Ripley Vokrouhlicky - Názor z FaceBook

Lubor Ripley VokrouhlickyNázor z FaceBook

29.04.09 v 12:55

ano Mimochodem, Česká republika považuje zákonem č. 198/1993 Sb. komunistický režim a jeho propagaci za protiprávní. Za me urcite ANO..

Dominik Hrodek - Názor z FaceBook

Dominik HrodekNázor z FaceBook

29.04.09 v 11:56

ano Nebyli schopni se nijak zreformovat a oprostit se od minulosti. Na druhou stranu mne straší představa, že se tento skanzen rozpustí po celém politickém spektru.

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

29.04.09 v 11:50

ne Zákaz nic nevyřeší. Slabinou demokracie je, že jejím odpůrcům dává velkou volnost a jejím zastáncům svazuje ruce, jak někde někdo chytřejší poznamenal.

Daniel Kmoch - Názor z FaceBook

Daniel KmochNázor z FaceBook

29.04.09 v 10:28

ne Hlasoval bych pro její zrušení, ale v demokratickém státě není možné zakazovat neextremistické strany.

Ivanka Akina - Názor z FaceBook

Ivanka AkinaNázor z FaceBook

29.04.09 v 10:05

ne Samozřejmě že ne, postrádalo by to jakýkoliv smysl. Ze zrušené komunistické strany by se stalo \"Bratrství rudé pracky\" a nic by se nezměnilo.

Michal Drazil - Názor z FaceBook

Michal DrazilNázor z FaceBook

28.04.09 v 23:14

ano Ano, KSCM se mela zakazat uz davno!

Martin Uhlir - Názor z FaceBook

Martin UhlirNázor z FaceBook

28.04.09 v 22:05

ne 1965 - rok, kdy Německo zakázalo jednu ze svých parlamentních stran: NSDAP... absurdní! Těmi 20 demokratickými lety v jsme KSČ(M) bohužel legitimizovali :-(

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

28.04.09 v 20:52

nevím Dvacet let od jejich svržení je dost pozdě. Nevím, zda by zákaz něco vyřešil. Všechny strany mají buď špatnou ideologii nebo politiky. Špína kam oko dohlédne.

Sebastian Palo - Názor z FaceBook

Sebastian PaloNázor z FaceBook

28.04.09 v 17:25

ne ...zákazom,sa nič...nerieši...súčasné strany,by mali robiť,takú politiku,aby čím menej ľudí,hľadali,spásu v strane s takou minulosťou....

Rostislav Kocman - Názor z FaceBook

Rostislav KocmanNázor z FaceBook

28.04.09 v 17:14

ne po zákazu strany si založí novou nebo nalezou k socanům. Problém není strana, ale její ideologie a neschopnost jiných stran vysvětlit, proč je komunismus blbost

Michal Wagner - Názor z FaceBook

Michal WagnerNázor z FaceBook

28.04.09 v 17:12

ano Nebo alespoň se přejmenovat, i když to nic nezmění, slovo komunistická mě strašně štve

Mirdásek Vocásek - Názor z FaceBook

Mirdásek VocásekNázor z FaceBook

28.04.09 v 17:09

ano zakázat by se měly všechny politické strany

Veronika Voldřichová - Názor z FaceBook

Veronika VoldřichováNázor z FaceBook

28.04.09 v 15:59

ano , ale na to už je pozdě. I na případné omluvy

Janka Chudlikova - Názor z FaceBook

Janka ChudlikovaNázor z FaceBook

28.04.09 v 10:41

ano Ano - stačí, že socialismus se vyšemi jeho\"výhodami\" razí ČSSD, což už jsou dnes vlastně komunisté, takže tvoří cosi jako prapodivnou opozici.

František Barančík - Názor z FaceBook

František BarančíkNázor z FaceBook

27.04.09 v 23:08

ne Absolutně NE. Máme snad svobodu slova, víry i přesvědčení! Je to korektní strana jako v současné době jakákoliv jiná.

Jan Pucholt - Názor z FaceBook

Jan PucholtNázor z FaceBook

27.04.09 v 21:07

ne Rozhodně ne Je to strana jako každá jiná, má své voliče i odpůrce. Nechme pouze na lidech rozhodnout o tom koho chtějí nebo nechějí volit.

Karolína Truhlářová - Názor z FaceBook

Karolína TruhlářováNázor z FaceBook

27.04.09 v 20:01

ano Mela se zakazat hned po revoluci.

Adam Hloušek - Názor z FaceBook

Adam HloušekNázor z FaceBook

27.04.09 v 19:49

ano A mělo to být už po revoluci!

Roman Dymák - Názor z FaceBook

Roman DymákNázor z FaceBook

27.04.09 v 19:44

ne Ne, jsme v demokratické zemi, kde si každý člověk může vybrat koho chce volit. A kdyby byla zakázána kom. strana, tak by to silně připomínalo minulý režim.

Jaroslav Homolka - Názor z FaceBook

Jaroslav HomolkaNázor z FaceBook

27.04.09 v 19:40

ano Není už skoro pozdě :o)

Marsellus Von Czernitz - Názor z FaceBook

Marsellus Von CzernitzNázor z FaceBook

27.04.09 v 19:23

ano uz davno..

Radim Šostý - Názor z FaceBook

Radim ŠostýNázor z FaceBook

27.04.09 v 14:37

ano To je bez diskuse, fašisty taky zakázali a komunismus není o moc lepší, ne-li horší.

David Rýpal - Názor z FaceBook

David RýpalNázor z FaceBook

27.04.09 v 11:14

ano A skoro si říkám, jestli by se neměly zakázat všechny. Vždyť jde jen o korýtka a teplá místečka.

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

27.04.09 v 10:59

ne Nikdo by neměl nic zakazovat. Navíc každý zákaz zvyšuje jejich atraktivitu.

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

27.04.09 v 10:45

ne Teď už by to stejně k ničemu nebylo. ČSSD je v současnosti často mnohem komunističtějčí než samotná KSČM.

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

27.04.09 v 10:38

ano Komunismus je podle našich zákonů zločinná ideologie. Jak je tedy možné, že tu existuje politická strana, která se k němu hlásí?

Pavel Humpolec - Názor z FaceBook

Pavel HumpolecNázor z FaceBook

27.04.09 v 09:35

ne Ne, už dávno měla být ve vládě. Z opozice není co zkazit a tak jen získávají, ve vládě by se znemožnili sami a nadobro. Dokud mě v ČR nic neváže...

Jirka Maier - Názor z FaceBook

Jirka MaierNázor z FaceBook

27.04.09 v 09:21

nevím Ale myslím, že ve chvíli, kdy je volí pětina národa to není dost dobře možné...

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

27.04.09 v 07:41

ano ANO!!!!

Mikulas Rezab - Názor z FaceBook

Mikulas RezabNázor z FaceBook

27.04.09 v 01:09

nevím Nevim, ale myslim, ze az se narodim, tak mi tatka a mamka vysvetli, ze urcite jo...

Michaela Procházková - Názor z FaceBook

Michaela ProcházkováNázor z FaceBook

26.04.09 v 23:56

ano měli se zakázat hned po revoluci. V současné době myslím, že už je pozdě-rozjela by se jen další politická fraška a bůh ví jestli by je nakonec vůbec zakázali

Honza Král - Názor z FaceBook

Honza KrálNázor z FaceBook

26.04.09 v 23:04

nevím bylo by to pekne, ale asi by to prineslo vice problemu nez uzitku...

Petr Chadraba - Názor z FaceBook

Petr ChadrabaNázor z FaceBook

26.04.09 v 22:18

ne ne, komouši by se měli střílet

Marcel Valo - Názor z FaceBook

Marcel ValoNázor z FaceBook

26.04.09 v 22:12

ne strana nevadí, zakázal bych lidi, co této straně dávají hlasy..., jde to nějak zařídit???

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

26.04.09 v 22:07

ne Už je na to pozdě. Jejího předchůdce jsem osobně neznal, ale měla zmizet. Ale nejen jako strana, ale vůbec jako celá ta utopická myšlenka: za nic mít vše

Jan Matějka - Názor z FaceBook

Jan MatějkaNázor z FaceBook

26.04.09 v 21:16

ne Ale měli by se pozavírat její členové za propagaci zločinecké ideologie, stejně jako se zavírají ti co podporují nacismus. Nacismus = komunismus.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

26.04.09 v 21:06

ne Zakázat se měla hned po revoluci. Dneska by to zbytečně dostalo příchuť zakázaného ovoce. To ale nic nemění na tom, že je to zločinecká organizace!

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

26.04.09 v 20:54

ne Pocit zakázaného chutná nejvíc a zákaz strany by mohl způsobit nárůst jejich stoupenců a to bych opravdu nerad.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

26.04.09 v 20:48

ano Komunisté by se měli hladit... až do úplného vyhlazení :-)

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

26.04.09 v 20:01

ne Ja bych velice rad, ale 1) Melo se to udelat uz davno 2) KSCM neni KSC (byt je to nasledovnik) 3) S komunisty by se mela verejnost vyporadat sama - ve volbach!

Zdenek Musil - Názor z FaceBook

Zdenek MusilNázor z FaceBook

26.04.09 v 19:50

ne Velmi nerad bych nekomu urcoval, koho smi volit a koho ne a je to velka ostuda vsech ostatnich stran, ze nechaji tolik volicu si myslet, ze drive bylo lepe.

Ondřej Tichý - Názor z FaceBook

Ondřej TichýNázor z FaceBook

26.04.09 v 19:07

ano Komunismus jako takový je protiústavní a nedemokratický. Myšlenka není až tak špatná, ale dle mého její realizace potlačuje některé ze základních svobod.

Kateřina Vršanská - Názor z FaceBook

Kateřina VršanskáNázor z FaceBook

26.04.09 v 18:12

ne zákaz měl přijít před dvaceti lety.

Michal Kroupa - Názor z FaceBook

Michal KroupaNázor z FaceBook

26.04.09 v 18:06

ne Bohužel čas symbolických gest vypořádání se s minulostí je již pryč. Nyní musíme hledět, aby lidé nezapomínali a nová generace se o zločinech devěděla.

Hanne Le Pechova - Názor z FaceBook

Hanne Le PechovaNázor z FaceBook

26.04.09 v 18:05

nevím Na to už je pozdě, ta pravá chvíle je dávno pryč. Teď už by to nemělo ten efekt.......:-)

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

26.04.09 v 17:49

ano ano, už se to mělo udělat hned po revoluci

Oldřich Smola - Názor z FaceBook

Oldřich SmolaNázor z FaceBook

26.04.09 v 17:27

ne Jednoznačně ne, není pro to sebemenší důvod. Nesnáším zákony, které lidem vnucují, co si mají nebo nemají myslet, pokud neexistuje akutní ohrožení společnosti.

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

26.04.09 v 15:54

ano Pokud tedy vychazi z te minule a to vychazi. A nema smysl psat nejaky dalsi komentar...

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

26.04.09 v 14:08

ano Komunistická strana hlásící se k odkaz své předchůdkyně by se zakázat měla. Nebo by potřebovali reformu jako komunisté např. v bývalém Východním Německu.

Daniela Koutná - Názor z FaceBook

Daniela KoutnáNázor z FaceBook

26.04.09 v 14:01

ano Ano,zakázala bych ji hned po revoluci...

Zuzana Šarkadiová - Názor z FaceBook

Zuzana ŠarkadiováNázor z FaceBook

26.04.09 v 13:59

ne Žijeme v demokracii, tudíž každý má právo na svůj názor a může ho svobodně vyjádřit.Dělnická strana by se měla zakázat,ta se vyjadřuje opovrženíhodnými činy.

Martin Kopta - Názor z FaceBook

Martin KoptaNázor z FaceBook

26.04.09 v 13:29

ne Aspoň o nich víme.

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

26.04.09 v 13:15

ne Myšlenky a slova pro mě nejsou zločinem, jen činy. Jen ať si komunisti i Dělnická strana existují, stejně by se zákazem nic nevyřešilo.

Petr Melničuk - Názor z FaceBook

Petr MelničukNázor z FaceBook

26.04.09 v 13:04

ne Zákaz by z nich udělal mučedníky a jejich voliče by výrazně zmobilizoval. Výsledek ve volbách by pak pro celou společnost byl neskonale horší...

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

26.04.09 v 13:00

ano Ano, nekompromisně, nikdy není pozdě. Když už se nekonalo zdobení kandelábrů, tak aspoň dodatečně zakázat. Zničit ten rudý mor jakýmkoliv způsobem.

Nikola Fořtová - Názor z FaceBook

Nikola FořtováNázor z FaceBook

26.04.09 v 12:53

ne Měla by se odštěpit její mladá a minulostí neposkvrněná část plus poctivci, kteří to mysleli dobře a nedostali se k vedení ...ideologie není špatná.

Milan Zvára - Názor z FaceBook

Milan ZváraNázor z FaceBook

26.04.09 v 12:52

ano Rozhodně. Nechápu, jak vlastně může nějaká strana s natolik kriminální minulostí stále existovat. A nedejbože spolurozhodovat o budoucnosti této země.

Michal Gebauer - Názor z FaceBook

Michal GebauerNázor z FaceBook

26.04.09 v 12:33

ne Strany v ilegalitě se daleko hůře hlídají než strany legální. A KSČM je třeba hlídat.

Dan Karásek - Názor z FaceBook

Dan KarásekNázor z FaceBook

26.04.09 v 11:45

ano Zakázal bych komunistickou stranu a s ní ještě i Švejka

Jiří Kocourek - Názor z FaceBook

Jiří KocourekNázor z FaceBook

26.04.09 v 11:44

ano Ano, měla. Nechápu, jak 20 let po r.89 stále nikdo nenašel účinný právní nástroj, kterým se tohoto pochybného uskupení zbavit.

Daniel Thám - Názor z FaceBook

Daniel ThámNázor z FaceBook

26.04.09 v 11:42

ne Pozdě bycha honit... Zrušením by se dnes už asi nic nevyřešilo, případný pravý čas jsme již dávno propásli.

Tibor Melounek - Názor z FaceBook

Tibor MelounekNázor z FaceBook

26.04.09 v 11:25

ano don´t you remember the time?

Jan Frybert - Názor z FaceBook

Jan FrybertNázor z FaceBook

26.04.09 v 10:00

ne Jako účinnější řešení vidím: důrazněji a průběžně sledovat a případně právně napadat jejich konkrétní kroky a výroky. Chodit k volbám a nabádat k tomu své okolí

Milda Sleha - Názor z FaceBook

Milda SlehaNázor z FaceBook

26.04.09 v 06:11

ano sice už je dávno pozdě, ale nějak moc vystrkuje rohy...

Milos Dunaj - Názor z FaceBook

Milos DunajNázor z FaceBook

26.04.09 v 01:26

ano Po fašistickém režimu v Německu proběhla denacifikace a NSDAP a jiná fašistická seskupení byla zakázána. Byla to sebeočista na osobní i společenské úrovni.

Roman Ďuriš - Názor z FaceBook

Roman ĎurišNázor z FaceBook

25.04.09 v 23:52

ne Protože to jsou stejně jen kašpaři. A stejně . mnohem více kovaných komančů je v ostatních stranách více, než v té komančské.

Petr Vacek - Názor z FaceBook

Petr VacekNázor z FaceBook

25.04.09 v 22:18

ano Je to nesvobodné, ale to komunismus ze své podstaty taky. Je jasné, že by se komunisté jenom rozptýlili do ostatních stran, ale aspoň by nebyli tak nebezpeční.

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

25.04.09 v 21:54

ne Skutečná demokracie dokáže porazit protivníka veřejně. S komunisty v ilegalitě by měl stát daleko více práce.

Vladimir Dutka - Názor z FaceBook

Vladimir DutkaNázor z FaceBook

25.04.09 v 20:51

ne Čistá demokracie je o tom, ať se děje vůle většiny. Pokud se tu ale sejde tolik kokotů, že si commies poskládaj vládu, zdrhám..

Martina M. Sedláková - Názor z FaceBook

Martina M. SedlákováNázor z FaceBook

25.04.09 v 19:39

ano Na dobrou věc není nikdy pozdě ;-) Ačkoli to mělo proběhnout už dávno. Nicméně, alespoň jako zadostiučinění pro ty, kteří si prošli tábory a lágry ...

Honza Hommer - Názor z FaceBook

Honza HommerNázor z FaceBook

25.04.09 v 19:31

ne Ikdybych napsal, že ano, tak co tím změním? Už je pozdě.

Karel Ondrka - Názor z FaceBook

Karel OndrkaNázor z FaceBook

25.04.09 v 19:16

ne Dnes už je pozdě. Zakázat se měli ihned po revoluci. Dnes je třeba mít je na očích, abychom viděli, co dělají a taky jako strašáka. I když to moc nepomáhá.. :(

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

25.04.09 v 19:16

ano Je to vlastizrádné zločinné uskupení, které po dobu 40 let provádělo pro cizí mocnost genocidu českého národa.

Petr Chlumsky - Názor z FaceBook

Petr ChlumskyNázor z FaceBook

25.04.09 v 19:12

ano Samozrejme!

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

25.04.09 v 19:10

ne Nezakazovat. Zlo zůstane zlem a takhle je aspoň jasně pojmenované a čitelné.

Freezy Cz - Názor z FaceBook

Freezy CzNázor z FaceBook

25.04.09 v 18:44

ano definitivně a jednou pro vždy

Jiří Sekera - Názor z FaceBook

Jiří SekeraNázor z FaceBook

25.04.09 v 17:32

ano I když se přejmenují, měl by se alespoň symbolicky dodržet zákon.

Michal Brtníček - Názor z FaceBook

Michal BrtníčekNázor z FaceBook

25.04.09 v 17:29

ano A nejen u nás.

Claudia Nikolajenkova - Názor z FaceBook

Claudia NikolajenkovaNázor z FaceBook

25.04.09 v 17:13

ano Ano, v zajmu budoucnosti, i kdyz uz jsme to vinou politiku typu Vaclava Havla a hlupcu typu Ondeje Slacalka a mnohych dalsich asi navzdy podelali.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

25.04.09 v 17:01

ano měla se zakázat ihned po roce 1989. Dnes je jednak pozdě a jednak je dobře mít nebezpečí na očích, abychom věděli s kým si nezadat a naopak která strana to dělá

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

25.04.09 v 15:56

ano Souhlasím. I když by to bylo jen symbolické. Komunisté by se bohužel formovali pod nějakým jiným názvem. Ale volební procenta by jim to určitě snížilo.

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

25.04.09 v 15:49

ne na to už je teď pozdě. Ale měla by se pozavírat její členská základna a její voliči - dílem do basy, dílem do blázince...

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

25.04.09 v 15:37

ano rozhodne ano. zakazat, predlistopadove cleny trestat, nezamestnavat, zavirat.. a po 89 se mely spicky normalizacni partaje veset (bez ironie)

Jonáš Petrovský - Názor z FaceBook

Jonáš PetrovskýNázor z FaceBook

25.04.09 v 15:29

ano Když čtu jejich program, opravdu se někdy nestačím divit. Komunismu jsem si podle mě užili dost, takže nevidím důvod proč tady je. A navíc ji volí jen důchodci.

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

25.04.09 v 15:14

ne Když se nezakázala před 20 lety, dnes už by se tím stejně nic nevyřešilo. To bychom dnes museli zakázat min. polovinu dalších stran.

Martin Brezina - Názor z FaceBook

Martin BrezinaNázor z FaceBook

25.04.09 v 15:01

ne Mnohem lepší by bylo, kdyby je nikdo nevolil a zanikla by sama. Snad se toho dožiju!

Fronéma Tirelli - Názor z FaceBook

Fronéma TirelliNázor z FaceBook

25.04.09 v 14:37

ne prestoze komunisty opravdu nemam rada tak si nemyslim ze zakazovani stran je ta nejlepsi moznost jak to resit... lidi by spis meli zacit premyslet koho voli

Tomas Kanzelsberger - Názor z FaceBook

Tomas KanzelsbergerNázor z FaceBook

25.04.09 v 14:21

ano Globalne je kom. rezim a jeho praktity hodne nebezpecny. Dokaze zlikvidovat vic lidi, nez kdejaka valka. Zakazat ho stejne jako kom. propagandu,a to co nejdriv.

Martin Žufánek - Názor z FaceBook

Martin ŽufánekNázor z FaceBook

25.04.09 v 14:11

ano Ano měla, už před 20 lety. A všem komunistům bych velice rád ze svých daní zaplatil letenku do KLDR, je to přeci jejich vysněný ráj s jediným správným řádem.

David Šmehlík - Názor z FaceBook

David ŠmehlíkNázor z FaceBook

25.04.09 v 14:10

ano Jistě, absolutně bez debat. Zakázala-li se propagace nacismu, pak logicky nechápu, proč již komunistická strana dávno zakázaná není!

Michal Fíbek - Názor z FaceBook

Michal FíbekNázor z FaceBook

25.04.09 v 14:02

ano Komunismus je pro naši zemi z dlouhodobého hlediska problém, proto je škoda, že se zapomíná na léta minulá a rudí zase nabývají na síle...

Filip Kotora - Názor z FaceBook

Filip KotoraNázor z FaceBook

25.04.09 v 14:01

ano Určitě.

Robert Rameš - Názor z FaceBook

Robert RamešNázor z FaceBook

25.04.09 v 14:01

ano Nacismus rozděloval lidi podle rasy, komunismus podle třídy. Nevhodné skupiny obyvatelstva pak ve velkém likvidoval. Lenin byl podle faktů horší než Hitler.

Ondřej Růžička - Názor z FaceBook

Ondřej RůžičkaNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:48

ano Kdybych mohl, zakážu ji hned! Z hlediska demokratického státu ovšem není možné něco jen tak zakázat. Určitě je chyba, že v ČR se neměří jedním metrem na vše.

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:46

ano Včera bylo pozdě. Komunismus je stejně zločinná ideologie jako nacismus, tedy by se k ní mělo i stejně přistupovat.

Ondřej Peroutka - Názor z FaceBook

Ondřej PeroutkaNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:44

ano rozhodně

Karel Malec - Názor z FaceBook

Karel MalecNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:30

ano Kdyz zakazali fasisty, meli zakazat i mnohem horsi typ hruzovlady, komunisty. Bohuzel byt komunista prestava byt neco spatneho.

Tomáš Růžička - Názor z FaceBook

Tomáš RůžičkaNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:27

ano Hned.

Jiří Klír - Názor z FaceBook

Jiří KlírNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:25

ano Komunisté se nikdy neomluvili za svoje zločiny, nezažil jsem je a určitě mi vadí méně než socialisti, kteří tunelují stát...

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:20

ano Dodnes se dívím, že po tom zvěrstvu co předvedli se nezakázali, jako fašisti......

Jan Nohejl - Názor z FaceBook

Jan NohejlNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:10

nevím Komunismus jsem nezažil, nemůžu soudit.

Jakub Machala - Názor z FaceBook

Jakub MachalaNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:09

ano Ano, stejně tak dělnická strana a další. Pokud jsou lidé dost blbí na to, aby je i po 40 letech hrůzovlády volili, musí pomoci deux ex machina (parlament)...

みはる なかまる - Názor z FaceBook

みはる なかまるNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:08

ano prostě ANO.

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

25.04.09 v 13:00

ano Komunisté by se určitě zakázat měli. Bez jakéhokoliv ale nebo a. Prostě zakázat a přemýšlet nad tím, jestli Ti ostatní by na tom neměli být podobně.

A co si myslíte Vy?

Měla by se zakázat komunistická strana?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie