Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Všude se píše o prasečí chřipce, co si o tom myslíte? Je to pro vás hrozba?

Vladimír Hruška - Názor z FaceBook

Vladimír HruškaNázor z FaceBook

12.04.10 v 06:18

ano Očkovat, až budu nacucaný jak houba. Proti ptačí, prasečí, šílených krav... Příště to bude srnčí, kolibříčí, nebo chřipka pásovce devítipásového. Už se těším.

Vlastimil Švarc - Názor z FaceBook

Vlastimil ŠvarcNázor z FaceBook

11.04.10 v 23:53

nevím no všichni říkají, že já se bát nemusím, že jí dvakrát nechytnu . . . tak jsem byl asi někdy v mládí očkovanej, ale já si to nepamatuju :-)

Lukáš Moravec - Názor z FaceBook

Lukáš MoravecNázor z FaceBook

31.01.10 v 10:38

ne Není. Dodružuji hygienické opatření. Je mi olíto nakažených.

Adriana Hanusova - Názor z FaceBook

Adriana HanusovaNázor z FaceBook

25.12.09 v 22:56

ne Chrípka ako chrípka... aj na tú \"bežnú\" ľudia umeirajú, len sa okolo toho nerobí také rošambó...

Andy Gottwald - Názor z FaceBook

Andy GottwaldNázor z FaceBook

15.12.09 v 17:30

ne Jsem rád, že se přestalo s krutým vražděním mých příbuzných pod nejapnou záminkou chřipky ptačí.

Bára Javorková - Názor z FaceBook

Bára JavorkováNázor z FaceBook

14.12.09 v 16:00

ne Hrozboou je spíš ta bublina okolo. Na klasickou chřipku umírá daleko víc lidí a nemluví se o tom.

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

06.12.09 v 16:40

ne na \"běžnou\" chřipku každoročně a každodenně umírá o dva řády více lidí. není důvod se nenaočkovat, a není důvod o tom mluvit více než o \"běžné\" chřipce.

Miriam Lefavre - Názor z FaceBook

Miriam LefavreNázor z FaceBook

25.10.09 v 18:23

ne Žádná hrozba, pouze miliardový biznis výrobců placeba

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

08.10.09 v 12:39

ne ne, myslím, e to je jen planá zpráva

František Matas - Názor z FaceBook

František MatasNázor z FaceBook

06.10.09 v 08:59

ano , asi jako padající taška ze střechy domu...nelze vyloučit, že to nebudu já, komu spadne na hlavu, když zrovna půjdu po chodníku

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

30.09.09 v 19:42

ne Nepovažuji se za prase. :) Média ráda zveličují.

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

23.09.09 v 11:54

nevím prasečí chřipka je uměle vyrobený vir...farmaceutický průmysl potřebuje asi zvýšit obraty...je to odporné kam až dokáží dojít...hnus

Jindřich Šroba - Názor z FaceBook

Jindřich ŠrobaNázor z FaceBook

20.08.09 v 13:49

ano Je. Uz se to objevilo v mem bezprostrednim okoli. Sice se nebojim o zivot, ale karantena a dlouha neschopenka neni muj oblibeny zpusob traveni casu.

Zuzana Culen - Názor z FaceBook

Zuzana CulenNázor z FaceBook

18.08.09 v 14:41

ano je to hrozba, ako kazda ina epidemia o ktorej sa tolko nepise

Martin Novák - Názor z FaceBook

Martin NovákNázor z FaceBook

11.08.09 v 18:40

ne Co si o tom mám asi myslet, když na běžnou chřipku zemře ročně mnohem více lidí??? Ať si nadnárodní farmaceutické koncerny zaplatí reklamní čas jako ostatní ;-)

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

11.08.09 v 15:42

ne , asi jako SARS, BSE, ptačí chřipka a podobné mediální bubliny... Zase splaskne a zase se bude umírat bez zájmu médií na jiné, ne tak zajímavé choroby.

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

10.08.09 v 10:57

ano Možná jsme odstartovali něco jako \"samoregulační proces planety\" k nastolení rovnováhy. Obdobně jako AIDS, hurikány, atp.

Marie Jedličková - Názor z FaceBook

Marie JedličkováNázor z FaceBook

04.08.09 v 13:24

ne co se má stát,stane se,panikou se nic nevyřeší

Nettynka Pleštilová - Názor z FaceBook

Nettynka PleštilováNázor z FaceBook

09.07.09 v 15:57

nevím Myslím že je to jen moc nafouklý to téma. Všude říkaj a píšou jak to přišlo z Mexika, pak potkám někoho kdo tam žije a řekne že to tam skoro vůbec není....

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

05.07.09 v 22:18

ne Copak jsem nějaké prase? :-)))))))Netrpím ani na lidské chřipky natož na prasečí :-))

Lucie Krajčovičová - Názor z FaceBook

Lucie KrajčovičováNázor z FaceBook

26.06.09 v 01:08

nevím Co si mám o prasečí chřipce myslet. Jsem na vážkách, ovšem myslím si, že v budoucnu to bude velká hrozba pro lidstvo..

Vladan Vaněk - Názor z FaceBook

Vladan VaněkNázor z FaceBook

24.06.09 v 11:27

nevím Těžko říct. Zatím to vypadá jako klid před bouří. Každopádně výrobci Tamiflu a skandáluchtivá média si asi mnou ruce.

Petr Šíma - Názor z FaceBook

Petr ŠímaNázor z FaceBook

23.06.09 v 18:29

ne Byla ptačí, prasečí, zbytečná histerie...

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

06.06.09 v 19:26

nevím Ohrozit mne může cokoliv. Na druhou stranu - člověk by neměl zbytečně stresovat. To bych pak nemohla dělat vůbec nic.

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

01.06.09 v 17:09

nevím Možná ano. Nemůžu se zbavit dojmu, že jsme hlavně pod masáží médií. Případná hrozba by měla být hlavně v rukou odborníků a veřejnost by měla být včas poučena

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

31.05.09 v 18:48

ano pro mě jakožto hypochondra je hrozba i malárie, ebola a další nemoci. I když stejně jako prasečí chřipka málopravděpodobné

Jan Puník Reichel - Názor z FaceBook

Jan Puník ReichelNázor z FaceBook

25.05.09 v 11:21

ne Na normální chřipku umře denně násobně víc lidí a neštěkne po nich ani pes.

Jan Babovák - Názor z FaceBook

Jan BabovákNázor z FaceBook

24.05.09 v 14:01

nevím Nemyslím si, že by to byla vyloženě hrozba. Má to výhodu, že zlevní vepřové maso. Bude se víc grilovat. :-D

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:23

ne Hrozba to asi je, ale ne teď a tady. V současném Česku je mnohem akutnější nebezpečí z udušení peckou. - Ale tohle riziko nechává kupodivu žurnalisty chladným

Petr Beranek - Názor z FaceBook

Petr BeranekNázor z FaceBook

19.05.09 v 11:59

ano Měl jsem z ní trochu strach když jsem před měsícem na letišti JFK viděl mnoho lidí s rouškou. Nechytl jsem jí, bohudík, ale od soboty mám chřipku jako prase :-(

Pavel Štulíř - Názor z FaceBook

Pavel ŠtulířNázor z FaceBook

17.05.09 v 01:56

ne nyní ne, uvidíme, jak to bude vypadat po mé plánované cestě do mexika..

Jitka Brandejska - Názor z FaceBook

Jitka BrandejskaNázor z FaceBook

14.05.09 v 09:23

ne Hodně se to přehání. Je dobré být opatrný, ale jsou jiné, naprosto běžné nemoci, na které se umírá daleko více.

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

14.05.09 v 07:57

ne Myslím si, že \"někdo\" potřeboval vyprázdnit sklady léků.

Silvila Z Lesa - Názor z FaceBook

Silvila Z LesaNázor z FaceBook

13.05.09 v 21:20

ano stejny humbuk kolem jako s krizi ....

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

13.05.09 v 10:06

ne Je to nemoc jako spousta jiných. Média ji zveličují, takže všichni budou očkovaní proti chřipce a skolí je pak nějaká jiná rýmička.

Štěpán Skripnik - Názor z FaceBook

Štěpán SkripnikNázor z FaceBook

11.05.09 v 10:36

ne , větší hrozbou jsou prasata za volantem.

Michal Drazil - Názor z FaceBook

Michal DrazilNázor z FaceBook

08.05.09 v 17:11

ne Hrozba praseci chripky je podle me hodne nafouknuta...

Martina Tóthová - Názor z FaceBook

Martina TóthováNázor z FaceBook

08.05.09 v 12:51

ne , nejde o epidemii a ztráty jsou mizivé.

Martin Uhlir - Názor z FaceBook

Martin UhlirNázor z FaceBook

08.05.09 v 08:28

nevím Hladové soudíme sami dlabaje, Mareš je OK, vyhodíme Dlabaje! Chro, chro...

Vaclav Filip - Názor z FaceBook

Vaclav FilipNázor z FaceBook

07.05.09 v 10:54

ano Jsem doma, protože kašlu a smrkám jako prase. Že by to už přišlo?

Zdenek Musil - Názor z FaceBook

Zdenek MusilNázor z FaceBook

07.05.09 v 06:39

ne Chripka nikdy neni zadna legrace, ale vetsi hrozba pro nas jsou prasata, ktery vymejslej reklamy na prasky, po kterech udajne muzete s chripkou mezi lidi.

Cihak Rudolf - Názor z FaceBook

Cihak RudolfNázor z FaceBook

06.05.09 v 21:38

ne Myslím si,že podíl na zveličení mají media!Na normální chřipku zemře ročně na světěněkolik set tisíc lidí a pro média to není zajímavé.Šíření strachu se prodává

Petr Sefzig - Názor z FaceBook

Petr SefzigNázor z FaceBook

06.05.09 v 21:12

ne Lidé evropské rasy mají mnohem menší pravděpodobnost podlehnutí této chorobě, navíc je na světě pouze 1652 nakažených a náš stát má dostatek léčiv typu tamiflu.

David Martinasek - Názor z FaceBook

David MartinasekNázor z FaceBook

06.05.09 v 20:20

ne ale kazdopadne je to vetsi pruser, nez kdyz se pani Kadrnoskove ztratil Jonatán...

Jiřina Křikavová - Názor z FaceBook

Jiřina KřikavováNázor z FaceBook

06.05.09 v 20:17

ne Myslím že se nemáme zatím čeho bát,panika je hodně přehnaná a naprosto nechápu lidi,co si kupovali ty léky bezdůvodně.

Honza Král - Názor z FaceBook

Honza KrálNázor z FaceBook

06.05.09 v 18:28

ne Denne na obycejnou chripku umira tisice lidi. To ze na jeden druh chripky umrelo par set lidi v chudsi casti mexika nic neznamena.

Josef Čermák - Názor z FaceBook

Josef ČermákNázor z FaceBook

06.05.09 v 18:18

ne Samotné prasečí chřípky se neni proč bát, ale lidského faktoru ano - viz mexický přístup k informovanosti lidí ... .

Michal Kříž - Názor z FaceBook

Michal KřížNázor z FaceBook

06.05.09 v 18:13

ne Ne, mam plne zuby nekonecnych zprav kazdy den. Nejdrive kazdy den desetkrat vypaleny dum v Litvinove, ted praseci chripka, co asi bude nasledovat?

Petr Kudrhalt - Názor z FaceBook

Petr KudrhaltNázor z FaceBook

06.05.09 v 18:06

nevím Už se o ní přestalo psát...

Bara Hermanska - Názor z FaceBook

Bara HermanskaNázor z FaceBook

06.05.09 v 17:44

ne Asi stejná hroba jako klasická chřipka.

Jiří Havrlant - Názor z FaceBook

Jiří HavrlantNázor z FaceBook

06.05.09 v 16:36

ne Opravdová hrozba pro nás nastane, až se objeví ve větším měřítku v Česku.

Miroslav Vachek - Názor z FaceBook

Miroslav VachekNázor z FaceBook

06.05.09 v 16:04

ne Resp. není to hrozba, která by byla významně větší než hrozby ostatní...

David Šmehlík - Názor z FaceBook

David ŠmehlíkNázor z FaceBook

06.05.09 v 15:40

ne V tuhle chvíli mi to opravdu přijde jen jako zběsilé šiření paniky. Uvidíme za čas.

David Beška - Názor z FaceBook

David BeškaNázor z FaceBook

06.05.09 v 14:57

ne Jako hrozbu to neberu, nicmene byt ostražitý asi není na škodu. Přijde mi, že je kolem prasečí (nové) chřipky dost velký humbuk.

Blanka Fröhlichová - Názor z FaceBook

Blanka FröhlichováNázor z FaceBook

06.05.09 v 14:13

ne Zatím ji nepociťuji. Snad se mi vrhne. Stačí ta dnešní rýma. Chro.

Jana Třasáková - Názor z FaceBook

Jana TřasákováNázor z FaceBook

06.05.09 v 13:40

ne Všude se psalo také o nemoci šílených krav a o ptačí chřipce. Dnes je to téměř zapomenuté téma.

Jakub Bárta - Názor z FaceBook

Jakub BártaNázor z FaceBook

06.05.09 v 11:00

ne Na obyčejnou chřipku umřelo několik set krát víc lidí.

Radovan Paška - Názor z FaceBook

Radovan PaškaNázor z FaceBook

06.05.09 v 09:50

ne Je to stejnou hrozbou jako běžná chřipka. Občas na ní někdo zemře a statisíce lidí to ustojí bez problémů.

Pavel Humpolec - Názor z FaceBook

Pavel HumpolecNázor z FaceBook

06.05.09 v 09:45

ano Je to hrozba. Ale rozhodně ne větší, než jet autem po českých silnicích.

Jiří Kocourek - Názor z FaceBook

Jiří KocourekNázor z FaceBook

06.05.09 v 07:27

nevím Může být a nemusí. V tuto chvíli ale rozhodně není na místě panikařit!

Tibor Melounek - Názor z FaceBook

Tibor MelounekNázor z FaceBook

06.05.09 v 00:48

ano jsem prase

Kateřina Vršanská - Názor z FaceBook

Kateřina VršanskáNázor z FaceBook

05.05.09 v 19:59

nevím ale vepřové by zlevnit mohlo. takový pečený bůček, nebo jitrničky ....... :-)

Veronika Voldřichová - Názor z FaceBook

Veronika VoldřichováNázor z FaceBook

05.05.09 v 19:47

ne , je to jen další z mediálních \"katastrof\".

Radim Šostý - Názor z FaceBook

Radim ŠostýNázor z FaceBook

05.05.09 v 15:15

ne Takových hrozeb už tady bylo - ptačí chřipka, nemoc šílených krav atd. Že si to ti novináři jenom vymýšlejí? Za půl roku nebude nikdo vědět o co šlo ...

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

05.05.09 v 14:37

ne ptačí chřipku taky zveličovali akorát novináři a tohle je podobná situace. Zase našli téma o kterém můžou psát celé týdny a zvšujou náklad a jejich příjmy

Tomáš Čurda - Názor z FaceBook

Tomáš ČurdaNázor z FaceBook

05.05.09 v 11:43

ne Myslím si že to hrozba zatím není, když v ČR není potvrzený zatím žádný případ prasečí chřipky.

Michaela Procházková - Názor z FaceBook

Michaela ProcházkováNázor z FaceBook

05.05.09 v 08:34

ne Proš hrozba? jistě není dobré situaci s prasečí chřipkou podceňovat, ale zároveň si nemyslím, že je třeba v lidech vzbuzovat paniku s pandemie.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

05.05.09 v 08:12

ano Jelikož jsem předseda jednoho raději nejmenovaného klubu, měl bych se asi obávat :-)

Stanislav Průša - Názor z FaceBook

Stanislav PrůšaNázor z FaceBook

05.05.09 v 07:33

ne Asi jí mám :-D

Robert Rameš - Názor z FaceBook

Robert RamešNázor z FaceBook

05.05.09 v 01:08

nevím Může to být hrozba při souhře okolností. To je jako přírodní katastrofa, nelze to příliš dobře předvídat ani s tím něco moc dělat. Pouze řešit následky.

Jiří Válek - Názor z FaceBook

Jiří VálekNázor z FaceBook

04.05.09 v 22:48

ne jiné, i horší smrti jsou pravděpodobnější. Pro média je ch. trhák, co ale konkrétního dělá MZ proti panickému vykupování léku, aby zbyl pro opravdu nemocné ?

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

04.05.09 v 21:56

ne Jak pravil klasik Náhlovský, všichni jsou hovada a prasata. Dle svého okolí jsem já hovado, nemám se tedy čeho bát :).

Radek Sklenář - Názor z FaceBook

Radek SklenářNázor z FaceBook

04.05.09 v 20:30

ne dnes se nechá vyléčit i ptačí chřipka a ta byla pandémii, tak proč by se nevyléčila i prasečí chřipka.

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

04.05.09 v 20:19

ne je to pro mne asi tak stejná hrozba, jako možnost, že na mne spadne letadlo. Může se to stát. Ale velmi pravděpodobně se to nestane. Zveličenej problém - opět.

Vendula Šilarová - Názor z FaceBook

Vendula ŠilarováNázor z FaceBook

04.05.09 v 19:54

ne Myslim že je to akorát hodně nafouklí jako třeba ptačí chřipka. Taky se mluvilo o velké epidemii a hovno z toho :-)

Ondřej Tichý - Názor z FaceBook

Ondřej TichýNázor z FaceBook

04.05.09 v 19:32

ne Chro, chro... Ne, dobře, nebudu to zlehčovat jako chudák Dlabaja, ale i tak si myslím, že to je zase nafouknutá bublina, která za pár dní splaskne :-)

Martin Honeš - Názor z FaceBook

Martin HonešNázor z FaceBook

04.05.09 v 15:49

ne Média jsou hrozba..

Bronislava Plesnikova - Názor z FaceBook

Bronislava PlesnikovaNázor z FaceBook

04.05.09 v 10:22

ne Hysterie, sektářství, pseudo-mesiášství, panika... Děkujeme, odejděte.

Marie Anna Strnadova - Názor z FaceBook

Marie Anna StrnadovaNázor z FaceBook

04.05.09 v 10:13

ano Lidstvo si v dnešním světe nemůže dovolit brát jakékoliv možné hrozby na lehkou váhu. Jedině včasným varováním a prevencí lze zabránit propuknutí v pandemii.

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

04.05.09 v 10:02

ne ... a za par mesicu bude pro media sexy jina nemoc (a to jsou tady jine, ktere nas ohrozuji). Ostrazitost je vzdy na miste, ale strach ci panika urcite ne.

Lenka Beldikova - Názor z FaceBook

Lenka BeldikovaNázor z FaceBook

04.05.09 v 09:26

ne Stejně nafouknutá medializovaná bublina jako nepokoje v Thajsku na přelomu roku...a jiné..

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

04.05.09 v 08:52

ne Co si myslet o psaní? O psaní o chřipce? Jen ať se píše. Psaní o chřipce mě neohrožuje. Ale ta prasečí chřipka, ta nás asi fakt ohrožuje! Pište ty otázky líp!

Jan Matějka - Názor z FaceBook

Jan MatějkaNázor z FaceBook

04.05.09 v 08:42

ne Není. Je to stejná hrozba, jako jakákoli jiná nemoc. V tuhle chvíli to vypadá jako vrtění psem nějaké globální farmaceutické lobby.

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

04.05.09 v 08:23

nevím Nevím. Nemám dost seriózních informací. Rychlost šíření informací díky novým technologiím je v některých případech až nebezpečná a z komára máme hned prase...

Sofie Malovcova - Názor z FaceBook

Sofie MalovcovaNázor z FaceBook

04.05.09 v 00:29

ne jedina vec co me sere ze jsem si doted myslela ze svine je puvodem ceske slovo

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

03.05.09 v 23:21

ne ... stejně tak jako ptačí chřipka či BSE. Mám pocit, že přísloví \"vrtěti psem\" by mohlo být skloňováno v čím dál kratších intervalech.

Radka Bohuslavova - Názor z FaceBook

Radka BohuslavovaNázor z FaceBook

03.05.09 v 23:01

ne Zatim ne, ale temer kazdy rok se objevi chripkovy virus v jine a vzdy o neco horsi podobe, tak to jednou hrozba byt muze ( mozna driv nez si myslime..)

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

03.05.09 v 22:51

ne Ale můj vysněný poznávací zájezd po mexických prasečácích radši chvilku odložím...

Pavla Kristanova - Názor z FaceBook

Pavla KristanovaNázor z FaceBook

03.05.09 v 22:25

ne Hrozby \"pandemie\" jsou v médiích tak časté jako hrozby jehovistů o konci světa.

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

03.05.09 v 22:16

ne Zatím to hrozba není. Ale samozřejmě se stát může, lidstvo je dost křehké. Je ale lepší být zdrženlivý, než šířit paniku...

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

03.05.09 v 21:59

ne My vegetariáni se více obáváme chřipky obilných klíčků.

Roman Azazel Antas - Názor z FaceBook

Roman Azazel AntasNázor z FaceBook

03.05.09 v 21:50

ano kviiik,kviiiiiiiiiiik,
viac nez priama a velmi nebezpecna?
kvik kvik :o)

Jana Blazkova - Názor z FaceBook

Jana BlazkovaNázor z FaceBook

03.05.09 v 21:49

nevím Říci, že nemoc není hrozbou, je možná rouhání. Věřím, že je stejnou hrozbou, jako jakákoliv jiná nemoc - AIDS, malárie, tuberkulóza... Snad ne bezprostřední.

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

03.05.09 v 21:15

ne Slovy delegátky vrátivší se právě z Mexika - masáž (dodávám mediální) a hysterie.

Jonáš Petrovský - Názor z FaceBook

Jonáš PetrovskýNázor z FaceBook

03.05.09 v 20:31

ne Pokud se to do ČR dostane, tak je možné, že nějací lidé zemřou. Ale pandemie snad nehrozí a všichni můžeme být v klidu.

Dan Pikálek - Názor z FaceBook

Dan PikálekNázor z FaceBook

03.05.09 v 20:21

ne Podle počtu mrtvých není důvod zatím se bát. Jsou mnohem smrtelnější choroby a nebezpečnější věci!

みはる なかまる - Názor z FaceBook

みはる なかまるNázor z FaceBook

03.05.09 v 20:16

ne No fear. Ničeho se nebojím =)

František Barančík - Názor z FaceBook

František BarančíkNázor z FaceBook

03.05.09 v 20:13

ne Jsou nebezpečnější nemoci než nějaká chřipka.

Jiri Rydl - Názor z FaceBook

Jiri RydlNázor z FaceBook

03.05.09 v 19:34

ne , s prasaty se nestykam.

Adam Fogl - Názor z FaceBook

Adam FoglNázor z FaceBook

03.05.09 v 18:49

nevím Těžko říct, uvidíme zda je to opravdu taková tragédie jak o ní média informují.

Michal Fíbek - Názor z FaceBook

Michal FíbekNázor z FaceBook

03.05.09 v 18:37

ne Ač nesmíme být k těmto problémům lhostejní, tyhle aféry každého jenom otravují a jsou neustálou mediální masáží silně přeceňovány.

Dariusz Zabdyr - Názor z FaceBook

Dariusz ZabdyrNázor z FaceBook

03.05.09 v 18:18

ne Podle mých není. Nevýhoda že to je člověk na člověka. Ale není tolik nebezpečné. Od toho u nás je dobře zabezpečována. A taky u nás máme tolik zásobů prášky

Jaroslav Cír - Názor z FaceBook

Jaroslav CírNázor z FaceBook

03.05.09 v 17:06

nevím Myslím, že by se z toho prasata měla nakonec dostat. Ale chce to více porozumění a lásky. http://www.youtube.com/watch?v=OW46zqIxnx0

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

03.05.09 v 16:49

ne je to jako s cholerou, se vším: čím více budeme propadat panice, tím více oslabíme mysl. myslím, že účinná opatrnost je na místě všech nemocí, a kdyby NÁHODOU,

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

03.05.09 v 16:16

ne Média to podle mého přehánějí. Hlavně určité televize doslova plaší lidi a ti kupují zbytečně antivirotika a roušky.

Jita Splítková - Názor z FaceBook

Jita SplítkováNázor z FaceBook

03.05.09 v 15:23

ne je to další ze série \"užitečných lobby mýtů\" jako šílené krávy, ptačí chřipka... a Tamiflu je přeci třeba prodat...a kdy bude mrkvová chřipka?

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

03.05.09 v 14:34

ne Pozornost přitahuje, vrána k v ráně sedá, gibon ke gibonu leze ;-)

Tomáš Jungwirth - Názor z FaceBook

Tomáš JungwirthNázor z FaceBook

03.05.09 v 13:58

ne Reakce veřejnosti je neúměrná skutečnému nebezpečí.

Fronéma Tirelli - Názor z FaceBook

Fronéma TirelliNázor z FaceBook

03.05.09 v 13:00

ne myslím že je to přefouknutá bublina. starosti si začnu dělat až bude několik mrtvých u nás.

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

03.05.09 v 12:10

ne imo prehnana hysterie

Jaroslav Pográn - Názor z FaceBook

Jaroslav PogránNázor z FaceBook

03.05.09 v 11:03

ne Není to přímá hrozba pro všechny, spíš pro několik cílových skupin (vzpomínáte na SARS a asiaty?) a jako každá uměle vytvořená nemoc má i tahle dávno vakcínu..

Sebastian Palo - Názor z FaceBook

Sebastian PaloNázor z FaceBook

03.05.09 v 10:22

ne ...odolný organizmus sa vysporiada s vírusom.....a už by sme si mali uvedomiť....,že príroda má veľkú silu a moc.....

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

03.05.09 v 10:10

nevím Hrozba to sice je, ale rozhodně je pravděpodobnější, že mě zítra cestou do školy srazí auto.

Jan Pokorny - Názor z FaceBook

Jan PokornyNázor z FaceBook

03.05.09 v 09:36

ano Ano, je to hrozba, jen si ji zatím díky té vzdálenosti neuvědomujeme.

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

03.05.09 v 09:35

ano Jen mediální humbuk kolem této nemoci je nepřiměřený, protože denně umírají sto a vícenásobky lidí na mnohem horší nemoci a nikde ani řádka.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

03.05.09 v 09:24

ne spíš to vypadá, že Tamiflu, co nakoupily lékárny na ptačí chřipku, začala dobíhat spotřební lhůta.

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

03.05.09 v 09:17

nevím Nebo alespoň ne o moc větší, než že mě zítra přejede auto. A i když se už potvrdil za humny (v Německu) přenos, do pandemie máme snad ještě daleko...

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

03.05.09 v 09:11

ano je to hrozba pro každého. Máme sice prostředky, jak na každou mutaci virů vyzrát, ale na druhé straně globální propojení světa umožňuje celosvětové rozšíření.

Zdenek Stupka - Názor z FaceBook

Zdenek StupkaNázor z FaceBook

03.05.09 v 08:41

ne Hrozba asi ne, výstraha. Podle mě je to jen výdobek moderní doby, to, že ve světě lidé umírají na AIDS se už tak neřeší, při tom následky jsou mnohokrát horší..

Milan Pekař - Názor z FaceBook

Milan PekařNázor z FaceBook

03.05.09 v 08:18

nevím Příroda je mocná a každý přebytek se nějak kompenzuje. Do budoucna se dají očekávat další nové, člověku nebezpečné nemoci (tedy pokud se lidstvo nevymýtí samo).

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

03.05.09 v 07:19

ne Hrozbou je panika, kterou působí média. Pár případů a je z toho horor. Nějaká pandemie určitě přijde, ale svět je připraven lépe než při šapnělské chřipce.

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

03.05.09 v 02:22

ne Dokud to nedojde do ČR, tak asi ne, a dokud to nepostihne někoho bližšího, tak si to člověk myslím obecně nedokáže připustit.

Lenka Bradacova - Názor z FaceBook

Lenka BradacovaNázor z FaceBook

03.05.09 v 00:27

ne Prevence je určitě správná, ale jinak si myslím, že to média zbytečně nafukují. Nemocných je mizivé procento. Není důvod dělat paniku!

Janek Wagner - Názor z FaceBook

Janek WagnerNázor z FaceBook

03.05.09 v 00:04

ne Pokud matička příroda seznala, že lidstvo potřebuje po papuli, je třeba ji dát za pravdu.

Michal Wagner - Názor z FaceBook

Michal WagnerNázor z FaceBook

02.05.09 v 23:56

ne Bojím se jí asi stejně jako SARS, BSE nebo ptačí chřipky, takže vůbec, vidím za tím akorát šíření paniky za kterou stojí farmaceutické společnosti a media.

Roman Ďuriš - Názor z FaceBook

Roman ĎurišNázor z FaceBook

02.05.09 v 23:27

ne Loni ptačí, letos prasečí... jaká příští rok? Farmaceutické firmy vydělávají majlant na zbytečné panice.

Jan Gruncl - Názor z FaceBook

Jan GrunclNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:32

ne Zase jedna nesmyslná bublina pro masy, která bude pár dnů až týdnů plnit média a pak si na ni nikdo nevzpomene. Jak psal Arthur Dent - je to spíše ovčí chřipka.

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:32

ne \"dobrý den, mám prasečí chřipku, dejte mi 50 krabic mody a 50 nury...\" ;*)

Jiří Klír - Názor z FaceBook

Jiří KlírNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:25

ne Nejsem prase.... By me zajimalo kdo sem pise otazky. :/

Antonín Faukner - Názor z FaceBook

Antonín FauknerNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:16

ne Absolutně ne. Zatím zemřelo něco kolem 150 lidí. Na následky kouření za tu samou dobu zemřelo daleko více lidí.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:10

ano ano.. všude se píše hrozba.jestli je prasečí,nebo lidská.nebo ptačí.pořád je zdravé se něčeho bát.

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

02.05.09 v 22:06

ano Je to hrozba pro každého, nevím proč by pro někoho být neměla...

A co si myslíte Vy?

Všude se píše o prasečí chřipce, co si o tom myslíte? Je to pro vás hrozba?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie