Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Hodili byste někdy něco po politikovi?

Erik Svoboda - Názor z FaceBook

Erik SvobodaNázor z FaceBook

28.07.10 v 14:04

ne Zlo plodí jen další zlo, takže hod daleký nic neřeší. Možnosti jsou sice omezené, ale jsou.... Třeba nevolit.

Jarmila Vindušková - Názor z FaceBook

Jarmila VinduškováNázor z FaceBook

16.05.10 v 02:06

ne Na úroveň politiků se nebudu snižovat, takže po nich nebudu ani nic házet. Proč se diví, že po nich někdo něco hází, když se sami před voliči dokonce fackují?!

Bára Bája Javorková - Názor z FaceBook

Bára Bája JavorkováNázor z FaceBook

23.04.10 v 18:13

ano Jeho volební program :D

Jan Štefanides - Názor z FaceBook

Jan ŠtefanidesNázor z FaceBook

13.04.10 v 15:45

ne Stejně jako po nikom jiném...

Blanka H Agnes - Názor z FaceBook

Blanka H AgnesNázor z FaceBook

07.03.10 v 22:34

ne všeho, co by se dalo použít je mrhání čímkoli. A já nejsem barbar.

Patrik Krejsar - Návštěvník

Patrik KrejsarNávštěvník

04.03.10 v 15:54

ano po paroupkovi

Martin M. Bednar - Názor z FaceBook

Martin M. BednarNázor z FaceBook

15.02.10 v 02:15

nevím Zalezi na tom po jakem. Miroslav Sladek, HC Strache nebo Jorg Haider by jiste mickem zaslouzili. S vajickovou kampani proti CSSD ale nesouhlasim.

Lukáš Moravec - Názor z FaceBook

Lukáš MoravecNázor z FaceBook

31.01.10 v 10:33

ne Radši vyjádřím svůj názor veřejně a nahlas než se ztrapnit tím, že budu něco po někom házet..

Kateřina Luzarová - Názor z FaceBook

Kateřina LuzarováNázor z FaceBook

30.01.10 v 16:02

ano Svou výplatní pásku a výpis z účtu. Obávám se však, že by to nemělo žádný efekt.

Jana Lavuova - Názor z FaceBook

Jana LavuovaNázor z FaceBook

14.01.10 v 08:18

ano Shnilý meloun ...........ten už nikdo nechce ba naopak

Roman Sedláček - Názor z FaceBook

Roman SedláčekNázor z FaceBook

10.01.10 v 03:04

ano Voko...

Matty Frank - Názor z FaceBook

Matty FrankNázor z FaceBook

08.12.09 v 06:40

ne , ale když by byl ze soc dem a když by měl pupek a bradavici a když bych měl po ruce hooooodně zkažená vejce ...s velkou radostí

Radek Materna - Názor z FaceBook

Radek MaternaNázor z FaceBook

22.11.09 v 15:45

ano a už kdysi jsem po Husákovi,který se shodou kdoví jakých okolností ocitl u nás na dožínkách,hodil zlým pohledem...i když,pravda,svrběla mě víc ruka.

Vladimír Hruška - Názor z FaceBook

Vladimír HruškaNázor z FaceBook

22.11.09 v 08:26

ano Ruční granát napříč politickým spektrem.

Lukáš LuHo Hovorka - Názor z FaceBook

Lukáš LuHo HovorkaNázor z FaceBook

26.10.09 v 01:11

ano pokud by pohledy zabíjely tak pohled, jinak něco účinějšího...

Miriam Lefavre - Názor z FaceBook

Miriam LefavreNázor z FaceBook

25.10.09 v 18:33

ano Bombu

Vladimír Novák - Názor z FaceBook

Vladimír NovákNázor z FaceBook

16.10.09 v 09:33

ano Rozhodně,jako ten Arab po Bushovi, taky botu ale okovanou. Potřeboval bych ale skoro 200 kusů. Kdyby se je podařilo vyhnat z parlamentu tak,by to za to stálo.

Vlastimil Švarc - Názor z FaceBook

Vlastimil ŠvarcNázor z FaceBook

13.10.09 v 00:13

nevím Ani pohled, maximálně hodně hodně opovržlivý pohled, kdybych si byl jistý, že to pochopí - proto se po nich ani nekoukám - naprostá zbytečnost

Kristýna Korecová - Názor z FaceBook

Kristýna KorecováNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:43

ne Ale myslím, že pražské defenestrace měli svůj účel.. Dnes si každý sedí na svym bidýlku a hrabe si pod sebe..

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:00

ano Rozhodně nevraživý pohled, ale často mám chuť vrhnout politikem, jak je dobrým českým zvykem, ven z okna.

Monika Zemanová - Názor z FaceBook

Monika ZemanováNázor z FaceBook

04.10.09 v 12:14

ano asi granát-))))

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

01.10.09 v 12:32

ne to nemá smysl

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

22.09.09 v 16:01

ano ano hodila bych po něm dest tisíc a chtěla na něm.... at jde měsíc tady v tom státě žít a zkusí něco nezaplatit...

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

13.09.09 v 18:43

ano Úsměvem, v případě nesympatií by ten úsměv přešel v pedagogický.

Miroslav Mlady - Názor z FaceBook

Miroslav MladyNázor z FaceBook

04.09.09 v 08:59

ano botu po tom, co ukazoval vsem v sale \"finger\"

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

04.09.09 v 07:56

ano S chutí. Po některých třeba kovadlinu. Budu muset začít posilovat...

Matrinx Darko - Názor z FaceBook

Matrinx DarkoNázor z FaceBook

27.08.09 v 22:40

ne Myslím, že jsou i mnohem inteligentnější způsoby jak dát nesouhlas s dnešní politikou. Každopádně, pana Paroubka vážně nelituji :)

Jindřich Šroba - Názor z FaceBook

Jindřich ŠrobaNázor z FaceBook

20.08.09 v 13:47

ne Ackoli je to kolikrat zkouzka sebeovladani

Jaroslav Drozd - Názor z FaceBook

Jaroslav DrozdNázor z FaceBook

15.08.09 v 17:26

ne určitě ne - to se prostě nedělá svůj případný nesouhlas můžu vyjádřit jinak.

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

11.08.09 v 11:03

ano , třeba odjištěnej granát po soudruhu Grebeníčkovi a jeho crew...

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

07.08.09 v 20:51

ne Ale ve školce po jednom chlapečkovi hodila traktůrek a on měl pak od valníčku bouli. Jestli z něj vyrostl politik, pak jsem tedy hodila po politikovi traktor.

Kristina Schmittová - Názor z FaceBook

Kristina SchmittováNázor z FaceBook

07.08.09 v 09:44

ne Hodit něco po politikovi je pod mou úroveň. :)

Roman Škréta - Názor z FaceBook

Roman ŠkrétaNázor z FaceBook

05.08.09 v 00:50

ano Žiju pro okamžik, hodil bych, kdyby mi někdo podal, ale nic víc než vejce.

Filip Chráska - Názor z FaceBook

Filip ChráskaNázor z FaceBook

03.08.09 v 21:21

ano a sice vajíčko po Jiřím Paroubkovi a jeho crew.

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

03.08.09 v 11:16

ne ... Leda tak zachmuřený pohled, pačto co je někdy moc, to je moc. Bohužel řada politiků nestojí ani za to vajíčko. Těším se na podzimní volby.

Renata Wilflingová - Názor z FaceBook

Renata WilflingováNázor z FaceBook

02.08.09 v 23:24

ne spíš bych hodila politiky někam..

František Hagara - Názor z FaceBook

František HagaraNázor z FaceBook

22.07.09 v 12:42

ne Někteří si to zasloužili, ale já osobně bych nic neházel. Raději využiji svůj hlas u voleb a přesvědčím ostatní, aby nevolili ty politiky, které nemám v oblibě.

Marie Jedličková - Názor z FaceBook

Marie JedličkováNázor z FaceBook

18.07.09 v 00:52

ano každý den,aby se jim v té jejich hlavě konečně rozsvítilo

Lucie Antošová - Názor z FaceBook

Lucie AntošováNázor z FaceBook

08.07.09 v 12:46

ne Nestojí mi za to, i když někteří by si zasloužili, aby jim na hlavně přistála při nejmenším rok nošená ponožka bezdomovcem.

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

05.07.09 v 22:12

ano To teda ano a s pořádným rozmachem :-))

Katka Svobodová - Názor z FaceBook

Katka SvobodováNázor z FaceBook

28.06.09 v 20:08

ano s chutí... a mrzelo by mne, pokud bych se netrefila.

Tom Rudolf - Názor z FaceBook

Tom RudolfNázor z FaceBook

28.06.09 v 15:48

ano Po pěkné političce bych hodil očko =oD

Lucie Krajčovičová - Názor z FaceBook

Lucie KrajčovičováNázor z FaceBook

26.06.09 v 01:16

ne přijde mi, že tohle je už naprostá neslušnost lidí, kteří neví, kde si vybít zlost! Ano, nadávejme na politiky, ale proč po nich něco házet?

Petr Šíma - Názor z FaceBook

Petr ŠímaNázor z FaceBook

23.06.09 v 18:28

ano Vajíčko po Praseti Bradavičném kdykoliv...

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

20.06.09 v 00:39

ne Nic bych tím nevyřešil, ale rozumím tomu tak, že někdo prostě nenašel jiný způsob jak dát najevo své znechucení. Je ale velký rozdíl mezi granátem a vajíčkem...

Pavel Liška - Názor z FaceBook

Pavel LiškaNázor z FaceBook

18.06.09 v 14:50

ne je to trapné, vtipné a vyjadřující názor to bylo snad poprvé, ale opakováním to ztratilo na vtipnosti...

Honza Klívar - Názor z FaceBook

Honza KlívarNázor z FaceBook

16.06.09 v 12:13

ne jsem zásadně pro střelné zbraně, mají lepší zaměření a účinek :-)

Ota Pečenka - Názor z FaceBook

Ota PečenkaNázor z FaceBook

16.06.09 v 11:44

ne , nemyslím si, že je to inteligentní projev vlastního názoru...

Filip Novák - Názor z FaceBook

Filip NovákNázor z FaceBook

16.06.09 v 00:42

ano Tak rád bych... Optimálně jen ušoulenou kuličku z jeho vlastní lejnovitosti - ale ono to vajíčko má taky hluboký lidský rozměr...

Zdeněk Zahrádka - Názor z FaceBook

Zdeněk ZahrádkaNázor z FaceBook

07.06.09 v 20:24

ne Nemá to žádný smysl.

Jana Hrubá - Názor z FaceBook

Jana HrubáNázor z FaceBook

05.06.09 v 20:29

ne Je to promne nedůstojné.Tím ale neodsuzuji druhé.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

05.06.09 v 12:56

ano Záleží co a také po jakém politikovi. Myslím si, že když je politik kvalitní není třeba po něm nic házet.

Michael Bradik - Názor z FaceBook

Michael BradikNázor z FaceBook

04.06.09 v 11:50

ano K české politice pavlač vždycky patřila, takže proč si nehodit, když na to přijde.

Jaroslav Novotný - Názor z FaceBook

Jaroslav NovotnýNázor z FaceBook

04.06.09 v 10:46

ne Je to barbarské.

Jiří Waisser - Názor z FaceBook

Jiří WaisserNázor z FaceBook

04.06.09 v 02:08

ano Na některý šavli, protože je mi z některých bezostyšných zle.

Jitka Polakova - Názor z FaceBook

Jitka PolakovaNázor z FaceBook

02.06.09 v 23:52

ano když už vejce, tak aspoň pukavce ;)

Michaela Korandová - Názor z FaceBook

Michaela KorandováNázor z FaceBook

02.06.09 v 22:48

ne Určitě ne, alespoň tedy ne záměrně:-)

Helena Baštářová - Názor z FaceBook

Helena BaštářováNázor z FaceBook

01.06.09 v 14:16

nevím Co zmůže vejce? To aspoň samopal by byl účinější :-) Ale zase, alespoň něco, že?

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

01.06.09 v 14:12

nevím Ale myslím, že bych to dokázala, když už by bylo moje zoufalství a bezmoc za hranicí snesitelnosti.

Tereza Václavková - Názor z FaceBook

Tereza VáclavkováNázor z FaceBook

01.06.09 v 12:58

ne Ačkoliv jsem s tím souhlasila.

Zboril Josef - Názor z FaceBook

Zboril JosefNázor z FaceBook

31.05.09 v 19:57

ano Politik čeká reflexi od davu ke kterýmu mluví a když věří tomu co říká, tak ho v jeho názorech a projevech neodradí hrozba vězení,natož shnilá zelenina na saku.

Mirdásek Vocásek - Názor z FaceBook

Mirdásek VocásekNázor z FaceBook

31.05.09 v 12:24

ano cokoli

Martin Böhm - Názor z FaceBook

Martin BöhmNázor z FaceBook

31.05.09 v 00:22

ne Škoda vejce,nebo čehokoli.

Honza Braunsberger - Názor z FaceBook

Honza BraunsbergerNázor z FaceBook

30.05.09 v 04:15

ne protože pokud budu chtít žít ve svobodné společnosti,musím tolerovat cizí názor a zároveň, což je ještě důležitější - uznávat základní pravidla slušného chování

Jirka Worvaň Antoš - Názor z FaceBook

Jirka Worvaň AntošNázor z FaceBook

29.05.09 v 18:00

ne Demokracie je jenom o vyjadřování svých názorů a vyslechnutí druhých, není to barbarská řež z doby středověku

Martin Lysoněk - Názor z FaceBook

Martin LysoněkNázor z FaceBook

29.05.09 v 14:51

ne NIKDY!
jsou to ženy a muži bez bázně a hany a ještě by moji trefu využili pro svůj prospěch...

David Rýpal - Názor z FaceBook

David RýpalNázor z FaceBook

29.05.09 v 14:05

nevím Házení čehokoli po lidech je ošidné. Vždy záleží na situaci a míře \"vhodnosti\" takového řešení. Nicméně chápu, že politici si o to někdy přímo koledují.

Pigale - Návštěvník

PigaleNávštěvník

29.05.09 v 13:29

ne Politikovi podám jedině rozkvetlou růži

Martin Honeš - Názor z FaceBook

Martin HonešNázor z FaceBook

29.05.09 v 11:59

ano No comment.

Zdeněk Leszkoven - Názor z FaceBook

Zdeněk LeszkovenNázor z FaceBook

29.05.09 v 02:38

ne Výjimkou by byli jen extrémisté. ČSSD za extrémistickou stranu nepovažuji a proto vajíčkové útoky odsuzuji. neční to férový boj.

Bára Kiliesová - Názor z FaceBook

Bára KiliesováNázor z FaceBook

28.05.09 v 16:08

ne V žádném případě, je to projev agrese a ten do slušné společnosti a politické diskuze nepatří.

Daniel Kmoch - Názor z FaceBook

Daniel KmochNázor z FaceBook

28.05.09 v 15:54

ne Jsou lepší způsoby jak vyjádřit nesouhlas s něčí politikou, než po něm házet určité předměty.

Veronika Gréková - Názor z FaceBook

Veronika GrékováNázor z FaceBook

28.05.09 v 15:04

ano Po Paroubkovi možná i jo :-) Konečně se možná něco stane a lidi pudou volit...

Lukáš Makowski - Názor z FaceBook

Lukáš MakowskiNázor z FaceBook

28.05.09 v 14:38

ano Meloun.

Vašek Vyhnánek - Názor z FaceBook

Vašek VyhnánekNázor z FaceBook

28.05.09 v 14:16

ano Třeba cihlu.

Michal Kroupa - Názor z FaceBook

Michal KroupaNázor z FaceBook

28.05.09 v 13:19

ne raději projevuju názor slovy a vhozením volebního lístku do volbení urny. Házení čohokoli na politické protivníky považuju za způsoby nedemokratických stran.

Aleš Baletka - Názor z FaceBook

Aleš BaletkaNázor z FaceBook

28.05.09 v 13:14

ne Nemělo by to žádný význam ničemu by to nepomohlo.

Eduard Jahelka - Názor z FaceBook

Eduard JahelkaNázor z FaceBook

28.05.09 v 11:10

ano Ale je to jak hrach na stenu... A ted uz bych toho nechal, at z nej neni \"trpici hrdina\". Reklamu zadarmo si nezaslouzi....

Jan Osička - Názor z FaceBook

Jan OsičkaNázor z FaceBook

28.05.09 v 11:00

ne Je to primitivní a zbabělé, protože útočníci háží anonymně a vejce není argument.

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

28.05.09 v 10:57

ne Bohužel naši politici za to nestojí, ale nadávat můžeme jen sami sobě. Maximálně hod lístku do volební urny může něco změnit.

Katerina Lunakova - Názor z FaceBook

Katerina LunakovaNázor z FaceBook

28.05.09 v 10:53

ne Jen jim tim zvysuje ucast v mediich, tu si musi zaslouzit a ne se tam dostat pres vejce a boty...

Václav Boháč - Názor z FaceBook

Václav BoháčNázor z FaceBook

28.05.09 v 10:52

ne nehodil bych nic po nikom, ale po minulem ctvrtleti muze byt p. Paroubek rad, ze to byly jen vejce

Tomas Hrivnak - Názor z FaceBook

Tomas HrivnakNázor z FaceBook

28.05.09 v 10:47

ano Myslím, že se to nehodí.

Michaela Prokešová Thomas - Názor z FaceBook

Michaela Prokešová ThomasNázor z FaceBook

28.05.09 v 10:38

ano Naše politika je totiž založena na totální bezmoci řadového občana. Vejce mi příjde jako výborná metafora. A měly by to být pukavce-činy politiků jsou smrduté.

Bronislava Plesnikova - Názor z FaceBook

Bronislava PlesnikovaNázor z FaceBook

28.05.09 v 09:38

ne Bylo by mi líto jeho ženy, která mu to pak musí prát. Znemožnit politika jde ale přece i jinak!!Chuti mame na vyber...

Vladimir Dutka - Názor z FaceBook

Vladimir DutkaNázor z FaceBook

28.05.09 v 00:06

ne Kdyby jo, tak netrefim, kdyby jo, tak neublížim, kdyby jo, tak jdu sedět, takže proč?:-)

Miroslav Dip Horký - Názor z FaceBook

Miroslav Dip HorkýNázor z FaceBook

27.05.09 v 23:17

ne Je to zbabělé, lepší je diskutovat a argumentovat...

Eliška Sedláčková - Názor z FaceBook

Eliška SedláčkováNázor z FaceBook

27.05.09 v 20:01

ne Příjde mi to trapné...celá naše politika mi příjde nesmyslná,nevidím důvod,abych se účastnila takových akcí...

Petr Havlíček - Názor z FaceBook

Petr HavlíčekNázor z FaceBook

27.05.09 v 19:32

ano Po dneším projevu pana Ratha: \"To je normální fašismus, který přijala ODS. To jsou Langerova vejce. A bohužel se fašismus ve společnosti strašně šíří\"

Vojtěch Trávníček - Názor z FaceBook

Vojtěch TrávníčekNázor z FaceBook

27.05.09 v 18:57

ano je to jeden z mála prostředků jak dát dostatečně nahlas najevo svuj nesouhlas...Stejně jako Jiřikova parta by si to zasloužili všechny parlamentní strany.

Martin Paur - Názor z FaceBook

Martin PaurNázor z FaceBook

27.05.09 v 18:46

ano jo, kdy by si to zaslouzil. Nasim plolitikum se to musi obcas podat s razanci a polopate:)

Dalibor Mika - Názor z FaceBook

Dalibor MikaNázor z FaceBook

27.05.09 v 17:54

ne Preferuji defenestraci.

Martin Mooz - Názor z FaceBook

Martin MoozNázor z FaceBook

27.05.09 v 16:43

ne Paroubek, je ovšem vyjímka.

Jana Šoltysová - Názor z FaceBook

Jana ŠoltysováNázor z FaceBook

27.05.09 v 16:36

ano K dnešnímu dni je to už celkem osvědčený způsob protestu, navíc o 99 tisíc levnější než fackování.

Petr Pliska - Názor z FaceBook

Petr PliskaNázor z FaceBook

27.05.09 v 15:13

ano Ano, cedecko Helenky Vondrackove.

Jiří Jan Trestr - Názor z FaceBook

Jiří Jan TrestrNázor z FaceBook

27.05.09 v 14:58

ne A proč bych to jako dělal???

Miloš Endrle - Názor z FaceBook

Miloš EndrleNázor z FaceBook

27.05.09 v 12:47

ano Jasně. Po Paroubkovi bych hodil Ratha. :-)

Petr Vraník - Názor z FaceBook

Petr VraníkNázor z FaceBook

27.05.09 v 09:07

ano Obecne ne, ale akce vajicko pro Paroubka se mi libi :-)

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

27.05.09 v 01:12

ano A možná ne jenom vejcem nebo papučí... Ochranka je ale všude a chodník je tvrdý. Takže i já zůstanu jako všichni politici raději jen u slibů...

Janek Wagner - Názor z FaceBook

Janek WagnerNázor z FaceBook

26.05.09 v 23:48

ano Zítra hodím vejce na Paroubka.

Ladislav Cubr - Názor z FaceBook

Ladislav CubrNázor z FaceBook

26.05.09 v 22:51

ne Leda ze by nejdriv on hodil neco po mne. :-)

Marek Gregor - Názor z FaceBook

Marek GregorNázor z FaceBook

26.05.09 v 20:33

ne Dneska už asi ne, ať to dělaj mladší! Ale co si takhle vzít plata od vajíček a přijít jim zítra k Andělu zamávat?

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

26.05.09 v 15:18

ano zodpovědnost

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

26.05.09 v 13:48

ne Po politikovi? Rozhodne ne... Ale po Paroubkovi klidně... To za tech 1.000,- Kč pokuty docela stojí.
Rozhodně ale půjdu hodit svůj hlas do urny...

Kateřina Šerá - Názor z FaceBook

Kateřina ŠeráNázor z FaceBook

26.05.09 v 12:42

ano cokoliv jiného je ignorováno, tohle s nimi sice taky nehne, ale aspoň je to řádně rozčílí.

Richard Šerý - Názor z FaceBook

Richard ŠerýNázor z FaceBook

26.05.09 v 12:24

ano Ale jen kdyby ho to zabilo. Otázkou však je po kterém politikovi. U lidí jako byl Hitler je to (zpětně) jasné, ale jak škodlivý je například Paroubek, to nevím.

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

26.05.09 v 12:14

ne Volila bych raději transparenty a přímou konverzaci před voliči. Ale kdo by se na ty jejich oranžový mítingy hnal. Nemám ráda trapné akce a české rádoby hvězdy

Sarka Capkova - Názor z FaceBook

Sarka CapkovaNázor z FaceBook

26.05.09 v 11:15

ne Asi ne, protože to bych nejdřív musela plánovitě jít na politikovu akci. A kde bych na takovou \"kratochvíli\" vzala čas a náladu?

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

26.05.09 v 10:59

nevím Ne ze by mne ruka casto nesvrbela, ale temhle je to potreba DAT HLAVNE VEDET VE VOLBACH! Bylo by fajn, aby ti co hazi nezapomeli hazet listky do volebni urny ;)

Jiří Sekera - Názor z FaceBook

Jiří SekeraNázor z FaceBook

26.05.09 v 10:24

ne Ničemu bych tím nepomohl a jen bych se snížil na úroveň toho, proti čemu bych sám vystupoval. Ale chápu takové – bohužel u nás zatím ale nestačí jen nevolit ho.

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

26.05.09 v 10:17

ano Treba vokem, po Petře Edelmanové. Ale musela by držet hubu - jak začne mluvit, je to tragédie.

Jan Sušer - Názor z FaceBook

Jan SušerNázor z FaceBook

26.05.09 v 09:36

ne a je pravdou, že pokud u nás nemá pravice nic lepšího než vejce, je to opravdu na pováženou.

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

26.05.09 v 08:32

ne VŽDYŤ JSOU TO TAKÉ JEN LIDI! Beru je s nadhledem!

Jiri Trix Tomecek - Názor z FaceBook

Jiri Trix TomecekNázor z FaceBook

26.05.09 v 03:32

ano Asi bych po nem hodil nejakou vtipnou poznamku o jeho praci.

Daniel Vrba - Názor z FaceBook

Daniel VrbaNázor z FaceBook

26.05.09 v 02:43

nevím Zatím jsem to ještě neudělal, ale nevylučuji to.

Jita Splítková - Názor z FaceBook

Jita SplítkováNázor z FaceBook

26.05.09 v 01:27

ano ale pouze virtuálně a to jedovou slinu :-) V reálu pak článek, což jsem činila...

Dan Pikálek - Názor z FaceBook

Dan PikálekNázor z FaceBook

26.05.09 v 00:36

ne Já ne, ale chápu a neodsuzuji ty, kteří tak činí. Tedy pokud háží něčím, co neublíží :-)

Jiří Havrlant - Názor z FaceBook

Jiří HavrlantNázor z FaceBook

25.05.09 v 21:54

ne Škoda házeti čímkoliv na člověka lživého. Nechť sám obhájí své výroky nečestné.

Martin Petrovič - Názor z FaceBook

Martin PetrovičNázor z FaceBook

25.05.09 v 20:50

ne čemu by to pomohlo?

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

25.05.09 v 20:36

ne Nejsem házecí typ. Raději mluvím a píši. Leč podporuji to, politik není bůh, navíc je to opravdu zajímavý test politikových schopností. Paroubek v něm neobstál.

Katka Tepličancová - Názor z FaceBook

Katka TepličancováNázor z FaceBook

25.05.09 v 18:53

ano cihlu a nebo hovno :))

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

25.05.09 v 18:23

ano No silnější slovo určitě. A s gustem.

Zuzana Rybníčková - Názor z FaceBook

Zuzana RybníčkováNázor z FaceBook

25.05.09 v 14:59

ano Ale ničemu by to nejspíš nepomohlo..

Tibor Melounek - Názor z FaceBook

Tibor MelounekNázor z FaceBook

25.05.09 v 14:30

ano stačilo by něco malýho, třeba cihla nebo hovno ;)

Marek Olšavský - Názor z FaceBook

Marek OlšavskýNázor z FaceBook

25.05.09 v 14:15

ano Vejce ne. Podkladek ANO. Tím se dá mířit. Nebo rajče, aby to nebylo ublížení na zdraví.

Radim Šostý - Názor z FaceBook

Radim ŠostýNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:39

ne Nejsem konfliktní typ. Spíše by jsem si s ním v klidu promluvil. Řekl svůj názor a poslechl si jeho.

Miroslav Hazer - Názor z FaceBook

Miroslav HazerNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:38

ne Nejsem tip, který by se toho ujal. Neodsuzuji to ale. Je smutné, že je to bohužel docela efektivní způsob \"komunikace\".

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:35

ano Jistě. Vztah politik-občan je nerovné partnerství. Až bude existovat možnost špatného politika potrestat a bezproblémově odvolat, nebude potřeba házet vejce.

Fronéma Tirelli - Názor z FaceBook

Fronéma TirelliNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:31

ne nejsem ten typ cloveka, ale je pravda ze kdyz ctu jak to udelal nekdo jiny tak citim lehce provinile uspokojeni.

Jan Pucholt - Názor z FaceBook

Jan PucholtNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:21

ne Proč po někom něco házet když můžu svůj nesouhlas vyjádřit tím že ho nebudu volit. To platí i o psaní a čmárání na billboardy.

Dalibor Smolík - Názor z FaceBook

Dalibor SmolíkNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:21

ne Nehodil. Raději bych mu položil plato k nohám se slovy, ať mu manželka udělá svítek. Vajíčka by byla lépe využita. Na politika by jich bylo škoda ..

Radovan Paška - Názor z FaceBook

Radovan PaškaNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:19

ne Ale ty dlažební kostky tak strašně lákají... :)

Zuzana Culen - Názor z FaceBook

Zuzana CulenNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:07

ne Ale niekedy maju stastie, ze prave nemam nic po ruke.

Pavel Humpolec - Názor z FaceBook

Pavel HumpolecNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:04

ano Je pravda, že občas při pohledu na politiky mám nutkání něco hodit, ale většinou se mi ten žaludek podaří uklidnit...

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

25.05.09 v 13:04

ano Politici jsou jako děti. Člověk je musí pořád hlídat, občas jim domluvit a když to jinak nejde, tak nabacat.

Tatiana Voice - Názor z FaceBook

Tatiana VoiceNázor z FaceBook

25.05.09 v 13:03

ano , kdyby to šlo, tak jeho vlastními ne-argumenty, koulí uhnětenou z jeho vlastních lží a sprostoty

Michal Čihař - Názor z FaceBook

Michal ČihařNázor z FaceBook

25.05.09 v 12:58

ano Po některých určitě :-).

Luboš Doležel - Názor z FaceBook

Luboš DoleželNázor z FaceBook

25.05.09 v 12:53

ano Po Rathovi a Paroubkovi rád něco hodím!

Jan Puník Reichel - Názor z FaceBook

Jan Puník ReichelNázor z FaceBook

25.05.09 v 11:19

ano - něco se zpětným háčkem, aby si to pamatoval celé svoje volební období.

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

25.05.09 v 11:03

ne Nejsem si jist! Rád bych to kolikrát udělal, ale s těmi neoblíbenými se mi většinou cesty nekříží...-

Petr Abda - Názor z FaceBook

Petr AbdaNázor z FaceBook

25.05.09 v 10:55

ne Ne, nejsem zastánce fyzických útoků (ať již vlastním tělem nebo prodlouženým nástrojem - šutr, kudla, vajíčko, zhnilý rajče)

Blanka Fröhlichová - Názor z FaceBook

Blanka FröhlichováNázor z FaceBook

25.05.09 v 10:42

ne Je to proti mému naturelu.Ale jsem členem skupin podporujících vejce zvané Jiří,protože s touhle vypovídající,vtipnou,ale neubližující formou protestu souhlasím

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

25.05.09 v 09:59

ne Nehodil. Bych si rozbil televizi.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

25.05.09 v 08:44

ano Slogan ČSSD „zabraňte návratu ODS“ s podtitulem „už nikdy“ je tak otevřeně totalitní, že by zasloužil místo vajec ruční granáty. Zabraňte Paroubkovu samoděržaví

Miroslav Vachek - Názor z FaceBook

Miroslav VachekNázor z FaceBook

25.05.09 v 07:13

ne Zatím to/se zvládám...

Eva Pavlikova - Názor z FaceBook

Eva PavlikovaNázor z FaceBook

25.05.09 v 00:33

ne BOHUŽEL na to nemám náturu.

Karin Kabešová - Názor z FaceBook

Karin KabešováNázor z FaceBook

24.05.09 v 22:55

ne Stejně by to nejspíš ničemu nepomohlo... Ale závidím těm, kteří si to zkusí/zkusili.

Martin Uhlir - Názor z FaceBook

Martin UhlirNázor z FaceBook

24.05.09 v 22:17

ano vejce, ale naposled před mnoha lety, ve věku, kdy jsem ještě nemohl volit. Od té doby preferuji hod lístkem do volební urny ;-)

Veronika Voldřichová - Názor z FaceBook

Veronika VoldřichováNázor z FaceBook

24.05.09 v 21:42

ano ...vejce :-D

Venca Uruba - Názor z FaceBook

Venca UrubaNázor z FaceBook

24.05.09 v 21:14

ne Ač by si to někteří zasloužili a je to dobrá demonstrace morálky :), znechucení lze dát najevo i jinými způsoby. Navíc k podobnému činu bych asi odvahu nenašel.

Anna Homolková - Názor z FaceBook

Anna HomolkováNázor z FaceBook

24.05.09 v 21:00

nevím asi neeee...... rozhodne by to ovsem nemelo efekt pac bych nedohodila nebo se netrefila:o))))

Marcel Zniszczol - Názor z FaceBook

Marcel ZniszczolNázor z FaceBook

24.05.09 v 20:50

ano Vajíčko:-D:..

Petra Střalková - Názor z FaceBook

Petra StřalkováNázor z FaceBook

24.05.09 v 20:22

ano a jejich spousta - těch politiků i těch věcí k hození. Hodila bych i politikem o zem :)

Bedrich von Potzernitz - Názor z FaceBook

Bedrich von PotzernitzNázor z FaceBook

24.05.09 v 20:18

ano Jo dřív bez rozpaků, teď už bych váhal, ale myslim že bych se odhodlal, na Paroubka nebo Ratha bych vajíčko asi hodil.

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

24.05.09 v 19:47

ne Je to dětinské a barbarské.. a taky bych na to asi neměl odvahu. Ale závidím těm, co ji mají, musí to být pěkný pocit.

Petra Bartoňová - Názor z FaceBook

Petra BartoňováNázor z FaceBook

24.05.09 v 18:54

ne ráda bych ale nemám na to odvahu...
možná po pár pivech :)
ale radši je vyházet z radnice,to más pravdu peťo

Michal Cigánek - Názor z FaceBook

Michal CigánekNázor z FaceBook

24.05.09 v 18:45

ano určitě něco i po i s ním

Zdeněk Lehocký - Názor z FaceBook

Zdeněk LehockýNázor z FaceBook

24.05.09 v 18:30

ne Z rajčat si raději udělám salát. A vůbec - za své politiky si více méně můžeme sami svou neúčastí u voleb.

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

24.05.09 v 18:27

ne Nehodil. Nesouhlas jde vyjádřit i slušně ;)

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

24.05.09 v 18:04

ano klidně :o))) jak mě mrzí, že paroubek už u nás byl a já to prošvihla :o)) vajca i rajčata by klidně letěly :o)))))

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

24.05.09 v 17:39

ne Dávná tradice velí ne házet něco po politikovi, ale házet politikem. Přímo z okna. Co jiného dělat s lidským odpadem?

Roman Ďuriš - Názor z FaceBook

Roman ĎurišNázor z FaceBook

24.05.09 v 17:20

ano Ano, mám na to občas chuť. A občas si myslím, že takové vejce obsahuje příliš málo TNT.

Martin Fuks - Názor z FaceBook

Martin FuksNázor z FaceBook

24.05.09 v 16:33

ne Mám špatnou mušku. A škoda každého hodu, který proletí vedle.

Jonáš Petrovský - Názor z FaceBook

Jonáš PetrovskýNázor z FaceBook

24.05.09 v 16:20

ano Kdyby mě za to nikdo nemohl trestat, tak určitě aspoň rajče. Občas se na ty másla fakt nedá dívat, viz Rath.

Jan Babovák - Názor z FaceBook

Jan BabovákNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:58

ano Samozřejmě, že hodil. Po Paroubkovi minimálně tříštivý granát. :-D

Jaroslav Hrách - Názor z FaceBook

Jaroslav HráchNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:58

ne Tohle do politiky nepatří.

Petr Kamínek - Názor z FaceBook

Petr KamínekNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:51

ne na házení je ještě čas,ale v budoucnu,pokud to takhle půjde dál, vyhážeme je z oken - má to tradici a je to účinné...:-)

Standa Skočík - Názor z FaceBook

Standa SkočíkNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:35

ano botu po Topolánkovi

Jiří Macháček - Názor z FaceBook

Jiří MacháčekNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:34

ano Proc ne?

Ondřej Tichý - Názor z FaceBook

Ondřej TichýNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:25

ano Ale maximálně tak škaredej pohled :-D

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:18

nevím ne, že by si to někteří nezasloužili, možná v mládí, nyní jsem již umírněná osoba, takže jedině verbálně.

Michal Hanzlík - Názor z FaceBook

Michal HanzlíkNázor z FaceBook

24.05.09 v 13:04

ne Myslím, že je škoda plýtvat materiálem proti idiotům.

Markéta Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta PřerovskáNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:51

nevím zatím mně to nikdy nenapadlo. spíš hlasitě argumentuji, nebo znechucena odcházím, než abych někoho inzultovala.

Lukáš Suchánek - Názor z FaceBook

Lukáš SuchánekNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:28

ano vajíčko.........

Honza Hommer - Názor z FaceBook

Honza HommerNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:28

ne Škoda vynaložené energie.

Karel Pavelka - Názor z FaceBook

Karel PavelkaNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:27

ano Chlebem tvrdým a opakovaně :-)

Marian Bacinsky - Názor z FaceBook

Marian BacinskyNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:19

ano soplovou kuličku do vlasů panu Jay P.

Ladislav Nosákovec - Názor z FaceBook

Ladislav NosákovecNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:15

ne Podle meho nazoru se takhle seriozni politicke nazory nevyjadruji...

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:07

ano zajisté - traverzu...

Michal Brtníček - Názor z FaceBook

Michal BrtníčekNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:05

ano A bylo by jedno po jakém politikovi pokud by byl z ČSSD.

Jakub Boukal - Názor z FaceBook

Jakub BoukalNázor z FaceBook

24.05.09 v 12:01

ano Určitě jo. Třeba i botu

Adam Fogl - Názor z FaceBook

Adam FoglNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:52

nevím Vajíčka už tu byla, bota taky. Než bych vymyslel něco originálního, ten politik by už dávno odstoupil.

Jan Matějka - Názor z FaceBook

Jan MatějkaNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:48

ano úplně v klidu. Když jsem viděl pár ostudných videí z mýtinků ČSSD, tak o tom i přemýšlím. Jejich příznivci jsou agresivně-militantní individua...

Michal Hanzlík - Názor z FaceBook

Michal HanzlíkNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:34

ne Protože tím akorát nahraji na pálku novinářům, kteří z této aféry udělají politikovi zdarma reklamu. Myslím si, že tím své zájmy a požadavky stejně neprosadím.

Michal Fíbek - Názor z FaceBook

Michal FíbekNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:29

ano Sice to nevypadá dvakrát inteligentně, ale dal bych alespoň volný průchod svým citům a dobře se pobavil!

Michal Pelikán - Názor z FaceBook

Michal PelikánNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:28

ne K něčemu takovému bych se nikdy nesnížil. V případě Jirky Paroubka a vajíček je to pro mne však docela příjemné čtení. Tak sexy reagující mozek má málokdo :)

František Barančík - Názor z FaceBook

František BarančíkNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:24

ano Občas je to více než vhodné :-)

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:23

ano idealne odjisteny granat na podium na kterem by exhiboval paroubek, rath, dymun, tvrdik a spol. snad jen KB by tam bejt nemusela. ona za to nemuze, je jen blba

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:21

ano Vajíčko na Paroubka nikomu neublíží, snad ho alespoň naštve a ukáže, že je tu i skupina lidí, kteří jsou schopni se mu postavit a ukázat i jinak, že nesouhlasí.

Katka Mareš - Názor z FaceBook

Katka MarešNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:20

ano V dnešní módě je házet vejce, tak proč to taky nezkusit?

Martin Homolka - Názor z FaceBook

Martin HomolkaNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:08

ano Po Paroubkovi bych si hrozně rád něco hodil...

Lukas Maixner - Názor z FaceBook

Lukas MaixnerNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:08

ano Někdy je to bohužel jediný možný způsob interakce pro běžného občana. V podstatě pasivní odpor a projev nesouhlasu, který nijak neublíží.

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:08

ano Ale bojím se, že jak stárnu, už nemám tu trefu co zamlada.

Tomáš Čurda - Názor z FaceBook

Tomáš ČurdaNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:08

ne Nehodil. Vždyť se to dá řešit i bez toho.

Lenka Bradacova - Názor z FaceBook

Lenka BradacovaNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:04

ano Ano, např. po Paroubkovi nebo po Bushovi, jr.

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

24.05.09 v 11:03

ano Je to jeden z nejefektivnějších způsobů, jak dát najevo nesouhlas - a v případě Paroubka způsob, jak ho naštvat :)

Sebastian Palo - Názor z FaceBook

Sebastian PaloNázor z FaceBook

24.05.09 v 10:57

ne ...nie...je dosť predátorov,ktorí to urobia aj za Vás.....

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

24.05.09 v 10:40

nevím Záleželo by na situaci. Ale mám tu vzkaz od manžela: Házejte po Paroubkovi především domácí vejce. Vždyť oranžová mu sluší. :o)

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

24.05.09 v 10:36

ano Ratha po Paroubkovi :-)

A co si myslíte Vy?

Hodili byste někdy něco po politikovi?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie