Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Souhlasíte s plánovanou změnou ústavy?

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

14.08.10 v 12:19

nevím Ústava by neměla být nedotknutelná, na druhou stranu každá změna by měla být setsakra důkladně zvážena a promyšlena.

Bára Bája Javorková - Názor z FaceBook

Bára Bája JavorkováNázor z FaceBook

23.04.10 v 17:58

nevím Mno :)

Radek Materna - Názor z FaceBook

Radek MaternaNázor z FaceBook

27.10.09 v 17:18

ano .....a dáme tam pak takové \"perly\" jako třeba celosvětovou nezrušitelnost tzv. Benešových dekretů a.....bude možná pokoj (na věčné časy)

Johny Krasavec - Názor z FaceBook

Johny KrasavecNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:12

ne Souhlasim s Radkem Johnů

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

30.09.09 v 19:48

nevím NEVIM

Lukáš Moravec Mayer - Názor z FaceBook

Lukáš Moravec MayerNázor z FaceBook

28.09.09 v 16:46

ne Je to všechno bordel a nikdy nevíme co se bude dít!!!!

Šimon Hlinovský - Předseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

Šimon HlinovskýPředseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

28.09.09 v 10:37

ano Ano, zatím jsme tady jako v Kocourkově, když se nemůžou ani vyhlásit předčasné volby. Do budoucna je to dobrá věc, ale mělo to být dřív.

Karel Hlaváček - Názor z FaceBook

Karel HlaváčekNázor z FaceBook

22.09.09 v 21:31

ne Rozhodne ne, Ustava CR by mela byt zachovana tak , jak je, jinak si ji kazdej blbecek predela k obrazu svemu!!!!!

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

22.09.09 v 15:05

nevím ústava - morálka společnosti..jejíž obsah si státníci upravují podle svého..jak se zrovna hodí...je to politická bible... a může se vykládat několika způsoby:)

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

20.09.09 v 17:07

nevím Neznám přesné znění této změny a navíc volby nás čekají tak jako tak v řádném termínu, takže ani nebude třeba.

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

20.09.09 v 16:28

nevím Ač jsem také polovičním poslancem, vůbec nevím co si o tak drastických změnách myslet. Ano, byla převzatá z dob dávno minulých a může být zastaralá, ale ...

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

18.09.09 v 17:46

nevím navic je to uz tak zpolitizovana kauza, ze jsem rad, kdyz mi muj kolega pravnik dokaze celou vec vubec vysvetlit...

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

17.09.09 v 23:53

nevím
Tak, a teď už mi snad konečně přestanou chodit upozornění...

Jitka Polakova - Názor z FaceBook

Jitka PolakovaNázor z FaceBook

17.09.09 v 12:35

ne Akorát to po*erou ještě víc..

Vilém Jurek - Názor z FaceBook

Vilém JurekNázor z FaceBook

17.09.09 v 09:50

nevím Ano i ne. Otázka zní, co měnit a kdo ji bude měnit? Proč necháváme politiky samovolně něco měnit, proto nakonec (ono) nevím.

Cihak Rudolf - Názor z FaceBook

Cihak RudolfNázor z FaceBook

17.09.09 v 09:41

ne Použití změny ústavy pro svoji neschopnost se dohodnout je extrémě nebezpečné!!!Fandím ústavnímu soudu!

Vladimír Novák - Názor z FaceBook

Vladimír NovákNázor z FaceBook

17.09.09 v 07:57

nevím Uvítal bych, kdyby v ústavě bylo zakotveno, že neschopnou a nemožnou sněmovnu mohou rozpustit sami voliči. Dáda

Jonáš Petrovský - Názor z FaceBook

Jonáš PetrovskýNázor z FaceBook

16.09.09 v 17:49

nevím Stejně žádná už nebude.

Shuhaj Loupeznik - Názor z FaceBook

Shuhaj LoupeznikNázor z FaceBook

15.09.09 v 17:49

ne Uaaaaaaaaaa!!!

Jindra Hlavatý - Názor z FaceBook

Jindra HlavatýNázor z FaceBook

15.09.09 v 17:47

ano Alespoň je vidět, že když se chce, tak se dá jednorázově změnit i ústava. Bohužel po dnešních zprávách si myslím, že ta snaha byla skoro k ničemu...

Boris Klepal - Názor z FaceBook

Boris KlepalNázor z FaceBook

15.09.09 v 15:20

ne ní to po dnešním Saltu paroubkum deridensis už jedno?

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

15.09.09 v 14:53

ano .

Petr Zbirovsky - Názor z FaceBook

Petr ZbirovskyNázor z FaceBook

15.09.09 v 13:48

ne Ústavu někdo napsal a jasně v ní popsal co se má dít, pokud vláda nedostane důvěru. Nic takového se nedělo.

Bohumil Šourek - Názor z FaceBook

Bohumil ŠourekNázor z FaceBook

15.09.09 v 13:29

ne Znění ústavy není tak úplně můj šálek čaje. Změnu by potřebovala jak sůl. Ale takto??? Takto???

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

15.09.09 v 13:28

ne Ne tímto stylem. Dokument tohoto významu nelze měnit pod tlakem nají řešení za pár minut. Zkušenost z výsledku nám nechybí...

Jiří Sekera - Názor z FaceBook

Jiří SekeraNázor z FaceBook

15.09.09 v 10:27

nevím Je fakt, že je třeba ji aktualizovat. Navržené změny řeší jen, co právě teď pálí „ty nahoře“ a jejich soudržnost, zapálení a aktivita je zničehonic podezřelá.

Daniel Thám - Názor z FaceBook

Daniel ThámNázor z FaceBook

15.09.09 v 10:10

ne V současné situaci vnímám změnu jako účelovou. Dalo by se s ní souhlasit, nebyla by přijímána ve spěchu či kdyby platila od následujícího volebního období.

Petr Czak - Názor z FaceBook

Petr CzakNázor z FaceBook

15.09.09 v 09:56

ne přijde mi velmi nebezpečné takto rychle měnit něco co má mít trvalý a hodnotný charakter jen pro to, že to vyhovuje ad-hoc situaci.

Marie Štěpánová - Názor z FaceBook

Marie ŠtěpánováNázor z FaceBook

15.09.09 v 08:51

ne Stojí-li již herci na jevišti, nepřepisuje se divadelní hra. Ovšem ta další se dá napsat lépe. Stejně jako zodpovědně připravené změny ústavdo budoucna.

Helena Šebestová Odstrčilová - Názor z FaceBook

Helena Šebestová OdstrčilováNázor z FaceBook

15.09.09 v 08:33

nevím Je to celé takový guláš, že už fakt nevím, co si o tom všem myslet...

Vojtěch Bednář - Názor z FaceBook

Vojtěch BednářNázor z FaceBook

15.09.09 v 08:32

ne Změna ústavy tak, jak jí pojali senátoři a přepracovali poslanci problém neřeší. Neřeší ho ani snížení počtu poslanců. Řešením je většinový systém.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

14.09.09 v 21:38

nevím hlavně abychom potom neměnili ústavu pořád podle toho, jak se to komu hodí do krámu.

Jan Hruza - Názor z FaceBook

Jan HruzaNázor z FaceBook

14.09.09 v 21:21

ne Zmenit se musi neco jineho.

Radek Čos - Názor z FaceBook

Radek ČosNázor z FaceBook

14.09.09 v 21:15

nevím Když tomu nerozumí ani Ústavní soud, jak tomu má rozumět normální pozemšťan?

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

14.09.09 v 20:02

nevím je mi to vcelku u prdele...

Jiří Kocourek - Názor z FaceBook

Jiří KocourekNázor z FaceBook

14.09.09 v 17:35

nevím Už se o to raději nezajímám..

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

14.09.09 v 17:32

ano Změna je život.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

14.09.09 v 16:57

nevím .. a co bude následovat?
lidská práva?
přijde mi že žiju ve \"farmě zvířat\".

Martin Lukeš - Názor z FaceBook

Martin LukešNázor z FaceBook

14.09.09 v 15:19

ne Změna ústavy je zcela jistě nutná,ale v teto době,kdy dvě nejsilnějsí politicke strany bojují o sve misto na slunci,pusobi zmena ustavy znacne učelově...:-)

Kristýna Hanelová - Názor z FaceBook

Kristýna HanelováNázor z FaceBook

14.09.09 v 14:48

ne Nesouhlasím. Politici by si neměli měnit ústavu jak se jim to hodí. nebráním se určitým změnám v ústavě, ale ty by neměli probíhat v tak krátké době.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

14.09.09 v 14:25

ne Myslím si že řešení není ve změně ústavy.Myslím si, že by se mělo najít jiné řešení.A hlavně řešení, které se nedá zneužít.A změna ústavy je zneužitelná určitě.

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

14.09.09 v 14:08

ano Ale nesouhlasím se zásahem do pravomocí Ústavního soudu. Je dobře, že tu je nějaká protiváha politickým stranám.

Miroslav Tanzmann - Názor z FaceBook

Miroslav TanzmannNázor z FaceBook

14.09.09 v 13:38

ne nesouhlasím,ale možná kdybych byl v postavení těch vyvolených,tak nevím,nevím,

Robert Rameš - Názor z FaceBook

Robert RamešNázor z FaceBook

14.09.09 v 12:41

ano Změny Ústavy by se ale rozhodně měly provádět uvážlivěji a pomaleji. Ovšem tato změna je už diskutována léta. Nový postup by však měl být použit na příští Sněm.

Ivo Novotný - Názor z FaceBook

Ivo NovotnýNázor z FaceBook

14.09.09 v 12:05

ano Musí se to řešit teď. Ne za půl roku:

Petr Vlk Homolka - Názor z FaceBook

Petr Vlk HomolkaNázor z FaceBook

14.09.09 v 11:35

nevím Těžko říct, současná ústava je tak trochu paskvil, to bezpochyby, ale jako taková by se měla respektovat a ne měnit kvůli tomu, že už je rozjetá kampaň.

Tom Pokorný - Názor z FaceBook

Tom PokornýNázor z FaceBook

14.09.09 v 11:26

ano Má někdo lepší nápad?

Blanka Šimlová - Názor z FaceBook

Blanka ŠimlováNázor z FaceBook

14.09.09 v 11:15

ne Ne, protože je mi podezřelé, proč to tak uspěchali. Snad se to jednou dozvíme ( asi až po letech - jako vždycky )

Petr Čézeta Šibík - Názor z FaceBook

Petr Čézeta ŠibíkNázor z FaceBook

14.09.09 v 10:43

ano Lepší hrabat se na místech nejvyšších, než nechat dál vládnout vládu, která teď nemá co ztratit, protože stejně brzo končí...

Dariusz Zabdyr - Názor z FaceBook

Dariusz ZabdyrNázor z FaceBook

14.09.09 v 10:34

ne Jsem proti zmenu. Protoze v poslanci delaji tak nejvetsi neporadek. Chtelo tomu vsechno rozbit a postavit znovu. Stejne Melcakovi stiznosti sohlasim.

Iveta Vilímková - Názor z FaceBook

Iveta VilímkováNázor z FaceBook

14.09.09 v 10:05

ne Celá Ústava potřebuje kompletní revizi a ne dělat účelové zásahy, které ji opět zaplavelí a připravý nějaký skrytý problém do budoucnosti.

Haroslaw Horác Wasrman - Názor z FaceBook

Haroslaw Horác WasrmanNázor z FaceBook

14.09.09 v 10:00

ano Vzhledem k tomu, že ústava není neměnné slovo boží, tak nevidím důvod proč ji nezměnit, véď...

Lukas Stibor - Názor z FaceBook

Lukas StiborNázor z FaceBook

14.09.09 v 09:27

ne Kdyby řešily sociální reformy a další důležité reformy stejnou dobu co řeší změnu ústavy, nové volby, důvěru vlády , patovou situaci atd. tak jsem upně jinde.

Roman Appeltauer - Názor z FaceBook

Roman AppeltauerNázor z FaceBook

14.09.09 v 09:22

ne Zákony a ústava by neměla být v zájmu politiků, ale lidí.

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

14.09.09 v 09:16

ano Souhlasím se změnou čehokoliv pokud mi to pomůže ke kvalitnějšímu životu.

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

14.09.09 v 09:06

ne Neni to reseni a nic to nevyresi... Prijal bych Janotuv rozpocet s uspornym balickem a do radnych voleb bych pripravil skutecne reseni!

Milada 熊猫 Střítezská - Názor z FaceBook

Milada 熊猫 StřítezskáNázor z FaceBook

14.09.09 v 08:17

ano Ovšem ne s touto účelovou změnou. Proč nezměnit to, co nevyhovuje, ale s otázkou, bude to fungovat i když třeba jednou přijdou lepší a odpovědnější politici?

Michaela Neumannová - Názor z FaceBook

Michaela NeumannováNázor z FaceBook

14.09.09 v 07:33

ne Z principu ne v této situaci.Když i politici zacházejí s domluvenými pravidly jako s kusem hadru,težko nastolíme nutnou důvěru pro život ve společnosti.

Miroslav Mlady - Názor z FaceBook

Miroslav MladyNázor z FaceBook

14.09.09 v 01:19

nevím Kde se daji zmeny najit, treba na Internetu a je moznost se k nim vyjadrit? Nebo se zase diktuje?

Karel Fous - Názor z FaceBook

Karel FousNázor z FaceBook

13.09.09 v 23:52

ne Ještě tak možná, kdyby změnu připravil ÚS. Ale změna narychlo šitá horkou jehlou bandou totálních ignorantů a arogantních stoupů nevěstí nic dobrého.

Achab Haidler - Názor z FaceBook

Achab HaidlerNázor z FaceBook

13.09.09 v 23:40

ne Procedurálně určitě ne. Vypadá to, že tady v Čechách už po staletí děláme všecko tak nějak škrtem péra, nejlépe tluskou čárou. A většinou neblaze.

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

13.09.09 v 23:14

ano Ovšem za předpokladu, že se otázka netýká jakési nespecifikované plánované změny Ústavy, ale konkrétní změny Ústavy v tomto týdnu již schválené.

Zbyněk Výboh - Názor z FaceBook

Zbyněk VýbohNázor z FaceBook

13.09.09 v 22:29

ne Nemám rád polovičatosti.

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

13.09.09 v 22:07

nevím Poslední dobou se docela děsím kroků našich politiků a zejména těch unáhlených...

Petr Fiala - Názor z FaceBook

Petr FialaNázor z FaceBook

13.09.09 v 22:03

ne Nejde až tak o obsah změny, ale o proceduru. Měnit základní zákon státu v řádu hodin, bez veřejné a odborné debaty, je ve vyspělé demokracii nemyslitelné.

David Schmidt - Názor z FaceBook

David SchmidtNázor z FaceBook

13.09.09 v 21:43

ano Protože chci jít k volbám.

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

13.09.09 v 20:48

ne NE!NE! NE! Ústava by se neměla měnit jak ponožky, jen aby zainteresovaní poslanci měli na splátku hypotéky nebo leasingu...

Jitka Brandejska - Názor z FaceBook

Jitka BrandejskaNázor z FaceBook

13.09.09 v 20:42

ne ústava demokratického by měla být za téměř všech okolností zcela neměnná

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

13.09.09 v 20:36

nevím non comment:(((

Jita Valerie Splítková - Názor z FaceBook

Jita Valerie SplítkováNázor z FaceBook

13.09.09 v 20:26

nevím soudci, politici - všichni jsou zde v našem malém rybníku tak úplatní... kdo ví jaké se tady hrají podivné hry a čí ty hry jsou... a vlci vždy vyjí spolu...

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

13.09.09 v 20:25

ne S celou politikou v ČR bohužel teď nesouhlasím. Už se konečně dohodněte!

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

13.09.09 v 20:14

ano V současné situaci je změna nezbytná, takže ano. Obecně ale NE, protože pragmatické změny ústavy pro dosažení praktických cílů politiků jsou proti duchu ústavy.

Josef Pakandl - Názor z FaceBook

Josef PakandlNázor z FaceBook

13.09.09 v 20:10

ano Ne. Nikdo se nikdy ani nepokusil využít možnosti k rozpuštění sněmovny, které nabízí stávající úprava. V klidnějším období bych ale o změně určitě uvažoval.

Karel Drobeček Novotný - Názor z FaceBook

Karel Drobeček NovotnýNázor z FaceBook

13.09.09 v 19:54

nevím Opravdu nevím, v tomto jsem naprosto rozpolcen. Z jedné strany je tu daný ústavní zákon a z druhé by to bylo teď potřeba změnit. Fakt nevím je to 50:50 :(

Roman Randalf Kresta - Názor z FaceBook

Roman Randalf KrestaNázor z FaceBook

13.09.09 v 19:45

ne Je to účelové, jen aby si prasátka mohly přerozdělit korýtka. To bych blil...

Kristýna Janečková - Názor z FaceBook

Kristýna JanečkováNázor z FaceBook

13.09.09 v 19:17

ne ne,ne,ne,ne,ne,ne,ne,ne,ne,ne!!!!:C

Honza Slavík - Názor z FaceBook

Honza SlavíkNázor z FaceBook

13.09.09 v 18:39

ne Tak dlouho se ustava ohyba az se narod zlomi.

Zdeněk Brejša - Názor z FaceBook

Zdeněk BrejšaNázor z FaceBook

13.09.09 v 18:25

ne Nevadí mi změna jako taková. Situace řešit musí ale ne takhle ukvapeně.

Jindřich Šroba - Názor z FaceBook

Jindřich ŠrobaNázor z FaceBook

13.09.09 v 18:15

nevím ehm s kterou ? Tohle je hodne nehotova otazka :)

Martin Hejhal - Názor z FaceBook

Martin HejhalNázor z FaceBook

13.09.09 v 17:57

ne Nesouhlasím, protože v ústavě je jasně stanovený postup pro rozpuštění sněmovny, který nebyl dodržen.

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

13.09.09 v 17:52

ne Ti, kdo mění pravidla během hry, nehrají poctivě, sledují jen vlastní prospěch a v politice to platí dvojnásob

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

13.09.09 v 17:25

ano Už není třeba sponzorovat leasing pana Melčáka, chci si jít zvolit nový parlament.

Jaroslav Staník - Názor z FaceBook

Jaroslav StaníkNázor z FaceBook

13.09.09 v 17:19

ne Pravidla by se měla stanovit před začátkem zápasu, ne v jeho průběhu.

Marek Prchal - Názor z FaceBook

Marek PrchalNázor z FaceBook

13.09.09 v 17:06

ne Češi nejsou profesionálové, proč očekávat, že češti politici budou profesionálové?

Petra Šlesingerová - Názor z FaceBook

Petra ŠlesingerováNázor z FaceBook

13.09.09 v 17:04

ne Ústava by se neměla jen tak měnit podle toho, jak se to komu hodí, nebo nehodí.

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

13.09.09 v 16:45

ne Je to účelový krok bez valného pozitivního významu a hrubé porušení principu dělby moci. Souhlasím ale, že změny jsou nutné, ne však tyto a takto.

Dian Hrozek - Názor z FaceBook

Dian HrozekNázor z FaceBook

13.09.09 v 16:23

ano Hlavně aby byly, co nejdřív volby, byla sestavena nová vláda a hlavně aby se něco udělalo s rozpočtem. A klidně by mohli ještě snížit množství poslanců na 101

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

13.09.09 v 16:17

ano A změny by měly jít ještě dále a odstranit i další problémy v ústavě (sudý počet poslanců, soužití dvou premiérů, lhůty při sestavování vlády,...).

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

13.09.09 v 16:15

ne Netušila jsem,že lze Ústavu změnit ze dne na den kvůli jednomu člověku.Volila jsem na 4 roky.Asi špatně.Tato parta neumí ani vládnout ani spravovat.Poučím se.

Michaela Hrnčiarová - Názor z FaceBook

Michaela HrnčiarováNázor z FaceBook

13.09.09 v 15:55

ne Mě politika a podobné kraviny nezajímají a neřeším je...

Hoten Mageo - Názor z FaceBook

Hoten MageoNázor z FaceBook

13.09.09 v 15:51

ne NE. Zkrácení mandátu a vypsání nových voleb stojí nemalé částky. Výsledné rozložení sil po volbách může být identické. Strany by měly ukázat umění kompromisu.

Tomáš Houška - Názor z FaceBook

Tomáš HouškaNázor z FaceBook

13.09.09 v 15:32

ne Je to polovičaté, ale: Sněmovna MUSÍ být odvolatelná a rozpustitelná. Možnost předčasných voleb je v demokracii NUTNÁ. Měli změnit i volební syst. na většinový.

Jakub Hájek - Názor z FaceBook

Jakub HájekNázor z FaceBook

13.09.09 v 15:28

ne A už vůbec ne, aby tato změna Ústavy platila pro toto volební období. Leč nezbývá než změnu tolerovat a o tom druhém zřejmě opět rozhodne ÚS...

Janek Wagner - Názor z FaceBook

Janek WagnerNázor z FaceBook

13.09.09 v 15:26

ne Chcípající kobyla parlamentu ještě kope... Doufám, že si tu bandu ignorantů, populistů a lhářů už znovu nezvolíme.

Petra Španělová - Názor z FaceBook

Petra ŠpanělováNázor z FaceBook

13.09.09 v 15:09

ne Každé hře prospějí jasná a neměnná pravidla. Úvahy o změnách a obcházení pravidel jen rozptylují a všichni pak hrají jako ponocní.

Jan Šmakal - Názor z FaceBook

Jan ŠmakalNázor z FaceBook

13.09.09 v 15:05

ne , anžto se jak PČR, tak ÚS dosud nevypořádaly s povahou mandátu jako státoobčanského práva podle čl. 21 odst. 4 LZPS a přípustností retroaktivně působících změn

Tomáš Jungwirth - Názor z FaceBook

Tomáš JungwirthNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:58

ano i NE. V principu ji považuji za potřebnou, ale nesouhlasím s pozměňovacím návrhem Marka Bendy, stejně jako s plánovanou zpětnou účinností tohot ÚZ.

Nikolas Lada - Názor z FaceBook

Nikolas LadaNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:54

ne Rozhodně ne. Politici dostávají \"odpovědnost\" na celé volební období. Pokud jim současný mandát nestačí, tak ať dělají kompromisy..

František Pašingr - Názor z FaceBook

František PašingrNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:47

nevím http://www.nasehospoda.cz/nh/node/14

Michal Mlej - Názor z FaceBook

Michal MlejNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:46

ne Zasahování do ústavy kvůli potřebě voleb je zvhrlost. Po tomto opatření se bude ústava v budoucnu měnit vždy tak, jak se to zrovna komu bude hodit.

Jana Volfová - Názor z FaceBook

Jana VolfováNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:46

ne SOuhlasila bych, kdyby to byla změna pro další volební období. Ale změnit ústavu za dne na den je precedent pro budoucno a velmi zneužitelný precedent.

Dominik Jandl - Názor z FaceBook

Dominik JandlNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:41

ne Jedná se totiž opět o změnu účelovou, která znevažuje ústavu jako takovou. Novela má být propracovaná a platnosti by měla nabýt až v příštím funkčním období.

Aleš Balcar - Názor z FaceBook

Aleš BalcarNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:33

ne Změna měla zahrnovat po vzoru SRN také tzv. konstruktivní vyslovení nedůvěry: Ten kdo chce vyslovit nedůvěru vládě, má mít vyjednanou podporu pro vládu novou.

Václav Bešťák - Názor z FaceBook

Václav BešťákNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:32

ano - jestliže se konečně z toho bordelu, co tady je, vyhrabeme

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:31

ne Myslím si, že by se volební období zkracovat neměla. Ať se politici dohodnou s těmi kartami, které jim voliči rozdají

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:30

ano se zmenou ano, s bordelem kolem toho a tim ze se to resi na posledni chvili ne. posunuti voleb o mesic nic neresi a jen to stoji penize a komplikuje situaci

Martin Bugner - Názor z FaceBook

Martin BugnerNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:29

nevím ... nejsem znalec, ale volbám dávám palec (nahoru) ;-)

Mirdásek Vocásek - Názor z FaceBook

Mirdásek VocásekNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:22

ne NE! Kdyby politici dělali práci, za kterou jsou placení(viz Melčák a ústavní soud) vůbec by nic takového nebylo potřeba. Jinak jsou mi změny v ústavě u nohy

Daniel Vrba - Názor z FaceBook

Daniel VrbaNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:20

nevím Ať přemýšlím jak přemýšlím, tak je mi to asi úplně jedno. Nevěřím v čestné motivy jediného z těch šašků a termitů.

Petr Ert Uchytil - Názor z FaceBook

Petr Ert UchytilNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:17

ano ne, dyž se neumí dohodnout,tak at se rozpustí a už nejdou do politiky

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

13.09.09 v 14:13

ano Souhlasím se zanesením další možnosti rozpustit Sněmovnu, kterou včera podepsal prezident. Je nutné najít legitimní cestu k volbám!

A co si myslíte Vy?

Souhlasíte s plánovanou změnou ústavy?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie