Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Je pro Vás osobně návštěva papeže významná událost?

Hana Krylova - Názor z FaceBook

Hana KrylovaNázor z FaceBook

29.11.09 v 19:53

ne Katolická církev je pro mně stejně zločinecká organizace jako komunisti nebo fašisti.

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

20.11.09 v 12:47

ano Ano, beru ho jako posla míru pro celý svět. Přesto že nejsem věřící, je to jediný posel kterého uznávám.

Bronislav Indra - Názor z FaceBook

Bronislav IndraNázor z FaceBook

27.10.09 v 07:52

ne Pro mě osobně určitě ne.

Lukáš LuHo Hovorka - Názor z FaceBook

Lukáš LuHo HovorkaNázor z FaceBook

26.10.09 v 00:58

ne ne, kdyby radsi penize ktere se utratily za jeho navstevu sly do infrastruktury, to by papez \"udelal\"l mnohem vetsi kus prace...

Marek Hezucký - Názor z FaceBook

Marek HezuckýNázor z FaceBook

19.10.09 v 00:59

ne Ať ten zločinec táhne!

Vilém Jurek - Názor z FaceBook

Vilém JurekNázor z FaceBook

15.10.09 v 12:41

ano Ano je, ačkoliv nejsem křesťan, považuji jeho navštěvu za jakési za dosti učinění pro věřící.

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

13.10.09 v 16:21

ne Návštěva papeže je pro mne stejně důležitá jako návštěva kterékoliv jiné celebrity. Pro mne by byla mnohem bližší návštěva Dalajlámy.To je teprve božský element

Michal Kroupa - Názor z FaceBook

Michal KroupaNázor z FaceBook

12.10.09 v 23:17

ne a ano. Osobně jí vnímám na úrivni zajímavějšího státníka. Někde mezi britským a polským premiérem. Až na to, že nedisponují tusko- či brownomobilem.

Filip Novák - Názor z FaceBook

Filip NovákNázor z FaceBook

09.10.09 v 09:58

ano Byla významná. Zjistil jsem, že dalnici nemusí uzavřít jen hromadná autonehoda.

Radek Materna - Názor z FaceBook

Radek MaternaNázor z FaceBook

08.10.09 v 21:06

ne Pro mě naprosto marginální záležitost narozdíl od společnosti, ve které žiju,neboť jakýkoli zájem osobností o nás je přínosem.Otázka byla nastavena striktně.

Martina Večerková - Názor z FaceBook

Martina VečerkováNázor z FaceBook

05.10.09 v 18:20

ne Papež je nacistický vrahounský hajzl. Šéf největší mafie světa. Katolická sekta je jen jedna z mnoha zločineckých organizací, ne nepodobná gestapu.

František Matas - Názor z FaceBook

František MatasNázor z FaceBook

04.10.09 v 11:27

ne , pro mně osobně návštěva papeže významná není, jsem absolutní ateista, z globálního pohledu pro ČR významná je, zejména pro jeho obrovský duchovní rozměr

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

03.10.09 v 23:42

ano Významná ano, ale třeba ne tolik, jako návštěva jiného duchovního vůdce - Tändzina Gjamccho

Lišoun Fox - Názor z FaceBook

Lišoun FoxNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:52

ne Ani jsem nevěděl že tu byl :D

Kateřina Sasová - Názor z FaceBook

Kateřina SasováNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:33

ne Není pro mě významný papež, který prohlásí, že rozdáváním kondomů v Africe se situace AIDS jen zhoršuje.. J.Pavel II. pro mě byl osobnost, tenhle prostě ne.

Johny Krasavec - Názor z FaceBook

Johny KrasavecNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:09

ne Neni stejne jako pro me nebyla vyznamna navsteva madony

Frantisek Honsa - Názor z FaceBook

Frantisek HonsaNázor z FaceBook

03.10.09 v 06:41

ano člověk se může zamyslet nad tím proč ja vlastně na tomto světě

Mariana Vojackova - Názor z FaceBook

Mariana VojackovaNázor z FaceBook

02.10.09 v 17:51

ne ne neni to pro me dulezite

Martins Schloger - Názor z FaceBook

Martins SchlogerNázor z FaceBook

02.10.09 v 17:48

ano pcha

Karel Bílek - Názor z FaceBook

Karel BílekNázor z FaceBook

02.10.09 v 16:14

nevím Ano i ne. Ano proto, protože jde o představitele jedné z nejstarších institucí vůbec. Ne proto, že současný papež není vlastně nikým zajímavým.

Pavel Vohnout - Názor z FaceBook

Pavel VohnoutNázor z FaceBook

02.10.09 v 14:23

ano Jednoznačně je to pro mě událost roku (více než měsíční dovolená v USA). Jako pořadatel jsem měl i možnost vidět návštěvu papeže \"zevnitř\" a stálo to za to.

Josef Šeps - Názor z FaceBook

Josef ŠepsNázor z FaceBook

02.10.09 v 14:23

ne Pro mě ne. Uznávám víru a věřím, ale neuznávám církve, obzvláště když se snaží se tvářit na venek poctivě a čistě. Nemám rád žádné pokrytecké spolky.

Roman Randalf Kresta - Názor z FaceBook

Roman Randalf KrestaNázor z FaceBook

02.10.09 v 14:04

ne Zcela bezvýznamná. Proč se máme klanět hlavě organizace, která vyvraždila milióny lidí? A navíc udělali z víry byznys?

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

02.10.09 v 13:40

ne osobně si myslím..že je to pouhopouhý přežitek...křestanství..či víra v nějakého určitého boha..nic dobrého lidstvu nepřineslo...jen strach, války, bídu..a moc.

David Sykora - Názor z FaceBook

David SykoraNázor z FaceBook

02.10.09 v 13:33

ne návštěva té staré dámy mi nic neříká...

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

02.10.09 v 13:17

ne Je to prostě jen další nic neřešící státní návštěva. Nevidím důvod považovat papeže za nějakou speciální autoritu.

Olda Studený - Názor z FaceBook

Olda StudenýNázor z FaceBook

02.10.09 v 12:36

ne Bezesporu významná osobnost. Hlava velkého množství katolíků. Ale podobných \"hlav\" různých organizací, společenství, skupin obyvatel, je hodně.

David Lobpreis - Názor z FaceBook

David LobpreisNázor z FaceBook

02.10.09 v 12:17

ano Přivedlo mě to na jiné myšlenky.

Milan Svoboda - Názor z FaceBook

Milan SvobodaNázor z FaceBook

02.10.09 v 11:57

ne Nikoli

Kristýna Kateřina Helena Dostálová - Názor z FaceBook

Kristýna Kateřina Helena DostálováNázor z FaceBook

02.10.09 v 11:57

ano To je pro mne tak jasné, že ani nevím, jak bych to komentovala ( ospravedlňovala - před některýma):-D

Tomáš Paštika - Názor z FaceBook

Tomáš PaštikaNázor z FaceBook

02.10.09 v 11:53

ano každá návštěva je vítána.doufám že mu naši představitelé připomněli že se Římu neklaníme a nikdy nebudeme.

Radek Hromuško - Názor z FaceBook

Radek HromuškoNázor z FaceBook

02.10.09 v 11:41

ano :o))

Hana Huntova - Názor z FaceBook

Hana HuntovaNázor z FaceBook

02.10.09 v 11:31

ano Připomnělo mi to, že jednotící prvek Evropy je křesťanství. A uvědomila jsem si, že příjezd Jana Pavla II pro mne osobně byl mnohem důležitější.

Radovan Auer - Názor z FaceBook

Radovan AuerNázor z FaceBook

02.10.09 v 08:11

nevím Jako ateista nesleduji církevní dění natolik, abych posoudil jeho morální autoritu. U dalajlámy bych si byl paradoxně s odpovědí jistější.

Sarka Capkova - Názor z FaceBook

Sarka CapkovaNázor z FaceBook

01.10.09 v 12:00

ne Fakt, že papež v Česku přitáhl početnější publikum než Kabáti, podle mě významný je. Ale mně jsou oba tyto všelidové fenomény úplně stejně putna.

Bořek Peška - Názor z FaceBook

Bořek PeškaNázor z FaceBook

01.10.09 v 00:22

ne Návštěva babičky je to pro mě opravdu důleitější. Buď mi opravdu nemá co nabídnout, nebo hlásá hluboká poselství, které nechápu- A zní ale lépe.

Karin Kabešová - Názor z FaceBook

Karin KabešováNázor z FaceBook

30.09.09 v 20:28

ne Sice jsem věřící, ale ne.

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

30.09.09 v 19:44

ano ano

Filip Hercík - Názor z FaceBook

Filip HercíkNázor z FaceBook

30.09.09 v 17:55

ne Jsem ateista. Ale jinak tato návštěva nepřinesla nic. Církev by se měla reformovat.

Jan Beneš - Názor z FaceBook

Jan BenešNázor z FaceBook

30.09.09 v 17:44

ano Papež pronesl slova o \"vznešeném národu Českém\". A to je pro mne významné, jeho návštěva a schválený schodek rozpočtu, budíž signálem k lepším časům !!!

Jasmina Asif - Názor z FaceBook

Jasmina AsifNázor z FaceBook

30.09.09 v 17:22

ne Pro mne návštěva papeže vážně nic neznamená, neboť jsem muslimka. Ale projev měl říkat v angličtině. Rozhodně by to vypadalo lépe.

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

30.09.09 v 17:16

ne Jsem ateista. Nelíbí se mi, že v době krize, musíme zaplatit miliony za návštěvu populární osobnosti. Návštěva Madonny byla levnější, efekt srovnatelný.

Martin Honeš - Názor z FaceBook

Martin HonešNázor z FaceBook

30.09.09 v 15:41

ano ...se spoustou \"ale\"...

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

30.09.09 v 12:04

ne , pro mně osobně ani ne.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

30.09.09 v 10:55

ano I když jsem jeho návštěvu nesledovala minutu po minutě, tak je to každopádně jedna z nejvýznamnějších osob na tomto světě, takže bylo dobře, že tu byl. Díky\'

Miroslav Mlady - Názor z FaceBook

Miroslav MladyNázor z FaceBook

30.09.09 v 02:18

ne ani ne, stejne pujdu do pekla tak ci onak. Do kostela chodi hrisnici a ti nadelali za ty 2 tisicileti tolik zla, ze se tam vsichni setkame, vcetne papeze.

Matrinx Darko - Názor z FaceBook

Matrinx DarkoNázor z FaceBook

29.09.09 v 22:39

ne Jak já jsem rád, že bydlím v nejateističtějším státě Evropy...

Honza Král - Názor z FaceBook

Honza KrálNázor z FaceBook

29.09.09 v 20:44

ne Nemam rad pristup katolicke cirkve a fakt ze vystupuje a je primana s autoritou kterou si nezaslouzi.

Petr Nečas - Názor z FaceBook

Petr NečasNázor z FaceBook

29.09.09 v 20:37

ano Zajisté ano, je pro mně autoritou a vážím si jeho pokory s kterou k nám přistupuje. Nevnucuje své postoje a názory ale nabízí a ostatní záleží na každém z nás

Zi Ča - Názor z FaceBook

Zi ČaNázor z FaceBook

29.09.09 v 20:08

ano Jsem atheistka. Kdyby o tom tolik nemluvili na všech programech,tak proč být nějak proti tomu... Tak trochu věřícím závidím a mají svůj svět...

Míra Zálesky - Názor z FaceBook

Míra ZáleskyNázor z FaceBook

29.09.09 v 19:35

ne akorat o tom kecali vsude debilove

Pepča Šumpík - Názor z FaceBook

Pepča ŠumpíkNázor z FaceBook

29.09.09 v 19:32

ne NE.Hlavně si myslím, že stát zbytečně vyhodil strašnou haldu peněz, kterou mohl investovat podstatně lépe. Přispěla církev například na návštěvu Baracka Obamy?!

Pepa Tesařík - Názor z FaceBook

Pepa TesaříkNázor z FaceBook

29.09.09 v 17:39

ne Ale nutno dodat, že je to událost, která mne nikterak nevadí. Stejně jako návštěvy nejrůznějších představitelů států.

Marek Novotný - Názor z FaceBook

Marek NovotnýNázor z FaceBook

29.09.09 v 16:43

ne Vůbec.

Jan Slavětínský - Názor z FaceBook

Jan SlavětínskýNázor z FaceBook

29.09.09 v 16:33

ano Osobne je pro mne asi tak stejne vyznamna jako navsteva libovolnyho jinyho potentata, tj. moc ne :)

Štěpán Skripnik - Názor z FaceBook

Štěpán SkripnikNázor z FaceBook

29.09.09 v 16:30

nevím Cože, on byl u nás doma? No to potěž pánbůh!

Vlasta Lochman - Názor z FaceBook

Vlasta LochmanNázor z FaceBook

29.09.09 v 15:50

ne návštěva papeže je pro mě stejně významná,jako návštěva polského medvěda v jeseníku

Vladimír Novák - Názor z FaceBook

Vladimír NovákNázor z FaceBook

29.09.09 v 15:26

ne Jan Pavel II mi byl sympatičtější, myslím že byl také názorově i prakticky modernější než Benedikt XVI. Pro každého ze svých náastupců nasadil laťku modně vysok

Vít Pokorný - Názor z FaceBook

Vít PokornýNázor z FaceBook

29.09.09 v 15:25

ne je to hrozný, proč nemá takovou publicitu dalajláma nebo hlava pravoslavný církve, vždycky když to vidim, připadá mí, že VFR byla málo.

Martin Vagner - Názor z FaceBook

Martin VagnerNázor z FaceBook

29.09.09 v 14:36

ano Včera jsem jej čirou náhodou zahlédl a sám jsem byl překvapen, že ač jsem nevěřící jak na mě zapůsobil svým klidem a pokorou

Zdenek Hurda - Názor z FaceBook

Zdenek HurdaNázor z FaceBook

29.09.09 v 14:36

ano Když je významná pro stát, tak pro mně taky.

Roman Hlava - Názor z FaceBook

Roman HlavaNázor z FaceBook

29.09.09 v 14:32

ne Pro mě osobně ne, protože se nedokáži ztotožnit s jeho určitými názory, ale pro republiku to jistě velký význam má.

Josef Pakandl - Názor z FaceBook

Josef PakandlNázor z FaceBook

29.09.09 v 14:23

ano ANO. Papež je pro značnou část světa vrcholná pozemská autorita a u nás je po 12 letech, přičemž současný papež vůbec poprvé od svého zvolení na Petrův stolec.

Petr Vlk Homolka - Názor z FaceBook

Petr Vlk HomolkaNázor z FaceBook

29.09.09 v 14:20

ano Ano je. Ale zaráží mě mediální pozornost v porovnání se zájmem veřejnosti o osobu papeže.

Jiri Otahal - Názor z FaceBook

Jiri OtahalNázor z FaceBook

29.09.09 v 13:43

ne Přijel německý profesor teologie Joseph Ratzinger. Podobných návštěv se každý rok uskuteční stovky. Z mého pohledu to není významná událost.

Ondřej Peterka - Názor z FaceBook

Ondřej PeterkaNázor z FaceBook

29.09.09 v 13:43

ne Je mi to celkem jedno, ale zajímalo by mě, jestli by takovouhle mediální pozornost dostal jiný CEO při propagačním tour své společnosti.

Zdeňka Frühaufová - Názor z FaceBook

Zdeňka FrühaufováNázor z FaceBook

29.09.09 v 13:02

ne byla spíš obtěžující vzhledem k pozornosti, jakou jí věnovala média...kam se člověk podíval, všude papež.

Jakub Achrer - Názor z FaceBook

Jakub AchrerNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:52

ne Nevím, o koho jde.

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:44

ano Zaujalo mě pondělní moderování Aleše Opatrného, papežova chvála Čechům a kardinálovo sebekritické hodnocení. Poprvé jsem se na papeže v Čechách nedostal...

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:40

ne Osobně mohu příchod papeže do Čech ignorovat, ale jinak bysme se před tímto šiřitelem bludů měli mít všichni na pozoru a nejen v Čechách. Nenechme se ovládat!

Aleš Tekket Litvík - Názor z FaceBook

Aleš Tekket LitvíkNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:36

ne Z osobního hlediska ji pokládám za naprosto bezvýznamnou, nicméně chápu, že zde žije kolem tří milionů katolíků, pro něž je to něco zásadního.

Ondřej Mirovský - Názor z FaceBook

Ondřej MirovskýNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:36

nevím Beru to jako návštěvu významné osobnosti v ČR. Mám osobně dost velký problém s jeho konzervativním přístupem k některým tématům.

Ondřej Vejsada - Názor z FaceBook

Ondřej VejsadaNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:20

ano Určitě - na nic se v telce nedalo koukat - a to včetně komerční!?!

Matěj Čadil - Názor z FaceBook

Matěj ČadilNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:16

ano Ať chceme či ne, kultura Evropy je založena na křesťanství, jehož je papež hlavním představitelem. Trapně však působí pokrytecké vystupování některých politiků.

Karel Drobeček Novotný - Názor z FaceBook

Karel Drobeček NovotnýNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:14

ne Jelikož jsem Ateista (díky Bohu), tak je osobně pro mne návštěva této osobnosti naprosto bezvýznamná. Pro věřící asi znamená hodně.

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:10

ne Ctim Boha, nikoli papeze (Svaty Otec je jen jeden). Kult osobnosti v ramci katolicke cirkve je zarnym prikladem toho, proc Bible tolik varuje pred modlarstvim.

Lenka Hradiska - Názor z FaceBook

Lenka HradiskaNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:06

ne Nie, zameriavam sa na iné osobnosti.

Jitka Brandejska - Názor z FaceBook

Jitka BrandejskaNázor z FaceBook

29.09.09 v 12:00

ne Pro mne osobně je to událost zcela podružná, nicméně plně respektuji, že je spousta lidí, pro které je to velice významná událost.

Iveta Vilímková - Názor z FaceBook

Iveta VilímkováNázor z FaceBook

29.09.09 v 11:37

ne Nechává mne to absolutně chladnou. Jen mi přijde trapné to \"neupřímné\" divadlo okolo, v zahraničním tisku označené za cynické.

Bára Javorková - Názor z FaceBook

Bára JavorkováNázor z FaceBook

29.09.09 v 11:20

ne Ale druhým to neberu.

Vlastimil Švarc - Názor z FaceBook

Vlastimil ŠvarcNázor z FaceBook

29.09.09 v 11:11

ano Ano, asi tak jako návštěva tchyně, dost nepříjemný pocit před příjezdem, na naše náklady dost drahý pobyt a neskutečná úleva, když je pryč . . .

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

29.09.09 v 10:57

ne Ne.

Michael XChaos Polák - Názor z FaceBook

Michael XChaos PolákNázor z FaceBook

29.09.09 v 09:23

ne Jsem radikální agnostik - a i kdybych nebyl, tak se myšlenkově hlásím spíše k české protestantské (husitské a evangelické) kultuře 15. až 17. století.

Michal Zloowa Placr - Názor z FaceBook

Michal Zloowa PlacrNázor z FaceBook

29.09.09 v 09:03

ne Ne! Když si vezmu kolik hladových by se najedlo za ty milióny,které ta návštěva stála,tak je ni z toho pozlaceného pána spíš špatně.

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

29.09.09 v 08:58

ne Mně osobně je to úplně jedno, 100.000 lidí si udělalo mejdan - no a? Jsem tolerantní člověk.

Zdeněk Brejša - Názor z FaceBook

Zdeněk BrejšaNázor z FaceBook

29.09.09 v 08:56

ano na 100 %. Je málo podobných osobností a je až s podivem, že se mu k nám do tohoto ateistického pidi státu vůbec chtělo.

Stanislav Veselý - Názor z FaceBook

Stanislav VeselýNázor z FaceBook

29.09.09 v 07:41

ne Vzácnou byla návštěva Jana Pavla II. Benedikt? Nee. Nevím, nezdá se mi upřímný.

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

29.09.09 v 05:41

ne Pro mně osobně ne.

Michal Mlej - Názor z FaceBook

Michal MlejNázor z FaceBook

28.09.09 v 23:53

ano Po ostudném českém předsednictví EU a trapasu s předčasnými volbami po dlouhé době pozitivní reakce a pohled na ČR.

Kristina Schmittová - Názor z FaceBook

Kristina SchmittováNázor z FaceBook

28.09.09 v 22:33

ne Pomalu jsem si toho ani nevšimla. I když v boha věřím, tak se mi příčí to, v co křesťané věří, tím pádem je mi celkem jedno, co si papež dělá...

Michal Tomas Roule - Názor z FaceBook

Michal Tomas RouleNázor z FaceBook

28.09.09 v 22:15

ano Ano

Martin Půta - Názor z FaceBook

Martin PůtaNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:52

ano Je to nejvyšší představitel katolické církve a křesťanství je základem civilizace ve které žijeme...

Kristýna Korecová - Názor z FaceBook

Kristýna KorecováNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:38

ne Ne, jen je čim zamáznout zprávy na dva dny..

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:33

ne Stejně jako návštěva Madonny.

Petr Josef Janoušek - Názor z FaceBook

Petr Josef JanoušekNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:22

ano Nejvýznamnější událost posledních 20 let.

Pavel Husák - Názor z FaceBook

Pavel HusákNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:19

ano Ano. Pro mne jako věřícího i aktivního účastníka obou setkání - tedy v Brně i Boleslavi je návštěva Svatého otce občerstevním duše i krásným společenstvím.

Jitka Punčochářová - Názor z FaceBook

Jitka PunčochářováNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:09

ne To jde mimo mě.

Martin Bugner - Názor z FaceBook

Martin BugnerNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:09

ano samozřejmě.

Monika Zemanová - Názor z FaceBook

Monika ZemanováNázor z FaceBook

28.09.09 v 21:07

ne Ne, máme důležitější věci na práci. Ale nikomu tuto událost neberu. Mě neoslovila.

Petra Šlesingerová - Názor z FaceBook

Petra ŠlesingerováNázor z FaceBook

28.09.09 v 20:57

ne Katolická církev mi nic neříká, ale chápu, že pro někoho návštěva papeže důležitá je. Pokud bych opravdu někoho chtěla vidět, byl by to dalajláma.

Marcel Deli - Názor z FaceBook

Marcel DeliNázor z FaceBook

28.09.09 v 20:51

ano Ano.Návštěva duchovního vůdce miliard lidí je významná událost.

Pavel Rumin - Názor z FaceBook

Pavel RuminNázor z FaceBook

28.09.09 v 20:49

ne Jediné, na co se těším je, až odsud ten starý inkvizitor vypadne.

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

28.09.09 v 20:46

ano Nežijem na pustém ostrově, a ač nejsem římským katolíkem, vnímám tuto událost co významnou pro Česko i mnoho Čechů, pro něž je nezpochybnitelnou autoritou.

Jonáš Petrovský - Názor z FaceBook

Jonáš PetrovskýNázor z FaceBook

28.09.09 v 20:43

ano Není tady každý den, že.

Jan Kondziolka - Názor z FaceBook

Jan KondziolkaNázor z FaceBook

28.09.09 v 20:25

ne Jsem naprosty ateista, vedecky uvazujici. Papez je pro me sef organizace ohlupujici lidi.

Jana Sedláčková - Názor z FaceBook

Jana SedláčkováNázor z FaceBook

28.09.09 v 19:58

ano Samozřejmě!!!

Marek Prchal - Názor z FaceBook

Marek PrchalNázor z FaceBook

28.09.09 v 19:40

ano \"Host je klenot na podušce pohostinnosti.\" Každá návštěva je krásná.

Haroslaw Horác Wasrman - Názor z FaceBook

Haroslaw Horác WasrmanNázor z FaceBook

28.09.09 v 19:39

ne já jsem pohan.

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

28.09.09 v 19:36

ano samozřejmě jsem bohabojný člověk a dobrý křesťan... a tenhle konkrétní papež je zvlášť významný... sik ;*)

Ján Gažo - Názor z FaceBook

Ján GažoNázor z FaceBook

28.09.09 v 18:47

ne ale z hladiska CR by to mohlo priniest peniaze...a inak je to pre mna len figurka, ktora točí so svetom

Zuzana Culen - Názor z FaceBook

Zuzana CulenNázor z FaceBook

28.09.09 v 18:39

ne , nie je.

Tomáš Frömmel - Názor z FaceBook

Tomáš FrömmelNázor z FaceBook

28.09.09 v 18:20

ano Každá návštěva významné osobnosti v ČR je významná (a to i pro příslušníky jiných církví či ateisty).

Tom Pokorný - Názor z FaceBook

Tom PokornýNázor z FaceBook

28.09.09 v 17:57

ne Pro mě určitě ne, pro Česko ano, ale většina občanů jsou stejně ateisté. Takže křesťanská akce za nekřesťanské peníze. :-)

Petra Španělová - Názor z FaceBook

Petra ŠpanělováNázor z FaceBook

28.09.09 v 17:41

ano Úřad papeže je pro mě připomenutím sounáležitosti s církví napříč dějinami i světadíly. Díky církvi nepotřebuji hledat osobnost které bych mohla věřit.

Radek Čos - Názor z FaceBook

Radek ČosNázor z FaceBook

28.09.09 v 17:38

ne Nikomu neupírám jeho víru, ale církev (hlavně katolická) je čistě politická organizace která má už dávno úplně jiné cíle, hodnoty a úkoly než organizovat věřící

Karel Hlaváček - Názor z FaceBook

Karel HlaváčekNázor z FaceBook

28.09.09 v 17:26

ne Co k tomu dodat? Krestan nejsem, takze me to nezajima a DEATH FOR ALL JUDEO - CHRISTIANITY PEOPLE!!!!

Michaela Neumannová - Názor z FaceBook

Michaela NeumannováNázor z FaceBook

28.09.09 v 17:15

ne Ale dotčeným to ze srdce přeji :-)

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

28.09.09 v 17:08

ne Pohrdám církvemi jako takovými a tímto novodobým jezuitou s náckovskou minulostí tuplem. Jsem na druhou stranu rád, že v naší zemi je jeho vliv minimální.

Petr Melničuk - Názor z FaceBook

Petr MelničukNázor z FaceBook

28.09.09 v 16:59

nevím Pro mě je to pozitivní z hlediska české diplomacie, s ohledem na svůj poměrně vyhraněný ateismus, to pro mě nemá osobní přínos.

Lukáš Moravec Mayer - Názor z FaceBook

Lukáš Moravec MayerNázor z FaceBook

28.09.09 v 16:40

ano Zviditelnění ČR....

Martin Fiala - Názor z FaceBook

Martin FialaNázor z FaceBook

28.09.09 v 16:12

ne Návštěva koho?

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

28.09.09 v 16:03

ano Byť nejsem zarputilý podporovatel církve. Mám osobní dojem, že předchozí Svátost JPII. lépe naplňoval její poslání a dokázal ji částečně deinstitucionalizovat.

Petr Havlíček - Názor z FaceBook

Petr HavlíčekNázor z FaceBook

28.09.09 v 15:58

ano Mimo jiné je to i zviditelnění pro ČR a to výjmečně ne v negativním světle.

Hrabě Fon Brno - Názor z FaceBook

Hrabě Fon BrnoNázor z FaceBook

28.09.09 v 15:50

ano Na církev, osobu papeže i samotnou jeho návštěvu lze mít různě názory, význam této události ale dost dobře zpochybnit nelze.

Karel Goldmann - Názor z FaceBook

Karel GoldmannNázor z FaceBook

28.09.09 v 15:19

ne Protože v rámci kulturních tradic této země zde nemá místo.

Jan Eliáš - Názor z FaceBook

Jan EliášNázor z FaceBook

28.09.09 v 15:18

ne Ne: proč by mě měl zajímat člen Hitlerjugend?

Jita Valerie Splítková - Názor z FaceBook

Jita Valerie SplítkováNázor z FaceBook

28.09.09 v 14:58

ne jak by mohla - patří do středověku, jako všichni církevní předáci - navíc je tu zvláštní věc - proč tak silnou ochranku a papamobil, chce boží vyslanec?

Jakub Hájek - Názor z FaceBook

Jakub HájekNázor z FaceBook

28.09.09 v 14:36

ne Osobně neuznávám katolickou církev ani její hierarchii. Navíc katolická církev není u nás jedinou církví, takže nějak nevidím jeho významnost...

Eva Jedličková - Názor z FaceBook

Eva JedličkováNázor z FaceBook

28.09.09 v 14:15

ne Připadá mi to,jako uctívat mimozemšťany.To už vážně nevíme co s penězma.:-((

Michaela Hrnčiarová - Názor z FaceBook

Michaela HrnčiarováNázor z FaceBook

28.09.09 v 13:47

ne ne, tato návštěva mě nechává ledově chladnou...

Petr Vaculčík - Názor z FaceBook

Petr VaculčíkNázor z FaceBook

28.09.09 v 13:21

ne Církev, zejména katolická, je představitelem porobení, poněmčení, ekonomické závislosti a ponížení našeho národa. Místo duchovní obnovy ji zajímá hmotné statky.

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

28.09.09 v 13:17

ne Jednak nejsem věřící, druhak mi většina křesťanských církví nevadí, ale katolická tedy zrovna ano, a za třetí - proboha, zrovna Ratzinger? Ne. Ne. Ne.

Pavla Hettnerová - Názor z FaceBook

Pavla HettnerováNázor z FaceBook

28.09.09 v 12:56

ne Spíše mě popuzuje,že tuto akci církev nehradí sama.
K výroku p. Kalouska: o morální autoritě církevních hodnostářů bych raději pomlčela.

Gábina Šťastná - Názor z FaceBook

Gábina ŠťastnáNázor z FaceBook

28.09.09 v 12:44

ano Těší mne,že papež prokázal,že je člověkem dneška a naše republika jej dokázala důstojně a mile přijmout.

František Podlipný - Názor z FaceBook

František PodlipnýNázor z FaceBook

28.09.09 v 12:24

ne Významná událost by byla, kdyby tomu zmrdovi někdo při jeho kázání prostřelil palici.

Lenka Bradacova - Názor z FaceBook

Lenka BradacovaNázor z FaceBook

28.09.09 v 12:22

ne Neuznávám někoho, kdo by nejradši zakázal antikoncepci a interupce.

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:54

ne Církev je organizace založená na lži. Nezajímá mě.

Jan Sušer - Názor z FaceBook

Jan SušerNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:38

ano Určitě ano. Návštěva hlavy největší křesťanské církve nemůže být nevýznamná. :-)

Markéta Želva Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta Želva PřerovskáNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:32

ano zajímá mě to. ne z pohledu věřícího (nejsem katolík), ale z pohledu kulturně politického a sociologického. zajímavý je i fenomén, jak s tím kdekdo nesouhlasí..

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:13

ano Původně jsem myslel, že ne - jako evangelík pro nás není lidskou hlavou církve papež, ale je důležitá, určitě.

Marie Štěpánová - Názor z FaceBook

Marie ŠtěpánováNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:10

ne Současný nejvyšší představitel katolické církve pro mne svým životem ztělesňuje pokrytectví. Navážím si ho a jeho názory jsou v mnohém špatné.

Daniel Vrba - Názor z FaceBook

Daniel VrbaNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:09

ano Vzhledem k tomu, že na něj zrovna koukám na TV... Zajímá mě to z kulturního hlediska. Katolík nejsem, ale je dobré poznávat svět a jeho součástí je ji papež.

Jiří Topenčík - Názor z FaceBook

Jiří TopenčíkNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:07

ano určitě je, a byl jsem moc rád, že jsem se jí mohl zúčastnin

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

28.09.09 v 11:03

ne Není, ani si jako pan Kalousek nemyslím, že je pro mě papež morální autorita. Přesto respektuju, že pro někoho být může.

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:59

ne ne, je to silne precenovany turista

Hani Finková - Názor z FaceBook

Hani FinkováNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:51

ne stačilo mi slyšet několik jeho výroků při páteční mši a i když v Boha věřím, myslím si, že katolická církev jen vymývá lidem mozky.

Jiří N. Rafaj - Názor z FaceBook

Jiří N. RafajNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:46

ne ne, ne, ne, ne, ne, ne a ještě jednou ne. Papež není významná osobnost, pro mě teda ne. \"Pánbu s námi a zlé pryč\"

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:46

ano Samozřejmě.

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:45

ano Je to osoba, která má vliv na miliony lidi, to je neoddiskutovatelné.

Šimon Hlinovský - Předseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

Šimon HlinovskýPředseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

28.09.09 v 10:40

ne Protože nejsem věřící, tak ne, ale jinak je to určitě významná událost, kterou sleduji aspoň v televizi.

Michal Brtníček - Názor z FaceBook

Michal BrtníčekNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:37

ne V boha věřím, ale nevěřím v rozšiřování této víry tajtrlíkama ve skleněném autě.

Ajsha Kral - Názor z FaceBook

Ajsha KralNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:34

ano Ne

Lukáš Franta - Názor z FaceBook

Lukáš FrantaNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:30

ne Významná událost to je, jde o vlivnou osobu - ale ne pro mě osobně, protože papež je hlava katolické církve - a to je s prominutím strašná pakáž.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:29

ne absolutně ne

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:24

ne Tím neříkám, že si ho jako osobnosti nevážím (i když JP2 byl jinej kanón), ale pro mne osobně je to zhruba stejně významné, jako koncert Evy a Vaška pod Řípem

Janík Tománek - Názor z FaceBook

Janík TománekNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:22

ne Ne, Katolickou církev považuji za středověký přežitek.

Blanka Ulaherová - Názor z FaceBook

Blanka UlaherováNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:20

ne Osobne nie, ale v tomto patrím skôr k menšine.

Jindřich Šroba - Názor z FaceBook

Jindřich ŠrobaNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:17

ano Ano, nepochybne ma. Ackoli nejsem verici a ke katolicke cirkvi i osobe papeze mam radu vyhrad, je to osoba natolik vyznamna, ze dulezitos navtevy nelze zpochybn

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

28.09.09 v 10:14

ano pro mě je všechno, co se u nás děje, významné a zajímavé.

Eva Dobríková - Názor z FaceBook

Eva DobríkováNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:57

ne Navstevu papeza za vyznamnu udalost dnes nepovazujem. Za cias Jana Pavla II. som mala iny nazor.

Elish Sedláčková - Názor z FaceBook

Elish SedláčkováNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:55

ne Nejsem věřící,církev vnímám jako \"svaté zlo\".Jen si vzpomeňte na organizaci OPUS DEI...kdy všechny zlé činy ospravedlňovali tím,že to konají ve jménu Boha.

Pavel Krček - Názor z FaceBook

Pavel KrčekNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:51

ano Ano samozrejme, je to vyznamna udalost, ktera se jen tak neopakuje, ze z toho udelali show, je vec druha. . .

Václav Bešťák - Názor z FaceBook

Václav BešťákNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:47

ne - považuji to jen za jednu velkou ohromnou show...

Petr Čézeta Šibík - Názor z FaceBook

Petr Čézeta ŠibíkNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:46

ne Papeze proste neprozivam...

Vladan Vaněk - Názor z FaceBook

Vladan VaněkNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:45

ne Církev je \"mafie\", nevěřím jejím ovečkám... Každý nechť si najde Boha svého.

Ivanka Akina - Názor z FaceBook

Ivanka AkinaNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:45

ne Rozhodně ne a díky plácání řečí kolem toho, že Češi jsou bezvěrci a bla bla bla, jsem si zase mohla po čase oprášit svoje důvody, proč nekoketuji s vírou.

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:43

ne Papež mi kompromituje víru: Není to o pokoře, kterou hlásá: Jeho přístup je pompéznost:

Honza Slavík - Názor z FaceBook

Honza SlavíkNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:42

ne Papez je jen dozivotne zvoleny generalni reditel predstavenstva nadnarodni spolecnosti. Uplne obycejny clovek. Nic vic nic min.

Petr Salamon - Názor z FaceBook

Petr SalamonNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:37

ne Ani Dalajlamy ani kohokoliv jiného. Boha ať hledá člověk sám a ne přes reproduktor...

David Martinasek - Názor z FaceBook

David MartinasekNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:36

ne Nevidim zadny duvod, proc by mela byt.

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:21

ne Ne, nebyt spamu v novinach, tak si ji ani nevsimnu...

Vojtěch Bednář - Názor z FaceBook

Vojtěch BednářNázor z FaceBook

28.09.09 v 09:20

ne http://twitter.com/aveius

A co si myslíte Vy?

Je pro Vás osobně návštěva papeže významná událost?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie