Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Myslíte si, že postavení mužů a žen v dnešní společnosti je rovnocenné?

Erik Svoboda - Názor z FaceBook

Erik SvobodaNázor z FaceBook

28.07.10 v 14:29

ne Je to smutné, i když jsou ženy daleko schopnější, pečlivější, důslednější atd..Naše ega nám to nedovolí.

Ondřej Šlejtr - Názor z FaceBook

Ondřej ŠlejtrNázor z FaceBook

19.06.10 v 10:37

ne Na druhou stranu je systém tabulkového poměru muži/ženy v mnoha evropských zemích nad pochyby absurdní. Ženy se časem prosadí a to i bez legislativních paskvilů

Martin M. Bednar - Názor z FaceBook

Martin M. BednarNázor z FaceBook

15.02.10 v 01:50

ne A je to rozhodne chyba. V zamestnani pro me neexistuje jine meritko nez schopnosti kazdeho bez ohledu na vek ci pohlavi.

Frantisek Nejedly - Názor z FaceBook

Frantisek NejedlyNázor z FaceBook

12.01.10 v 23:36

ne V rovině platové stále není rovnost zaručena. To se musí změnit. Je ale hloupé genderově soutěžit, kdo je lepší či horší. Jsme prostě kluci a holky. C´est tous.

Tereza Terrynka Hamralová - Názor z FaceBook

Tereza Terrynka HamralováNázor z FaceBook

22.12.09 v 07:49

ano jaký si to uděláš, takový to máš. A muži a ženy prostě nejsou stejní, už aby se s tím nablblé feministky smířily. Nebo můžou jít třeba fárat :-)

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

17.12.09 v 18:02

ne a tak to je spravne, tak to ma byť ! Komu je to proti mysli, může mu dozajista pomoci plastika. Jinak otázce nerozumím !

Andy Gottwald - Názor z FaceBook

Andy GottwaldNázor z FaceBook

14.12.09 v 23:16

nevím A hlavně: na nás, ptáky, zas kašlete, co?

:>(

Lenka Gottwaldová - Názor z FaceBook

Lenka GottwaldováNázor z FaceBook

14.12.09 v 08:32

ne A jsem ráda, že se nemusim dívat na chlapy, jak myjí okna.Hezčí představou je - mezi chytrými muži jedna žena,samozřejmě chytřejší než oni všichni dohromady.

Miruška Miroslava Táborská - Názor z FaceBook

Miruška Miroslava TáborskáNázor z FaceBook

22.11.09 v 23:22

ne Nevím ani, co se onou rovnocenností vlastně myslí. Chudák Muž.

Lukáš Moravec Mayer - Názor z FaceBook

Lukáš Moravec MayerNázor z FaceBook

08.11.09 v 11:28

ne Ne a je to smůla. Já uznávám jedině rovnocennost. A je mi špatně z těch, kteří si myslí, že jsou navrh.

Jiří Havrlant - Názor z FaceBook

Jiří HavrlantNázor z FaceBook

02.11.09 v 07:33

ne a všichni o tom vědí.

Viktor Kalabza - Názor z FaceBook

Viktor KalabzaNázor z FaceBook

25.10.09 v 16:26

ano I když kdo ví. Do advokátek je větší zájem o asistentky a na Angličtinu o lektorky. ;-)

Markéta Želva Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta Želva PřerovskáNázor z FaceBook

25.10.09 v 15:08

ano Zevnitř viděno žádnou diskriminaci nevidím. Jaké si to kdo uděláme, takové to máme.

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

25.10.09 v 14:31

ne Rovnocenné být nemůže nikdy, ale mohlo by být spravedlivější.

Filip Fifunja Oščádal - Názor z FaceBook

Filip Fifunja OščádalNázor z FaceBook

25.10.09 v 13:08

ne ani by to nebylo správné - obě pohlaví jsou velmi rozdílná - stejně jako většina mužů se nevyrovná ženě jako matce, tak ženy političky se nevyrovnají mužům

Monika Doležalová - Názor z FaceBook

Monika DoležalováNázor z FaceBook

17.10.09 v 00:04

ne ne,protože mne tím krmí moje liberálně feministická kamarádka, takže si toho přehnaně všímám,jinak bych řekla ano, každý si dokáže prosadit svou,poku o to stojí

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

13.10.09 v 16:39

nevím a to prkynko vazne davat dolu nebudu - to je skutecne diskriminacni!

Nikola Šeflová - Názor z FaceBook

Nikola ŠeflováNázor z FaceBook

13.10.09 v 16:38

nevím Rozhodně mohu být ráda, že nežiji v jiném století. Tento stav mi již víceméně vyhovuje. Určitá nadřazenost mužů nutí ženy více bojovat a pokořovat je.

Michal Kroupa - Názor z FaceBook

Michal KroupaNázor z FaceBook

12.10.09 v 23:13

ano a je velkou škodou, že číst lidí nepochopila, že ROVNOCENNÉ NEZNAMENÁ STEJNÉ. Rozdíly jsou a vždy budou, ale kdo něco umí, prosadí se bez ohledu na pohlaví.

Ota Luňák - Názor z FaceBook

Ota LuňákNázor z FaceBook

12.10.09 v 22:59

ano Je přesně takové, jaké je pro daný stav vývoje mužů a žen potřeba ;-)

Lukáš Matty Peterka - Názor z FaceBook

Lukáš Matty PeterkaNázor z FaceBook

11.10.09 v 12:34

nevím a co postavení gayů ??? Je rovnocenné jako postavení mužů ?

Ondruska Lubomir - Názor z FaceBook

Ondruska LubomirNázor z FaceBook

11.10.09 v 12:02

ano je mi to jedno

Magda Kocmiska - Názor z FaceBook

Magda KocmiskaNázor z FaceBook

11.10.09 v 10:24

nevím Podle situace, tohle téma se asi nikdy nevyřeší......

Milan Volf - Názor z FaceBook

Milan VolfNázor z FaceBook

11.10.09 v 00:30

ano Rozdíly mezi pohlavími se bohužel stále snižují. Ženy si často zbytečně dokazují, že jsou schopné vykonávat \"mužské\" činnosti stejně dobře jako muž.

Martina Tóthová - Názor z FaceBook

Martina TóthováNázor z FaceBook

10.10.09 v 01:33

ne . Obecně jsou považovány za lépe ovlivnitelné.

Pavel Vraštiak - Názor z FaceBook

Pavel VraštiakNázor z FaceBook

09.10.09 v 23:22

ano Problem v postaveni na pracovisti je spise dan prubujnosti nez-li pohlavim a stejne tak i v politice.

Bořek Peška - Názor z FaceBook

Bořek PeškaNázor z FaceBook

09.10.09 v 15:34

ne Muži jsou utlačováni!

Jiříček Blaha - Názor z FaceBook

Jiříček BlahaNázor z FaceBook

09.10.09 v 15:18

ne Není, ale rozhodně lepší než před léty

Miroslav Mlady - Názor z FaceBook

Miroslav MladyNázor z FaceBook

09.10.09 v 13:50

ne pokud nebude existovat \"matriarchát\" pak ano i kdyz je to dobrovolne a zalezi na kazdem jedinci do jake miry.

Zdeňka Frühaufová - Názor z FaceBook

Zdeňka FrühaufováNázor z FaceBook

09.10.09 v 11:25

ne Zdaleka ne - bohužel...

Marie Botikova - Názor z FaceBook

Marie BotikovaNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:35

ano ANO. Ženy mají možnost volby stejně jako muži a pokud se jejich volba neshoduje s feministickými představami, tak to ještě neznamená, že jde o nerovnocennost.

Jakub Hájek - Názor z FaceBook

Jakub HájekNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:33

ne Kdyby jo, nezaváděly by se nejrůznější kvóty a podobný blbosti.

Petra Kučerová - Názor z FaceBook

Petra KučerováNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:29

ne ne,ženy jsou často utlačovány.

Bára Kiliesová - Názor z FaceBook

Bára KiliesováNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:23

ne Až budou brát ženy na stejné pozici stejné platy jako muži, až se nebudeme setkávat s \"hospodským šovinismem\" a až budou ženy ve vedoucích pozicích, pak snad.

Lucie Krajčovičová - Názor z FaceBook

Lucie KrajčovičováNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:21

ne A myslím si, že ani nikdy nebude!

Sylva Ficová - Názor z FaceBook

Sylva FicováNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:11

ne ne. proto ta otázka a graf-)

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

09.10.09 v 10:02

ano Ale někteří se ho bohužel snaží zničit a degradovat například tím, že z žen udělají prostřednictvím všelikých kvót sprostý dobytek. Ten se taky počítá na kusy.

Filip Novák - Názor z FaceBook

Filip NovákNázor z FaceBook

09.10.09 v 09:57

ne Kdepak. Žádnou tuhle \"rovnocennost\" bych ani manželce nepovolil, to přináší jen problémy :-)

Marek Prchal - Názor z FaceBook

Marek PrchalNázor z FaceBook

09.10.09 v 09:56

ne Co když přijde na party krásná holka? Jinak já jsem zjistil, že spolupracuju převážně s ženami, všechny jsou krásné a inteligentnější než já. Mám prostě štěstí.

Lucie Rovna - Názor z FaceBook

Lucie RovnaNázor z FaceBook

09.10.09 v 02:31

ano není, ale také si nemyslím, že by mělo být naprosto rovnocenné. Vynucená rovnocennost v nerovnocenné společnosti vyvolá jen o to větší rozdíly a problémy.

Radek Materna - Názor z FaceBook

Radek MaternaNázor z FaceBook

08.10.09 v 20:57

ne Rovnoprávné jistě,ale rovnocenné???Jednou si společnost váží více mužů..a jindy žen,jako ostatně všeho ostatního..tak nač se posléz divit,když společnost je DAV

Xen Von Katz - Názor z FaceBook

Xen Von KatzNázor z FaceBook

08.10.09 v 18:55

ne Nie je a este dlho nebude

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

08.10.09 v 12:37

ano jak jinak

Magdalena Čevelová - Názor z FaceBook

Magdalena ČevelováNázor z FaceBook

07.10.09 v 00:27

ne Kdyby bylo, nikoho by nenapadlo se na to ptát...

Jita Valerie Splítková - Názor z FaceBook

Jita Valerie SplítkováNázor z FaceBook

07.10.09 v 00:09

ano hovořím jen o situaci v naší zemi a samozřejmě někde se i tady najde nerovnoprávnost, ale jednou žen, podruhé mužů,v podstatě máme všichni stejnou svojí svobodu

Jana Dvořáková - Názor z FaceBook

Jana DvořákováNázor z FaceBook

06.10.09 v 11:36

ne Není, a v některých oblastech je to tak v pořádku.

Janir Killman - Názor z FaceBook

Janir KillmanNázor z FaceBook

06.10.09 v 09:50

ne Myslím, že ženy mají ve společnosti výhody i nevýhody, v součtu je těch znevýhodnění více. Do budoucna můžeme porazit předsudky, ovšem porazíme biologii?

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

05.10.09 v 21:26

ne Není a ještě dlouho nebude, ale bohužel existují kultury, kde je postavení ženy ještě mnohem horší.

Zdenek Hurda - Názor z FaceBook

Zdenek HurdaNázor z FaceBook

05.10.09 v 19:48

ano Vždyť je zaručeno ústavou...

Martina Večerková - Názor z FaceBook

Martina VečerkováNázor z FaceBook

05.10.09 v 18:17

ne No to ani omylem. Žena dostává automaticky o pětinu nižší plat, doma ji stále čeká druhá šichta. Stále se na ni pohlíží jako na chodící dělohu nebo vagínu.

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

05.10.09 v 13:39

ne Spíše ne. Jak, ale bude vypadat svět až to bude úplně vyrovnané? Zůstane ještě \"normální\"?

Martina Vítková - Názor z FaceBook

Martina VítkováNázor z FaceBook

05.10.09 v 10:34

ne Muž, když hledá práci, neodpovídá na dotazy typu: \"Jak máte zajištěnou péči o děti v případě nemoci?\" a \"Plánujete další dítě v nejbližších třech letech?\"

Iveta Vilímková - Názor z FaceBook

Iveta VilímkováNázor z FaceBook

05.10.09 v 10:31

ne Ti, kteří nejvíce vytváří diskriminaci mezi muži a ženami si to totiž nepřipouští nebo si zcela mylně myslí, že jim chceme konkurovat při práci v dole.

Bára Javorková - Názor z FaceBook

Bára JavorkováNázor z FaceBook

05.10.09 v 10:29

nevím Já sama pracuju v ženském kolektivu (převážně ;-)), srovnávat si tedy netroufám.

Eva Hrindová - Názor z FaceBook

Eva HrindováNázor z FaceBook

05.10.09 v 09:37

ne Někteří muži si myslí, že je nutné ženy ovládat. A některé ženy si myslí, že je lepší se tomu podřizovat. Ale to jsou ti slabí - silní se chovají normálně:-))

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

05.10.09 v 08:42

ne Ale rozhodně si nemyslím, že cesta k nápravě vede násilnou cestou, jako je například pozitivní diskriminace...

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

05.10.09 v 04:26

ne A zaplaťpámbu za to! A doufám ani nebude, to by byl svět děsně fádní. (A s těmi, kteří si to zjednodušují jen na práci a na prachy, diskutovat nebudu.)

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

04.10.09 v 22:39

ne „Samozřejmě jsou ženy mužům nadřazené.“ ~ Karel Schwarzenberg

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

04.10.09 v 21:19

ne není:))) muži jsou zdomáčtělími mazlíčky...jsou jako zvířátka a ženy si je doma pěstují:)))) a ještě si je připustily k tělu..nejhorší věc:o)))))

Martin Bugner - Názor z FaceBook

Martin BugnerNázor z FaceBook

04.10.09 v 20:21

ne ... a dobře tak.
V opačném případě bych už byl raději hermafrodit ;-D

Petr Vaculčík - Názor z FaceBook

Petr VaculčíkNázor z FaceBook

04.10.09 v 19:52

ne Společnost neoceňuje ženu jako matku. Manažer (či manažerka) je mnohonásobné lépe společensky více ohodnocen, než matka, která se vzorně stará o svoje potomky.

Daša Turková - Názor z FaceBook

Daša TurkováNázor z FaceBook

04.10.09 v 19:38

ne rozhodně není

Jaroslav Koráb - Názor z FaceBook

Jaroslav KorábNázor z FaceBook

04.10.09 v 19:27

ne Má žena rozhodla, že mám napsat NE.

Štěpán Skripnik - Názor z FaceBook

Štěpán SkripnikNázor z FaceBook

04.10.09 v 16:57

nevím , ale lepší se to. Už stačí jen vyluxovat a můžu ven!

Karel Dolejší - Názor z FaceBook

Karel DolejšíNázor z FaceBook

04.10.09 v 15:49

ne Absolutně ne. Ženy jsou stále v nerovném postavení. Na druhé straně vůbec nepochybuji, že si s tím časem jistě poradí...

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

04.10.09 v 15:17

ne Žena musí odvést minimálně dvakrát tolik práce, aby byla stejně uznávaná jako muž.

Tom Blondýna Pokorný - Názor z FaceBook

Tom Blondýna PokornýNázor z FaceBook

04.10.09 v 15:11

ne Škoda, že vše funguje na egoismu, a ne podle povinností, které má jedno pohlaví vůči druhému. Právě to ego dělá naše vztahy a role mezi pohlavími nerovnocennými

Radek Čos - Názor z FaceBook

Radek ČosNázor z FaceBook

04.10.09 v 14:40

ano Pokud má žena zájem a schopnosti, prosadí se. Feminismus je jako genetické inženýrství - snaží se změnit přirozený vývoj a skončí velkým průserem.

Eda Bösser - Názor z FaceBook

Eda BösserNázor z FaceBook

04.10.09 v 14:22

nevím jde o to,jak se ktomu kdo postaví; a že ženy si naše postavení většinou pochvalují,ochotně se před nimi postavujeme,jen si to pak v hlavě nepřebíráme rovnocenně

Rene Kolar - Názor z FaceBook

Rene KolarNázor z FaceBook

04.10.09 v 14:01

nevím No,já myslím, že ženy jsou na tom dnes o hodně líp než muži, takže to rovnocenné není.Doba, kdy muži ženám vládli nebo si to aspoň mysleli je pryč.

Vojtěch Špacír - Názor z FaceBook

Vojtěch ŠpacírNázor z FaceBook

04.10.09 v 13:45

ne a je to dobre, kdyby jsme meli byt rovnoceni, tak proc by se vyrabeli dva modely?

Karel Bílek - Názor z FaceBook

Karel BílekNázor z FaceBook

04.10.09 v 13:42

ne sice tu nejsme jako u Saúdů, ale pořád bysme někoho jako je Bundeskanzlerin nezvolili

Martina Horáková - Názor z FaceBook

Martina HorákováNázor z FaceBook

04.10.09 v 13:42

ne Ani by nemělo být. Žena je základ. Myslím,že ženy jsou mnohem schopnější a produktivnější než muži. Myslím,že žena je více člověkem než muž...

Alena Adamová - Názor z FaceBook

Alena AdamováNázor z FaceBook

04.10.09 v 13:39

ne Není rovnocené. Ze zkušenosti vím, že žena za stejnou práci a zodpovědnost, bere menší plat. Často je podřízena muži, nedosahujícímu její úrovně, ale je to MUŽ

Ondřej Růžička - Názor z FaceBook

Ondřej RůžičkaNázor z FaceBook

04.10.09 v 13:25

ne Ne, ale tak jak je to dnes, je víceméně ve většině případů v pořádku. Nejsme přece stejní, nemůže být tedy stejné ani postavení ve společnosti. :)

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

04.10.09 v 13:25

ne Např.ženy v Evropské unii mají za stejnou práci jako muži v průměru o 15 % nižší plat,ačkoli mají kvalitnější akademické vzdělání.(Zdroj: Eurostat) atd.

Eva Francová - Názor z FaceBook

Eva FrancováNázor z FaceBook

04.10.09 v 12:41

ne Není a já bych si to ani nepřála (pokud je společností myšlena ta západní). Jsem ráda ženou se vším, co k tomu patří a mám ráda muže, když jsou to Muži.

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

04.10.09 v 12:39

ano naopak/ a teď to od řady žen schytám/, ženy teď v mnohém muže převálcují. To jen my, v pozadí se neumíme prosadit.

Dian Hrozek - Názor z FaceBook

Dian HrozekNázor z FaceBook

04.10.09 v 12:32

ano Ano, je

Radovan Bohumil Smokoň - Názor z FaceBook

Radovan Bohumil SmokoňNázor z FaceBook

04.10.09 v 12:21

ne Nikdy mě ani nenapadlo, že by mohlo být. Je to dáno především fyziologicky, mentálně, a jistě mnohými dalšími aspekty.. Karty prostě rozdala příroda..

Monika Zemanová - Názor z FaceBook

Monika ZemanováNázor z FaceBook

04.10.09 v 12:06

ne Bohužel nebo bohudík, to je na zvážení každého jedince, je pravda, že jaké si to udělám , takové to mám. Ženy však vydrží a dokáží mnohem více než leckterý muž.

Jan Vetchý - Názor z FaceBook

Jan VetchýNázor z FaceBook

04.10.09 v 12:03

ne , není a myslím, že nikdy plně rovnocenné nebude. Samozřejmě v globálním měřítku. Jinak je každý svého štěstí strůjce a své postavení má plně ve svých rukou.

Jitka Přikrylová - Názor z FaceBook

Jitka PřikrylováNázor z FaceBook

04.10.09 v 11:40

ano Je pitomost tvrdit, ze zeny jsou slabsi pohlavi. Na nektere benefity, co jsou pro muze bezne, ale stale nedosahnou. Ani muzi nemaji vyhody, ktere pozivaji zeny.

Honza Hejda - Názor z FaceBook

Honza HejdaNázor z FaceBook

04.10.09 v 11:26

ne Myslím si, že to ani není možné...

Tereza Holasová - Názor z FaceBook

Tereza HolasováNázor z FaceBook

04.10.09 v 11:24

ano jak si to kdo zařídí....:-)

Lucie Ambrosová - Názor z FaceBook

Lucie AmbrosováNázor z FaceBook

04.10.09 v 11:04

ne Na penízích je to vidět. Kdybych chtěla stejné peníze za stejnou práci jako chlap, tak mě zaměstnavatel pošle do háje. Jinak postavení ženy se zlepšuje.

Veronika Matoušková - Názor z FaceBook

Veronika MatouškováNázor z FaceBook

04.10.09 v 07:34

ne O rovnocenné postavení mužů a žen se snažili komunisti, a jak to dopadlo? Maminky soustružnice, traktoristky... Spíš by si partneři měli rozdělit co kdo udělá.

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

03.10.09 v 23:37

ne Ale je děláno vše proto, aby ženy mohly dělat vše co dělají muži a za podobnou odměnu. Jenže jak se dívá společnost na muže, co dělají ženské práce?

Josef Mikeš - Názor z FaceBook

Josef MikešNázor z FaceBook

03.10.09 v 21:54

ne Ale snad se to pomalu zlepšuje.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

03.10.09 v 21:51

ne a je to dobře, muži i ženy mají ve společnosti své nezaměnitelné role.

Radovan Auer - Názor z FaceBook

Radovan AuerNázor z FaceBook

03.10.09 v 21:16

ne Ale je tisíckrát rovnocennější, než bylo před dvaceti leta a milionkrát než před sto lety. A že nechci na olympiádě ženské vzpírání? Akvabelisty taky ne.

Terezie Štrochová - Názor z FaceBook

Terezie ŠtrochováNázor z FaceBook

03.10.09 v 21:04

ne Myslím si,že postavení mužů a žen nikdy nebude rovnocenné,v každém případě v dnešní době je to rozhodně lepší než před sto lety.

Renata Fabrigerová - Názor z FaceBook

Renata FabrigerováNázor z FaceBook

03.10.09 v 20:40

ne I když se už více mužů snaží o tzv rovnocennost, stále se ještě některé práce dělí na ženskou a mužskou.

David Martinasek - Názor z FaceBook

David MartinasekNázor z FaceBook

03.10.09 v 20:37

nevím A je mi to jedno, feministky si mohou strcit svoje nazory na patricna mista a vsichni ostatni se domluvi, tak o co tady kurva furt jde?

Jonáš Petrovský - Názor z FaceBook

Jonáš PetrovskýNázor z FaceBook

03.10.09 v 19:44

ne Záleží jak kde (usa vs. islámské země), ale obecně pořád ne. Ovšem občas má žena navrch, to se musí podotknout.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

03.10.09 v 19:37

ano V naší společnosti mají ženy naprosto stejné příležitosti jako muži. Rozdíly v postavení vyplývají z toho jak jich muži nebo ženy mohou nebo chtějí využívat.

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

03.10.09 v 19:17

ne Není, nicméně asi nejde o rovnocennost, ale o harmonizaci jejich postavení vzhledem k daným odlišnostem a k poslání přežití lidského rodu.

František Matas - Názor z FaceBook

František MatasNázor z FaceBook

03.10.09 v 18:45

ne ... jako není rovnocenné postavení americké ženy na vrcholném manažerském postu s negramotnou afghánskou ženou, závislou absolutně ve všem na svém manželovi ...

Lucie Červená - Názor z FaceBook

Lucie ČervenáNázor z FaceBook

03.10.09 v 18:39

ne I když se situace hodně zlepšila a rozdíly se pomalu stírají, pořád existují ryze ženské a mužské role, které v hlavách lidí stále přežívají....

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

03.10.09 v 18:21

ne V globálním světě ne, protože většina populace je v tzv.rozvojových zemích (apod.), a tam žena nemá status rovnocenného partnera.
U nás je to ale naopak :-)

Lišoun Fox - Názor z FaceBook

Lišoun FoxNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:57

ne Postavení mužů vůči ženám téměř ano (protože se nechávají přešít), postavení žen vůči mužům ne (protože ženy v dolech uhlí rozhodně nekutají) :D

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:43

ano Podle mého je tak rovnocenné, jak to jen biologická odlišnost dovoluje. Každé pohlaví má svá omezení - muž neporodí a žena moc dobrý horník taky nebude...

Daniel Vrba - Názor z FaceBook

Daniel VrbaNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:42

ano Jsou rovnocenné tím, že jsou jiné. Ženství a mužství má stejnou hodnotu. Pokud v rámci propagandy používají mužskou sílu místo ženské, zbytečně se oslabují.

Ondřej Vejsada - Názor z FaceBook

Ondřej VejsadaNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:41

ne Nene-mužům stojí mnohem víc! ;-)

Milada 熊猫 Střítezská - Názor z FaceBook

Milada 熊猫 StřítezskáNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:30

ano Já bych se o postavení žen nebála. Ony jsou dostatečně průbojné.Ženy si dokážou jít tvrdě za svým.V tomto ohledu jsem maskulinistka...

Roman Hlava - Názor z FaceBook

Roman HlavaNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:29

ne bohužel.

Boris Klepal - Názor z FaceBook

Boris KlepalNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:05

nevím A kdo říká něco jiného, tak lže. Ono to totiž není jak změřit.

Lucie Kudláčková - Názor z FaceBook

Lucie KudláčkováNázor z FaceBook

03.10.09 v 17:00

ne Ale je třeba uvědomit, že to není vina jenom pánské části obyvatelstva.

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

03.10.09 v 16:32

ano Vsichni maji stejne sance, staci jen vyuzit...

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

03.10.09 v 16:17

ano V tzv. západní společnosti víceméně ano; čím více na východ, tím hůř. Samo o sobě pak stojí peklo islámských (a jiných) teokracií.

Vlastimil Švarc - Názor z FaceBook

Vlastimil ŠvarcNázor z FaceBook

03.10.09 v 15:33

ne . . . . ne, žena má vždycky navrch

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

03.10.09 v 15:02

ano Poté, co byla zrušena vojenská prezenční služba a další diskriminační opatření vůči mužům, se už postavení mužů ženám téměř vyrovnalo.

Jindřich Šroba - Názor z FaceBook

Jindřich ŠrobaNázor z FaceBook

03.10.09 v 15:00

ano Samozrejm je to infividualni, protoze mnoho zen prijme nerovnocene postaveni, ale to i fura muzu.

Jan Kondziolka - Názor z FaceBook

Jan KondziolkaNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:56

ano Sak mame demokraciju, ne? Mozna neni rovnocenne, ale maji vsechny moznosti aby rovnocenne bylo. Pokud neni, je to jen jejich problem, ze se neprosadi...

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:49

ano To, že je existuje přirozené rozdělení rolí, ještě neznamená, že jedna z rolí je cennější než druhá.

Marcel Peter - Názor z FaceBook

Marcel PeterNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:45

ne Myslím, že postavení není rovnoprávné a tím pravým důkazem, je už možnost položení takovéto otázky. Na věci, které pokládáme za samozřejmé se neptáme - ty víme.

Vlasta Lochman - Názor z FaceBook

Vlasta LochmanNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:33

nevím je to těžce individuální.Já jsem muž a vždycky za stejnou práci dostávám míň než ženy.Někteří lidi míň prahnou po penězích a moci a takových je víc žen podle mě

Kateřina Sasová - Názor z FaceBook

Kateřina SasováNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:30

ne V něčem ano, v něčem ne. Třeba kvůli mateřské musí ženy přerušit kariéru a když najdou jiný způsob (chůva aj.), tak na ně společnost kouká jako na krkavčí matky

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:28

ne a nevidím důvod proč by mělo být - každej člověk (nejen muži vs. ženy) je jinej...

Danny Vacek - Názor z FaceBook

Danny VacekNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:26

ne , není a univerzálně ani nemůže být.

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:16

ne Nesdílím sice fanatické vize feministek, nicméně skutečnost, že ženy stále nemají v našem kapitalistickém marasmu své důstojné postavení, přehlížet nelze.

František Podlipný - Názor z FaceBook

František PodlipnýNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:13

ne Ne, muži jsou diskriminovaný.

Eva Vosje Fuxová - Názor z FaceBook

Eva Vosje FuxováNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:11

ne Dostávají méně peněz za stejné množství a stejnou kvalitu stejné práce.

Lenka Bradacova - Názor z FaceBook

Lenka BradacovaNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:11

ne Ale některé ženy si za to mohou samy.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:06

nevím dívám se na to z té mužské stránky. vyjádřím se k tomu až v komentáři. je toho víc co bych chtěl říct. rozhodně kdyby papež byl žena, byla by to pro mne událost

Stanislav Veselý - Názor z FaceBook

Stanislav VeselýNázor z FaceBook

03.10.09 v 14:03

ano Z mého pohledu ano. Jenže já se naučil vařit, šít, uklízet, prát. A tyto věci zvládnu dělat rád. Vážím si práce našich žen a beru je prostě jako sobě rovné.

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

03.10.09 v 13:51

ano , stejní nejsme, ale rovnocenní ano.

Michaela Šurmanová - Názor z FaceBook

Michaela ŠurmanováNázor z FaceBook

03.10.09 v 13:38

ne Ženám není umožněno chovat se jako ženy, aniž by za to nebyly persekuovány (pohrdáním apod.). Také pořád panuje despekt společnosti ke schopnostem žen..

Petra Šlesingerová - Názor z FaceBook

Petra ŠlesingerováNázor z FaceBook

03.10.09 v 13:33

ne Ženy nemají ani čas, ani náladu soupeřit s muži o nějakou rovnocennost.

Jana Volfová - Názor z FaceBook

Jana VolfováNázor z FaceBook

03.10.09 v 13:10

ne Určitě ne,ženy mají stále nižší plat,hůže hledají zaměstnání, byť jejich vzdělání je v průměru vyšší a feminizace chudoby je toho jen důsledkem

Daniel W. Zeman - Názor z FaceBook

Daniel W. ZemanNázor z FaceBook

03.10.09 v 13:09

ne A je to dobře.

Haroslaw Horác Wasrman - Názor z FaceBook

Haroslaw Horác WasrmanNázor z FaceBook

03.10.09 v 13:08

ne Nicméně to záleží na více hlediscích, které se nedají globálně zodpovědět jedním slovem..

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

03.10.09 v 13:03

ano Jistěže ano. Rovnocenné je zcela jistě.

Michaela Hrnčiarová - Názor z FaceBook

Michaela HrnčiarováNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:56

ne Pouze výjimečně. Hodně záleží i na ženách, zda chtějí, nebo se spokojí s tou nižší příčkou. I když, ono to někdy opravu nejde, že?

Petr Vlk Homolka - Názor z FaceBook

Petr Vlk HomolkaNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:55

nevím Občas mám pocit, že ženy ze sebe dělají muže a naopak.

Miriam Steffan - Názor z FaceBook

Miriam SteffanNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:54

ne \"žena musí vždycky vynaložit mnohem více úsilí, aby dosáhla stejného postavení jako muž.\" - a dokonce možná za tu stejnou práci dostane míň peněz

Petr Čézeta Šibík - Názor z FaceBook

Petr Čézeta ŠibíkNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:53

ne Neni a podle me je nejaka uplna rovnocennost BLBOST. V necem vynikaji zeny, v necem zase muzi... tak proc tyhle pomery nasilne (zakony) upravovat?

Marie Štěpánová - Názor z FaceBook

Marie ŠtěpánováNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:50

ne Bez ohledu na znalosti, žena musí vždycky vynaložit mnohem více úsilí, aby dosáhla stejného postavení jako muž.

Karel Drobeček Novotný - Názor z FaceBook

Karel Drobeček NovotnýNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:49

nevím Asi jak kde.

Matěj Čadil - Názor z FaceBook

Matěj ČadilNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:49

ne a je to tak dobře. Ano, jsou věci, které je třeba zlepšit, ale to že existují dvě odlišné role, neznamená,že jedna je horší a druhá lepší. Prostě nejsme stejní.

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:47

ne Ale naštěstí dochází v tomhle ohledu k značnému pokroku.

Jan Beneš - Názor z FaceBook

Jan BenešNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:47

ano Otázkou ale zůstává, zda by rovnocenná vůbec měla být... Myslím, že rozdíl mezi mužem a ženou není jen v pohlaví... Úlohy žen a mužů byly od počátků rozdílné...

Miriam Lefavre - Názor z FaceBook

Miriam LefavreNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:45

ano Ve společnosti ano, v zaměstnání bohužel ne. Otázka je špatně položená.

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:45

nevím Ale myslím, že muži už mají rovnocenné postavení. Ženy je doma méně tlučou, už je občas i někam pustí vyvenčit, když se zahalí do pořádného šátku.

Ivanka Akina - Názor z FaceBook

Ivanka AkinaNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:45

ne V globálu je mnoho žen, které nejsou rovnocenné s muži. Pak ovšem existují i ženy, které chlapům šéfují, mají vyšší platy, pozice. Jaký si to holky uděláte...

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:44

ne a tak je to spravne. neco je ciste muzskou zalezitosti, neco ciste zenskou. rovnopravnost (zvlast ta prosazovana zakonem) je zlo!

Honza Slavík - Názor z FaceBook

Honza SlavíkNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:39

ne Zeny nejsou za stejnou praci na stejnych pozicich jako muzi ohodneceny stejne. Praci odvadi casto mnohem lepe a jeste zvladaji starost o rodinu a domacnost.

Martin Vagner - Názor z FaceBook

Martin VagnerNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:38

ano a tam kde není se to velmi rychle srovnává a myslím, že je to jen a jen dobře. Jsme si přeci všichni rovni ne?;-)

Valerie Bromová - Názor z FaceBook

Valerie BromováNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:37

ne :D Děláte si srandu?

Michaela Neumannová - Názor z FaceBook

Michaela NeumannováNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:35

nevím Asi jak v čem.Každý z nás je unikum a tělesnost nás určuje k určitým rolím.Myslím,že je lepší to přijmout, než s tím bojovat ... ale pokud někdo bojuje rád...

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:30

ne Postavení žen a mužů NEMÁ být rovnocenné. Každé pohlaví má svoji roli. Důležité je, aby byl každý člověk ve společnosti SPOKOJENÝ, nikoli ROVNOCENNÝ.

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:29

ne Ve většině společnosti bohužel stále ne, ale podíl v rovnocenném přístupu k ženám se stále zvyšuje.

Karel Balcar - Názor z FaceBook

Karel BalcarNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:28

ano to víte že jo, koukněte na ty samičky co si s náma dělejí co chtějí:-)

Blanka Rohlík Fröhlichová - Názor z FaceBook

Blanka Rohlík FröhlichováNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:26

ne Ale je to čím dál lepší! Jen ten skrytý \"obchod s bílým masem\" na každém kroku. Bez minisukně dosáhne žena pořád méně než s ní (a nebo chlap i v teplákách)...

Martina Carol Lecjaksová - Názor z FaceBook

Martina Carol LecjaksováNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:22

ne jistě že ne, žena i muž mají jiné potřeby a jsou přizpůsobeni každý různým činnostem. Toto se dá pozorovat i jen čistě biologicky.

Johny Krasavec - Názor z FaceBook

Johny KrasavecNázor z FaceBook

03.10.09 v 12:18

ne Takove veci jako rovnocennost v tomto slova smyslu neexistuji. A je to dobre. Nikdo nechce aby spolecnost byla plna \"mužů\"

A co si myslíte Vy?

Myslíte si, že postavení mužů a žen v dnešní společnosti je rovnocenné?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Ogilvy Interactive
Daruj správně