Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Těší Vás, že má nyní EU prezidenta?

Jan Slavětínský - Názor z FaceBook

Jan SlavětínskýNázor z FaceBook

25.10.10 v 22:50

ano A jeste vice by mne tesilo, kdybych o nem tu a tam neco slysel...

Jája Vindu - Názor z FaceBook

Jája VinduNázor z FaceBook

05.08.10 v 23:56

ne Je to jen další byrokrat. Ať už EU s těma funkcema a regulacema vůbec přestane. Vznikla kvůli volnému pohybu trhů a to jaksi neplní a asi ani nechce plnit.

Ondřej Šlejtr - Názor z FaceBook

Ondřej ŠlejtrNázor z FaceBook

19.06.10 v 10:38

ne Ale trafika je to hezká.

Štěpán Sekanina - Názor z FaceBook

Štěpán SekaninaNázor z FaceBook

15.05.10 v 17:54

ano Velmi mne to těší, taková nula se jen tak dlouho nevidí.

Martin M. Bednar - Názor z FaceBook

Martin M. BednarNázor z FaceBook

15.02.10 v 01:46

ano Velice. Doufam take, ze tim integrace nekonci. Vubec se nebranim jakesi evropske federaci, jakkoli zustavam k uskutecneni techto planu skepticky.

Vlastimil Švarc - Názor z FaceBook

Vlastimil ŠvarcNázor z FaceBook

04.02.10 v 06:47

ano . . .velice !!! je to velmi prospěšná věc ! . . . a je to muž, nebo žena? a od kdy vůbec?

Lukáš Moravec - Názor z FaceBook

Lukáš MoravecNázor z FaceBook

30.01.10 v 23:20

ne Netěší mě samotná EU. Proč by mě měl těšit prezident?

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

26.01.10 v 10:44

ano Jsem stále názoru, že nějaké vedení (když už to na republikové úrovni nefunguje) to chce.

Frantisek Nejedly - Názor z FaceBook

Frantisek NejedlyNázor z FaceBook

12.01.10 v 21:37

ano Ikdyž EU nemá prezidenta, ale stálého předsedu Evropské rady. Van Rompuy je schopný vyjednavač a jistě své schopnosti uplatní. Navíc Rada potřebuje kontinuitu.

Milan Lopez Maděra - Názor z FaceBook

Milan Lopez MaděraNázor z FaceBook

11.01.10 v 00:17

ano Konečně bude možné se obracet pro mimounijní představitele na 1 osoby, jenž má mandát všech států...

Roman Tureček - Názor z FaceBook

Roman TurečekNázor z FaceBook

10.01.10 v 22:09

ne Další koho budeme živit!!!!

Karel Krejčík - Názor z FaceBook

Karel KrejčíkNázor z FaceBook

10.01.10 v 21:16

ne Co z toho mám?

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

10.01.10 v 21:14

ne .

Martina Večerková - Názor z FaceBook

Martina VečerkováNázor z FaceBook

10.01.10 v 13:23

ne je to další zbytečný plat,který hradím z daní.včetně všech poslanců,senátorů a asistentů posl.a sen.Brusel je moloch,který intenzivně pracuje na zdevastování E.

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

27.12.09 v 15:15

ne Dnes prezident, zítra jiný pseudopolitik, který by se neuživil sám, tak ho musíme živit my, stejně jako eurokomisaře. Zbytečné mrhání penězi.

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

17.12.09 v 01:16

ano , ale nevím zda mne má těšit, že jsme nyní v EU ? Rozporuplné vyjádření \"profipolitiků\" mne mate ! Jako ostatně již mnohokrát za mého života.

Lenka Gottwaldová - Názor z FaceBook

Lenka GottwaldováNázor z FaceBook

16.12.09 v 11:17

nevím co z toho pro nás plyne?

Vladimír Novák - Názor z FaceBook

Vladimír NovákNázor z FaceBook

15.12.09 v 11:38

ne Netěší mně Unie v této podobě, takže mně netěší ani prezident.

Andy Gottwald - Názor z FaceBook

Andy GottwaldNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:47

ne Je mi to u ocásku.

Jan Polívka - Názor z FaceBook

Jan PolívkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:34

ne EU by měla zůstatl jako prostor volného obchodu a volného toku idejí mezi suverénními demokratickými státy, ne se stát federativním stát.

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

12.12.09 v 15:54

nevím Je mi to jedno. Je to nevýrazná osobnost, která opravdu dopravu zastavovat nebude. Prozatím pouze formální funkce…

Vašek Vasiljevič Vyhnánek - Názor z FaceBook

Vašek Vasiljevič VyhnánekNázor z FaceBook

12.12.09 v 15:51

nevím Předtím tu nebyl... co se změní? Komunistický režim bude ještě větší než doposud?

Jana Najja Laňková - Názor z FaceBook

Jana Najja LaňkováNázor z FaceBook

12.12.09 v 15:43

nevím \"Fungovalo\" to bez něj, jak to bude \"fungovat\" s ním?

Jakub Myškin Hájek - Názor z FaceBook

Jakub Myškin HájekNázor z FaceBook

12.12.09 v 13:19

ne Ale rozhodně víc než by mě těšil ředitel zeměkoule.

Sonia Ritzková - Názor z FaceBook

Sonia RitzkováNázor z FaceBook

08.12.09 v 01:36

ne NE. Nějak nechápu k čemu je vlastně dobré mít dalšího prezidenta byrokrata nad sebou. Začinám si už v EU připadat jako Hurvajs, tohle můžeš a to už nesmíš...

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

07.12.09 v 09:53

ne je mi to vcelku, nebo vlastně naprosto u prdele...

Honza Koráb - Názor z FaceBook

Honza KorábNázor z FaceBook

07.12.09 v 02:10

ano Bez ohledu na to, kdo to aktuálně bude. Třeba jen pro to, že až bude někdo v USA nebo Číně chtít svá stanoviska konzultovat s Evropou, bude mít komu zavolat.

Jitka Brandejska - Názor z FaceBook

Jitka BrandejskaNázor z FaceBook

30.11.09 v 08:28

ano Je to krok správným směrem.

Robert Rameš - Názor z FaceBook

Robert RamešNázor z FaceBook

30.11.09 v 08:19

ano Ale měli to nabídnout Václavu Klausovi. EU už mohla být federace a do Prahy by se přesunula sídla všech významějších orgánů superstátu.

Zdenek Strnad - Názor z FaceBook

Zdenek StrnadNázor z FaceBook

29.11.09 v 21:08

ne aby ta funkce měla nějaký smysl, musel by to být autoritativní osvícený despota s obrovskými pravomocmi. Takový král Miroslav. V rovnostářské Evropě nemožné.

Roman Hlava - Názor z FaceBook

Roman HlavaNázor z FaceBook

29.11.09 v 19:06

nevím Je mi to v celku jedno. Uvidíme, kam se nám ta unie vyvine.

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

29.11.09 v 18:00

ano Jsme jednotný celek = máme hlavního představitele. To je správné. Ale teprve čas ukáže, zda se tento post (a ti, kdo si na něj sáhnout) osvědčí.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

29.11.09 v 13:54

ne ..opravdu nevím,proč by mne to mělo těšit..
těší mne,že není povinnost se z toho těšit.

Bronislav Indra - Názor z FaceBook

Bronislav IndraNázor z FaceBook

29.11.09 v 11:05

ne Nechápu, co by mně na této skutečnosti mělo těšit a čím jsou potěšeni Ti, kteří hlasují ANO. Celá EU patří zrušit a začít znova od začátku, něco jako restart PC

Radič Ivan - Názor z FaceBook

Radič IvanNázor z FaceBook

28.11.09 v 18:15

ano Ja si myslím že peníze které ten pán a paní ministrně dostanou by se daly vynaložit daleko užitečněji ale s mým názorem nesouhlasí paní Merklová takže sorry ...

Renata Řeháková - Názor z FaceBook

Renata ŘehákováNázor z FaceBook

27.11.09 v 19:54

ne Netěší..z EU je kolosální moloch ve kterém si malý stát jako je ČR ani nepípne..EU prezident plní funkci modela na ukazování do médií...a historie se opakuje...

Ondřej Tichý - Názor z FaceBook

Ondřej TichýNázor z FaceBook

27.11.09 v 09:06

ne Vždycky jsem byl proti integraci EU. Ale asi nejméně to těší pana guvernéra Klause :-)

Petra Šlesingerová - Názor z FaceBook

Petra ŠlesingerováNázor z FaceBook

25.11.09 v 21:57

ne Nevím, k čemu by to mělo být dobré.

Ondřej Vejsada - Názor z FaceBook

Ondřej VejsadaNázor z FaceBook

24.11.09 v 15:54

ano Těší - snad už dají chvíli pokoj!

Tomáš Paul - Názor z FaceBook

Tomáš PaulNázor z FaceBook

24.11.09 v 15:10

ano No to je blbá otázka. To je jako kdyby se mně někdo zeptal, jestli mně těší dnešní počasí, netěší, ale nic s tím nenadělám a hlevně, s tím nemůžu nic dělat.

Tomáš Šilhánek - Názor z FaceBook

Tomáš ŠilhánekNázor z FaceBook

24.11.09 v 13:58

ne Jsem pro referendum a EU neuznavam, kam se podela suverenita CR? Jsme jen posluhovaci...

Daniel Kucej - Názor z FaceBook

Daniel KucejNázor z FaceBook

24.11.09 v 13:56

ne Co je to prezident? Loutka, s kterou manipulují jiní!!

Lukáš Moravec - Názor z FaceBook

Lukáš MoravecNázor z FaceBook

24.11.09 v 13:07

ne A nezajímá mě to. Socialisticky hybrid jako je EU stejně žádnou budoucnost nemá.

Lukáš Franta - Názor z FaceBook

Lukáš FrantaNázor z FaceBook

24.11.09 v 12:35

ano Jsem z toho úplně nadšený - vrcholná událost letošního roku! Teď ještě prezidenta Zeměkoule a bude ta sestava komplet.

Michaela Šurmanová - Názor z FaceBook

Michaela ŠurmanováNázor z FaceBook

24.11.09 v 11:21

ne Ani ne, prijde mi to zbytecne. Mam pocit, ze to bude spis draha loutka bez skutecne moci, ktera bude v podstate k nicemu.

Roman Randalf Kresta - Názor z FaceBook

Roman Randalf KrestaNázor z FaceBook

24.11.09 v 11:18

nevím Snažím se tento žabožroutí neosocializmus v maximální možné míře ignorovat.

Marián Sojčiak - Názor z FaceBook

Marián SojčiakNázor z FaceBook

24.11.09 v 11:09

ne Jeho uloha je nejasna a rozdelenie moci ostane nadalej v rukach osi Berlin-Pariz. A davam aj NIE Lisabonskej zmluve.

Robert Gubáš - Názor z FaceBook

Robert GubášNázor z FaceBook

24.11.09 v 11:01

ne je to pouze formální zastřešení byrokratického monstra.

Pavel Kočička - Názor z FaceBook

Pavel KočičkaNázor z FaceBook

24.11.09 v 11:00

ano Hlavně nás to bude těšit za deset dvacet let.

Juri Slovliker - Názor z FaceBook

Juri SlovlikerNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:59

nevím Je mi to naprosto u prdele.......

Vít Turms Pavlůsek - Názor z FaceBook

Vít Turms PavlůsekNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:48

nevím Nějak ta zpráva ke mně nedorazila - nejspíš proto, že to nejspíš nebude nic zásadního. Jen další židle pro dalšího byrokrata. Čemu to přesně prospěje?

Sylva Ficová - Názor z FaceBook

Sylva FicováNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:48

nevím prezident je nálepka médií, ve skutečnosti jím není - těšilo by mě, kdyby to byla výrazná osobnost, ale takhle?

Tomas Hodbod - Názor z FaceBook

Tomas HodbodNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:47

ano Tuto instituci je třeba nejprve vyzkoušet, proto je dobře, že ji získal úřednicky schopný člověk a ne \"silná osobnost\" některé ze zemí EU.

Lukáš Benzin Benda - Názor z FaceBook

Lukáš Benzin BendaNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:45

ne Pry jeho role bude spise urednicka a organizacni. Hmm, ze ale bere plat ktery by zafinancoval provoz male nemocnice. No a jeste se bude platit cely urad.

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:26

ne Protože ten pán mi nic neříká. Pokud první prezident EU je takový noname... jací budou ti další? Bude EU razit heslo: \"buď hrdý na svou průměrnost\"?

Petr Fridrich - Názor z FaceBook

Petr FridrichNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:21

ne Protože hlavním kritériem výběru bylo zjevně, aby to byla neznámá a nenápadná osobnost, která nezastíní některé národní politiky...

Daniel Kmoch - Názor z FaceBook

Daniel KmochNázor z FaceBook

24.11.09 v 10:16

ne Je to pouze další úředník, jehož úloha je nejasná a stojí nás nemalé peníze.

Hrabě Fon Brno - Názor z FaceBook

Hrabě Fon BrnoNázor z FaceBook

23.11.09 v 21:36

ne , chtěl bych, aby EU začala fungovat jak má namísto hraní si na stát. \"Prezident\" bez mandátu to nevytrhne.

Martin Klicpera - Názor z FaceBook

Martin KlicperaNázor z FaceBook

23.11.09 v 19:20

ne zase další člověk, kterej si bude držet přeplacený místo

Jan Šmakal - Názor z FaceBook

Jan ŠmakalNázor z FaceBook

23.11.09 v 18:28

ano Jistě. Stejně tak jako mě těší, že Spojené království má Supreme Court a Senát PČR podatelnu.

Květa Nováková - Názor z FaceBook

Květa NovákováNázor z FaceBook

23.11.09 v 17:35

ne Nevidím v tom žádné plus pro naší republiku

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

23.11.09 v 16:32

nevím Je otázka, co bude jeho úloha. Pokud reprezentovat, tak je mi to jedno. Pokud krotit velké hráče, tak mu přeji mnoho úspěchů.

Jirka Maier - Názor z FaceBook

Jirka MaierNázor z FaceBook

23.11.09 v 15:24

ne Je mi to celkem jedno. Důležitější je, jestli EU konečně začne nějak fungovat, nemám totiž moc pocit, že by nám život vždy zlehčovala...

Pavel Kuchař - Názor z FaceBook

Pavel KuchařNázor z FaceBook

23.11.09 v 14:55

ano Na hodnoceni je brzo, uvidíme, jak náš nový EU prezident bude bojovat za naší EVROPU :-)

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

23.11.09 v 14:04

nevím , je mi to tak nějak jedno, vlastně jsem to ani nevěděla. Nicméně podstatné jsou skutky. Takže uvidíme...

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

23.11.09 v 14:00

nevím K čemu je to dobré?

Lukáš LuHo Hovorka - Názor z FaceBook

Lukáš LuHo HovorkaNázor z FaceBook

23.11.09 v 13:58

ne kdyby se ovšem vzdal svého honoráře ve prospěch dětského domova tak bych ho miloval

Thomas Wizzard - Názor z FaceBook

Thomas WizzardNázor z FaceBook

23.11.09 v 12:50

nevím vydobude-li si na velkých členských zemích, komisi a radě místo, které mají prezidenti mít, stane se EU světovým hráčem. nezvládne-li to, jsme v obrovském prů--

Dominika Šebková - Názor z FaceBook

Dominika ŠebkováNázor z FaceBook

23.11.09 v 11:44

nevím Nějak se v tom ještě moc neorientuju...

Karel Drobeček Novotný - Názor z FaceBook

Karel Drobeček NovotnýNázor z FaceBook

23.11.09 v 11:42

nevím je mi to docela fuk....

Vilém Jurek - Názor z FaceBook

Vilém JurekNázor z FaceBook

23.11.09 v 11:16

nevím Vždyť já ani nevím, jak se jmenuje. Ale i tak mi to připadá, jako obchůdek s funkcemi. Nestačil by předseda EU komise?

Jan Beneš - Názor z FaceBook

Jan BenešNázor z FaceBook

23.11.09 v 10:38

ne A je mi to úplně jedno, jde jen o dobře placené místo pro byrokrata. Být Van Rampuy cítil bych se jen jako figurka ve hře Francie, Británie a Německa...

Bronislav Šimoník - Názor z FaceBook

Bronislav ŠimoníkNázor z FaceBook

23.11.09 v 09:57

ne Jsem naprosto nadšen. Konečně se EU začíná řídit našimi zvyklostmi. Prezidentem, premiérem, atd. má být člověk, který ne, že by něco dokázal, ale vadí nejmíň

Stáňa Šrobová - Názor z FaceBook

Stáňa ŠrobováNázor z FaceBook

23.11.09 v 09:46

ano těší.
Jen, jak psal jeden známý coby comment... jeste by se pomalu mely zacit rusit prezidenti jednotlivych statu.. a zacit by mohli u toho naseho :-))

Katka Plachá - Názor z FaceBook

Katka PlacháNázor z FaceBook

23.11.09 v 09:42

nevím Tyto věci jsou mi totálně ukradený.

Boris Klepal - Názor z FaceBook

Boris KlepalNázor z FaceBook

23.11.09 v 09:32

ano Těší mě to stejně, jako že ČR má prezidenta. A náš prezident, to je, panečku, nějaký prezident!

Honza Dolejší - Názor z FaceBook

Honza DolejšíNázor z FaceBook

23.11.09 v 09:18

ne Další zbytečná funkce v už tak přebyrokratizované Unii

Hana Zámorská Jr - Názor z FaceBook

Hana Zámorská JrNázor z FaceBook

23.11.09 v 09:15

ne Jestli mi dá někdo pádný důvod se z tohoto těšit, svou odpověď zvážím.

Jan Rambousek - Názor z FaceBook

Jan RambousekNázor z FaceBook

23.11.09 v 09:08

ne Není mi jasné, k čemu nám to bude.

Romana Šumavská - Názor z FaceBook

Romana ŠumavskáNázor z FaceBook

23.11.09 v 08:57

ne Vítejme v novém SSSR

Pavel Janda - Názor z FaceBook

Pavel JandaNázor z FaceBook

23.11.09 v 08:51

ne momentál¨ně je mi to buřt. ;)

Veronika Matoušková - Názor z FaceBook

Veronika MatouškováNázor z FaceBook

23.11.09 v 08:22

ne Ne, protože se nikdo neobtěžoval nám normálním smrtelníkům vysvětlit, co z toho plyne pro řadové občany.

Bára Javorková - Názor z FaceBook

Bára JavorkováNázor z FaceBook

23.11.09 v 08:08

ne Předseda, prezident..jaká funkce to bude pak?

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

23.11.09 v 07:57

ne Netěší, protože mi to je jedno, ať si EU dělá co uzná za vhodné.

Josef Ferda - Názor z FaceBook

Josef FerdaNázor z FaceBook

23.11.09 v 07:13

ne Další naprosto zbytečná funkce s obrovským aparátem a stotisícovými důchody. A byrokracie bují...a bují...kam se to řítíme?

Karel ﺍﷲ Bílek - Názor z FaceBook

Karel ﺍﷲ BílekNázor z FaceBook

23.11.09 v 00:51

nevím Ta funkce mi přijde OK a asi i nutná, ale v současnosti ten člověk nezastupuje vůbec nikoho...

Daniel Stromovous Vrba - Názor z FaceBook

Daniel Stromovous VrbaNázor z FaceBook

23.11.09 v 00:18

ne To je tak těžké, aby volný pohyb osob, zboží a služeb mohl existovat bez kontraproduktivního byrokratického aparátu, norem a idiotských regulací?

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

23.11.09 v 00:16

ne Nechápu k čemu toho týpka potřebujem..fck EU..nepotřebujem EU.. je mi úplně šumák..ten prezident pro mě neznamená nic...

Miruška Miroslava Táborská - Názor z FaceBook

Miruška Miroslava TáborskáNázor z FaceBook

22.11.09 v 23:16

ne EU má prezidenta? Myslela jsem, že jsem jen dostali jakési Rompuye... tak prezident!

Jitka Polakova - Názor z FaceBook

Jitka PolakovaNázor z FaceBook

22.11.09 v 23:04

nevím Autobusový jízdný mi to nezlevní.

Jiří Válek - Názor z FaceBook

Jiří VálekNázor z FaceBook

22.11.09 v 22:17

nevím připadá mi to jako vytváření oficiálního loutkového divadýlka se superbyrokracií EU v zákulisí. Kdo na tom nejvíc vydělá? Mocní vlkodlaci nebo oVčané ? Hádejte.

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

22.11.09 v 22:03

nevím nechám se překvapit, co to Evropě přinese.

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

22.11.09 v 21:53

ne Když neprošla ústava EU, tak prezident je jen oklika k témuž cíli. Skutečnost, že je to nevýrazná postava, mne ubezpečuje v tom, že za nitky EU tahá někdo jiný.

Josef Mikeš - Názor z FaceBook

Josef MikešNázor z FaceBook

22.11.09 v 21:17

nevím Nevidim na tom nic ůžasného ale beru na vědomí.

Michal Urban - Názor z FaceBook

Michal UrbanNázor z FaceBook

22.11.09 v 19:53

ne \"Pán\" Evropy nepřinese nikdy nic dobrého..

Ladislav Matuska - Názor z FaceBook

Ladislav MatuskaNázor z FaceBook

22.11.09 v 19:23

ano Ale mě je to jedno.

Martin Kopta - Názor z FaceBook

Martin KoptaNázor z FaceBook

22.11.09 v 18:10

ano EU má prezidenta? Pokud ano, pak mě to těší, ale zatím jsem si nevšiml, že by měla.

Petr Vaculčík - Názor z FaceBook

Petr VaculčíkNázor z FaceBook

22.11.09 v 17:50

ne Volba se odehrála někde ve výšinách orgánů EU. Žádná kampaň nebyla, v tisku jen pár poznámek. Můj president to není.

Vitek Novy - Názor z FaceBook

Vitek NovyNázor z FaceBook

22.11.09 v 17:26

ne poslední dobou mi připadá že v EU přibývá byrokracie a ubývá demokracie. Těžko říct nakolik pomůže Evropě president, kterého téměř nikdo nezná...

Šimon Hlinovský - Předseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

Šimon HlinovskýPředseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

22.11.09 v 17:09

ano EU musí být jednotná a je dobře, že bude mít jednoho velkého vůdce.

Dominik Jandl - Názor z FaceBook

Dominik JandlNázor z FaceBook

22.11.09 v 17:02

ano Sice nejsem příliš spokojen s volbou konkrétní osoby, ale jsem rád, že v čele Rady EU nadále nebude zástupce předsedajícícho státu...

Milan Svoboda - Názor z FaceBook

Milan SvobodaNázor z FaceBook

22.11.09 v 16:59

ne Ne. další zbytečná funkce a s ní spojená byrokracie. Další krok k evropské federativní unii amerického stylu, kteroužto odmítám.

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

22.11.09 v 16:39

ne a oficialne EU prezidenta nema :) Navic ten zvoleny \"prezident\" EU je ted defacto pan \"nikdo\"...

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

22.11.09 v 16:33

ne Popravdě řečeno je mi to krajcvajc putna a fuk a na dosah ruky.

Karel Zvára - Názor z FaceBook

Karel ZváraNázor z FaceBook

22.11.09 v 16:09

ne EU má prezidenta? To mi něco uniklo. Myslel jsem si, že má předsedu Rady..

Kristina Strachova - Názor z FaceBook

Kristina StrachovaNázor z FaceBook

22.11.09 v 15:20

ne Evropská unie přestává být unií různorodých zemí a stává se jednolitou hmotou několika málo vedoucích a velké části oslepených a odstavených států.

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

22.11.09 v 15:11

ne Další miliony z našich daní na jeho plat a služebnictvo ...

Charlie Monroe - Názor z FaceBook

Charlie MonroeNázor z FaceBook

22.11.09 v 15:08

ne Je to smutne, jak se centralizuje moc… Uvidime za par desitek let, az se bude chtit EU spojit s USA a nakonec budeme volit presidenta sveta...

Richard Pech - Názor z FaceBook

Richard PechNázor z FaceBook

22.11.09 v 15:05

ne V referendu před vstupem do EU jsem hlasoval pro vstup do EU, nedal jsem souhlas se založením Spojených států Evropských.. Sarkozy jako příští prezident,BRRR!

Dian Hrozek - Názor z FaceBook

Dian HrozekNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:46

nevím Mě je to jedno ;-)

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:41

ne Nemám důvod proč se radovat, neboť z EU se tak ještě výrazněji stává byrokratický neoliberální moloch.

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:35

ano Lepší prezident než nějaký král, kancléř anebo generální tajemník.

Tom Rudolf - Názor z FaceBook

Tom RudolfNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:27

ano Ale jak se to osvědčí v praxi ukáže, až čas....

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:18

ne Myslím, že je to velmi, velmi předčasné.

Markéta Želva Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta Želva PřerovskáNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:10

nevím naprostý nezájem o tuhle celebritu. hodnotím lidi podle činů, ne podle funkcí. takže bude muset nejdřív něco udělat, abych mohla hodnotit.

Standa Falcon Jančík - Názor z FaceBook

Standa Falcon JančíkNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:07

nevím Nevím, kdo to je, nevím, kdo jsou další zvolení lidé kolem něj, nevím, co od toho můžu očekávat.

Monika Zemanová - Názor z FaceBook

Monika ZemanováNázor z FaceBook

22.11.09 v 14:03

ano Ano, jsem z toho natolik odvázaná, že jsem nemohla ani uvařit nedělní oběd.-))

Jana Brožová - Názor z FaceBook

Jana BrožováNázor z FaceBook

22.11.09 v 13:57

ano Věřím, že je to krok k tomu, aby Evropská unie přestala být na světové scéně politickým trpaslíkem.

Lukas Maixner - Názor z FaceBook

Lukas MaixnerNázor z FaceBook

22.11.09 v 13:53

ne Nechápu, proč jej EU má a co je náplní jeho práce. A zase o něco víc si vážím prezidenta českého.

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

22.11.09 v 13:53

ne Těšilo by mě, kdyby byrokracie a funkce v EU __UBÝVALY___ a ne že budou vznikat další. Pak nemá být krize, když nikdo nemaká a všichni jen zasedají...

Petr Bolek - Názor z FaceBook

Petr BolekNázor z FaceBook

22.11.09 v 13:46

ne A proč by mělo. Neznám ho, nevolil jsem ho, nikdo neví k čemu vlastně bude. Zbytečná funkce za zbytečně moc peněz.

Martin Bugner - Názor z FaceBook

Martin BugnerNázor z FaceBook

22.11.09 v 13:14

nevím ... co se změní :-(

Jindřich Šroba - Názor z FaceBook

Jindřich ŠrobaNázor z FaceBook

22.11.09 v 13:03

ano Na hodnoceni je prilis brzy. Obecne je dobre, ze ta funkce vznikla. Je to dobry trend, ale jak bude naplnena se teprve ukaze.

Robert Kubíček - Názor z FaceBook

Robert KubíčekNázor z FaceBook

22.11.09 v 13:01

ne Organizaci nebo teď už spíše státu EU neveřím. Nic na tom nezmění, ani to, že EU má prezidenta. Mohu říct jen PánBůh s námi a zlej pryč.

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:59

ne Stačí mi Klaus :-))

Karel KloKi Kreidl - Názor z FaceBook

Karel KloKi KreidlNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:56

ne Jedná se jen o další nevolenou figurku, která stejně bude muset poslouchat 27 hlasů.

Mišule Červená - Názor z FaceBook

Mišule ČervenáNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:52

ne Myslím, že je to zbytečné!

Radek Materna - Názor z FaceBook

Radek MaternaNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:50

nevím Tak nějak je mi jedno jestli máme presidenta,či snad třeba jen \"osvíceného\" monarchu.Život jde beztak dál....

Janík Tománek - Názor z FaceBook

Janík TománekNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:42

ne Další zbytečná funkce.

Vlasta Lochman - Názor z FaceBook

Vlasta LochmanNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:39

ne netěší mě žádnej zástupce zástupce v téhle hře na demokracii.

Milan Volf - Názor z FaceBook

Milan VolfNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:28

nevím Mě je totak nějak jedno :)

Daniel Kocum - Názor z FaceBook

Daniel KocumNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:27

ne Po tom co ratifikovali lisabon už vůbec ne!Dřív jsme poslouchali příkazy z SSSR pak z USA a teď EU, to nemáme ani špetku České hrdosti rozhodovat o sobě sami?

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:27

nevím Mě by to i těšilo, EU však žádného prezidenta nemá.

Jan Kondziolka - Názor z FaceBook

Jan KondziolkaNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:24

ano A hlavne se divim, ze to vybrali tka rychle. Asi jim do toho nekecali ti nasi curacci...

Tereza Levova - Názor z FaceBook

Tereza LevovaNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:22

ano Studuji a cestuji po celé Evropě. Mám přátele ze všech států EU. Cítím se být Čechem stejně jako Evropanem. Jsem definitivně PRO jakoukoliv další integraci.

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:21

ne a netěší mne ani EU jako taková :-|

Martin Zaplatílek - Názor z FaceBook

Martin ZaplatílekNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:11

nevím Vážně?!

Renata Wilflingová - Názor z FaceBook

Renata WilflingováNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:07

nevím Nevím, proč by mě to mělo těšit..?

Libor Čermák - Názor z FaceBook

Libor ČermákNázor z FaceBook

22.11.09 v 12:00

ano Ale myslím, že se měl vybírat jinak a měla by to být výrazná osobnost. A do budoucna by nebylo od věci zapřemýšlet, zda by si ho němeli Evropani volit přímo.

Radek Čos - Názor z FaceBook

Radek ČosNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:59

nevím Nikdo nerozumí blábolu který se jmenuje Lisabonská smlouva, takže ten šedivý úředníček bez charismatu nepatří mezi důležité věci v mém životě...

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:56

ne krom toho ze je nevoleny (coz samo o sobe je dost pruser) je to dalsi zbytecny urednicky aparat, na ktery budeme vsichni doplacet.

Aleš Balcar - Názor z FaceBook

Aleš BalcarNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:48

ano ...i ne. Funkce silného šéfa, který bude respektován v USA, Čině či Rusku rozhodně Unii chyběla. Van Rompuy ale takovým šéfem bohužel nebude.

Pavel Klíma - Názor z FaceBook

Pavel KlímaNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:44

nevím Nejak neznam jeho prava ani povinnosti, tak nevim, jestli ma pro mne vyznam jeho existence na evropskem trune....

Tomas Jindrisek - Názor z FaceBook

Tomas JindrisekNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:43

ne Mně starý předseda evropské komise bohatě stačil. Prezident EU? Jako malí jsme říkali, nechovej se jak ředitel zeměkoule... toto je už dost blízko :)

Terča Mrcha Štroch - Názor z FaceBook

Terča Mrcha ŠtrochNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:41

ne Jestliže má EU prezidenta, tak za chvíli bude z Evropské unie vytvořen jeden stát (nejspíš Spojené státy evropské) a ČR zase bude mít nad sebou \"pána\" :(

Tomáš ✩ Listík - Názor z FaceBook

Tomáš ✩ ListíkNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:38

ne Banda jedna socialistická, potřebujou akorát všechno centralizovat, hajzlové.

Daniela Hozakova - Názor z FaceBook

Daniela HozakovaNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:35

ano ano tesi a chcela by som sa dozit toho aby europa fungovala ako jedna krajina co sa tyka dopravy telefonov a tak pod.

Karel 'skejpr Ondrka - Názor z FaceBook

Karel 'skejpr OndrkaNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:17

nevím Je mi to v zásadě absolutně volný, ale uznávám, že je mi příjemné vědomí, že byl zvolen nekontroverzní, neznámý a nejspíš inteligentní člověk a ne nějaký panák

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:17

ne Kdyby to byla skutecna osobnost, volena!, ktera by dokazala Evropu reprezentovat ve svete jako silnou zemi a uvnitr EU udelat poradek, nemam nic proti, ale...

Libor Špůrek - Názor z FaceBook

Libor ŠpůrekNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:14

ano Stejně jako zvolení Gorbačova prezidentem SSSR bylo posledním krokem před ropzpadem SSSR, dává zvolení prezidenta SESR naději, že se historie bude opakovat...

Daniel Scibrany - Názor z FaceBook

Daniel ScibranyNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:13

ne Nie neteším sa, som za vystúpenie SR z EÚ, NATO a všetkých podobných zločineckých organizácii...

Sebastian Palo - Názor z FaceBook

Sebastian PaloNázor z FaceBook

22.11.09 v 11:07

ne Čas ukáže,či európske spoločenstvo potrebuje,túto funkciu.

Haroslaw Horác Wasrman - Názor z FaceBook

Haroslaw Horác WasrmanNázor z FaceBook

22.11.09 v 10:55

ne Těšilo by mě mnohem víc, kdyby vybrali někoho jiného, než zrovna Zelinku a Kyselku...

Katka Svobodová - Názor z FaceBook

Katka SvobodováNázor z FaceBook

22.11.09 v 10:50

ne Jen další figurka....

Josef Vraj - Názor z FaceBook

Josef VrajNázor z FaceBook

22.11.09 v 10:45

nevím Je mi to jedno :)

A co si myslíte Vy?

Těší Vás, že má nyní EU prezidenta?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Ogilvy Interactive
Daruj správně