Přejít k navigaci »


Vaše názory na otázku: Souhlasíte se schválením státního rozpočtu v této podobě?

Martin M. Bednar - Názor z FaceBook

Martin M. BednarNázor z FaceBook

15.02.10 v 01:38

ano Vzhledem ke krizove situaci nebyla jina cesta. Schodek rozpoctu je ale hruzny. Je nutne usilovat o rozpocet vyrovnany. Mandatorni vydaje se proto musi snizit.

Lukáš Moravec - Názor z FaceBook

Lukáš MoravecNázor z FaceBook

30.01.10 v 23:14

ne Sice se mě to až tak netýká, ale proč dělat zbytečnosti..

Petr Pulc - Názor z FaceBook

Petr PulcNázor z FaceBook

26.01.10 v 10:51

ne Aneb, \"kdyby byla Česká republika akciovou společností, už dávno by byla v konkurzu\".

Petra Kolárová - Názor z FaceBook

Petra KolárováNázor z FaceBook

24.01.10 v 22:24

ne Umějí jen zvyšovat daně. Podívejte na návrhy Věcí veřejných a učte se! Současné strany nejsou pružné, berou jen lidem ale nikdy pro ně nic neudělají!

Vojtěch Špacír - Názor z FaceBook

Vojtěch ŠpacírNázor z FaceBook

15.01.10 v 12:44

ne kdyz nemam penize, tak setrim!

Markéta Želva Přerovská - Názor z FaceBook

Markéta Želva PřerovskáNázor z FaceBook

15.01.10 v 11:23

ne NE. a pro pana Tupáčka: zajímalo by mne, z čeho žijete, že se tak zasazujete za tento zprzněný rozpočet.

Tomáš Kaplan Fojtík - Názor z FaceBook

Tomáš Kaplan FojtíkNázor z FaceBook

15.01.10 v 10:50

ne Nesouhlasím, ale jsem rád, že o něm nemusím rozhodovat a hlasovat.

Jana Lavuova - Názor z FaceBook

Jana LavuovaNázor z FaceBook

14.01.10 v 08:04

ne Ale necháme to těm ...........ty mají větší hlavu. Stejně s tím nic nenaděláme !!!!!!!!

Karel Krejčík - Názor z FaceBook

Karel KrejčíkNázor z FaceBook

10.01.10 v 21:18

ne A tuplem ne s jeho dalším przněním.

Robert Badalec - Názor z FaceBook

Robert BadalecNázor z FaceBook

10.01.10 v 21:12

ne .

Kateřina Horáková - Názor z FaceBook

Kateřina HorákováNázor z FaceBook

27.12.09 v 15:22

nevím Vždyť je to vlastně jedno, pomocí rozpočtových opatření se udělají takové změny, že ten rozpočet nepozná ani autor. Je to jen divadlo pro lidi.

Libor Prakesch - Názor z FaceBook

Libor PrakeschNázor z FaceBook

23.12.09 v 21:03

ne ne já nic takového neschvaluji..
nesleduji.
.. a nerespektuji.
...ententýkydvašpalíky...

Luboš Velecký - Názor z FaceBook

Luboš VeleckýNázor z FaceBook

23.12.09 v 14:35

ne Souhlasit může jen člověk bez lásky k této zemi. Je to ve stylu: \"PO NÁS POTOPA\".

Vlastimil Švarc - Názor z FaceBook

Vlastimil ŠvarcNázor z FaceBook

22.12.09 v 14:48

ne ne, jedině když aspoň ta půlka z něj, co jde na úplatky pro politiky, zůstane v Čechách - větší šance, že zamezíme velkému odlivu našich peněz do zahraničí :-D

Josef Albert - Názor z FaceBook

Josef AlbertNázor z FaceBook

22.12.09 v 14:02

ne pro inspiraci na googlu:Návrh na ekonomickú reformu J. Schlimbacha

Lucie Trávníčková - Názor z FaceBook

Lucie TrávníčkováNázor z FaceBook

22.12.09 v 13:31

ne a NE!

Petr Vaculčík - Názor z FaceBook

Petr VaculčíkNázor z FaceBook

21.12.09 v 20:36

ne Rozpočet je špatný. Je stejně špatný jako předchozí rozpočty, kdy se rozhazovalo (ČSSD) nebo se rušila progresivita daní (ODS).

Karel Koc - Názor z FaceBook

Karel KocNázor z FaceBook

20.12.09 v 21:31

ne třeba bych nesponzoroval vánoční výzdoby měst. U nás ve Znojmě máme kýčovitý předměty v ulicích, který jsou vážně k zblití. K čemu? pro turisty z Tyrol? možná..

Katka Beránková - Názor z FaceBook

Katka BeránkováNázor z FaceBook

20.12.09 v 09:14

ne Ne , nesouhlasím

Roman Šmucler - Názor z FaceBook

Roman ŠmuclerNázor z FaceBook

20.12.09 v 08:39

ne Je možné pokrátit mnoho výdajů. A ne na úkor těch nejchudších- hlavně je potřeba přestat krást. Opencard, silnice, zbrojní zakázky, \"nezaměstní\"- tam to je.

Vladislav Černík - Názor z FaceBook

Vladislav ČerníkNázor z FaceBook

19.12.09 v 21:35

ne Takto koncipovaný rozpočet je horší než provizorium.

Petr Zeman - Názor z FaceBook

Petr ZemanNázor z FaceBook

19.12.09 v 18:37

ne Ne - je jediná možná odpověď, ano ale - je alibismus, ano - je rezignace.

Jonáš Petrovský - Názor z FaceBook

Jonáš PetrovskýNázor z FaceBook

19.12.09 v 17:46

nevím já se o rozpočty moc nezajímám. ale podle té velké diskuze by toho mohli dost škrknout, takže doufám, že ví, co dělají.

Jan P. Hanousek - Názor z FaceBook

Jan P. HanousekNázor z FaceBook

19.12.09 v 17:33

nevím - státní rozpočet je mi upřímně u prdele...

Vladan Vaněk - Názor z FaceBook

Vladan VaněkNázor z FaceBook

19.12.09 v 17:27

ne S tak ďábelským deficitem se snad ani souhlasit nedá. Obzvlášť mne pak vytočil způsob, jakým byl schválen.

Libor Čermák - Názor z FaceBook

Libor ČermákNázor z FaceBook

19.12.09 v 17:03

ano V současné době je nutné především znova nastartovat a pořádně rozjet růst HDP. A s přehnaným krácením výdajů se dle mého názoru růst HDP moc nrozběhne.

Vilém Jurek - Názor z FaceBook

Vilém JurekNázor z FaceBook

18.12.09 v 19:56

ne Jde se na ruku socanům, peníze chtějí vytřískat z přírody, kultury nebo učitelů namísto toho, aby se ubralo tam, kde má. Kde? Posuďte sami.

Honza David - Názor z FaceBook

Honza DavidNázor z FaceBook

18.12.09 v 16:35

ne Mělo se snad šetřit nebo se pletu?

Marthinek Kaňka - Názor z FaceBook

Marthinek KaňkaNázor z FaceBook

18.12.09 v 13:45

nevím Nezajímám se o to . .

Martin Kopta - Názor z FaceBook

Martin KoptaNázor z FaceBook

18.12.09 v 12:22

ne .

Jan Vaclav Cep - Názor z FaceBook

Jan Vaclav CepNázor z FaceBook

17.12.09 v 22:04

ne ... co k tomu více říci? Nelíbí se mi, že se dává málo peněz na kulturu, vědu, vzdělávání ...

David Hynek - Názor z FaceBook

David HynekNázor z FaceBook

17.12.09 v 07:04

ne Fyzikové jistě jásají, v české státní kase je černá díra ...

Ladislav Bigdragon Orel - Názor z FaceBook

Ladislav Bigdragon OrelNázor z FaceBook

17.12.09 v 07:01

ne co víc říct k populismu a diletantizmu

Josef Kreuz - Názor z FaceBook

Josef KreuzNázor z FaceBook

17.12.09 v 01:02

ne a současně si položme otázku, proč takový rozpočet vznikl a kdy to vlastně začalo ! Proč se nešetřilo, když to šlo a kteří v řadě ministrů a vlád jsou na vině ?

Ray Pal - Návštěvník

Ray PalNávštěvník

17.12.09 v 00:43

ne , ale ptejme se, kde a proč to začalo (rozuměj ten šílený schodek ve státním rozpočtu) ! A taky kdo byl u \"kormidla\" !

Petr Holub - Názor z FaceBook

Petr HolubNázor z FaceBook

16.12.09 v 23:27

ne NE! ..a když shlédnete tento dokument http://video.google.cz/ videoplay?docid=2184454767580799888&hl=cs&emb=1 # možná pocítíte ještě větší bezmocnost!

Šimon Hlinovský - Předseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

Šimon HlinovskýPředseda 5. místní skupiny ČČK Praha 1

16.12.09 v 23:26

ne Přestože v posledních dnech moc nestíhám politiku sledovat, vím že ČSSD prosadila plno zbytečných dluhů, které zase odnese náš lid.

Tom Blondýna Pokorný - Názor z FaceBook

Tom Blondýna PokornýNázor z FaceBook

16.12.09 v 22:06

ne ale co se dá dělat. Lepší než hospodařit s rozpočtovym provizoriem.

Marie Terezie Štroch - Názor z FaceBook

Marie Terezie ŠtrochNázor z FaceBook

16.12.09 v 22:00

nevím Raději se tím příliš nezabývám, protože bych zjistila, že to zase odneseme my, obyčejní lidi :(

Petr Vandas - Názor z FaceBook

Petr VandasNázor z FaceBook

16.12.09 v 21:39

ne Konečně lidi musí pochopit, že žít na dluh se prostě nemá. A půjčovat si na věci, které nepřinesou prospěch v budoucnosti je naprostý nesmysl.

Jan Hrušák - Názor z FaceBook

Jan HrušákNázor z FaceBook

16.12.09 v 21:33

ne někteří si zřejmě myslí: \"Čím hůř, tím hůř\"

Renata Řeháková - Názor z FaceBook

Renata ŘehákováNázor z FaceBook

16.12.09 v 21:27

ne Jaké provizorium??Co to je za hovadinu??Máme provizorní vládu tak proč ne rozpočet??Tatíček se musí v hrobě obracet jak to vedete....tatíček se ptá oral -li si?

Josef Šlejtr - Názor z FaceBook

Josef ŠlejtrNázor z FaceBook

16.12.09 v 20:14

ne Bohužel zvítězil populismus.

Jiří Macák - Názor z FaceBook

Jiří MacákNázor z FaceBook

16.12.09 v 20:04

ne Nebo se z toho nevyhrabem ...

Tomáš Netušil - Názor z FaceBook

Tomáš NetušilNázor z FaceBook

16.12.09 v 19:32

ne Už by se konečně měli všichni zamyslet a udělat radikální škrty, abychom byli konečně v plusu...

Honza Palička - Názor z FaceBook

Honza PaličkaNázor z FaceBook

16.12.09 v 16:54

ne KSČSSD se opět ukázala jako banda příživnickejch hovad. Oni si nahrabou, socky co je volej dostanou přidáno a slušný lidi ať si splácej dluh třeba sto let.

Daniel Mejta - Názor z FaceBook

Daniel MejtaNázor z FaceBook

16.12.09 v 16:44

ne Je to normální korupce voličů, kteří vidí jen krátkodobý prospěch a je jim jedno co bude za pár let.

David Nevečeřal - Názor z FaceBook

David NevečeřalNázor z FaceBook

16.12.09 v 16:30

ne Nejde do nekonečna rozdávat budoucí příjmy, už je na čase udělat výrazné škrty a systémové změny a rychle spěchat aspoň k nule...

Daniel Scibrany - Názor z FaceBook

Daniel ScibranyNázor z FaceBook

16.12.09 v 16:01

nevím sa k tomu vyjadriť pretože žijem na Slovensku..

Petra Šlesingerová - Názor z FaceBook

Petra ŠlesingerováNázor z FaceBook

16.12.09 v 15:35

ne A doufám, že se stihneme z republiky vytěhovat dřív, než to tu celé zkrachuje.

Konektor A.s. - Názor z FaceBook

Konektor A.s.Názor z FaceBook

16.12.09 v 15:35

ne V době, kdy naše hospodářství rostlo raketovým tempem, jsme stíhali utrácet tempem ještě vyšším. Přišel čas zaplatit večírek.

Standa Falcon Jančík - Názor z FaceBook

Standa Falcon JančíkNázor z FaceBook

16.12.09 v 15:12

ne Rozhodně ne a postoj, který vůči rozpočtu zaujala ODS je pro mne naprosto nepochopitelný.

Luďa Sefzig - Názor z FaceBook

Luďa SefzigNázor z FaceBook

16.12.09 v 15:12

ne Rozhodně ne! Škoda jen, že někteří, kteří problematiku znají a často mluví o nutnosti reformy, hlasovali pro:( To je smutné. http://deepmined.blogspot.com

Josef Piska - Názor z FaceBook

Josef PiskaNázor z FaceBook

16.12.09 v 08:14

ne Rozdávají co nemají! Díky tomu můj měsíční syn už dluží hromadu peněz, aniž je vůbec viděl! Brzy bude mít alergii na oranžovou, červenou i modrou!

Marek Tomek - Názor z FaceBook

Marek TomekNázor z FaceBook

15.12.09 v 20:35

ano .. šetřil bych jinde. Například v resortu obrany, ve fondu dopravní infrastruktury... V žádném případě bych nešetřil na obyčejných lidech.

Dalibor Piska - Názor z FaceBook

Dalibor PiskaNázor z FaceBook

15.12.09 v 19:23

ne Vždy se hledají úspory odspodu.

Podkolenka Kostičkovaná - Názor z FaceBook

Podkolenka KostičkovanáNázor z FaceBook

15.12.09 v 17:06

ne Neeeeeeeeeeeeeeee

Miroslav Knedla - Názor z FaceBook

Miroslav KnedlaNázor z FaceBook

15.12.09 v 11:42

ne Je to ostuda....

Vladimír Novák - Názor z FaceBook

Vladimír NovákNázor z FaceBook

15.12.09 v 11:37

ne Komunisti hlasovali pro pozměňovací návrhy a potom nehlasovali pro rozpočet. Jasná ukýázka destrukce. Čím hůř, tím pro ně líp? ODS zklamala a Topolánek ať skonč

Štěpán Skripnik - Názor z FaceBook

Štěpán SkripnikNázor z FaceBook

15.12.09 v 09:48

ne , samozřejmě že ne. Ani ždibec za nehet neputuje do naší domácí kasy.

Hana Huntova - Názor z FaceBook

Hana HuntovaNázor z FaceBook

14.12.09 v 21:42

ne Dlužit není dobré. Kdybych se zadlužila sama, můžu si sama nadávat. Když mne zadlužuje někdo jiný, můžu na to jenom bezmocně koukat. To naštve.

Sonia Ritzková - Názor z FaceBook

Sonia RitzkováNázor z FaceBook

14.12.09 v 21:33

ne NE

Hrabě Fon Brno - Názor z FaceBook

Hrabě Fon BrnoNázor z FaceBook

14.12.09 v 20:33

ne , je to velmi špatný vtip.

Tomas Danita - Názor z FaceBook

Tomas DanitaNázor z FaceBook

14.12.09 v 19:10

ne Néééé!!

Jan Babovák - Názor z FaceBook

Jan BabovákNázor z FaceBook

14.12.09 v 19:05

ne V žádném případě. Je to nejrychlejší cesta do záhuby celé naší ekonomiky.

Milan Svoboda - Názor z FaceBook

Milan SvobodaNázor z FaceBook

14.12.09 v 17:24

ne ... státní rozpočet je nicméně výborný eufemismus pro zlodějské praktiky zkorumpované, populistické a politicky korektní byrokracie..

Petr Gašparík - Názor z FaceBook

Petr GašparíkNázor z FaceBook

14.12.09 v 14:07

ne this is no technological breakdown,
oh no, this is a road to hell

Bára Javorková - Názor z FaceBook

Bára JavorkováNázor z FaceBook

14.12.09 v 14:03

ne Je to na pytel.

Pavel Sikora - Názor z FaceBook

Pavel SikoraNázor z FaceBook

14.12.09 v 13:59

ne nesouhlasím s žádným schodkovým rozpočtem

Květa Nováková - Názor z FaceBook

Květa NovákováNázor z FaceBook

14.12.09 v 13:01

ne Už moje babička říkávala, že dluh ujídá polévku z mísy.A kde nic není, ani čert nebere. Bohužel bere jak vidíme.

Jan Rezab - Názor z FaceBook

Jan RezabNázor z FaceBook

14.12.09 v 12:35

ne Ačkoliv souhlasím s tím, že byl nějaký schválen, v této podobě je to velká chyba. Pitomý populismus. Musíme hospodařit, výsledovka na nule nebo v zisku.

Falkon Nightsdale - Názor z FaceBook

Falkon NightsdaleNázor z FaceBook

14.12.09 v 12:18

ne Ekonomika ČR je v rozkladu - na dlouho - a tím i státní příjmy. Přesto se v rozpočtu počítá s utrácením na dluh.. Takže zas o krůček blíže k státnímu bankrotu..

Marek Baco - Názor z FaceBook

Marek BacoNázor z FaceBook

14.12.09 v 11:05

ne ten cirkus si navic nezasluhuje ani komentar

Petr Melničuk - Názor z FaceBook

Petr MelničukNázor z FaceBook

14.12.09 v 10:55

ne Je to takový náš typický český kočko-pes, udělaný tak, aby se vyšlo vstříc všem. Bez ohledu na to co to znamená pro ty, kteří ten rozpočet svými daněmi plní.

Tomáš Búřil - Názor z FaceBook

Tomáš BúřilNázor z FaceBook

14.12.09 v 10:42

ne Ne, je to zase šílený socialistický kočkopes a plýtvání našimi penězi...

Josef Kuklínek - Názor z FaceBook

Josef KuklínekNázor z FaceBook

14.12.09 v 10:42

ne Odpovědnost za škody včetně jejich náhrad, darebáci ! Nepřejte si chvíli, kdy si ji půjdeme vybrat.

Antonin Stefka - Názor z FaceBook

Antonin StefkaNázor z FaceBook

14.12.09 v 10:20

ne no comments

Martin Paur - Názor z FaceBook

Martin PaurNázor z FaceBook

14.12.09 v 10:12

ne Ty kdo hlasovali o navyseni rozpoctu by meli potrestat za vlastizradu!

Ondřej Čenovský - Názor z FaceBook

Ondřej ČenovskýNázor z FaceBook

14.12.09 v 09:59

ne Děkuji nechci...

Kristyna Mothejzikova - Názor z FaceBook

Kristyna MothejzikovaNázor z FaceBook

14.12.09 v 09:33

ne NE! Kdo to bude splacet???

Martin Půta - Názor z FaceBook

Martin PůtaNázor z FaceBook

14.12.09 v 09:18

ano Ne, prožíráme budoucnost našich dětí. Dluhy jednou stejně zaplatí ti, kterým se dnes jakoby pomáhá a čím bude dluh vyšší tím bude šetření bolestnější...

Karel KloKi Kreidl - Názor z FaceBook

Karel KloKi KreidlNázor z FaceBook

14.12.09 v 08:55

ne Kupování hlasů voličů ze státního rozpočtu mi přijde naprosto amorální a nezodpovědné.

Veronika Matoušková - Názor z FaceBook

Veronika MatouškováNázor z FaceBook

14.12.09 v 08:31

ne Nemůžu přece souhlasit s něčím, co ve finále zasrabí život mým dětem ve stylu \"po nás potopa.\"

Zdeňka Adlerová - Názor z FaceBook

Zdeňka AdlerováNázor z FaceBook

14.12.09 v 07:51

ne Nemám slov ...

Katka Plachá - Názor z FaceBook

Katka PlacháNázor z FaceBook

14.12.09 v 06:56

nevím Nerozumím a nesleduju.

Jiří Válek - Názor z FaceBook

Jiří VálekNázor z FaceBook

14.12.09 v 00:48

ne řešení je v odpovědnosti těch, kdo spravují jakékoliv státní finance. Mizí-li beztrestně v divných zakázkách i XXX miliard, nemá smysl šetřit na chudých X mld.

Miroslav Pechát - Názor z FaceBook

Miroslav PechátNázor z FaceBook

14.12.09 v 00:14

ano Nelze snižovat daně a fňukat, že v eráru nejsou peníze. To je nezodpovědné. Opencard-miliarda fuč-ODS. Tam je třeba šetřit. Ne na soc. výdajích pro potřebné.

Jan Husák - Názor z FaceBook

Jan HusákNázor z FaceBook

13.12.09 v 23:05

ne Zvyšuje deficit státních financí!!!

Václav Rout - Názor z FaceBook

Václav RoutNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:59

ne Jednoznačně nesouhlasím, ale naši drazí vůdci holt mají opačný názor. Tímto způsobem není možné se státního dluhu zbavit.Proč to tady rozebírám, škoda slov.

Andy Gottwald - Názor z FaceBook

Andy GottwaldNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:46

ne Já jsem sice jen papoušek, ale ani já nejsem takový mamlas, abych si sežral všechno proso na roky dopředu.

Antonín Jirout - Názor z FaceBook

Antonín JiroutNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:44

ne v zásadě ne, každý ví že může utratit jen to co vydělal a pokud utratí víc, tak je asi v něčem veliký problém

Lukáš Kraina - Názor z FaceBook

Lukáš KrainaNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:39

ne Je to smutné. Naštěstí téměř 90 % hlasujících si uvědomuje tuto hrůzu. Teď bude důležité, aby se těch 90% projevilo ve volebním roce 2010. Zvolme lépe. :-)

Jakub Myškin Hájek - Názor z FaceBook

Jakub Myškin HájekNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:37

ne Nejde ani tolik o ty prachy samotné, jako o způsob, jak se s nimi zachází...

Tomáš Trejbal - Názor z FaceBook

Tomáš TrejbalNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:30

ne tímto způsobem tak závažné rozhodnutí

Jan Polívka - Názor z FaceBook

Jan PolívkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:23

ne Ne, kdo se mnou nesouhlasí, měl se dneska dívat na Otázky Václava Moravce. Důvodů pro neschválení v této podobě tam padla celá řada.

Martin Ferfecki - Názor z FaceBook

Martin FerfeckiNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:04

ne Rozhodně ne, jako občan mám podíl na státním dluhu a přitom jsem si osobně nikdy nic nepůjčil. Dluh by měl být podílově naúčtován těm co vládli v době od vzniku

Vasek Stupka - Názor z FaceBook

Vasek StupkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 22:02

ne Paroubek je piča!

Jakub Handy Škrbel - Názor z FaceBook

Jakub Handy ŠkrbelNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:56

ne NE NE NE...další hřebík do naší rakve

Jan Mandát - Názor z FaceBook

Jan MandátNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:52

ne Zásadně ne!

Lukáš LuHo Hovorka - Názor z FaceBook

Lukáš LuHo HovorkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:48

nevím jestli je horší provizorium nebo rozpočet...

Jan Garis - Názor z FaceBook

Jan GarisNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:41

ne Rozhodně ne. Domnívám se, že existují i jiná řešení, aniž by by zdírám lid.V současné době mě to připadá, jako příprava na následný krach.

Hääkon Ólav Rämmón - Názor z FaceBook

Hääkon Ólav RämmónNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:40

ne NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ... RADŠI TU INFRASKTRUKTURU RADŠI PROJÍME, ŽEEEEE????????? HEZKÉ SVÁTKY A NEZAPOMENTĚ NA KALENDÁŘ.. ps: já na Vás pátek v TV koukal.. ;-)

Tereza Levova - Názor z FaceBook

Tereza LevovaNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:36

ne V době kdy se snaží všechny ostatní státy ušetřit, kde se dá, tak český Kocourkov přidá státním zaměstnancům. Ostuda!

Dita Hanousková - Názor z FaceBook

Dita HanouskováNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:24

ne :-|

Jaroslav Koráb - Názor z FaceBook

Jaroslav KorábNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:21

ne Naše bezmoc vůči aktu transparentního nakoupení stáda příslušných voličů. :-(

Jiří Straka - Názor z FaceBook

Jiří StrakaNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:14

ne Co mne se týče, splnil Paroubek a socani mé očekávání dokonale. Nic víc než hulvátství, populismus a dluhy jsem od nich nečekal.

Olga Koncevičová - Názor z FaceBook

Olga KoncevičováNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:13

ne To je dobré... Nikdo nesouhlasí. Tak za koho teda kopou naši hlavouni?

Tomáš Luzar - Názor z FaceBook

Tomáš LuzarNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:13

ne Ne nesouhlasím!

Václav Eddycek Eder - Názor z FaceBook

Václav Eddycek EderNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:06

ne Byl jsem pro vládní rozpočet, za což se tato fraška označit nedá. Říkám to takto zdvořile jen proto že jsem unaven...

Svatopluk Čech - Názor z FaceBook

Svatopluk ČechNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:06

ne !

Jelena Lenka Příplatová - Názor z FaceBook

Jelena Lenka PříplatováNázor z FaceBook

13.12.09 v 21:03

ne NE! NE! NE! Je vůbec potřeba komentář?

Aleš Kratochvíl - Návštěvník

Aleš KratochvílNávštěvník

13.12.09 v 21:02

ne Rozhodně nesouhlasím, je to další cesta do pekel (spíš ještě dál), myslím si, že kdyby se schválil, tak na konci by to vedlo ještě k vyšší zadluženosti.

Bronislava Bartoňová - Názor z FaceBook

Bronislava BartoňováNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:57

ne ! Někdo tam nahoře by se měl KONEČNĚ! zamyslet nad tím, jak budeme splácet ty dluhy, které zatím pořád jenom rostou a rostou. Toto je trend \"po nás potopa\".

Zdenek Pech - Názor z FaceBook

Zdenek PechNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:57

ne Ne! Oceňuju snahu odborníků zajistit aspoň přežívání, ale s tímto mančaftem? OpenCard, Justiční palác atd? Škoda, že není vůle řešit příčinu namísto důsledků...

Andrea Blahoutová - Názor z FaceBook

Andrea BlahoutováNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:56

ne Každý dělá jak umí.. Česká republika asi lépe neumí!

Mišák Mision Starý - Názor z FaceBook

Mišák Mision StarýNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:53

ne Socani pryč!

Dominik Bečka - Názor z FaceBook

Dominik BečkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:52

ne Raději bez komentáře.

Miruška Miroslava Táborská - Názor z FaceBook

Miruška Miroslava TáborskáNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:51

ne ne, nicméně nesouhlasit s hovadinami není až tak náročné. Ještě méně náročné ale je, hovadiny k posouzení vůbec nepředkládat.

Dian Hrozek - Názor z FaceBook

Dian HrozekNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:48

ne Socani vymohli plivanec peněz, z kterýho stejně většina lidí neuvidí ani korunu, zato nám tendle plivanec může v budoucnu pěkně uškodit. Vivat Maďarsko!

Adam Šoukal - Názor z FaceBook

Adam ŠoukalNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:43

ne Máme u moci totální idioty, ale pořád jsou ovčani v pohodě. Mám pocit, že jediné, co by národ zvedlo na všechny čtyři, kdyby zrušili hokej nebo fotbal.

Milada 熊猫 Střítezská - Názor z FaceBook

Milada 熊猫 StřítezskáNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:43

ne Strašná varianta!Ale je z ní jasné, že máme ve skutečnsti vládce.Je jím Jiří Paroubek...bez odpovědnosti, ale s opratěmi pevně v rukou.Fuj...

Gábina Šťastná - Názor z FaceBook

Gábina ŠťastnáNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:42

ne I jako státní zaměstnanec jsem byla pro snižování platů, když peníze nejsou, nelze je rozdávat...

Krtek Net - Názor z FaceBook

Krtek NetNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:37

ne Paroubku, ty PIČO! Seš už debil fakt?

Roman Hlava - Názor z FaceBook

Roman HlavaNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:29

ne Rozhodně NE. Je to zase .... . Na druhou stranu, jak by nás to mohlo překvapit.

Štěpánka Šulcová - Názor z FaceBook

Štěpánka ŠulcováNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:25

ne Zodpovědnost totálně prohrála.

Petr Bolek - Názor z FaceBook

Petr BolekNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:18

ne Rozhodně ne. Ani s formou schválení, ani s obsahem. Jen vyšší daně a žádné úspory.

Jiřina Kovaříková - Názor z FaceBook

Jiřina KovaříkováNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:17

ne Ne,ne... Rozpočtové provizórium jsou jen výmluvy....Jinak pani Jaques, porovsorium nebo provizórium .

František Špaček - Názor z FaceBook

František ŠpačekNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:16

ano Lepší nějaký rozpočet než žádný anebo provizorium.

Jiří Sekera - Názor z FaceBook

Jiří SekeraNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:14

ne A bojím se, až přijde kocovina po tomhle večírku, na který mě nepozvali. A to asi dopadnu líp, než ti, kteří ho, pro pár drobných navíc, nepřímo odvolili...

Jaroslav Mrkvička - Názor z FaceBook

Jaroslav MrkvičkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:14

ne Schválení rozpočtu byla morální prohra zodpovědnosti. Rozpočtové provizorium by bylo lekcí Paroubkovi. Reálný deficit roku 2010 bude stejně ještě horší.

Jindřich Šroba - Názor z FaceBook

Jindřich ŠrobaNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:12

ne NE ! ROZHODNE NE ! Kazdy neuron v mozku krici proti ! Zlodeji zlodejsky ! Fuj to sem si ulevil ... a argumenty o rozpoctovem provizoriu jsou k smichu.

Eva Jedličková - Názor z FaceBook

Eva JedličkováNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:10

ne V žádném případě,je to šílený skandál.Měli by se ti naši zákonodárci stydět,do jednoho.Jak ti,co to vymysleli,tak i ti,co jim to umožnili schválit.Co důsledky??

Karel Vysoudil - Názor z FaceBook

Karel VysoudilNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:09

ne NEsouhlasím!

Vojta Straka - Názor z FaceBook

Vojta StrakaNázor z FaceBook

13.12.09 v 20:05

ne Ale je to pořád lepší než rozpočtové provizorium. Ministr Janota i s hanebně rozcupovaným balíčkem stále uspořil desítky miliard, to je nutno vidět

Miroslav Scalex Hlavička - Názor z FaceBook

Miroslav Scalex HlavičkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:54

ne Jak by soudný člověk mohl s něčím takovým souhlasit? Zklamali všichni. Levice svou nestoudností, pravice svou pasivitou. Kéž by na to při volbách těžce dojely.

Vladimír T. Gottwald - Názor z FaceBook

Vladimír T. GottwaldNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:52

ne Přijde mi to jako prohra, ale ne pravice, spíš prohra přisouzená našim potomkům. Stydím se za ty, kteří to podporují.

Barbora Matušů - Názor z FaceBook

Barbora MatušůNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:49

ne NE

Jiří Táborský - Názor z FaceBook

Jiří TáborskýNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:44

ne Byl jsem pro vládní rozpočet, což tento není.

Jane Os - Názor z FaceBook

Jane OsNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:43

ne v jaké podobě??nevěřím žádným číslům co z nich vypadnou..co je to rozpočet??? dělají z nás blázny a cpou nám nějaký čísla, UŠETŘÍME AŽ SE TĚCH OTROKÁŘŮ ZBAVÍME!

Jitka Polakova - Názor z FaceBook

Jitka PolakovaNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:40

ne Ne, ale to je asi tak všechno, co můžu v tuto chvíli dělat.

Karel Drobeček Novotný - Názor z FaceBook

Karel Drobeček NovotnýNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:39

ne Rozhodně NE! takto se z toho zadlužení moc nevymotáme.

Radek Čos - Názor z FaceBook

Radek ČosNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:36

ne Už vůbec nechápu co se tady děje. To vážně budou politici tančit na palubě i ve chvíli kdy Titanic leží půl roku na dně?

Martin Bugner - Názor z FaceBook

Martin BugnerNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:30

ne ... ale co můžu dělat :(

Jana Volfová - Názor z FaceBook

Jana VolfováNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:29

ne Protože se sebrali peníze s důchodů, tedy těm nejslabším, co se sami bránit nemohou. Jsem pro výrazné potírání korupce, čímž by se peníze našli na všechno.

Lucie Novakova - Názor z FaceBook

Lucie NovakovaNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:29

ne statni rozpocet vypada spis jak trestny cin umyslne zpronevery !

Janík Tománek - Názor z FaceBook

Janík TománekNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:26

nevím Z úsporného balíčku ministra Janoty nic nezbylo. Levice by se měla stydět za své, sic typické, leč naprosto iracionální jednání. Dívejme se prosím trochu dále!

Radek Materna - Názor z FaceBook

Radek MaternaNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:26

ne a dobře tak nám,neboť co jsme si upekli,to posléz i jíme...takže neplač pro nás Argentino...co nevidět tě budem následovat!!! :-//

Dagmar Vebrová - Názor z FaceBook

Dagmar VebrováNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:20

ne Za 4% nesníženého platu mi za pár let vyměří osm stovek důchodu - v lepším případě. Pěkně děkuju...

Pavel Janda - Názor z FaceBook

Pavel JandaNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:18

ne Pantátové ve sněmovně by si měli uvědomit, že po nich nepřijde potopa...

Vít Turms Pavlůsek - Názor z FaceBook

Vít Turms PavlůsekNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:16

ne schvalující by se měli podívat dál než na špičku svého nosu (tj. termín příštích voleb). Za současných podmínek totiž míříme vstříc státnímu bankrotu :/

Jiřina Musilová - Názor z FaceBook

Jiřina MusilováNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:10

nevím plus či mínus pro obyčejné a nemocné? Počkáme...

Lucie Venzhöferová - Názor z FaceBook

Lucie VenzhöferováNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:08

ne a nemuzu s tim NIC udelat...

Michal Kozlík - Názor z FaceBook

Michal KozlíkNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:08

ano ano, souhlasim s touto verzí rozpočtu mj. proto,
že je to vlastně výhra pro státní zaměstnance. Oni tím pádem nepřijdou o procenta ze svých platů.

Roman Randalf Kresta - Názor z FaceBook

Roman Randalf KrestaNázor z FaceBook

13.12.09 v 19:02

ne Soudruzi si opět nakoupili hlasy tupých ovcí. Jak dlouho ještě budeme živit parazity a tyhle tupoučké ovce?
Rozdávat, z cizího, to socanům šlo vždycky :/

David Lobpreis - Názor z FaceBook

David LobpreisNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:59

ano Stejně je to jen plán, ne? Zajímavější bude ten výsledek.

Daniel W. Zeman - Názor z FaceBook

Daniel W. ZemanNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:59

ano Státní bankrot je zdejším nenažrancům žijícím na dluh potřeba (samozřejmě za soustavného potírání extremistů, pro něž to bude živná půda)

Jan Rambousek - Názor z FaceBook

Jan RambousekNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:58

ne Když se vydává více než se přijímá, tak je něco špatně. Lituji nás a naše děti, protože to jednou bude muset někdo stejně splatit. Nebo skončíme jako Island.

Dusan Makovec Makovsky - Názor z FaceBook

Dusan Makovec MakovskyNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:58

ne ne, KSCSSD svejma zmenama vytahla lopaticky a zacala zakopavat tuhle zemi jeste hloubs do sracek. plus teda ODS se tam taky predvedla jak banda slabochu

Jiri Otahal - Názor z FaceBook

Jiri OtahalNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:57

ne Neosuhlasim s ceskou politikou jako celkem.. Ale v kontextu poslednich 20 let tohle neni zas tak velka tragedie.

Robert Rameš - Názor z FaceBook

Robert RamešNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:53

ano Rozpočet byl schválen legálně poslanci Strany zelených (vč. Bursíka), KDU-ČSL, ČSSD i KSČM. Voliči mají o čem přemýšlet.

Vitek Novy - Názor z FaceBook

Vitek NovyNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:49

ne jen se opět ukázalo že levice ráda rozhazuje, dokonce i když vlastně není z čeho...

Jitka Brandejska - Názor z FaceBook

Jitka BrandejskaNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:48

ne V této podobě ztratily snahy šetřit smysl.

Vladimír Tupáček - Názor z FaceBook

Vladimír TupáčekNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:46

ne I přes úpravy je to stále jen špatný pokus vyřešit po kapitalisticku naše zbídačené hospodářství. Krizi neléčí, nýbrž ještě prohlubuje.

Lukáš Chadraba - Názor z FaceBook

Lukáš ChadrabaNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:45

ne Janotův balíček byl rozumným kompromisem. Rozporcovaný ztratil smysl :(

Daniel Stromovous Vrba - Názor z FaceBook

Daniel Stromovous VrbaNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:41

ne Z nezodpovědnosti levice je mi na blití.

Jan Mandík - Názor z FaceBook

Jan MandíkNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:39

ne KSČSSD je banda zmrdů

Pavel Trantina - Názor z FaceBook

Pavel TrantinaNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:30

ne Ne, jde jen o populistické gesto bez ohledu na zadlužení příštích generací.

Jan Kondziolka - Názor z FaceBook

Jan KondziolkaNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:29

ne Blbečči se snažili předvest před volbami. Janota je dobrej typek...

Jaroslav Reznik - Názor z FaceBook

Jaroslav ReznikNázor z FaceBook

13.12.09 v 18:24

ne No comment...

A co si myslíte Vy?

Souhlasíte se schválením státního rozpočtu v této podobě?

Prosím, přihlašte se.



Partneři projektu

Portál Jobs.cz
Časopis Strategie